Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het bestequote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het zo opgeven... ik word hier heel agressief van
ik ga even Spuiten en Slikken kijken...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het beste
Ja oké, maar om nou te zeggen dat ik zit te genieten...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Gewoon melig worden is het beste
idd breakje van 1. Ik snap niet waarom hij die 5 piunten niet pakt. Alle rode ballen liggen toch safequote:
Het leverde 'm toch 4 punten op, dat was z'n bedoeling, en om dan daarna verder te kunnen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:22 schreef komrad het volgende:
[..]
idd breakje van 1. Ik snap niet waarom hij die 5 piunten niet pakt. Alle rode ballen liggen toch safe
What has been the longest frame played at The Crucible?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef mitt het volgende:
Hoe lang is het langste frame eigenlijk?
meer danquote:Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef Bruce117 het volgende:
Hé, zag ik dat nou goed en bewogen er meer als 2 ballen
Ah natuurlijk, maar die waren ook tijden bezig met de zwarte.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
What has been the longest frame played at The Crucible?
That was the epic final frame of the 1985 World Championship final between Steve Davis and Dennis Taylor which lasted 69 minutes.
Taylor won on the final black.
Ja, maar dat was tenminste één en al spanning!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:26 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
What has been the longest frame played at The Crucible?
That was the epic final frame of the 1985 World Championship final between Steve Davis and Dennis Taylor which lasted 69 minutes.
Taylor won on the final black.
hee djen, jij ook hierquote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef djenneke het volgende:
Raar om je voor te stellen dat Ebdon ooit een hele snelle speler was...
Al 2 dagen met deze frame. Gevoelsmatig dan...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:27 schreef komrad het volgende:
hoe lang zijn ze al bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |