quote:Sommige voetballers hebben bij hun geboorte pech en geluk tegelijk. Geluk, dat ze gezegend zijn met een groot voetbaltalent. Pech, dat hun wieg in een klein voetballand staat. Lange tijd leek Andriy Shevchenko, spelend voor AC Milan en wellicht de meest complete spits in de wereld op dit moment, eenzelfde lot beschoren als bijvoorbeeld George Weah, Ryan Giggs en Jari Litmanen. Met AC Milan schitterde hij regelmatig op het hoogste niveau, maar met zijn land wilde het maar niet lukken. Hoe anders was het nu! Bondscoach Oleg Blokhin, zelf een groot voetballer geweest, en zijn elftal wisten zich als eerste land in Europa via de kwalificatie te plaatsen voor het WK. En dat in een poule met de nummer 3 van de laatste editie, Turkije, Europees kampioen Griekenland en het toch ook niet zwakke Denemarken. De rol van Shevchenko is uiteraard erg belangrijk. Hij kan het verschil maken voor zijn ploeg en zal ongetwijfeld een gooi doen naar de topscorerstitel. Desalniettemin zal het bereiken van de tweede ronde al een prestatie van formaat zijn. Het op Shevchenko afgestemde elftal is een mooie mix van routine (Husin, Rebrov), werklust (Timoschuk, Voronin) en talent (Rusol, Rotan).
Waren dacht ik het eerste Europese land dat zich plaatste voor het WK. Hier kan je trouwens hun groepsresultaten bekijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:11 schreef XL het volgende:
Ook een zeer indrukwekkende kwalificatiereeks, toch?
quote:
Eerste worden in de poule met de Europees kampioen, met de nummer 3 van de vorige wereldkampioenschappen en Denemarken. Prima reeks dus inderdaad.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waren dacht ik het eerste Europese land dat zich plaatste voor het WK. Hier kan je trouwens hun groepsresultaten bekijken.
[..]
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef Beschouw het volgende:
Op het WK onder 20 twee goede spelers gezien: Artem Milevski en Oleksandr Alijev.
Worden zij sensaties op het WK voor grote mannen?
Laten we hopen dat het meevalt.quote:WK Shevchenko mogelijk in gevaar
Het is onzeker of Milan-spits Andrey Shevchenko het WK haalt. De spits uit Oekraïne liep in de wedstrijd tegen Parma al na acht minuten een spierblessure op. Het is nog onbekend of Oekraïens bondscoach Oleg Blochin zich zorgen moet maken.
Op het eerste gezicht zag de blessure er zeer ernstig uit. De superspits van de Rossoneri lag schreeuwend van de pijn op de grond en werd direct vervangen door collega-spits Alberto Gilardino.
Het eerste WK-duel van Oekraïne is op woensdag 14 juni tegen Spanje. Uit nader onderzoek zal moeten blijken hoe erg de blessure is.
Voetbalprimeur
Sheva is wel een vereiste natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Hebben grote kans om de poule te overleven. SA doet mee voor spek en bonen en de vorm van de dag zal uitmaken of Oekraine of Tunesie doorgaat..
Met een beetje mazzel beiden, want Spanje kan wel eens zwaar gaan tegenvallen..
Een maand uitgeschakeld. Oekraine speelt zijn eerste wedstrijd op 14 juni, dus het gaat krap worden.quote:Andrei Sjevtsjenko van AC Milan staat een maand aan de kant met een blessure aan zijn knie.
De Oekraïense spits liep de kwetsuur zondag op in de wedstrijd tegen Parma. Hij mist daardoor het laatste duel van de competitie en het grootste deel van de voorbereiding op het WK.
Samen met Rooney.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:44 schreef methodmich het volgende:
Als Sheva niet mee zou kunnen doen hebben we wel het eerste WK-drama.
Maar die jongen moet gewoon mee!
Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer. Heb je gisteren Piet de Visser op tv gezien? Hij had het over twee "hele grote" talenten uit de Oekraïne, waarvan hij de namen overigens niet noemde. Ik weet voor 99% zeker dat het om Aliev en Milevskyi gaat. Die 2 krijgen komend seizoen overigens (eindelijk) een basisplaats bij Dynamo Kiev.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.
Denk dat je Dmytro Gololobov bedoeld. Die sprong er, althans voor mij, naast Milevsky en Aliev, in positieve zin uit. Niet alleen vanwege z'n imposante voorkomen (2 meter lang, en fysiek zeer sterk), maar ook door z'n verdedigende capaciteiten. Oekraïne vond ik sowieso wel 'n sympathieke ploeg.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
Een baggertrainer die met veel minder kapitaal en middelen Akhmetov's miljoenenteam Shakhtar Donetsk kan bijhouden in de competitie?quote:Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer.
Reden voor mij om de Oekraïne met meer dan gemiddelde belangstelling te gaan volgen. De Ibrahimovic van Odessaquote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Milevskiy toch mee dus. Verrassend!
minimaalquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef zijle het volgende:
Ik zeg kwartfinale
Jup hij zegt zelf dat hij het gaat halen dus hij is er gewoon bij. En anders legt Voronin er ze wel inquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef Suijk het volgende:
Hoe gaat het met Sheva? Hij was geblesseerd toch?
Rebrov op het middenveld????quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef cultheld het volgende:
En met Rebrov hebben ze een creatieveling op het middenveld die de aanvoer kan verzorgen. Ik hoop trouwens dat Milevskiy speelt in plaats van Voronin.
Mischien als 10, maar zeker niet zomaar op het middenveldquote:
Rebrov voor de aanvoer als spelmaker, achter Shevchenko en Voronin.quote:
met b opstellingquote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef BVO het volgende:
Ze hebben Costa Rica zojuist aardig weggetikt: 4-0.
Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verderquote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef BVO het volgende:
Als ze de groep winnen kan dat een leuke kwartfinale worden tegen Brazilië.
Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verder![]()
Frankrijk rollen ze op met 3-0quote:Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijk. Tweede worden moeten ze waarschijnlijk eerst tegen Zwitserland/Zuid-Korea en dan mogelijk tegen Brazilië.
Ik hoop op Milevskiy, maar ik denk eerder Voronin. Artem word rustig gebracht of als ze iets moeten open breken brengen ze Artemquote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef cultheld het volgende:
Wie zal er naast Shev starten denk je, stefmans? Voronin of Milevskiy?
Zou best wel eens kunnen die man is in vormquote:Op zondag 28 mei 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Dan gooi ik een euro op Voronin als topscorer van het toernooi @ 660, dank.
Das onzin natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Tja, alles is afhankelijk van die ene man he.
Rebrovquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BramKVO het volgende:
wie zijn op het middenveld en id defensie zowat de certitudes ? En wie pikt er naast Sheva/Voronin regelmatig z'n goaltje mee ?
is voor m'n megascore-ploeg die ik ga samenstellen, zelf je wk-ploeg maken is dat, met beperkt budget![]()
Dat is heel veel onzin, milevskiy vergeten, voronin vergetenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Tja, alles is afhankelijk van die ene man he.
Nee nog altijd even creatief, en aanvallend dusquote:Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef BramKVO het volgende:
is Rebrov dan nog iets ? Dacht dat die na Kiev volledig was weggedeemsterd ?
Ruslan Rotan, goeie middenvelder.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BramKVO het volgende:
wie zijn op het middenveld en id defensie zowat de certitudes ? En wie pikt er naast Sheva/Voronin regelmatig z'n goaltje mee ?
is voor m'n megascore-ploeg die ik ga samenstellen, zelf je wk-ploeg maken is dat, met beperkt budget![]()
Italië moet ook nog te doen zijn, die spelen ook bepaald niet goedquote:Op maandag 29 mei 2006 21:24 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Oekraïne tot aan de kwartfinales komt. Eerst schakelt het Frankrijk uit en daarna verliest het in blessuretijd van de Italianen.
Was vorige EK goed te zien zekerquote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef cultheld het volgende:
Italië is een toernooiploeg.
nou, in vriendschappelijke match onlangs tegen Duitsland waren ze vrij sterk. Zie Italie ver raken. Maar ik denk eerder dat Italie en Brazilie elkaar gaan tegenkomen in de 1/4 finales.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Italië moet ook nog te doen zijn, die spelen ook bepaald niet goed![]()
Waren niet te vergelijken met het Italië tegen bijvoorbeeld Nederland of Duitsland. Ze gingen duidelijk niet 100% ervoor, oogden ook wat moe. Op het WK zal er een ander Italië staan hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Italië moet ook nog te doen zijn, die spelen ook bepaald niet goed![]()
Oekraïne heeft een oerdegelijk selectie, met en paar topspelers erin die halen wel de halve finalequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waren niet te vergelijken met het Italië tegen bijvoorbeeld Nederland of Duitsland. Ze gingen duidelijk niet 100% ervoor, oogden ook wat moe. Op het WK zal er een ander Italië staan hoor.
Maar Oekraïne is, zoals ik al zei, erg sterk. Misschien wordt het zelfs de groupwinnaar..
Frankrijk is geen partij voor Oekraïnequote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb met mijn WK-poule dat Oekraïne in de 8e finale met 2-1 van Frankrijk verliest.
wel een goede speler, en die -21 zitten al op een heel hoog niveau die kunnen zo mee. De toekomst ziet er goed uit voor Oekraïnequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Yatsenko was die linksback die huilend van het veld ging na z'n rode kaart in de finale. Tikt wel aan met die -21 spelers.
Waarschijnlijk wel ja, maar ze leren wel veel nu van de oudere jongens dus je kan ze er goed bij hebben, En mocht er een blessure of iets dergelijks komen dan speelt een van die jonge gasten maar die staan er welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, ik neem aan dat alleen Milevskiy en misschien Sjygrynsky kans op minuten maken.
nope dat was Romanchuk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Yatsenko was die linksback die huilend van het veld ging na z'n rode kaart in de finale. Tikt wel aan met die -21 spelers.
Yatsenko was toch juist die jongen die hands maakte, waarna KJH mocht aanleggen vanaf de stip?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal. Overigens ook de jongen die met het instappen verkeerd timede, dus eigenlijk schuldig is aan beide goals.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Yatsenko was toch juist die jongen die hands maakte, waarna KJH mocht aanleggen vanaf de stip?
moeten ze wel eerste in de groep worden, anders wordt het verdomd lastig... en als ze al eerste worden in de groep dan treffen ze in de kwartfinale Brazilië en hoezeer ik het ze ook gun en hoop... ik denk niet dat ze van Brazilië zullen winnen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:00 schreef Thetallguy het volgende:
minstens kwartfinale, denk ik dan toch zo
Tuurlijk Oekraïne heeft overal een kans tegenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
Wat denken jullie tegen Spanje? Hebben ze een kans?
Ik heb Oekraine momenteel hoger zitten dan Spanje, voornamelijk om wat ik heb gezien op het EK-21. Al zegt dat natuurlijk niet zo veel.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
Oekraïne is voor mij favoriet tegen de Spanjaarden.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oekraïne is voor mij favoriet tegen de Spanjaarden.
Hebben ze alvast een mooi excuus als de spelers moe ogen.quote:Ploeg Oekraïne heeft last van kikkers
De voorbereiding van Oekraïne valt enigzins in het water. De selectie logeert in het Duitse plaats Potsdam, maar wordt daar wakker gehouden door kikkers. Dit verklaarde verdediger Vladislav Vashchyuk dinsdag.
Hartmut Pirl, de manger van het hotel, is echter van mening dat er weinig aan de hand is. “De kikkers verblijven in een natuurreservaat. Volgens mij vallen de problemen wel mee. Ik heb er nog geen speler over gehoord”, zo liet hij weten.
De ploeg komt vandaag voor het eerst in actie tegen Spanje.
Voetbalprimeur
Ik denk er net zo over, alleen heb ik ze in mijn voetbalpoule tot de kwart finale laten komen, omdat ik Brazilië vóór het toernooi sterker achtte, nu twijfel ik daar een beetje over na die wanprestatie van gisterenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef Bombardier het volgende:
Ik verwacht een sterk Oekraine. Als er een land in staat is tot een verrassing, is het dit land wel.
Ik mijn voetbalpoule heb ik ze zelfs tot de finale laten komen.
Inderdaad, het lijkt wel of ze dat soort landen opzettelijk snel het toernooi uit willen werken. Vandaag maar weer op een schandalige manier gebleken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:33 schreef Bombardier het volgende:
Gezellig, met die arbitrage. Een drama. Doet me denken aan Rusland op het EK 2 jaar geleden. Die werden ook geteisterd door arbitrale dwalingen.
Denk het nietquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel of ze dat soort landen opzettelijk snel het toernooi uit willen werken. Vandaag maar weer op een schandalige manier gebleken.
Klopt, maar als de arbitrage ook nog eens gaat helpen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]Oekraïne was hoe dan ook een paar maten te klein voor dit Spanje.
Normaal verliezen ze hier met 1-0 van, maar als die scheids zo gek word dan kan het zomaar 7-0 worden jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]Oekraïne was hoe dan ook een paar maten te klein voor dit Spanje.
Gelul, ook in de eerste helft was Spanje gewoon vele klasses beter.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Normaal verliezen ze hier met 1-0 van, maar als die scheids zo gek word dan kan het zomaar 7-0 worden ja![]()
Ze moeten Tunesie nog maar zien te verslaan...quote:
Ik zie Tunesië als een van de sterkste Afrikaanse landen. Als ze zo spelen als vandaag winnen ze daar niet van.quote:
helemaal mee eens..quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Nyrem het volgende:
Deze scheids had ook torren in z'n kop.
Oekraïne had pech; de 2 - 0 via vrije trap raakte een man in de muur (keeper daardoor kansloos), 3 - 0 kado scheids en met 10 verder....daarna gelopen wedstrijd.
etcetc
Jammer voor Shust, bankzitten dan maar, en lekker genieten. De huidige keeper plus Pyatov, bekend van de drie doelpunten die hij tegen heeft gekregen in de finale van EK-21quote:Oekraïne verder met twee keepers
17/6/2006 18:12
Oekraïne vervolgt het WK met slechts één reservekeeper. Voor Bogdan Sjoest zit het toernooi erop nadat hij op de training een handblessure opliep. De twintigjarige keeper van Shakhtar Donetsk blijft wel bij het team in Duitsland.
Problemen zijn er ook voor Oleg Goesev. Hij moest in het met 4-0 verloren duel met Spanje in de rust afhaken met een knieblessure. Zijn inzetbaarheid in de wedstrijd tegen Saudi-Arabië op maandag is onzeker.
Hier ook!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef zijle het volgende:
Goed voor mn poule, zowel rust als eindstand goed
Ik had 5-0quote:Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef zijle het volgende:
Goed voor mn poule, zowel rust als eindstand goed
Dat is idd jammer, want die Saudi's bakten er werkelijk helemaal niks van. Die waren echt onthutsend slecht.. Ik ben benieuwd hoe Oekraïne het gaat doen tegen Tunesië.. daar verwacht ik wel wat meer tegenstand van, maar ik acht Oekraïne wel in staat om te winnen van zequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat we nu nog niet weten wat Oekraine kan (De Saudi's zijn geen maatstaf), maar de tweede ronde halen ze wel.
pfff, idd. Frankrijk, Zwitserland of Dik Advocaatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef Dos37 het volgende:
Ik verwacht ook dat ze door gaan. Dan ontmoeten ze de poule winnaar van poule G. Dat lijkt me ook geen probleem kwartfinale moet te doen zijn.
Gaf die Tunesiër trouwens wel een aardig zetje. Een goede scheidsrechter had dat gezien en het doelpunt afgekeurd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval leuk dat Shevchenko een WK-goal op zijn CV kan zetten. Dat gun ik hem zeer.
Jup.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:05 schreef Dos37 het volgende:
Deed die knaap ook mee tegen Nederland
Precies ja, Milevskiy in de basis. Hij zorgde zowaar voor nog wat hoogtepuntjes in een verder kleurloos duel. En die penalty, subliem gewoon.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:38 schreef Perico het volgende:
Milevski gewoon laten starten, die draait die Italianen helemaal dol, weer een rode kaart voor hen... dan stomen ze zo door naar de halve finale!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:39 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
omdat het een oekranees isen een mooie foto uiteraard
Ik noem een paar namenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:40 schreef Paul_NL het volgende:
Oekraine is echt de slechtste ploeg ooit in de kwart finale.
Wat een zaad ploeg
^^ Chto on skazatquote:
Rebrov met zijn uitmuntende doelpuntengemiddelde in the Championshipquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik noem een paar namen![]()
Sheva
Voronin
Milevsky
Rebrov
Rusol
Gusin![]()
Die comp ligt hem niet, en trouwens het is en blijft een heldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:55 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Rebrov met zijn uitmuntende doelpuntengemiddelde in the Championship
Precies Rebrov is een heldquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die comp ligt hem niet, en trouwens het is en blijft een held![]()
De Premiership en de Turkse competitie ook al niet. Wat raar voor zo´n wereldspeler.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die comp ligt hem niet, en trouwens het is en blijft een held![]()
Nee Nederland was lekker spannendquote:
Nou, je kan hun laatste wedstrijd alles behalve saai noemen, vriend.quote:
Dat hele circus hier om dat Nederlands Elftal trekt mij niet aan, mensen die nooit voetbal kijken denken dat ze er nu verstand van hebben. Nee geef mij maar een hardwerkend team met een paar uitblinkers die wel iets bereikenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou, je kan hun laatste wedstrijd alles behalve saai noemen, vriend.![]()
Maar goed, ik ben Nederlander dus is het niet vreemd dat ik Nederland support. Maar dat je als Nederlander een grijze-muis ploeg als Oekraine gaat supporten kan ik niet helemaal bij, maar goed... ieder zijn ding.![]()
Zo ver laat de FIFA het nooit komen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Falco het volgende:
Oekraïne voor wereldkampioenDat zou het toernooi redden!
Het gaat er mij meer om dat ik de eerste goed voetballende ploeg op dit WK nog tegen moet komenquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Wat lul je nou met een Oranjezonnebril? Ik vind Oekraine gewoon saai.
Jij niet.
Goed toch?
Dus uit wanhoop ben je maar Oekraine gaan supporten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer om dat ik de eerste goed voetballende ploeg op dit WK nog tegen moet komen![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus uit wanhoop ben je maar Oekraine gaan supporten?![]()
Als dat gebeurt, win ik zo'n 500 euroquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Falco het volgende:
Oekraïne voor wereldkampioenDat zou het toernooi redden!
Op het EK-21 maakt hij ook een panenkaquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Bombardier het volgende:
Artem Milevski wordt een grote. Een hele grote.
Als je op die manier, op dat moment die penalty zo durft te nemen en zo'n gebaar kan maken, op zo'n leeftijd. Dan zit je mentaal al aan de absolute top, een absolute killer.
En technisch is hij ook nog eens erg begaafd, dat hebben we kunnen zien tijdens Euro -21.
Artem Milevski wordt één van de grootste spitsen ter wereld. Wie hem nu binnenhaalt, haalt goud binnen. Ik hoop dat hij speelt tegen Italie, want dan krijgen we mijn woorden bevestigd.
Ik zie hem wel naar AC Milan vertrekken als opvolger van Shevchenko.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Bombardier het volgende:
Artem Milevski wordt een grote. Een hele grote.
Als je op die manier, op dat moment die penalty zo durft te nemen en zo'n gebaar kan maken, op zo'n leeftijd. Dan zit je mentaal al aan de absolute top, een absolute killer.
En technisch is hij ook nog eens erg begaafd, dat hebben we kunnen zien tijdens Euro -21.
Artem Milevski wordt één van de grootste spitsen ter wereld. Wie hem nu binnenhaalt, haalt goud binnen. Ik hoop dat hij speelt tegen Italie, want dan krijgen we mijn woorden bevestigd.
ESPN.comquote:Blokhin says Ukraine's £4.4m bonus is deserved
Sonia Oxley
POTSDAM, Germany, June 28 (Reuters) - Ukraine's players will receive a shared £4.4million bonus for reaching the World Cup quarter-finals and coach Oleg Blokhin said on Wednesday hard work should always be well rewarded.
'Do you think they should just play for a 'thank you'?' Blokhin asked reporters. 'For good work you receive good money. If the players had been playing badly, they wouldn't have got a penny.'
Ukraine, making their debut at the tournament, face Italy on Friday after beating Switzerland 3-0 on penalties in the second round on Monday.
They have surpassed their pre-tournament aim of reaching the knockout stage so anything else is quite literally a bonus.
Blokhin stressed that money was not the main motivation for the players, but rather national pride.
'They are playing for national honour... it is also work,' he said. 'I told them that the players in this team will play first of all for prestige and not the money.'
Friday's game in Hamburg kicks off at 2000 BST and the winner will face either Germany or Argentina.
Nee maar ik zie ze wel winnen van Italië, want zo sterk spelen die nou ook weer niet....quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Paul_NL het volgende:
Net alsof die prutsers en halve fitte Sheva de wereldbeker gaan winnen
Het hele team rust niet op Sheva dat maakt iedereen er van maar dat is zeker niet waarquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Paul_NL het volgende:
Net alsof die prutsers en halve fitte Sheva de wereldbeker gaan winnen
Kennerquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Paul_NL het volgende:
Sheva is de enige bovenmodale speler maar die is half fit
Laat me niet lachenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Paul_NL het volgende:
Sheva is de enige bovenmodale speler maar die is half fit
Oekraine is een leuke ploeg, maar komt nooit door de Italiaanse defensie heen, normaal gesproken houd het hier voor ze op, en ze zijn al verder dan ze ooit gehoopt hadden. Maarreh....kan Tina Karol niet effe live het volkslied komen zingen ? Zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef stefmans het volgende:
Dat jij meent dat Oekraïne en 2de klasse zondag amateurs team is![]()
We zwaaien naar al die sups van Nederland die nu al het Oranje weg hebben kunnen halen![]()
![]()
Nee een ploeg die gedeklasseerd werd door een redelijk Spanje, maar nipt won van SA en Tunesie en in 120 minuten tegen Zwitserland geen kans kon creeerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef stefmans het volgende:
Dat jij meent dat Oekraïne en 2de klasse zondag amateurs team is![]()
We zwaaien naar al die sups van Nederland die nu al het Oranje weg hebben kunnen halen![]()
![]()
vind jij 4-0 nipt? (dat was tegen SA)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 04:23 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Nee een ploeg die gedeklasseerd werd door een redelijk Spanje, maar nipt won van SA en Tunesie en in 120 minuten tegen Zwitserland geen kans kon creeeren
Er zit zeker toekomst inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Paul_NL het volgende:
Iemand nog onder de indruk van topploeg Oekraine?
nee, nooit geweestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Paul_NL het volgende:
Alsof iemand beweerde dat Oekraïne een topploeg heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:35 schreef Paul_NL het volgende:
Ik heb het niet over de toekomst. In Nederland zit ook toekomst. Lekker belangrijk
Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof iemand beweerde dat Oekraïne een topploeg heeft.
Nou, inderdaad zeg. Ze waren echt veel slechter dan Senegal of de VS in 2002!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploeg
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploeg
Klopt goed opgeletquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Ze waren echt veel slechter dan Senegal of de VS in 2002!
Tuurlijk ik ben geen Oranjefanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Paul_NL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |