Hopelijk kan je me vindenquote:Op zondag 24 september 2006 09:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga m'n best doen om je te vinden om je even een hand te geven...
Ik vind dit album beter dan de eerste 2. Maar dat komt omdat ze steeds blijft groeien en ze blijft nieuwe dingen uitproberen. Dat wil niet zeggen dat ik de andere cd's niet mooi vind. Daar staan ook hele mooie liedjes op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Visje, vind je het nieuwe album al net zo goed als de eerste twee?
Ik moest ook erg aan het "nieuwe" geluid wennen maar je ontdekt inderdaad steeds meer en die teksten !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow, je bent wel erg enthousiast!
Ik moet nog steeds een beetje wennen, maar ontdek steeds meer mooie liedjes. De liedjes en teksten zijn wel dieper vind ik, dat duidt ook op de groei waar je het over hebt.
4 november komt met rasse schreden dichterbij.
Ja inclusief clip !quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha nee.. ik ook niet hoor..
Heb je het origineel van 'Heart of the Matter' al eens gehoord?
Ja die heb ik nogquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent ook zo goed op de hoogte..
Heb je m'n emailadres nog?
Tis toch to become the woman that I am inside ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zong dus vandaag iets in de trant van: "the woman that I am today"
Gaat niet goed.
Ik heb je emailadres toegevoegd dus je kan het me nu vragen !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:30 schreef DeSiever het volgende:
IK wil je iets vragen
ik vond hem tussen de afbeeldingen bij googlequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:36 schreef DeSiever het volgende:
Lijkt wel een wassen beeld..
Bedoel je na het concert zelf ? Dan ga ik misschien nog even de stad in even iets drinken. En daarna weer wachten tot ze weer komt optreden hahaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Whahaha..
Wat ga je 4 november na het concert doen?
Aangepast !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:44 schreef DeSiever het volgende:
jpg? Is het een plaatje?
In Paradiso deed ze hem wel dus ik neem aan dat ze het ook in vredenburg gaat zingen !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:46 schreef DeSiever het volgende:
Zou ze B2TM ook doen dan??
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:51 schreef DeSiever het volgende:
Heb je een OP voor deel 3?
Nee, Maar we hebben toch het stuk dat ik heb gemaakt zie bladzij 1quote:
Dank je wel Stanley !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dit is inderdaad een mooie OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |