Kan niet wachten, maak dr maar wat moois vanquote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef Bruce117 het volgende:
De OP volgt dadelijk...
Twordt steeds ergerquote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Christus, als je dat soort ballen gaat missen.
Misschien de grotere zaal, dat 'ie daar nog even aan moet wennen, net keek Dott ook om om te kijken waar de muur wasquote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef Speedski het volgende:
[..]
Twordt steeds ergerSpanning ? Tijdstip ??
Je kon mooi in beeld zien dat hij zijn keu helemaal wegtrok net voordat hij wou stoten.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Christus, als je dat soort ballen gaat missen.
De 2 tafels die er gisteren stonden zijn afgebroken en 1 daarvan is opnieuw opgebouwd met dus ook een nieuw laken.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:13 schreef Speedski het volgende:
Ik hoorde daarnet dat er een ander laken ligt tov gisteren, zou dat zoveel schelen ??
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:15 schreef rubbereend het volgende:
wat is eigenlijk het prijzengeld?
quote:Thirty two players will slug it out for the 2006 world title and a first prize of £200,000, down £50,000 in the first year since tobacco sponsorship ended.
quote:In 2004, the championship offered a total of £1,378,920 in prize money, including £250,000 for the winner and £125,000 for the runner-up. A further £147,000 was on offer for a 147 break, though no player achieved this.
Ik vermoed, dat het gewoonweg niet te tillen is...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De 2 tafels die er gisteren stonden zijn afgebroken en 1 daarvan is opnieuw opgebouwd met dus ook een nieuw laken.
Het verplaatsen van 1 van de tabels schijnt gewoon simpelweg niet te doen.
De kans dat hij daarna nog recht staat is kennelijk te klein.
The rocket's back.quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:41 schreef JohnDDD het volgende:
Speedski, het viel mij ook op dat Ronnie anders speelt; ook "hard" maar dan vooral in de zin van zijn snelheid waarmee hij rond de t afel loopt en ballen pot. Die lijkt meer op zijn vroegere snelheid
Ik denk dat het meer het gevoel is dat hij toch wel gaat winnen, en zich er rap vanaf wil maken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:59 schreef JohnDDD het volgende:
waarom zou die dat doen? omdat ie nerveus is, en onzeker?
of misschien gebruikt hij weer dope net als vroeger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |