quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-India.Arie - Acoustic Soul 7 euro
-India.Arie - Voyage To India 8 euro
-India.Arie - Testimony: Volume 1, Life & Relationship 9 euro
Ik had niet om jou mening gevraagd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:57 schreef DeSiever het volgende:
Echt mooi is ze niet.
jouW?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik had niet om jou mening gevraagd.
helaas moet ik nog wel smorgens werken maar mag eerder naar huis dus als het goed is ben ik voor de file bij paradisoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb gewoon de hele dag vrij genomen.Geen risico's!
Zwijndrecht ligt bij dordrecht en volgens de routeplanner is het 95,1 km en doet ze er een uur en 1 minuut over.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar ligt Zwijndrecht precies?
Met de auto is dat 1 uur en 46 minuten en is het 180,9 kmquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik moet vanuit Groningen komen.
Als ik je zie zal ik je vast herkennen maar het zal wel druk worden !quote:
Als ik je zie zal ik wel naar je zwaaien !! hahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo veel mensen passen er niet in, hoor..
Kaartverkoop is nog niet begonnen wanneer die begint geen idee !quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool.. wanneer begint de kaartverkoop? Ik zou graag weer gaan..
Ik heb gezwaaid hahaha maarja dacht als dat niemand het zou zien. Als we kaartjes kunnen krijgen kunnen we dat wel doenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel gezwaaid dan?
Anders moeten we 4 november even op een plek afspreken.
Ik dacht eest dat je wat blauws zwart aan had en daarna zag ik iemand in het witquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat grappig.. wat had ik aan dan? (of de persoon van wie je dacht..)
Tuurlijk kunnen we kaartjes krijgen!
Mijn ex was mee ( die had voor mijn verjaardag kaartjes gekocht en kwam daar opeens mee aanzetten terwijl ik dus al kaartjes had). En een vriend van me en een vriendin van me.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met wie was je?
Ik was met m'n broer en schoonzus.
die ene haha ik heb geen andere ex haha. Wat vond je van haar kleding ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die ene ex of een nieuwe ex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |