Jup hij zegt zelf dat hij het gaat halen dus hij is er gewoon bij. En anders legt Voronin er ze wel inquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef Suijk het volgende:
Hoe gaat het met Sheva? Hij was geblesseerd toch?
Rebrov op het middenveld????quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef cultheld het volgende:
En met Rebrov hebben ze een creatieveling op het middenveld die de aanvoer kan verzorgen. Ik hoop trouwens dat Milevskiy speelt in plaats van Voronin.
Mischien als 10, maar zeker niet zomaar op het middenveldquote:
Rebrov voor de aanvoer als spelmaker, achter Shevchenko en Voronin.quote:
met b opstellingquote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef BVO het volgende:
Ze hebben Costa Rica zojuist aardig weggetikt: 4-0.
Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verderquote:Op zondag 28 mei 2006 19:16 schreef BVO het volgende:
Als ze de groep winnen kan dat een leuke kwartfinale worden tegen Brazilië.
Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 19:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 2de worden dan komen ze nog een ronde verder![]()
Frankrijk rollen ze op met 3-0quote:Op zondag 28 mei 2006 19:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ze tweede worden is het mogelijk eerst Frankrijk en daarna Italië, lijkt me ook niet makkelijk. Tweede worden moeten ze waarschijnlijk eerst tegen Zwitserland/Zuid-Korea en dan mogelijk tegen Brazilië.
Ik hoop op Milevskiy, maar ik denk eerder Voronin. Artem word rustig gebracht of als ze iets moeten open breken brengen ze Artemquote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef cultheld het volgende:
Wie zal er naast Shev starten denk je, stefmans? Voronin of Milevskiy?
Zou best wel eens kunnen die man is in vormquote:Op zondag 28 mei 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Dan gooi ik een euro op Voronin als topscorer van het toernooi @ 660, dank.
Das onzin natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Tja, alles is afhankelijk van die ene man he.
Rebrovquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef BramKVO het volgende:
wie zijn op het middenveld en id defensie zowat de certitudes ? En wie pikt er naast Sheva/Voronin regelmatig z'n goaltje mee ?
is voor m'n megascore-ploeg die ik ga samenstellen, zelf je wk-ploeg maken is dat, met beperkt budget![]()
Dat is heel veel onzin, milevskiy vergeten, voronin vergetenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Corksterr het volgende:
Tja, alles is afhankelijk van die ene man he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |