Ik hoop voor Jan dat hij per uur betaald wordt...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:50 schreef Bruce117 het volgende:
Jan heeft wat te doen. Zal hij blij mee zijn
Ebdon miste, en Jan moest roze, groen en de witte terugleggen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er?
Terugleggen met een snooker ofzo?
Ja, nadat er wat ballen verplaatst waren.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat gebeurde er?
Terugleggen met een snooker ofzo?
Nou, missen. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:54 schreef Jane het volgende:
What the fuck is Ebdon aan het doen?
doe eens niet zo gek.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:55 schreef Jane het volgende:
Nou, netjes geraakt.
Zou Dott de table nu clearen?
Tijd voor de champagne.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef MonoSynth het volgende:
69 minuten. een record is gebroken. feest.
Nou, geef mij maar wat sterkers. Kan ik wel gebruiken.quote:
Een pot is ook goed, toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar wat sterkers. Kan ik wel gebruiken.
Hee, een pot????
er was er dus toch nog eentje net iets langerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:57 schreef MonoSynth het volgende:
69 minuten. een record is gebroken. feest.
Mwah... er ligt nog een tough green.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Belachelijk frame. Typerend voor de rest van de wedstrijd ook wel, eigenlijk. Maar het begint er nu toch op te lijken dat het bijna over is.
Ik heb wel eens 12 uur achter elkaar gesnookerd... zonder pauze... watje...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Toch is dit best zwaar lichamelijk en geestelijk. Heb laat een uur of 2 achter elkaar gesnookerd, had echt spierpijn de dag erna. Vooral in je nek.
Ja, maar jouw nek is dan ook niet zo getrainedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Toch is dit best zwaar lichamelijk en geestelijk. Heb laat een uur of 2 achter elkaar gesnookerd, had echt spierpijn de dag erna. Vooral in je nek.
ik ook, zet hem een uur geleden pas aan, en het frame is nog steeds niet afgelopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:01 schreef rubbereend het volgende:
ik ging bij 15-7 volgens mij van huis en had toch wel verwacht dat ze klaar zouden zijnhoe dom van mij
Ja, hoe lang duurde die 147 van O'Sullivan toen ook alweer? 5 minuten nogwat of zo?quote:
5.40 ofzo jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, hoe lang duurde die 147 van O'Sullivan toen ook alweer? 5 minuten nogwat of zo?
Volgende topic mag wat mij betreft wel gaan heten: [Snooker] 888.com World Championship #6 - Hoelang duurt dit nog ???? SMS snooker en het uur van stoppen naar 365.65 (fok.nl)quote:
Neem je tijdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef djenneke het volgende:
ik ga eens even wat te drinken pakken
Goed plan! Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik vermaak me wel met dit topic. (minder met het spelletje)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:05 schreef djenneke het volgende:
ik ga eens even wat te drinken pakken
Ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Goed plan! Eigenlijk moet ik naar bed, maar ik vermaak me wel met dit topic. (minder met het spelletje)
Goed ideequote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:03 schreef mitt het volgende:
Je zou maar honger krijgen.
Ook deze is gebroken!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
LONGEST FRAME
World Ranking Event, Televised
72 mins
Mick Price v Chris Small
1995 British Open, Plymouth
Ja, even die tux uit. Alles zal inmiddels wel knellen en het duurt nog wel ff.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef mitt het volgende:
Waarom krijgen we Parrott en Davis niet te zien?
Liggen die te slapen ofzo, voor later op de avond.
afknapper, net nu het spannend werdquote:
quote:Frame 27: The combatants go into the trenches for this one - an absolute 'grueller'. Dott moves 40 ahead but, once again, breaks down. A tense safety exchange commences, during which Ebdon misses a number of long reds. Dott then lays a snooker behind the brown which Ebdon misses twice. Dott, with the frame at his mercy, then misses opportunities to wrap up the frame, rattling the jaws with a couple of reds. Ebdon and Dott then take turns missing the green before Ebdon, heart bursting through his waist-coat, mops up. The frame, at 74 minutes, is the longest in Crucible history.
De helft van het publiek danquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, even die tux uit. Alles zal inmiddels wel knellen en het duurt nog wel ff.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef MonoSynth het volgende:
Maar inmiddels heeft Dott in deze sessie dus nog niets gewonnen....
Per uur betaal je nu niet zo gek veel hoor....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef djenneke het volgende:
Ik ken aardig wat mensen die ieder jaar naar Sheffield gaan voor de finale... Je zal wel balen nu, van het geld en de tijd
Eigenlijk kan hij dus ook niet even wat drinken, want wat nou als je ineens moet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Bruce117 het volgende:
In de tijd tussen de frames kunnen de spelers even naar de wc, maar die arme Jan moet ook dan gewoon verder werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |