Zeker weten. Stuur maar een mailtje, dan sealen we de deal.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Lenny Kravits - Greatest Hits 8 euro incl, acoord?
Voor 9 euro stuur ik ze op. Mail me maar even.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef mark_03 het volgende:
James Blunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions (Live-CD + DVD)
¤ 7,50,- incl. akkoord?
Je mag me wel mailen. Over de prijs moeten we het dan nog maar even hebben. In ieder geval bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef RC2 het volgende:
-Counting Crows - Films About Ghosts The Best Of...
-John Mayer - Any Given Thursday (2CD)
-John Mayer Trio - Try
21 euro incl
Is helemaal goed. Mail je?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Lifehouse - Lifehouse
James Blunt - Back To Bedlam
15 euro incl.?
Nopesquote:Op maandag 31 juli 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had je nou NOG steeds niet?
En ik wou die lifehouse cd.
Ik wil die twee van John Mayer, any given + trio dinges... zijn ze wat?quote:
Je gaat een opvanghuis voor afgedankte mb20 cd's beginnen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
- Matchbox Twenty - Yourself Or Someone Like You 7 euro
- Matchbox Twenty - Mad Season 7 euro
- Matchbox Twenty - More Than You Think You Are 7 euro
Nee, mijn neefje is ook verslaafd geworden, die ene van 13. *Hoe trots kan je zijn*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je gaat een opvanghuis voor afgedankte mb20 cd's beginnen?![]()
Ja, dat is goed. Mail je me?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:17 schreef elixer het volgende:
-De Dijk - Zullen We Dansen (2CD + DVD) 12 euro
Deze voor 12 euro opsturen?
Hij is zonder krasjes. 8 Is me net te weinig.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef MoreMark het volgende:
-Michael Jackson - HIStory: Past, Present And Future Book 1 (2CD) 10 euro
8 inclusief als die zonder krasjes etcetera is?
Bedankt voor je reactie. Try is al verkocht en voor HIStory heb ik iemand anders die interesse heeft, dus kun je ook aangeven of je zonder die twee albums eventueel een andere prijs in gedachten hebt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
- Matchbox Twenty - Yourself Or Someone Like You 7 euro
- Matchbox Twenty - Mad Season 7 euro
- Matchbox Twenty - More Than You Think You Are 7 euro
- John Mayer - Any Given Thursday (2CD) 9 euro
- James Blunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions (Live-CD + DVD) 9 euro
- Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits 7 euro
- Savage Garden - Savage Garden 7 euro
- Savage Garden - Affirmation 7 euro
- Van Dik Hout - Het Beste Van 1994-2001 (2CD) 9 euro
- Michael Jackson - HIStory: Past, Present And Future Book 1 (2CD) 10 euro
- John Mayer Trio - Try 8 euro
- John Legend - Get Lifted 8 euro
- Lifehouse - No Name Face 7 euro
Alles bij elkaar is 102 euro.
Ik geef je er 75 incl (gratis) verzenden voor.
Waarom? Omdat de meesten ongeveer 6.99 bij de FRS kosten.
ook de singles?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:34 schreef Ratt het volgende:
wat wil je voor alle michael Jackson-CD's (behalve dan history) hebben?
9?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:53 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hij is zonder krasjes. 8 Is me net te weinig.
Hm.. ja, mail me dan sowieso maar even.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:53 schreef MoreMark het volgende:
[..]
9?
En welke nummers staan er trouwens op? Kan je even van beide cd's de eerste 5 nummers opschrijven? Mag hele kort bv ipv 'man in the mirror' = 'man in'
60 euro zonder die twee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Try is al verkocht en voor HIStory heb ik iemand anders die interesse heeft, dus kun je ook aangeven of je zonder die twee albums eventueel een andere prijs in gedachten hebt?
80.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
En als je nou een tegenbod geeft ipv nee roept?
Vier euro korting terwijl ik er zoveel van je afneem?quote:
Nee hoor gekkie. Maar zoals ik al zei, de meeste cd's die ik in mijn lijst heb staat, zijn tussen de 7 en de 9 euro bij de FRS met als actie 2e voor de halve prijs. En dat zijn niet eens de prijzen van internetwinkels. Dus koop ik ze liever nieuw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef DeSiever het volgende:
Sorry, je bent niet boos toch?
Ik heb er geen haast meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:25 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben op 27 augustus pas weer in Amsterdam.
Ok, maar hou de Matchbox Twenty cd's alvast voor me apart, die wil ik sowiezoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef DeSiever het volgende:
Ik woon in Warnsveld. Ik moet er even over nadenken, kom er nog op terug. Is dat goed?
Weet je, doe mij maar alleen de Matchbox Twenty cd's.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:32 schreef DeSiever het volgende:
Ken je de uitdrukking 'er een nachtje over slapen'?
Dat magquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef DeSiever het volgende:
En dan overhandigen op een station?
Uit, samen met een paar vrienden van FOK. Kom je ook?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat doe jij Zaterdag in Den Haag? (erg off topic maar nieuwsgierig)
Maar wat wil je dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef DeSiever het volgende:
Whaha.. ik kom niet zo vaak in het westen des lands. Ik heb daar niets verloren.
Meen je dit? Wat leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
met een paar vrienden van FOK.
De 27e in Amsterdam? Ik kan ze ook gewoon opsturen.quote:
Dat is goedquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:56 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Meen je dit? Wat leuk.
[..]
De 27e in Amsterdam? Ik kan ze ook gewoon opsturen.
Stel deze vraag eens hier: [V&A] SLOWCHAT #10quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef DeSiever het volgende:
Maarruh.. heb je serieus vrienden van FOK? Dat vind ik wel interessant.
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Den Haag/Scheveningen is zaterdag wel the place to be voor Fokkers
Frank Boeijen is al verkocht. De Dijk heb ik nog wel voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:53 schreef ransbal het volgende:
Frank Boeijen - Het Mooiste & Het Beste (2CD) 9 euro
De Dijk - Het Beste 7 euro
beide voor 12 euro inclusief verzenden
Uhm, ik zie dat je De Dijk - Voor de tover ook hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Voor 9 euro stuur ik ze op. Mail me maar even.
14 inclusief?? Je mag me sowieso wel mailen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef LadyDanae het volgende:
-Jack Johnson - Brushfire Fairytales 6 euro
-Jack Johnson - Sing-A-Longs And Lullabies For The Film Curious George 8 euro
12,50 incl?
Cool. Ik lees het wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:13 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uhm, ik zie dat je De Dijk - Voor de tover ook hebt.
-De Dijk - Voor De Tover
-James Blunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions (Live-CD + DVD)
¤ 14,- incl?
Mail je wel ff.
kan het nog proberenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daklem, volgens mij zijn die allebei al weg, maar weet het niet zeker.
Lenny Kravitz - Greatest Hits ligt momenteel in mijn cd spelertjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:41 schreef Daklem het volgende:
Jack Johnson - Brushfire Fairytales 6 euro
Lenny Kravitz - Greatest Hits 7
13 euro inclusief?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - Greatest Hits ligt momenteel in mijn cd spelertje
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
desiever, mag ik zo vrij zijn je te vragen wanneer je die cd hebt opgepost?
ik had hem nl. gisteren verwacht, maar heb nog steeds niks,
Wat een slome..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je Third Eye Blind nog?
cd's in mijn geval en eergisteren maar de vraag is hetzelfde..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
desiever, mag ik zo vrij zijn je te vragen wanneer je die cd hebt opgepost?
ik had hem nl. gisteren verwacht, maar heb nog steeds niks,
Hmmm... Maar waarom hebben ze het dan nog niet binnen vraag ik me af... Nou ja, zal maandag dan wel komen....quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:24 schreef DeSiever het volgende:
Alles is verstuurd wat tot dusverre verkocht is. Iedereen heeft ook razendsnel betaald, dus allemaal toppie.
Je komt je toch netjes melden? Nix aan de hand hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:29 schreef DeSiever het volgende:
Maandag of dinsdag, want op maandag bezorgen onze vrienden van de TPG niet.
StarGazer heeft al wel binnen en MissyMirjaM was niet thuis, zei ze. Wel betreurenswaardig dat nu een bepaalde indruk wordt gewekt, hetgeen naar mijn mening onterecht is.
Ik ben slechts mod van V&A, dus in MEN mod ik niet. Nou ja, tenzij het er helemaal uit de hand loopt. De mods van MEN kun je bereiken in hun FB topic: Feedback topicquote:Zou u als mod ook even kunnen zien of user marciano_nogwat nog steeds aan het etteren is dmv plaatjes posten in de Algemene Kennis Quiz in het subform MEN of er iemand op af sturen die maatregelen kan nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |