Jup hij zegt zelf dat hij het gaat halen dus hij is er gewoon bij. En anders legt Voronin er ze wel inquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef Suijk het volgende:
Hoe gaat het met Sheva? Hij was geblesseerd toch?
Rebrov op het middenveld????quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef cultheld het volgende:
En met Rebrov hebben ze een creatieveling op het middenveld die de aanvoer kan verzorgen. Ik hoop trouwens dat Milevskiy speelt in plaats van Voronin.
Mischien als 10, maar zeker niet zomaar op het middenveldquote:
Rebrov voor de aanvoer als spelmaker, achter Shevchenko en Voronin.quote:
met b opstellingquote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef BVO het volgende:
Ze hebben Costa Rica zojuist aardig weggetikt: 4-0.
Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verderquote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef BVO het volgende:
Als ze de groep winnen kan dat een leuke kwartfinale worden tegen Brazilië.
Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verder![]()
Frankrijk rollen ze op met 3-0quote:Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijk. Tweede worden moeten ze waarschijnlijk eerst tegen Zwitserland/Zuid-Korea en dan mogelijk tegen Brazilië.
Ik hoop op Milevskiy, maar ik denk eerder Voronin. Artem word rustig gebracht of als ze iets moeten open breken brengen ze Artemquote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef cultheld het volgende:
Wie zal er naast Shev starten denk je, stefmans? Voronin of Milevskiy?
Zou best wel eens kunnen die man is in vormquote:Op zondag 28 mei 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Dan gooi ik een euro op Voronin als topscorer van het toernooi @ 660, dank.
Das onzin natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Tja, alles is afhankelijk van die ene man he.
Rebrovquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BramKVO het volgende:
wie zijn op het middenveld en id defensie zowat de certitudes ? En wie pikt er naast Sheva/Voronin regelmatig z'n goaltje mee ?
is voor m'n megascore-ploeg die ik ga samenstellen, zelf je wk-ploeg maken is dat, met beperkt budget![]()
Dat is heel veel onzin, milevskiy vergeten, voronin vergetenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Tja, alles is afhankelijk van die ene man he.
Nee nog altijd even creatief, en aanvallend dusquote:Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef BramKVO het volgende:
is Rebrov dan nog iets ? Dacht dat die na Kiev volledig was weggedeemsterd ?
Ruslan Rotan, goeie middenvelder.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BramKVO het volgende:
wie zijn op het middenveld en id defensie zowat de certitudes ? En wie pikt er naast Sheva/Voronin regelmatig z'n goaltje mee ?
is voor m'n megascore-ploeg die ik ga samenstellen, zelf je wk-ploeg maken is dat, met beperkt budget![]()
Italië moet ook nog te doen zijn, die spelen ook bepaald niet goedquote:Op maandag 29 mei 2006 21:24 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Oekraïne tot aan de kwartfinales komt. Eerst schakelt het Frankrijk uit en daarna verliest het in blessuretijd van de Italianen.
Was vorige EK goed te zien zekerquote:Op maandag 29 mei 2006 22:46 schreef cultheld het volgende:
Italië is een toernooiploeg.
nou, in vriendschappelijke match onlangs tegen Duitsland waren ze vrij sterk. Zie Italie ver raken. Maar ik denk eerder dat Italie en Brazilie elkaar gaan tegenkomen in de 1/4 finales.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Italië moet ook nog te doen zijn, die spelen ook bepaald niet goed![]()
Waren niet te vergelijken met het Italië tegen bijvoorbeeld Nederland of Duitsland. Ze gingen duidelijk niet 100% ervoor, oogden ook wat moe. Op het WK zal er een ander Italië staan hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Italië moet ook nog te doen zijn, die spelen ook bepaald niet goed![]()
Oekraïne heeft een oerdegelijk selectie, met en paar topspelers erin die halen wel de halve finalequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waren niet te vergelijken met het Italië tegen bijvoorbeeld Nederland of Duitsland. Ze gingen duidelijk niet 100% ervoor, oogden ook wat moe. Op het WK zal er een ander Italië staan hoor.
Maar Oekraïne is, zoals ik al zei, erg sterk. Misschien wordt het zelfs de groupwinnaar..
Frankrijk is geen partij voor Oekraïnequote:Op maandag 5 juni 2006 17:43 schreef Corksterr het volgende:
Ik heb met mijn WK-poule dat Oekraïne in de 8e finale met 2-1 van Frankrijk verliest.
wel een goede speler, en die -21 zitten al op een heel hoog niveau die kunnen zo mee. De toekomst ziet er goed uit voor Oekraïnequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Yatsenko was die linksback die huilend van het veld ging na z'n rode kaart in de finale. Tikt wel aan met die -21 spelers.
Waarschijnlijk wel ja, maar ze leren wel veel nu van de oudere jongens dus je kan ze er goed bij hebben, En mocht er een blessure of iets dergelijks komen dan speelt een van die jonge gasten maar die staan er welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, ik neem aan dat alleen Milevskiy en misschien Sjygrynsky kans op minuten maken.
nope dat was Romanchuk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Yatsenko was die linksback die huilend van het veld ging na z'n rode kaart in de finale. Tikt wel aan met die -21 spelers.
Yatsenko was toch juist die jongen die hands maakte, waarna KJH mocht aanleggen vanaf de stip?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt helemaal. Overigens ook de jongen die met het instappen verkeerd timede, dus eigenlijk schuldig is aan beide goals.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Yatsenko was toch juist die jongen die hands maakte, waarna KJH mocht aanleggen vanaf de stip?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |