Ik heb geen idee en waarom verkochten ze geen posters?!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:38 schreef Reena het volgende:
Vredenburg is toch een stuk groter dan Paradiso? Dus zo snel zal het ook weer niet gaan. Het duurde ook even voordat Paradiso uitverkocht was, toch?
Wat ik me afvroeg is waarom tegenwoordig Concerto of Fame de cd's verkopen bij de concerten en niet de artiesten zelf...
Concerto en Fame enzo verkopen bijna nooit posters volgens mij...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:28 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en waarom verkochten ze geen posters?!
Omdat ze nog geen toestemming hebben gehad om de kaartjes te verkopen. Volgens de verkoopster achter de kassa gewoon de site van het Vredenburg (Utrecht) in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef DeSiever het volgende:
Warom dan pas??
Thank you !!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De voorverkoop begint a.s. zaterdag om 10.00u.
Niet verder vertellen hoor
You're welcome..quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:48 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Thank you !!!Ik kom er maar niet door heen bij die telefooncentrale
We gaan gewoon weer een geweldige avond tegemoet 4 nov !quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In dit topic kijken toch maar 3 mensen, dus ik verwacht niet dat we onze eigen glazen ingooien.
Dat concert hebben ze indertijd bij mtv uitgezonden.quote:Op zondag 10 september 2006 18:37 schreef Lief-visje het volgende:
In dit filmpje zingt India samen met John Legend zijn Ordinary People !
http://www.youtube.com/watch?v=X2X2TvdoL_4
En in dit filmpje doen ze samen Brown Skin van India !!
http://www.youtube.com/watch?v=MlTBy0sj3wQ&mode=related&search=
![]()
![]()
Heb je ook het stuk gezien in Paradiso ? Zo nee bekijk dat dan eerst even !!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:28 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik moet zeggen dat die stukkies van Dewi op YouTube retegoed zijn man!
Nee, ik vind India goed, maar niet om naar haar concert te gaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 02:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cici.. ga je ook 4/11?
Ik dacht 1700.. niet zeker! Maaree vandaag ook kaartjes gekocht! Leukquote:Op maandag 11 september 2006 23:18 schreef Reena het volgende:
nee nog niet uitverkocht...hoeveel mensen kunnen eigenlijk in Vredenburg?
Geen probleem.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, ik vind India goed, maar niet om naar haar concert te gaan.
Sorry![]()
Gefeliciteerd!! Met wie ga je allemaal dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb mijn kaartjes binnen ! we gaan met 7 mensen !
Met een 3 vrienden mijn moeder wou ook mee en die neemt ook nog 2 vriendinnen mee en ik neem mezelf ook mee haha.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Met wie ga je allemaal dan?
Misschien kom ik je nog wel tegenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ga met een bevriende jongedame, een exotische schoonheid uit Utrecht.![]()
Met hoeveel mensen ga je Day ?quote:
Ik heb 2 kaartjes en waarschijnlijk ga ik met mijn beste vriendin, die is ook fan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:16 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je Day ?
Ze begon met I am not my Hair en de rest weet ik niet meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Visje, weet jij setlist van Paradiso nog? Ik heb een blackout..
Nee dat niet maar vroeg het me gewoon af weet niet waar de andere artiesten normaal slapen als ze in het Vredenburg een show hebben gegeven.quote:Op maandag 18 september 2006 19:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je posten daar dan?![]()
Mischien slaapt ze wel in Amsterdam.
Er staat niks over voorprogramma's ik denk trouwens wel dat de setlist hetzelfde zal zijn als in Paradiso !quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet ik ook niet.
Weet je iets over het voorprogramma? Zelfde als Paradiso?
Nee dat is inderdaad zo maar als ik het hoor dan weet ik het wel weerquote:Op maandag 18 september 2006 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm... en die setlist wist jij ook niet meer hè?
Als je nou wacht tot NA 4 nov dan weet ik het wel weerquote:
HAHAH was jij diegene die dat blaadje kreeg '?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:09 schreef Day het volgende:
SC, u vraagt, wij draaien!![]()
[afbeelding]
foto is van vriendinnetje van me, zij kreeg de setlist +handtekening van Miss India herself!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |