abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 10:00:14 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_37446554

Voor het eerst is deze Oost-Europese ploeg erbij op een groot toernooi! Het Oost-Europese voetbal zit de laatste jaren behoorlijk in de lift. Denk maar aan CSKA Moskou die de UEFA-cup had gewonnen, de goede prestaties van de Bulgaarse en Roemeense voetbalclubs in de UEFA-cup en oja de Oekraïense clubteams zijn ook altijd een grote angstgegner in de Europese toernooien.

Ze zijn ingedeeld in groep H met Spanje, Saudi Arabië en Tunesië. Deze poule moet wel te doen zijn Ik zie ze zelfs als een verrassing van het toernooi en het zou me niet zo veel verbazen als ze in de kwartfinale terecht zouden komen.

Grote ster is natuurlijk Andrei Sjevtsjenko, Europees voetballer van het jaar 2004. Daarnaast kunnen de Oekraïeners rekenen op Andriy Vorobey, spelend voor Shakhtar Donetsk en Andrey Voronin van Bayer Leverkusen. En zoals altijd zit het met de stugheid van Oost-Europese (en dus ook die van Oekraïne) wel snor

Toevoeging van MethodMich:
quote:
Sommige voetballers hebben bij hun geboorte pech en geluk tegelijk. Geluk, dat ze gezegend zijn met een groot voetbaltalent. Pech, dat hun wieg in een klein voetballand staat. Lange tijd leek Andriy Shevchenko, spelend voor AC Milan en wellicht de meest complete spits in de wereld op dit moment, eenzelfde lot beschoren als bijvoorbeeld George Weah, Ryan Giggs en Jari Litmanen. Met AC Milan schitterde hij regelmatig op het hoogste niveau, maar met zijn land wilde het maar niet lukken. Hoe anders was het nu! Bondscoach Oleg Blokhin, zelf een groot voetballer geweest, en zijn elftal wisten zich als eerste land in Europa via de kwalificatie te plaatsen voor het WK. En dat in een poule met de nummer 3 van de laatste editie, Turkije, Europees kampioen Griekenland en het toch ook niet zwakke Denemarken. De rol van Shevchenko is uiteraard erg belangrijk. Hij kan het verschil maken voor zijn ploeg en zal ongetwijfeld een gooi doen naar de topscorerstitel. Desalniettemin zal het bereiken van de tweede ronde al een prestatie van formaat zijn. Het op Shevchenko afgestemde elftal is een mooie mix van routine (Husin, Rebrov), werklust (Timoschuk, Voronin) en talent (Rusol, Rotan).

Sjevtsjenko wappert alvast met de Oekraïense vlag

[ Bericht 6% gewijzigd door Bomenverzameling op 14-06-2006 18:47:33 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 1 mei 2006 @ 10:11:55 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37446784
Ook een zeer indrukwekkende kwalificatiereeks, toch?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_37446802
Sheva
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37446988
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:11 schreef XL het volgende:
Ook een zeer indrukwekkende kwalificatiereeks, toch?
Waren dacht ik het eerste Europese land dat zich plaatste voor het WK. Hier kan je trouwens hun groepsresultaten bekijken.
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:12 schreef dndiek het volgende:
Sheva
  maandag 1 mei 2006 @ 10:32:44 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_37447182
quote:
Op maandag 1 mei 2006 10:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Waren dacht ik het eerste Europese land dat zich plaatste voor het WK. Hier kan je trouwens hun groepsresultaten bekijken.
[..]

Eerste worden in de poule met de Europees kampioen, met de nummer 3 van de vorige wereldkampioenschappen en Denemarken. Prima reeks dus inderdaad.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 1 mei 2006 @ 10:34:56 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_37447223
Ja het was idd de eerste Europese ploeg die zich plaatste voor het WK. Eindelijk
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 1 mei 2006 @ 12:16:20 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_37450219
Ukraina
Confidence through competence
  maandag 1 mei 2006 @ 13:34:21 #8
23107 dolle_hond
topicverkoper
  maandag 1 mei 2006 @ 13:37:17 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37452681
Zouden weleens kunnen verrassen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 maandag 1 mei 2006 @ 21:35:03 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_37467499
Ik gun Sheva alle succes

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37468948
Op het WK onder 20 twee goede spelers gezien: Artem Milevski en Oleksandr Alijev.
Worden zij sensaties op het WK voor grote mannen?
pi_37559913
Die gaan de eerste ronde wel doorkomen
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:56:14 #13
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37560448
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ik gun Sheva alle succes

insgelijks.
Hopelijk is hij niet te uitgeput na een erg zwaar seizoen bij Milan.
  Trouwste user 2022 vrijdag 5 mei 2006 @ 00:08:01 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_37563142
Hup Sheva

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37563559
Is het alleen Sheva die een beetje bekend is bij Oekraine of zijn er nog wat andere bekende spelers?
pi_37564011
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef Beschouw het volgende:
Op het WK onder 20 twee goede spelers gezien: Artem Milevski en Oleksandr Alijev.
Worden zij sensaties op het WK voor grote mannen?
pi_37564427
Zijn bij mij niet bekend.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:15:54 #18
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_37568883
Gaan de eerste ronde gemakkelijk doorkomen.
Spanje 2e plaats.
pi_37581576
Volgens mij horen die niet tot de selectie Beschouw en spelen ze ook bij Kiev niet vaak in het eerste.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37590203
Oekraïne gaat zeker hoge ogen gooien denk ik...Poule met Arabië en Tunesië is natuurlijk makkelijk te doen , en dan in de 8ste finale tegen Zuid-Korea ofzo...
En dat met 1 van de beste, zoniet DE beste spits van het toernooi
Wereldkampioen zullen ze niet worden, maar ver komen ze wel
Act single, drink double, see treble!
pi_37640249
quote:
WK Shevchenko mogelijk in gevaar

Het is onzeker of Milan-spits Andrey Shevchenko het WK haalt. De spits uit Oekraïne liep in de wedstrijd tegen Parma al na acht minuten een spierblessure op. Het is nog onbekend of Oekraïens bondscoach Oleg Blochin zich zorgen moet maken.
Op het eerste gezicht zag de blessure er zeer ernstig uit. De superspits van de Rossoneri lag schreeuwend van de pijn op de grond en werd direct vervangen door collega-spits Alberto Gilardino.

Het eerste WK-duel van Oekraïne is op woensdag 14 juni tegen Spanje. Uit nader onderzoek zal moeten blijken hoe erg de blessure is.

Voetbalprimeur
Laten we hopen dat het meevalt.
That's all folks!
  zondag 7 mei 2006 @ 20:59:58 #22
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37640299
Dat zou wel heel erg sneu zijn zeg.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_37640412
Inderdaad. Zou zonde zijn als hij niet mee kan doen. Dus hopen dat het niet al te ernstig is.
  zondag 7 mei 2006 @ 21:08:15 #24
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37640648
Hebben grote kans om de poule te overleven. SA doet mee voor spek en bonen en de vorm van de dag zal uitmaken of Oekraine of Tunesie doorgaat..

Met een beetje mazzel beiden, want Spanje kan wel eens zwaar gaan tegenvallen..
  zondag 7 mei 2006 @ 21:08:38 #25
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_37640669
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Hebben grote kans om de poule te overleven. SA doet mee voor spek en bonen en de vorm van de dag zal uitmaken of Oekraine of Tunesie doorgaat..

Met een beetje mazzel beiden, want Spanje kan wel eens zwaar gaan tegenvallen..
Sheva is wel een vereiste natuurlijk
  Redactie Sport maandag 8 mei 2006 @ 16:18:47 #26
109131 crew  sportfreak
pi_37660344
quote:
Andrei Sjevtsjenko van AC Milan staat een maand aan de kant met een blessure aan zijn knie.

De Oekraïense spits liep de kwetsuur zondag op in de wedstrijd tegen Parma. Hij mist daardoor het laatste duel van de competitie en het grootste deel van de voorbereiding op het WK.
Een maand uitgeschakeld. Oekraine speelt zijn eerste wedstrijd op 14 juni, dus het gaat krap worden.
  maandag 8 mei 2006 @ 16:19:47 #27
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37660384
Shevchenko drie tot vier weken aan de kant
MILAAN Maandag 8 Mei 2006 14:36 uur

Aanvaller Andriy Shevchenko van AC Milan en Oekraïne is voor ongeveer 25 dagen uit de roulatie met een knieblessure. Dat heeft de Milanese topclub maandag bevestigd. De voormalige Europese speler van het jaar raakte afgelopen zondag al vroeg in de competitiewedstrijd met zijn werkgever tegen Parma geblesseerd. Shevchenko verrekte een knieband.

Naar verwachting zal de blessure met rust moeten genezen. Het WK loopt geen direct gevaar voor de sterspeler van Oekraïne, maar het schopt de voorbereiding op het WK voor de Oekraïner wel ernstig in de war.
Oekraïne is met Saudi-Arabië, Spanje en Tunesië ingedeeld in groep H.
pi_37663292
Als Sheva niet mee zou kunnen doen hebben we wel het eerste WK-drama.

Maar die jongen moet gewoon mee!
www.thuisuiteten.nl
pi_37663670
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37663880
Mazzel nog dat ze achteraan in het speelschema zitten. Ik zou het erg jammer vinden. Er is niemand die het meer verdiend dan Shevchenko om z'n eerste grote toernooi te spelen.
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2006 @ 18:40:34 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_37664857
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:44 schreef methodmich het volgende:
Als Sheva niet mee zou kunnen doen hebben we wel het eerste WK-drama.

Maar die jongen moet gewoon mee!
Samen met Rooney.

pi_37694013
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.
www.thuisuiteten.nl
pi_37694347
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.
Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer. Heb je gisteren Piet de Visser op tv gezien? Hij had het over twee "hele grote" talenten uit de Oekraïne, waarvan hij de namen overigens niet noemde. Ik weet voor 99% zeker dat het om Aliev en Milevskyi gaat. Die 2 krijgen komend seizoen overigens (eindelijk) een basisplaats bij Dynamo Kiev.
Milevskyi kun je overigens het best met Ibrahimovic vergelijken, waarbij Aliev eerder een type Juninho is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37698403
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Denk dat je Dmytro Gololobov bedoeld. Die sprong er, althans voor mij, naast Milevsky en Aliev, in positieve zin uit. Niet alleen vanwege z'n imposante voorkomen (2 meter lang, en fysiek zeer sterk), maar ook door z'n verdedigende capaciteiten. Oekraïne vond ik sowieso wel 'n sympathieke ploeg.

Datzelfde geldt overigens voor het 'echte' Oekraïne. Dus tijdens het WK kunnen Shevchenko en co in ieder geval op mijn sympathie, en support, rekenen. Hup Yкраїна!

[ Bericht 1% gewijzigd door Chiel-Montagne op 09-05-2006 23:01:57 ]
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_37711690
Gololobov idd!!!! Dat wordt echt een topper ja .
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:00:53 #36
55709 Stereotomy
pi_37712159
quote:
Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer.
Een baggertrainer die met veel minder kapitaal en middelen Akhmetov's miljoenenteam Shakhtar Donetsk kan bijhouden in de competitie?

Vrijdag spelen ze tegen elkaar, de winnaar wordt waarschijnlijk landskampioen.
pi_37733508
Alle zorgen van Andrei Sjevtsjenko zijn weggenomen door de medische staf van AC Milan. De Oekraïense aanvaller is op tijd hersteld voor het WK.
'De laatste testen wijzen uit dat Sjevtsjenko 25 dagen nodig heeft om te herstellen van zijn knieblessure', vertelde Jean Pierre Meersseman op Milan Channel. 'Het herstel is verdeeld over twee periodes. Na vijftien dagen absolute rust kan hij beginnen aan zijn revalidatie die tien dagen in beslag neemt.'

Meersseman, bij AC Milan verantwoordelijk voor de medische staf, ziet dan ook geen problemen opdoemen voor Sjevtsjenko met het oog op het WK. 'In deze laatste periode kan hij gewoon trainen en is hij helemaal fit bij de start van het WK. Ik denk dat hij zich geen zorgen hoeft te maken.'

Sjevtsjenko raakte vroeg in de wedstrijd tegen Parma geblesseerd toen Fernando Couto ongelukkig viel op de knie van de Oekraïner.

Meersseman liet zich ook uit over Paolo Maldini, die anderhalve week geleden aan zijn knie werd geopereerd. 'Over twee maanden kunnen we echt meer zeggen over hoe zijn lichaam heeft gereageerd. We maakten in het ziekenhuis grapjes dat hij na deze operatie nog twintig jaar mee kan. Maar zonder gekheid, ik denk dat hij nog zeker twee jaar mee kan.'

Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 mei 2006 @ 19:52:42 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_37744906
Ok mooi nieuws.Gelukkig maar.

maandag 15 mei 2006 @ 17:48:51 #39
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37850552
Blokhin hoopt op fitte Shevchenko
KIEV Maandag 15 Mei 2006 17:15 uur
Bondscoach Oleg Blokhin (foto) van Oekraïne heeft zijn 23-koppige selectie voor het WK in Duitsland bekendgemaakt. De selectie kent geen verrassingen. Ook de steraanvaller van AC Milan Andriy Shevchenko is opgeroepen ondanks een blessure die hem de laatste week buitenspel hield. Verwacht wordt dat hij begin juni weer helemaal fit is.

Oekraine komt tijdens het WK uit in groep H samen met Spanje, Saoedi-Arabië en Tunesië.

Selectie Oekraïne:

Doel: Oleksander Shovkovsky (Dynamo Kiev), Andriy Pyatov (Vorskla Poltava), Bogdan Shust (Shakhtar Donetsk)
Verdediging: Andriy Nesmachny (Dynamo Kiev), Vladyslav Vashchyuk (Dynamo Kiev), Serhiy Fyodorov (Dynamo Kiev), Volodymyr Yesersky (Dnipro Dnipropetrovsk), Andriy Rusol (Dnipro Dnipropetrovsk), Dmytro Chigrinsky (Shakhtar Donetsk), Vyacheslav Svidersky (Arsenal Kiev)
Middenveld: Anatoly Tymoshchyuk (Shakhtar Donetsk), Oleg Gusiev (Dynamo Kiev), Ruslan Rotan (Dynamo Kiev), Serhiy Nazarenko (Dnipro Dnipropetrovsk), Oleg Shelayev (Dnipro Dnipropetrovsk), Andriy Husin (Krylya Sovietov Samara), Maxim Kalinichenko (Spartak Moskou)
Aanval: Andriy Shevchenko (AC Milan), Andriy Voronin (Bayer Leverkusen), Serhiy Rebrov (Dynamo Kiev), Artyom Milevsky (Dynamo Kiev), Andriy Vorobei (Shakhtar Donetsk), Olexiy Belik (Shakhtar Donetsk)
  maandag 15 mei 2006 @ 17:51:34 #40
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37850625
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
Ok mooi nieuws.Gelukkig maar.

Zeker!
pi_37854291
Milevskiy toch mee dus. Verrassend!
www.thuisuiteten.nl
pi_37854330
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Milevskiy toch mee dus. Verrassend!
Reden voor mij om de Oekraïne met meer dan gemiddelde belangstelling te gaan volgen. De Ibrahimovic van Odessa .
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 21:25:59 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_37857603
Ze hebben natuurlijk ook een coach die als speler al legendarisch was.

pi_37857699
Heb wel een beetje een zwak voor Oekraïne. Dus hier een tvp'tje
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:06:55 #45
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38105320
Geen WK voor Oekraïner Fedorov

Sergei Fedorov heeft noodgedwongen af moeten zeggen voor het WK. De 31-jarige centrale verdediger heeft teveel hinder van een heupblessure en zal volgens de medische staf van Oekraïne pas over drie maanden weer speelklaar zijn. Fedorov is niet met de Oekraïnse ploeg meegereisd naar een trainingskamp in Turkije.

Ook Andrei Shevchenko ontbreekt tijdens het kamp. De medische staf heeft laten weten tijdens het trainingskamp in Turkije geen verdere mededelingen te doen over de gesteldheid van de sterspeler.
De selectie van Oekraïne traint in Turkije nu met slechts achttien spelers. Naast de afwezige geblesseerden zijn drie selectieleden opgeroepen voor Jong Oekraïne, dat vanaf dinsdag in Portugal strijdt om het Europese kampioenschap.
pi_38105656
Ik hoop dat Gobololov zijn vervanger zal zijn.
pi_38107443
Ik zeg kwartfinale
  maandag 22 mei 2006 @ 23:52:47 #48
55709 Stereotomy
pi_38107518
Ik zeg Tina Karol
pi_38107562
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef zijle het volgende:
Ik zeg kwartfinale
minimaal
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:54:57 #50
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38145365
Die kunnen wel eens verassen! Goed team spelen als 1 blok. Gooien het makkelijk potdicht, en dan hebben ze voorin 2 killers natuurlijk Sheva en Voronin
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38145773
En met Rebrov hebben ze een creatieveling op het middenveld die de aanvoer kan verzorgen. Ik hoop trouwens dat Milevskiy speelt in plaats van Voronin.
pi_38165747
Hoe gaat het met Sheva? Hij was geblesseerd toch?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:40:41 #53
125053 stefmans
pi_38167689
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef Suijk het volgende:
Hoe gaat het met Sheva? Hij was geblesseerd toch?
Jup hij zegt zelf dat hij het gaat halen dus hij is er gewoon bij. En anders legt Voronin er ze wel in
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38203778
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef cultheld het volgende:
En met Rebrov hebben ze een creatieveling op het middenveld die de aanvoer kan verzorgen. Ik hoop trouwens dat Milevskiy speelt in plaats van Voronin.
Rebrov op het middenveld????
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:20:32 #55
125053 stefmans
pi_38203933
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mischien als 10, maar zeker niet zomaar op het middenveld
pi_38204314
Ik denk (en hoop) dat dit team de grote verrassing van de WK worden .

(tvp dus)
pi_38204943
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:

[..]

Rebrov voor de aanvoer als spelmaker, achter Shevchenko en Voronin.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:07:54 #58
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38308751
Ze hebben Costa Rica zojuist aardig weggetikt: 4-0.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:11:46 #59
125053 stefmans
pi_38308869
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef BVO het volgende:
Ze hebben Costa Rica zojuist aardig weggetikt: 4-0.
met b opstelling
pi_38308875
Erg knappe uitslag, helemaal zonder Sheva!!!
  zondag 28 mei 2006 @ 19:16:21 #61
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38309012
Als ze de groep winnen kan dat een leuke kwartfinale worden tegen Brazilië .
  zondag 28 mei 2006 @ 19:17:51 #62
125053 stefmans
pi_38309061
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef BVO het volgende:
Als ze de groep winnen kan dat een leuke kwartfinale worden tegen Brazilië .
Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verder
  zondag 28 mei 2006 @ 19:20:19 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38309142
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verder
Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijk . Tweede worden moeten ze waarschijnlijk eerst tegen Zwitserland/Zuid-Korea en dan mogelijk tegen Brazilië.
pi_38309144
Kunnen ze beter eerste worden hoor.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:22:00 #65
125053 stefmans
pi_38309187
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef BVO het volgende:

[..]

Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijk . Tweede worden moeten ze waarschijnlijk eerst tegen Zwitserland/Zuid-Korea en dan mogelijk tegen Brazilië.
Frankrijk rollen ze op met 3-0
pi_38309213
Wie zal er naast Shev starten denk je, stefmans? Voronin of Milevskiy?
  zondag 28 mei 2006 @ 19:24:35 #67
125053 stefmans
pi_38309264
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef cultheld het volgende:
Wie zal er naast Shev starten denk je, stefmans? Voronin of Milevskiy?
Ik hoop op Milevskiy, maar ik denk eerder Voronin. Artem word rustig gebracht of als ze iets moeten open breken brengen ze Artem
pi_38309383
Dan gooi ik een euro op Voronin als topscorer van het toernooi @ 660, dank .
  zondag 28 mei 2006 @ 19:30:57 #69
125053 stefmans
pi_38309473
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Dan gooi ik een euro op Voronin als topscorer van het toernooi @ 660, dank .
Zou best wel eens kunnen die man is in vorm
pi_38310534
wie zijn op het middenveld en id defensie zowat de certitudes ? En wie pikt er naast Sheva/Voronin regelmatig z'n goaltje mee ?
is voor m'n megascore-ploeg die ik ga samenstellen, zelf je wk-ploeg maken is dat, met beperkt budget
  zondag 28 mei 2006 @ 20:12:24 #71
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38310779
Tja, alles is afhankelijk van die ene man he.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_38311569
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Das onzin natuurlijk . Zo lang achterin alles potdicht zit en het middenveld solide is, kunnen Rebrov en Voronin ze ook maken.
  zondag 28 mei 2006 @ 20:45:42 #73
125053 stefmans
pi_38312028
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BramKVO het volgende:
wie zijn op het middenveld en id defensie zowat de certitudes ? En wie pikt er naast Sheva/Voronin regelmatig z'n goaltje mee ?
is voor m'n megascore-ploeg die ik ga samenstellen, zelf je wk-ploeg maken is dat, met beperkt budget
Rebrov
  zondag 28 mei 2006 @ 20:46:34 #74
125053 stefmans
pi_38312064
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Dat is heel veel onzin, milevskiy vergeten, voronin vergeten
pi_38318191
Ik hoop dat dit land ver kan komen
pi_38318463
is Rebrov dan nog iets ? Dacht dat die na Kiev volledig was weggedeemsterd ?
  zondag 28 mei 2006 @ 23:14:43 #77
125053 stefmans
pi_38318779
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef BramKVO het volgende:
is Rebrov dan nog iets ? Dacht dat die na Kiev volledig was weggedeemsterd ?
Nee nog altijd even creatief, en aanvallend dus
pi_38343321
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BramKVO het volgende:
Ruslan Rotan, goeie middenvelder.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 29 mei 2006 @ 20:55:11 #79
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38344922
Rebrov gets green light for World Cup finals

Ukraine's Sergei Rebrov will be fit for the World Cup after tests on his thigh injury revealed the damage was not serious.

The 31-year-old former Tottenham player sustained the injury in a training camp in Turkey but coach Oleh Blokhin says the player will be able to play in Germany.

'There is nothing serious with Rebrov,' said Blokhin. 'I think he will train with the whole team again in five days.'

Blokhin said that no player has yet been called up to replace Serhiy Fedorov, who has been ruled out through injury after being originally named in the 23-man squad.

Blokhin, speaking at the team camp at Koncha Zaspa near Kiev, said: 'We did not make a final decision on this matter because if the Ukrainian youth team (Under-21) does well in Euro 2006 there will be no-one available to substitute him (Fedorov).'

Blokhin also warned his team that any slackers would be sent home.

The man who was European footballer of the year during the Soviet era said: 'I have warned all the players. Those who do not work as hard as they should will not go to Germany even though they are already registered.

'I would rather go with 18 active players.'
pi_38346059
Ik denk dat Oekraïne tot aan de kwartfinales komt. Eerst schakelt het Frankrijk uit en daarna verliest het in blessuretijd van de Italianen .
  maandag 29 mei 2006 @ 21:26:39 #81
125053 stefmans
pi_38346183
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:24 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Oekraïne tot aan de kwartfinales komt. Eerst schakelt het Frankrijk uit en daarna verliest het in blessuretijd van de Italianen .
Italië moet ook nog te doen zijn, die spelen ook bepaald niet goed
pi_38350645
Italië is een toernooiploeg.
  maandag 29 mei 2006 @ 22:50:33 #83
125053 stefmans
pi_38350863
quote:
Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef cultheld het volgende:
Italië is een toernooiploeg.
Was vorige EK goed te zien zeker
pi_38360073
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

nou, in vriendschappelijke match onlangs tegen Duitsland waren ze vrij sterk. Zie Italie ver raken. Maar ik denk eerder dat Italie en Brazilie elkaar gaan tegenkomen in de 1/4 finales.
pi_38363194
ik merk net op dat Brazil en Italia elkaar niet kunnen treffen in de 1/4 finales ! Dacht als het niet id 1/8ste was, dan zeker id 1/4, maar niet dus.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:42:52 #86
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38490239
Taaie ploeg hoor. Achterin erg sterk. Als Sheva fit zal zijn, hebben ze absoluut een aardige ploeg
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:44:38 #87
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38490336
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

Waren niet te vergelijken met het Italië tegen bijvoorbeeld Nederland of Duitsland. Ze gingen duidelijk niet 100% ervoor, oogden ook wat moe. Op het WK zal er een ander Italië staan hoor.

Maar Oekraïne is, zoals ik al zei, erg sterk. Misschien wordt het zelfs de groupwinnaar..
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:48:44 #88
125053 stefmans
pi_38490570
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Afunados het volgende:

[..]

Waren niet te vergelijken met het Italië tegen bijvoorbeeld Nederland of Duitsland. Ze gingen duidelijk niet 100% ervoor, oogden ook wat moe. Op het WK zal er een ander Italië staan hoor.

Maar Oekraïne is, zoals ik al zei, erg sterk. Misschien wordt het zelfs de groupwinnaar..
Oekraïne heeft een oerdegelijk selectie, met en paar topspelers erin die halen wel de halve finale
  maandag 5 juni 2006 @ 16:27:10 #89
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38561783
Yatsenko vervangt Fedorov in selectie Oekraïne

Bondscoach Oleg Blochin (foto) heeft opnieuw een speler van Jong Oekraïne toegevoegd aan de WK-selectie van de voormalige Sovjet-republiek.

Naast Andrej Pjatov, Dmytro Sjygrynsky en Artem Milevsky zal ook verdediger Olexandr Yatsenko na het EK in Portugal, waar Jong Oekraïne de finale verloor van Jong Oranje, zich bij de selectie voegen. Yatsenko is de vervanger voor Serhiy Fedorov. De speler van Dinamo Kiev moest afhaken met een heupblessure
Een ploeg dat het zeker ver gaat schoppen
  maandag 5 juni 2006 @ 17:43:14 #90
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_38564029
Ik heb met mijn WK-poule dat Oekraïne in de 8e finale met 2-1 van Frankrijk verliest.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:04:13 #91
125053 stefmans
pi_38586539
quote:
Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb met mijn WK-poule dat Oekraïne in de 8e finale met 2-1 van Frankrijk verliest.
Frankrijk is geen partij voor Oekraïne
pi_38587264
Yatsenko was die linksback die huilend van het veld ging na z'n rode kaart in de finale. Tikt wel aan met die -21 spelers.
That's all folks!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:31:10 #93
125053 stefmans
pi_38587288
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Yatsenko was die linksback die huilend van het veld ging na z'n rode kaart in de finale. Tikt wel aan met die -21 spelers.
wel een goede speler, en die -21 zitten al op een heel hoog niveau die kunnen zo mee. De toekomst ziet er goed uit voor Oekraïne
pi_38587342
Klopt, ik neem aan dat alleen Milevskiy en misschien Sjygrynsky kans op minuten maken.
That's all folks!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:34:44 #95
125053 stefmans
pi_38587369
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, ik neem aan dat alleen Milevskiy en misschien Sjygrynsky kans op minuten maken.
Waarschijnlijk wel ja, maar ze leren wel veel nu van de oudere jongens dus je kan ze er goed bij hebben, En mocht er een blessure of iets dergelijks komen dan speelt een van die jonge gasten maar die staan er wel
pi_38587469
quote:
nope dat was Romanchuk...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_38600944
quote:
Yatsenko was toch juist die jongen die hands maakte, waarna KJH mocht aanleggen vanaf de stip?
www.thuisuiteten.nl
pi_38601366
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Yatsenko was toch juist die jongen die hands maakte, waarna KJH mocht aanleggen vanaf de stip?
Klopt helemaal. Overigens ook de jongen die met het instappen verkeerd timede, dus eigenlijk schuldig is aan beide goals.
pi_38720497
In de WK-poule heb ik Oekraine staan als wereldkampioen
pi_38720517
minstens kwartfinale, denk ik dan toch zo
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_38737989
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:00 schreef Thetallguy het volgende:
minstens kwartfinale, denk ik dan toch zo
moeten ze wel eerste in de groep worden, anders wordt het verdomd lastig... en als ze al eerste worden in de groep dan treffen ze in de kwartfinale Brazilië en hoezeer ik het ze ook gun en hoop... ik denk niet dat ze van Brazilië zullen winnen...
pi_38789712
Wat denken jullie tegen Spanje? Hebben ze een kans?
  maandag 12 juni 2006 @ 21:16:04 #103
125053 stefmans
pi_38791416
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
Tuurlijk Oekraïne heeft overal een kans tegen
pi_38791464
quote:
Ik heb Oekraine momenteel hoger zitten dan Spanje, voornamelijk om wat ik heb gezien op het EK-21. Al zegt dat natuurlijk niet zo veel.
pi_38792282
quote:
Oekraïne is voor mij favoriet tegen de Spanjaarden.
pi_38792427
quote:
Op maandag 12 juni 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oekraïne is voor mij favoriet tegen de Spanjaarden.
pi_38845493
quote:
Ploeg Oekraïne heeft last van kikkers

De voorbereiding van Oekraïne valt enigzins in het water. De selectie logeert in het Duitse plaats Potsdam, maar wordt daar wakker gehouden door kikkers. Dit verklaarde verdediger Vladislav Vashchyuk dinsdag.
Hartmut Pirl, de manger van het hotel, is echter van mening dat er weinig aan de hand is. “De kikkers verblijven in een natuurreservaat. Volgens mij vallen de problemen wel mee. Ik heb er nog geen speler over gehoord”, zo liet hij weten.

De ploeg komt vandaag voor het eerst in actie tegen Spanje.

Voetbalprimeur
Hebben ze alvast een mooi excuus als de spelers moe ogen.
That's all folks!
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:38:53 #108
55709 Stereotomy
pi_38846408
Volgens mijn vriendin wordt Oekraine wereldkampioen (beetje chauvinistisch ), maar ik denk zelf dat het hele team teveel leunt op Shevchenko. Groepsfase komen ze wel door, maar ze stranden ergens in de 1/8 of kwartfinales.
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:47:23 #109
147235 Bombardier
The artillery man
pi_38849134
Ik verwacht een sterk Oekraine. Als er een land in staat is tot een verrassing, is het dit land wel.

Ik mijn voetbalpoule heb ik ze zelfs tot de finale laten komen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_38849789
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef Bombardier het volgende:
Ik verwacht een sterk Oekraine. Als er een land in staat is tot een verrassing, is het dit land wel.

Ik mijn voetbalpoule heb ik ze zelfs tot de finale laten komen.
Ik denk er net zo over, alleen heb ik ze in mijn voetbalpoule tot de kwart finale laten komen, omdat ik Brazilië vóór het toernooi sterker achtte, nu twijfel ik daar een beetje over na die wanprestatie van gisteren
pi_38850521
Ik verwacht(te) ook een sterk Oekraïne.. Staan na 20 min al 2-0 achter tegen Spanje

Spanje wat doe je!! Normaal raken jullie ook nooit een bal op een hoofdtoernooi!
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:33:44 #112
147235 Bombardier
The artillery man
pi_38853081
Gezellig, met die arbitrage. Een drama. Doet me denken aan Rusland op het EK 2 jaar geleden. Die werden ook geteisterd door arbitrale dwalingen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:51:14 #113
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38853625
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:33 schreef Bombardier het volgende:
Gezellig, met die arbitrage. Een drama. Doet me denken aan Rusland op het EK 2 jaar geleden. Die werden ook geteisterd door arbitrale dwalingen.
Inderdaad, het lijkt wel of ze dat soort landen opzettelijk snel het toernooi uit willen werken. Vandaag maar weer op een schandalige manier gebleken.
pi_38853659
quote:
Denk het niet

weet het wel zeker
hi
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:54:44 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38853743
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Inderdaad, het lijkt wel of ze dat soort landen opzettelijk snel het toernooi uit willen werken. Vandaag maar weer op een schandalige manier gebleken.
Oekraïne was hoe dan ook een paar maten te klein voor dit Spanje.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:32 #116
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38853783
Jammer idd ze haddden wel een aantal goede kansen en de arbitrage was gewoon kut
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:56:03 #117
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38853808
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Klopt, maar als de arbitrage ook nog eens gaat helpen...
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:57:52 #118
125053 stefmans
pi_38853874
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef BVO het volgende:

[..]

Normaal verliezen ze hier met 1-0 van, maar als die scheids zo gek word dan kan het zomaar 7-0 worden ja
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:58:09 #119
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_38853888
Ik denk 4-0
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:02:02 #120
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38854017
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:57 schreef stefmans het volgende:

[..]

Normaal verliezen ze hier met 1-0 van, maar als die scheids zo gek word dan kan het zomaar 7-0 worden ja
Gelul, ook in de eerste helft was Spanje gewoon vele klasses beter.

Oekraïne is wat mij betreft heel erg door de mand gevallen, tweede ronde maximaal, enkel vanwege de zwakke andere groepsgenoten .
pi_38854160
Daar gaat m'n favoriet
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:07:13 #122
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38854182
ze gaan nog wel door hoor
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:08:12 #123
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_38854211
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze moeten Tunesie nog maar zien te verslaan...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:09:13 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_38854246
quote:
Ik zie Tunesië als een van de sterkste Afrikaanse landen. Als ze zo spelen als vandaag winnen ze daar niet van.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:10:08 #125
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38854270
quote:
pi_38855064
Ik zie ze ook nog wel door gaan, maar dit is toch een erg fikse nederlaag. Eigenlijk hebben ze geen kans gehad op een beter resultaat. Natuurlijk was die pingel zwaar gefloten, maar ook zonder die strafschop hadden ze verloren.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:54:27 #127
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_38855551
Deze scheids had ook torren in z'n kop.
Oekraïne had pech; de 2 - 0 via vrije trap raakte een man in de muur (keeper daardoor kansloos), 3 - 0 kado scheids en met 10 verder....daarna gelopen wedstrijd.
etcetc
pi_38887790
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Nyrem het volgende:
Deze scheids had ook torren in z'n kop.
Oekraïne had pech; de 2 - 0 via vrije trap raakte een man in de muur (keeper daardoor kansloos), 3 - 0 kado scheids en met 10 verder....daarna gelopen wedstrijd.
etcetc
helemaal mee eens..
  maandag 19 juni 2006 @ 01:20:24 #129
55709 Stereotomy
pi_38990796
Oud nieuws maar nog niet langs zien komen. Vi.nl:
quote:
Oekraïne verder met twee keepers

17/6/2006 18:12

Oekraïne vervolgt het WK met slechts één reservekeeper. Voor Bogdan Sjoest zit het toernooi erop nadat hij op de training een handblessure opliep. De twintigjarige keeper van Shakhtar Donetsk blijft wel bij het team in Duitsland.

Problemen zijn er ook voor Oleg Goesev. Hij moest in het met 4-0 verloren duel met Spanje in de rust afhaken met een knieblessure. Zijn inzetbaarheid in de wedstrijd tegen Saudi-Arabië op maandag is onzeker.
Jammer voor Shust, bankzitten dan maar, en lekker genieten. De huidige keeper plus Pyatov, bekend van de drie doelpunten die hij tegen heeft gekregen in de finale van EK-21 , zijn er over.
  maandag 19 juni 2006 @ 19:52:15 #130
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39011453
4-0
pi_39011921
Goed voor mn poule, zowel rust als eindstand goed
pi_39012491
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef zijle het volgende:
Hier ook!
  maandag 19 juni 2006 @ 21:09:22 #133
125053 stefmans
pi_39014501
Oekraïne was geweldig
  Trouwste user 2022 maandag 19 juni 2006 @ 21:15:08 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_39014818
Cheva is back

pi_39017839
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef zijle het volgende:
Ik had 5-0
pi_39022719
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:09 schreef stefmans het volgende:
Oekraïne was geweldig
En Saudi-Arabië was helemaal niks. Daar wint Excelsior nog van.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:28:32 #137
55709 Stereotomy
pi_39022924
Het was alsof AZ met 4-0 over RBC heen walsde alleen scoorde Arveladze er nog 3
pi_39024102
Jammer dat we nu nog niet weten wat Oekraine kan (De Saudi's zijn geen maatstaf), maar de tweede ronde halen ze wel.
That's all folks!
pi_39028640
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 01:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat we nu nog niet weten wat Oekraine kan (De Saudi's zijn geen maatstaf), maar de tweede ronde halen ze wel.
Dat is idd jammer, want die Saudi's bakten er werkelijk helemaal niks van. Die waren echt onthutsend slecht.. Ik ben benieuwd hoe Oekraïne het gaat doen tegen Tunesië.. daar verwacht ik wel wat meer tegenstand van, maar ik acht Oekraïne wel in staat om te winnen van ze
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:55:06 #140
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39028758
Ik verwacht ook dat ze door gaan. Dan ontmoeten ze de poule winnaar van poule G. Dat lijkt me ook geen probleem kwartfinale moet te doen zijn.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:40:30 #141
55709 Stereotomy
pi_39029957
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef Dos37 het volgende:
Ik verwacht ook dat ze door gaan. Dan ontmoeten ze de poule winnaar van poule G. Dat lijkt me ook geen probleem kwartfinale moet te doen zijn.
pfff, idd. Frankrijk, Zwitserland of Dik Advocaat
pi_39047185
In ieder geval leuk dat Shevchenko een WK-goal op zijn CV kan zetten. Dat gun ik hem zeer.
www.thuisuiteten.nl
pi_39048046
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef methodmich het volgende:
In ieder geval leuk dat Shevchenko een WK-goal op zijn CV kan zetten. Dat gun ik hem zeer.
Gaf die Tunesiër trouwens wel een aardig zetje. Een goede scheidsrechter had dat gezien en het doelpunt afgekeurd.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:55:10 #144
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39155632
oekraine door
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:35:53 #145
139407 jorienvdherik
pi_39156505
toch wel goed dat ze door zijn

en goede kansen om daarna door te gaan
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:50:13 #146
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39156795
Oekraïne
pi_39159040
Door, maar wat een matige vertoning vanmiddag. Ik vrees dat deze outsider wellicht niet dé outsider is die we er in zagen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39159180
Het zou wel leuk zijn als Frankrijk vanavond wordt gewipt: Dan mag Oekraïne waarschijnlijk tegen Zwitserland en Hiddink tegen Italië. De winnaars van die duels spelen de kwartfinale tegen elkaar: Ik voorzie een stunt in de kwartfinale voor Hiddink !!.
pi_39162236
Oekraïne is een zaadploeg.
pi_39179687
De Zwitsers kunnen ze desondanks wel hebben, dus kwartfinale is toch mogelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_39179749
En vice versa. Zwitserland heeft een kutaanval, maar een sterke verdediging en een goed georganiseerd middenveld.
pi_39179848
Uiteraard, de Zwitsers kunnen evengoed winnen. Echt twee landen die zonder te imponeren straks dus de kwartfinale halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39270311
Dat jullie die pizzabakkers maar kapot counteren .
  maandag 26 juni 2006 @ 23:43:25 #154
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39270374
Oekraine
pi_39270793
Oekraine

Dat ze die pizzabakkers maar naar huis mogen sturen
pi_39270840

dinsdag 27 juni 2006 @ 00:05:22 #157
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39271042
Deed die knaap ook mee tegen Nederland
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39271726
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:05 schreef Dos37 het volgende:
Deed die knaap ook mee tegen Nederland
Jup.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:38:31 #159
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_39271901
Milevski gewoon laten starten, die draait die Italianen helemaal dol, weer een rode kaart voor hen... dan stomen ze zo door naar de halve finale!
pi_39272035
Mooie actie van Milevski. Hopelijk gaat hij slagen in europa .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:59:12 #161
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39272344
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 00:38 schreef Perico het volgende:
Milevski gewoon laten starten, die draait die Italianen helemaal dol, weer een rode kaart voor hen... dan stomen ze zo door naar de halve finale!
Precies ja, Milevskiy in de basis. Hij zorgde zowaar voor nog wat hoogtepuntjes in een verder kleurloos duel. En die penalty, subliem gewoon.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:35:29 #162
125053 stefmans
pi_39272888
Oekraïne world WK
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:37:21 #163
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39272908
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:35 schreef stefmans het volgende:
Oekraïne world WK
Yep, eerst Italië en Duitsland/Argentinië uitschakelen.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:39:00 #164
125053 stefmans
pi_39272921
Italië kan je hebben stelt niet zoveel voor zeker zonder Matarazzi, dan word het idd, moeilijker
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:39:08 #165
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39272922

omdat het een oekranees is en een mooie foto uiteraard
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:39:57 #166
125053 stefmans
pi_39272926
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:39 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]

omdat het een oekranees is en een mooie foto uiteraard
pi_39272927
Oekraine is echt de slechtste ploeg ooit in de kwart finale.

Wat een zaad ploeg
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:41:53 #168
125053 stefmans
pi_39272938
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:40 schreef Paul_NL het volgende:
Oekraine is echt de slechtste ploeg ooit in de kwart finale.

Wat een zaad ploeg
Ik noem een paar namen

Sheva
Voronin
Milevsky
Rebrov
Rusol
Gusin
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:42:35 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39272943
oekrainees dan
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:42:44 #170
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39272944
Україна!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:43:10 #171
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39272948
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:42 schreef Houniet het volgende:
oekrainees dan
Oekraiener oetlul!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:43:44 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39272952
dat doen we!
-Wolf- je bent nog oranje :p
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:44:34 #173
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39272963
Oranjemeeloper? Wie heeft dat nu weer verzonnen?
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:43 schreef Houniet het volgende:
dat doen we!
-Wolf- je bent nog oranje :p
EK-kwalificatie komt er weer aan.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 01:52:53 #174
55709 Stereotomy
pi_39273029
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:42 schreef -Wolf- het volgende:
Україна!
^^ Chto on skazat

Maareh, ik wordt wel een beetje onpasselijk bij dat hele Sheva dit Sheva dat gedoe

D'r staat godverdomme een team op het veld, en met 1 sterspeler kom je er niet. Ik vraag me af of je er met een samengeraapt zootje van Shakhtar, Dinamo Kiev en Dnepropetrovsk er wel komt, maar dat zien we wel weer
pi_39273054
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:41 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik noem een paar namen

Sheva
Voronin
Milevsky
Rebrov
Rusol
Gusin
Rebrov met zijn uitmuntende doelpuntengemiddelde in the Championship
pi_39277840
Ze gaan het nog moeilijk krijgen tegen Italië, maar zoals Italië speelt acht ik ze zeker niet kansloos
pi_39281722
M'n voorspelling gaat uitkomen, ik voel het
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:15:25 #178
125053 stefmans
pi_39282100
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 01:55 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

Rebrov met zijn uitmuntende doelpuntengemiddelde in the Championship
Die comp ligt hem niet, en trouwens het is en blijft een held
pi_39283607
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

Precies Rebrov is een held
pi_39293429
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

De Premiership en de Turkse competitie ook al niet. Wat raar voor zo´n wereldspeler.

Rebrov is gewoon een enorme kutvoetballer die redelijk speelde omdat hij voetbalde in een ploeg van Lobanovski en voetbalde met de beste aanvaller van deze tijd
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:50:30 #181
125053 stefmans
pi_39313702
Rebrov zou perfect zijn in de Italiaanse comp, maar na 2 mislukte avonturen wil niemand hem meer
pi_39313846
Wel een saaie ploeg, dat Oekraine
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:58:16 #183
125053 stefmans
pi_39313923
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef koningdavid het volgende:
Nee Nederland was lekker spannend
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:35:51 #184
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_39315166
Oekraïne voor wereldkampioen Dat zou het toernooi redden!
pi_39315627
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:58 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nee Nederland was lekker spannend
Nou, je kan hun laatste wedstrijd alles behalve saai noemen, vriend.

Maar goed, ik ben Nederlander dus is het niet vreemd dat ik Nederland support. Maar dat je als Nederlander een grijze-muis ploeg als Oekraine gaat supporten kan ik niet helemaal bij, maar goed... ieder zijn ding.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:00:54 #186
125053 stefmans
pi_39316044
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:49 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nou, je kan hun laatste wedstrijd alles behalve saai noemen, vriend.

Maar goed, ik ben Nederlander dus is het niet vreemd dat ik Nederland support. Maar dat je als Nederlander een grijze-muis ploeg als Oekraine gaat supporten kan ik niet helemaal bij, maar goed... ieder zijn ding.
Dat hele circus hier om dat Nederlands Elftal trekt mij niet aan, mensen die nooit voetbal kijken denken dat ze er nu verstand van hebben. Nee geef mij maar een hardwerkend team met een paar uitblinkers die wel iets bereiken

Verder speelt zelfs Oekraïne nog aanvallender als Nederland maar jij kijkt er naar met een Oranjezonnebril op
pi_39320478
Wat lul je nou met een Oranjezonnebril? Ik vind Oekraine gewoon saai.

Jij niet.

Goed toch?
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:13:27 #188
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39320679
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Falco het volgende:
Zo ver laat de FIFA het nooit komen.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:32:33 #189
125053 stefmans
pi_39321319
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:07 schreef koningdavid het volgende:
Wat lul je nou met een Oranjezonnebril? Ik vind Oekraine gewoon saai.

Jij niet.

Goed toch?
Het gaat er mij meer om dat ik de eerste goed voetballende ploeg op dit WK nog tegen moet komen
pi_39322596
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:32 schreef stefmans het volgende:

[..]

Het gaat er mij meer om dat ik de eerste goed voetballende ploeg op dit WK nog tegen moet komen
Dus uit wanhoop ben je maar Oekraine gaan supporten?
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:15:13 #191
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39327005
WK voorbij voor Oekraïener Voronin

Het mondiale eindtoernooi voor Andrej Voronin is voorbij. De 34-jarige aanvaller van Bayer Leverkusen is te zwaar geblesseerd aan het dijbeen om nog in actie te kunnen komen op het WK in Duitsland. Voronin begon in alle drie groepswedstrijden én in de achtste finale in de basis.

Komende vrijdag speelt Oekraïne in de kwartfinale tegen Italië.
Gemis voor de kwartfinale
pi_39327731
Milevsky dus in de basis. Daar wordt Oekraine niet slechter van
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:42:40 #193
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_39327811
go eastern europe!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:48:56 #194
125053 stefmans
pi_39327954
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 15:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dus uit wanhoop ben je maar Oekraine gaan supporten?

Grootouders enzo uit Oekraïne
pi_39329347
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef koningdavid het volgende:
Die penalty van Milevskiy maakte alles goed
pi_39330954
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:35 schreef Falco het volgende:
Als dat gebeurt, win ik zo'n 500 euro
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:40:33 #197
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39334505
Artem Milevski wordt een grote. Een hele grote.

Als je op die manier, op dat moment die penalty zo durft te nemen en zo'n gebaar kan maken, op zo'n leeftijd. Dan zit je mentaal al aan de absolute top, een absolute killer.
En technisch is hij ook nog eens erg begaafd, dat hebben we kunnen zien tijdens Euro -21.
Artem Milevski wordt één van de grootste spitsen ter wereld. Wie hem nu binnenhaalt, haalt goud binnen. Ik hoop dat hij speelt tegen Italie, want dan krijgen we mijn woorden bevestigd.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:53:32 #198
55709 Stereotomy
pi_39334994
Hij zou een grote kunnen worden als hij de penalty had genomen en het gebaar achterwege had gelaten.
  woensdag 28 juni 2006 @ 21:54:50 #199
125053 stefmans
pi_39335040
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Bombardier het volgende:

Als je op die manier, op dat moment die penalty zo durft te nemen en zo'n gebaar kan maken, op zo'n leeftijd. Dan zit je mentaal al aan de absolute top, een absolute killer.
En technisch is hij ook nog eens erg begaafd, dat hebben we kunnen zien tijdens Euro -21.
Artem Milevski wordt één van de grootste spitsen ter wereld. Wie hem nu binnenhaalt, haalt goud binnen. Ik hoop dat hij speelt tegen Italie, want dan krijgen we mijn woorden bevestigd.
Op het EK-21 maakt hij ook een panenka Tegen Nederland meen ik
pi_39337603
Niet tegen Nederland
pi_39337756
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Bombardier het volgende:

Ik zie hem wel naar AC Milan vertrekken als opvolger van Shevchenko.
  woensdag 28 juni 2006 @ 23:44:25 #202
55709 Stereotomy
pi_39339174
quote:
Blokhin says Ukraine's £4.4m bonus is deserved
Sonia Oxley

POTSDAM, Germany, June 28 (Reuters) - Ukraine's players will receive a shared £4.4million bonus for reaching the World Cup quarter-finals and coach Oleg Blokhin said on Wednesday hard work should always be well rewarded.

'Do you think they should just play for a 'thank you'?' Blokhin asked reporters. 'For good work you receive good money. If the players had been playing badly, they wouldn't have got a penny.'

Ukraine, making their debut at the tournament, face Italy on Friday after beating Switzerland 3-0 on penalties in the second round on Monday.

They have surpassed their pre-tournament aim of reaching the knockout stage so anything else is quite literally a bonus.

Blokhin stressed that money was not the main motivation for the players, but rather national pride.

'They are playing for national honour... it is also work,' he said. 'I told them that the players in this team will play first of all for prestige and not the money.'

Friday's game in Hamburg kicks off at 2000 BST and the winner will face either Germany or Argentina.
ESPN.com

Dynamo en Shakhtar zijn in het bezit van Europa's rijkste mensen, maar ik geloof dat de nationale voetbalbond er ook een handje van heeft.

Ukraine heeft de hoogste bonus per speler van alle teams indien ze de world cup winnen.

Ik hoop dat de spelers ook nog wat weggeven aan goede doelen in Oekraine. Het gat tussen arm en rijk is enorm.
pi_39340177
Net alsof die prutsers en halve fitte Sheva de wereldbeker gaan winnen
pi_39345908
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Paul_NL het volgende:
Nee maar ik zie ze wel winnen van Italië, want zo sterk spelen die nou ook weer niet....
  donderdag 29 juni 2006 @ 16:03:31 #205
125053 stefmans
pi_39357967
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Paul_NL het volgende:
Het hele team rust niet op Sheva dat maakt iedereen er van maar dat is zeker niet waar
pi_39362141
Sheva is de enige bovenmodale speler maar die is half fit
pi_39362163
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Paul_NL het volgende:
Kenner
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:56:39 #208
125053 stefmans
pi_39370849
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Paul_NL het volgende:
Laat me niet lachen
pi_39374177
Wat is er niet grappig aan? Dat Sheva geen goede speler is of dat Oekraine bestaat uit veel goede voetballers?
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:02:00 #210
125053 stefmans
pi_39375657
Dat jij meent dat Oekraïne en 2de klasse zondag amateurs team is

We zwaaien naar al die sups van Nederland die nu al het Oranje weg hebben kunnen halen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:06:16 #211
117098 Hathor
Effe niet
pi_39375833
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef stefmans het volgende:

We zwaaien naar al die sups van Nederland die nu al het Oranje weg hebben kunnen halen
Oekraine is een leuke ploeg, maar komt nooit door de Italiaanse defensie heen, normaal gesproken houd het hier voor ze op, en ze zijn al verder dan ze ooit gehoopt hadden. Maarreh....kan Tina Karol niet effe live het volkslied komen zingen ? Zou wel lekker zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:07:30 #212
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39375883
Oekraine is de laatste jaren steeds beter en dat ligt echt niet aan Sheva. Jong Oekraine in de finale van het jeugd-EK was voor mij ook geen verrassing.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 00:08:37 #213
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39375919
Dit WK komt te vroeg, maar met het EK in 2008 wordt het oppassen voor deze ploeg.
pi_39380249
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef stefmans het volgende:

Nee een ploeg die gedeklasseerd werd door een redelijk Spanje, maar nipt won van SA en Tunesie en in 120 minuten tegen Zwitserland geen kans kon creeeren
pi_39385078
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 04:23 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

Nee een ploeg die gedeklasseerd werd door een redelijk Spanje, maar nipt won van SA en Tunesie en in 120 minuten tegen Zwitserland geen kans kon creeeren
vind jij 4-0 nipt? (dat was tegen SA)
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:25:22 #216
55709 Stereotomy
pi_39385830
Oekraine heeft een OK ploeg en een superspits, maar laten we niet doen alsof de Oekrainse competitie je-van-het is in Europa. Het bulk van de spelers komt uit die competitie, en wel bij Dinamo, Shakhtar en Dnepr vandaan. Dinamo en Shakthar waren 30 (!!!) van de 70 punten los van de nr.3 op de lijst dit jaar. En de "traditionele" nr. 3, Dnepr Dnepropetrovsk was in de middenmoot te vinden. AZ rolde Dnepr overigens ook vrij makkelijk op in de UEFA cup poolfase. Er zijn maar twee goeie clubs met goede financiele backing in Oekraine, en in het bijzonder Shakhtar heeft gewoon een vreemdelingenlegioen in het veld staan, waarbij op een gegeven moment alleen Timoshuk Ukrainer was.

In zo'n competitie kun je natuurlijk wel goeie spelers hebben, maar als je in Nederland een competitie hebt met Ajax, PSV en dan een hele hoop Sparta's bijvoorbeeld, daar wordt ook niemand echt beter van.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 16:27:43 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_39395236
Ze gaan volop de verdediging leunen aldus Blokhin. Dat kan leuk worden

vrijdag 30 juni 2006 @ 16:52:51 #218
55709 Stereotomy
pi_39396135
Ah, ze gaan een Oostblokhin zetten
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 21:04:33 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_39405738
Hup jongens

pi_39410301
Iemand nog onder de indruk van topploeg Oekraine?
pi_39410358
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Paul_NL het volgende:
Er zit zeker toekomst in .
pi_39410522
Ik heb het niet over de toekomst. In Nederland zit ook toekomst. Lekker belangrijk
  vrijdag 30 juni 2006 @ 23:36:27 #223
139407 jorienvdherik
pi_39410540
quote:
nee, nooit geweest
pi_39411468
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 23:35 schreef Paul_NL het volgende:
Ik heb het niet over de toekomst. In Nederland zit ook toekomst. Lekker belangrijk
Alsof iemand beweerde dat Oekraïne een topploeg heeft .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:21:53 #225
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39411949
Oekraïne
- had de loting mee;
- profiteerde van het feit dat Frankrijk een slow starter is;
- had het geluk dat de Zwitsers belabberd penalties nemen.

Kortom, het geld is makkelijk verdiend.
pi_39412140
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Alsof iemand beweerde dat Oekraïne een topploeg heeft .
Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploeg
pi_39415054
Helaas, het is einde oefening voor Oekraïne. Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht dan dat Italië zou doorgaan. Toch best ver gekomen, maar goed
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_39419684
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploeg
Nou, inderdaad zeg. Ze waren echt veel slechter dan Senegal of de VS in 2002!
www.thuisuiteten.nl
pi_39420972
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Paul_NL het volgende:

[..]

.
pi_39430860
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, inderdaad zeg. Ze waren echt veel slechter dan Senegal of de VS in 2002!
Klopt goed opgelet
  maandag 3 juli 2006 @ 00:55:11 #231
125053 stefmans
pi_39463710
quote:
Tuurlijk ik ben geen Oranjefan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')