Nee die heb ik nog niet gehoord kan je hier misschien een link plaatsen ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef beautiful_world het volgende:
hebben jullie trouwens al "Iam Not My Hair ft P!NK" gehoord?? erg goede combinatie...!
Hier een Link kan je hem beluisterenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:35 schreef Pascalle het volgende:
Mooie cover zeg..
I am not my hair nog niet gehoord helaas..
Jawel.. alleen wordt ik dan volgens mij meteen gebanned. wat is je mailadres? dan mail ik je het wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:45 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gehoord kan je hier misschien een link plaatsen ?
Ik heb hem al gehoord leuk gedaan !quote:Op zondag 7 mei 2006 19:51 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Jawel.. alleen wordt ik dan volgens mij meteen gebanned. wat is je mailadres? dan mail ik je het wel.
Thanx!quote:Op zondag 7 mei 2006 09:24 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hier een Link kan je hem beluisteren![]()
http://www.mp3.com/india.arie/artists/438608/summary.html
quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:55 schreef hydraulix het volgende:
Haar nieuwe cd komt toch ergens in juni uit?
Ik ga gewoon afwachten en hoor het wel !quote:Op maandag 29 mei 2006 20:02 schreef beautiful_world het volgende:
spannend. maar ben bang dat het erg veel op haar eerdere albums gaat lijken.
waar heb je dat gezien ? Ik kijk net op haar site en op de site van paradiso daar staat nog niks opquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:55 schreef OMG het volgende:
Ik zie net dat ze 23 augustus in Paradiso speelt.
Of ik moet een vooruitziende verbinding hebben of jij hebt niet goed gekekenquote:INDIA ARIE
aanvang: 21.00 uur
zaal open: 19.30 uur
entree: 22,50
Voorverkoop vanaf zaterdag 24 juni.
Hoe kom je daar aan ?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef beautiful_world het volgende:
ik heb haar album al... ben hem nu aan het luisteren..!
Morgen ga ik haar cd halen !!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:36 schreef OMG het volgende:
Ik heb vandaag het album gekocht. Best lekkere muziek met dit weer. Misschien dat ik naar het concert ga, daar moet ik nog even over nadenken.
Morgen komt haar cd uit ! dus ga gewoon naar de platenzaak en vraag er gewoon naar !quote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef beautiful_world het volgende:
waar ga je de cd halen? hij is toch nog niet uit?
Ik moet zeggen dat ik de cd steeds beter begin vinden..![]()
![]()
als je al nieuwsgierig bent. je kan hem luisteren op de webiste van vh1.com en dan bij listenfirst!!
enjoy
Hier komt i morgen uit ! Raar !quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef OMG het volgende:
Uh, haar CD is hier de 23e uitgekomen. Afgelopen zondag zag ik hem bij veschillende muziekwinkels in Rotterdam staan.
Ik vind het een goed album net weer een iets andere sound. Maarja je moet je natuurlijk blijven ontwikkelen als artiest zijnde.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb het album nog steeds niet.. maar al wel besteld.. wat vinden jullie van het album?
23 Augustus ben ik ook bij..
Waar en Wanneer ?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er komt een tweede concert!
Dat staat helemaal niet op de webosite van Paradiso.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zondag 27 augustus, ook in Paradiso.
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:44 schreef beautiful_world het volgende:
kan trouwens niks vinden over het tweede concert!
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Staat wel op TT426
het staat inderdaad wel op die pagina van teletekst maar op de site van paradiso staat niksquote:
Ik ga al naar het eerst concertquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Donderdag krijgt Ticketservice pas bevestigd dat ze a.s. zaterdag het tweede concert in de verkoop gaan gooien, maar je kunt er gewoon vanuit gaan.
had je dan nog geen kaartje stanley ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou moet ik dus vanaf m'n vakantie-adres dat gemartel met dat tweede concert in de gaten gaan houden. Lekker geregeld weer..
Hm.. nou ja, maakt ook niet uit.
Jawel, maar ik wilde wel naar allebei eigenlijk..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
had je dan nog geen kaartje stanley ?
Ik vind het heel terecht !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow.. netjes hoor. Terecht toch?
Goed hoor ! Met jou ook ? Ik heb veel zin in het concert !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe is het verder?
Gaan we hier een slowchat van maken ? hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ook.. gaat ook goed
Hoe is het met de liefde?
Dat is lief van jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, vroeg ik me gewoon even af. Bij mij gaat het goed, maar het ging even om jou. Ik gun je je geluk.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-India.Arie - Acoustic Soul 7 euro
-India.Arie - Voyage To India 8 euro
-India.Arie - Testimony: Volume 1, Life & Relationship 9 euro
Ik had niet om jou mening gevraagd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef DeSiever het volgende:
Echt mooi is ze niet.
jouW?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik had niet om jou mening gevraagd.
helaas moet ik nog wel smorgens werken maar mag eerder naar huis dus als het goed is ben ik voor de file bij paradisoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb gewoon de hele dag vrij genomen.Geen risico's!
Zwijndrecht ligt bij dordrecht en volgens de routeplanner is het 95,1 km en doet ze er een uur en 1 minuut over.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar ligt Zwijndrecht precies?
Met de auto is dat 1 uur en 46 minuten en is het 180,9 kmquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik moet vanuit Groningen komen.
Als ik je zie zal ik je vast herkennen maar het zal wel druk worden !quote:
Als ik je zie zal ik wel naar je zwaaien !! hahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo veel mensen passen er niet in, hoor..
Kaartverkoop is nog niet begonnen wanneer die begint geen idee !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. wanneer begint de kaartverkoop? Ik zou graag weer gaan..
Ik heb gezwaaid hahaha maarja dacht als dat niemand het zou zien. Als we kaartjes kunnen krijgen kunnen we dat wel doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel gezwaaid dan?
Anders moeten we 4 november even op een plek afspreken.
Ik dacht eest dat je wat blauws zwart aan had en daarna zag ik iemand in het witquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat grappig.. wat had ik aan dan? (of de persoon van wie je dacht..)
Tuurlijk kunnen we kaartjes krijgen!
Mijn ex was mee ( die had voor mijn verjaardag kaartjes gekocht en kwam daar opeens mee aanzetten terwijl ik dus al kaartjes had). En een vriend van me en een vriendin van me.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met wie was je?
Ik was met m'n broer en schoonzus.
die ene haha ik heb geen andere ex haha. Wat vond je van haar kleding ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die ene ex of een nieuwe ex?
Gister hingen er posters in Paradiso 4 november Vredenbrug ;-)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh ok.
Hoe weet je dat van 4 november in Utrecht? Ik heb daar gisteren niets over gehoord..
Helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:27 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Gister hingen er posters in Paradiso 4 november Vredenbrug ;-)
Het waren ook maar 2 posters maar tis maar goed dat ik ze gezien heb ! Zo kunnen we het in de gaten houden. Die pruik was echt geweldig !! en ze zag er echt geweldig uit !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien.
Nee ik heb geen poster meegenomen vond het jammer dat ze geen posters verkochten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog een poster meegenomen? Heb ik wel eens gedaan bij een Frank Boeijen-optreden. Wel eerst gevraagd hoor.
Ik heb geen idee en waarom verkochten ze geen posters?!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef Reena het volgende:
Vredenburg is toch een stuk groter dan Paradiso? Dus zo snel zal het ook weer niet gaan. Het duurde ook even voordat Paradiso uitverkocht was, toch?
Wat ik me afvroeg is waarom tegenwoordig Concerto of Fame de cd's verkopen bij de concerten en niet de artiesten zelf...
Concerto en Fame enzo verkopen bijna nooit posters volgens mij...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en waarom verkochten ze geen posters?!
Omdat ze nog geen toestemming hebben gehad om de kaartjes te verkopen. Volgens de verkoopster achter de kassa gewoon de site van het Vredenburg (Utrecht) in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef DeSiever het volgende:
Warom dan pas??
Thank you !!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De voorverkoop begint a.s. zaterdag om 10.00u.
Niet verder vertellen hoor
You're welcome..quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:48 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Thank you !!!Ik kom er maar niet door heen bij die telefooncentrale
We gaan gewoon weer een geweldige avond tegemoet 4 nov !quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In dit topic kijken toch maar 3 mensen, dus ik verwacht niet dat we onze eigen glazen ingooien.
Dat concert hebben ze indertijd bij mtv uitgezonden.quote:Op zondag 10 september 2006 18:37 schreef Lief-visje het volgende:
In dit filmpje zingt India samen met John Legend zijn Ordinary People !
http://www.youtube.com/watch?v=X2X2TvdoL_4
En in dit filmpje doen ze samen Brown Skin van India !!
http://www.youtube.com/watch?v=MlTBy0sj3wQ&mode=related&search=
![]()
![]()
Heb je ook het stuk gezien in Paradiso ? Zo nee bekijk dat dan eerst even !!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:28 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik moet zeggen dat die stukkies van Dewi op YouTube retegoed zijn man!
Nee, ik vind India goed, maar niet om naar haar concert te gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cici.. ga je ook 4/11?
Ik dacht 1700.. niet zeker! Maaree vandaag ook kaartjes gekocht! Leukquote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Reena het volgende:
nee nog niet uitverkocht...hoeveel mensen kunnen eigenlijk in Vredenburg?
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, ik vind India goed, maar niet om naar haar concert te gaan.
Sorry![]()
Gefeliciteerd!! Met wie ga je allemaal dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb mijn kaartjes binnen ! we gaan met 7 mensen !
Met een 3 vrienden mijn moeder wou ook mee en die neemt ook nog 2 vriendinnen mee en ik neem mezelf ook mee haha.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Met wie ga je allemaal dan?
Misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga met een bevriende jongedame, een exotische schoonheid uit Utrecht.![]()
Met hoeveel mensen ga je Day ?quote:
Ik heb 2 kaartjes en waarschijnlijk ga ik met mijn beste vriendin, die is ook fan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je Day ?
Ze begon met I am not my Hair en de rest weet ik niet meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Visje, weet jij setlist van Paradiso nog? Ik heb een blackout..
Nee dat niet maar vroeg het me gewoon af weet niet waar de andere artiesten normaal slapen als ze in het Vredenburg een show hebben gegeven.quote:Op maandag 18 september 2006 19:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je posten daar dan?![]()
Mischien slaapt ze wel in Amsterdam.
Er staat niks over voorprogramma's ik denk trouwens wel dat de setlist hetzelfde zal zijn als in Paradiso !quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet ik ook niet.
Weet je iets over het voorprogramma? Zelfde als Paradiso?
Nee dat is inderdaad zo maar als ik het hoor dan weet ik het wel weerquote:Op maandag 18 september 2006 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm... en die setlist wist jij ook niet meer hè?
Als je nou wacht tot NA 4 nov dan weet ik het wel weerquote:
HAHAH was jij diegene die dat blaadje kreeg '?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:09 schreef Day het volgende:
SC, u vraagt, wij draaien!![]()
[afbeelding]
foto is van vriendinnetje van me, zij kreeg de setlist +handtekening van Miss India herself!
Was het maar waar! Ik had 't ingelijst!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:28 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
HAHAH was jij diegene die dat blaadje kreeg '?
Tja......., het is een aparte groep users, laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Day.. er zijn wel twijfelachtige topics over jou zeg..
Ik ga wel vroeg wil wel een beetje goeie plaatsen hebben en we gaan met 7 man dus moet gewoon een rij afhuren hahaquote:Op donderdag 21 september 2006 10:09 schreef Day het volgende:
[..]
Tja......., het is een aparte groep users, laten we het daar maar op houden.![]()
En het gaat maar om 1 topic,hoor!
OT: inmiddels mijn vriendin vertelt dat ik kaartjes voor ons heb gekocht voor 4 november! Ze ging compleet uit d'r dak!![]()
Zijn jullie van plan vroeg er naartoe te gaan? Zelf zou ik wel opnames willen maken, maar durf dat nooit zo goed, ben een schiijterd.![]()
1e filmpje staat op haar dvd "India Arie - live in Brazil", 2e is van de dvd 'Lightning in a bottle" over de geschiedenis van blues.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:28 schreef Lief-visje het volgende:
Promises van haar dvd staat nu ook op internet !
http://www.youtube.com/watch?v=pFEdDQf0-hk
Ik vond tevens ook een filmpje van Strange Fruit ( orgineel van Billie Holiday) gezongen door India !
http://www.youtube.com/watch?v=uzvLHY_RYgc
Dat weet ik niet maar ik weet wel dat Jean-Paul Heck haar heeft geinterviewd. Hij werkt tevens voor de Telegraaf.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Visje, bedankt! Wie heeft het vertaald?
Ja 15 min er vandaanquote:Op zondag 24 september 2006 09:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool... jij woont toch dichtbij Utrecht?
Dat zou ik ook doen als ik in het noorden zou wonen. Maar ik ga eerst nog iets eten in Utrecht en daarna snel doorlopen naar het vredenburgquote:Op zondag 24 september 2006 09:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is wel handig. Voor mij is het weer een hele onderneming, maar ik maak er een mooi weekendje van..
Binnen is bijna alles van hout kwa interieur. Maar die klapstoeltjes zitten wel lekker en je kijkt over degene heen die voor je zit en er is ook nog genoeg ruimte over om voor je stoel te swingen !quote:Op zondag 24 september 2006 09:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb het zo vaak van buiten bewonderd.. is het interieur ook supermooi?
In het midden voor het podium is een klein stukje waar geen stoelen staan ( die worden er meestal wel los erbij gezet althans dat was bij trijntje oosterhuis zo) de rest zijn allemaal zitplaatsen maar van mij hoef je niet te gaan zitten hoor dat doe ik ook nietquote:Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Worden we geacht te zitten??
Zoals ik al zei er is genoeg ruimte voor je stoel om een beetje te kunnen swingen maar dat moet je daar maar bekijkenquote:Op zondag 24 september 2006 09:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bedankt, dat is lief!
Bij concerten zitten vind ik eigenlijk nooit echt wat, behalve bij Frank Boeijen in de schouwburg..
Hopelijk kan je me vindenquote:Op zondag 24 september 2006 09:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga m'n best doen om je te vinden om je even een hand te geven...
Ik vind dit album beter dan de eerste 2. Maar dat komt omdat ze steeds blijft groeien en ze blijft nieuwe dingen uitproberen. Dat wil niet zeggen dat ik de andere cd's niet mooi vind. Daar staan ook hele mooie liedjes op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Visje, vind je het nieuwe album al net zo goed als de eerste twee?
Ik moest ook erg aan het "nieuwe" geluid wennen maar je ontdekt inderdaad steeds meer en die teksten !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow, je bent wel erg enthousiast!
Ik moet nog steeds een beetje wennen, maar ontdek steeds meer mooie liedjes. De liedjes en teksten zijn wel dieper vind ik, dat duidt ook op de groei waar je het over hebt.
4 november komt met rasse schreden dichterbij.
Ja inclusief clip !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha nee.. ik ook niet hoor..
Heb je het origineel van 'Heart of the Matter' al eens gehoord?
Ja die heb ik nogquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent ook zo goed op de hoogte..
Heb je m'n emailadres nog?
Tis toch to become the woman that I am inside ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zong dus vandaag iets in de trant van: "the woman that I am today"
Gaat niet goed.
Ik heb je emailadres toegevoegd dus je kan het me nu vragen !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef DeSiever het volgende:
IK wil je iets vragen
ik vond hem tussen de afbeeldingen bij googlequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:36 schreef DeSiever het volgende:
Lijkt wel een wassen beeld..
Bedoel je na het concert zelf ? Dan ga ik misschien nog even de stad in even iets drinken. En daarna weer wachten tot ze weer komt optreden hahaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Whahaha..
Wat ga je 4 november na het concert doen?
Aangepast !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef DeSiever het volgende:
jpg? Is het een plaatje?
In Paradiso deed ze hem wel dus ik neem aan dat ze het ook in vredenburg gaat zingen !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef DeSiever het volgende:
Zou ze B2TM ook doen dan??
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef DeSiever het volgende:
Heb je een OP voor deel 3?
Nee, Maar we hebben toch het stuk dat ik heb gemaakt zie bladzij 1quote:
Dank je wel Stanley !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dit is inderdaad een mooie OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |