Ik vind het een goed album net weer een iets andere sound. Maarja je moet je natuurlijk blijven ontwikkelen als artiest zijnde.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb het album nog steeds niet.. maar al wel besteld.. wat vinden jullie van het album?
23 Augustus ben ik ook bij..
Waar en Wanneer ?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er komt een tweede concert!
Dat staat helemaal niet op de webosite van Paradiso.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zondag 27 augustus, ook in Paradiso.
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:44 schreef beautiful_world het volgende:
kan trouwens niks vinden over het tweede concert!
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Staat wel op TT426
het staat inderdaad wel op die pagina van teletekst maar op de site van paradiso staat niksquote:
Ik ga al naar het eerst concertquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Donderdag krijgt Ticketservice pas bevestigd dat ze a.s. zaterdag het tweede concert in de verkoop gaan gooien, maar je kunt er gewoon vanuit gaan.
had je dan nog geen kaartje stanley ?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nou moet ik dus vanaf m'n vakantie-adres dat gemartel met dat tweede concert in de gaten gaan houden. Lekker geregeld weer..
Hm.. nou ja, maakt ook niet uit.
Jawel, maar ik wilde wel naar allebei eigenlijk..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
had je dan nog geen kaartje stanley ?
Ik vind het heel terecht !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow.. netjes hoor. Terecht toch?
Goed hoor ! Met jou ook ? Ik heb veel zin in het concert !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe is het verder?
Gaan we hier een slowchat van maken ? hahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ook.. gaat ook goed
Hoe is het met de liefde?
Dat is lief van jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, vroeg ik me gewoon even af. Bij mij gaat het goed, maar het ging even om jou. Ik gun je je geluk.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:43 schreef DeSiever het volgende:
Deze cd's zijn allemaal in goede staat en bij deze te koop aangeboden. Ik hoop dat ik mensen blij kan maken met deze slachtoffers van mijn afroom-operatie. Ik zet er prijzen bij, dat zijn dus richtprijzen. Je mag combineren en onder de prijs bieden, maar wees wel redelijk.![]()
Reageer in het topic of mail me op desieverfok@hotmail.com
-India.Arie - Acoustic Soul 7 euro
-India.Arie - Voyage To India 8 euro
-India.Arie - Testimony: Volume 1, Life & Relationship 9 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |