Nee die heb ik nog niet gehoord kan je hier misschien een link plaatsen ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef beautiful_world het volgende:
hebben jullie trouwens al "Iam Not My Hair ft P!NK" gehoord?? erg goede combinatie...!
Hier een Link kan je hem beluisterenquote:Op zondag 7 mei 2006 00:35 schreef Pascalle het volgende:
Mooie cover zeg..
I am not my hair nog niet gehoord helaas..
Jawel.. alleen wordt ik dan volgens mij meteen gebanned. wat is je mailadres? dan mail ik je het wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:45 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gehoord kan je hier misschien een link plaatsen ?
Ik heb hem al gehoord leuk gedaan !quote:Op zondag 7 mei 2006 19:51 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Jawel.. alleen wordt ik dan volgens mij meteen gebanned. wat is je mailadres? dan mail ik je het wel.
Thanx!quote:Op zondag 7 mei 2006 09:24 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hier een Link kan je hem beluisteren![]()
http://www.mp3.com/india.arie/artists/438608/summary.html
quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:55 schreef hydraulix het volgende:
Haar nieuwe cd komt toch ergens in juni uit?
Ik ga gewoon afwachten en hoor het wel !quote:Op maandag 29 mei 2006 20:02 schreef beautiful_world het volgende:
spannend. maar ben bang dat het erg veel op haar eerdere albums gaat lijken.
waar heb je dat gezien ? Ik kijk net op haar site en op de site van paradiso daar staat nog niks opquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:55 schreef OMG het volgende:
Ik zie net dat ze 23 augustus in Paradiso speelt.
Of ik moet een vooruitziende verbinding hebben of jij hebt niet goed gekekenquote:INDIA ARIE
aanvang: 21.00 uur
zaal open: 19.30 uur
entree: 22,50
Voorverkoop vanaf zaterdag 24 juni.
Hoe kom je daar aan ?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef beautiful_world het volgende:
ik heb haar album al... ben hem nu aan het luisteren..!
Morgen ga ik haar cd halen !!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:36 schreef OMG het volgende:
Ik heb vandaag het album gekocht. Best lekkere muziek met dit weer. Misschien dat ik naar het concert ga, daar moet ik nog even over nadenken.
Morgen komt haar cd uit ! dus ga gewoon naar de platenzaak en vraag er gewoon naar !quote:Op maandag 26 juni 2006 15:03 schreef beautiful_world het volgende:
waar ga je de cd halen? hij is toch nog niet uit?
Ik moet zeggen dat ik de cd steeds beter begin vinden..![]()
![]()
als je al nieuwsgierig bent. je kan hem luisteren op de webiste van vh1.com en dan bij listenfirst!!
enjoy
Hier komt i morgen uit ! Raar !quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef OMG het volgende:
Uh, haar CD is hier de 23e uitgekomen. Afgelopen zondag zag ik hem bij veschillende muziekwinkels in Rotterdam staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |