abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 8 mei 2006 @ 16:18:47 #26
109131 crew  sportfreak
pi_37660344
quote:
Andrei Sjevtsjenko van AC Milan staat een maand aan de kant met een blessure aan zijn knie.

De Oekraïense spits liep de kwetsuur zondag op in de wedstrijd tegen Parma. Hij mist daardoor het laatste duel van de competitie en het grootste deel van de voorbereiding op het WK.
Een maand uitgeschakeld. Oekraine speelt zijn eerste wedstrijd op 14 juni, dus het gaat krap worden.
  maandag 8 mei 2006 @ 16:19:47 #27
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37660384
Shevchenko drie tot vier weken aan de kant
MILAAN Maandag 8 Mei 2006 14:36 uur

Aanvaller Andriy Shevchenko van AC Milan en Oekraïne is voor ongeveer 25 dagen uit de roulatie met een knieblessure. Dat heeft de Milanese topclub maandag bevestigd. De voormalige Europese speler van het jaar raakte afgelopen zondag al vroeg in de competitiewedstrijd met zijn werkgever tegen Parma geblesseerd. Shevchenko verrekte een knieband.

Naar verwachting zal de blessure met rust moeten genezen. Het WK loopt geen direct gevaar voor de sterspeler van Oekraïne, maar het schopt de voorbereiding op het WK voor de Oekraïner wel ernstig in de war.
Oekraïne is met Saudi-Arabië, Spanje en Tunesië ingedeeld in groep H.
pi_37663292
Als Sheva niet mee zou kunnen doen hebben we wel het eerste WK-drama.

Maar die jongen moet gewoon mee!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37663670
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37663880
Mazzel nog dat ze achteraan in het speelschema zitten. Ik zou het erg jammer vinden. Er is niemand die het meer verdiend dan Shevchenko om z'n eerste grote toernooi te spelen.
  Trouwste user 2022 maandag 8 mei 2006 @ 18:40:34 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_37664857
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:44 schreef methodmich het volgende:
Als Sheva niet mee zou kunnen doen hebben we wel het eerste WK-drama.

Maar die jongen moet gewoon mee!
Samen met Rooney.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37694013
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.
www.thuisuiteten.nl
pi_37694347
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.
Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer. Heb je gisteren Piet de Visser op tv gezien? Hij had het over twee "hele grote" talenten uit de Oekraïne, waarvan hij de namen overigens niet noemde. Ik weet voor 99% zeker dat het om Aliev en Milevskyi gaat. Die 2 krijgen komend seizoen overigens (eindelijk) een basisplaats bij Dynamo Kiev.
Milevskyi kun je overigens het best met Ibrahimovic vergelijken, waarbij Aliev eerder een type Juninho is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37698403
quote:
Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Denk dat je Dmytro Gololobov bedoeld. Die sprong er, althans voor mij, naast Milevsky en Aliev, in positieve zin uit. Niet alleen vanwege z'n imposante voorkomen (2 meter lang, en fysiek zeer sterk), maar ook door z'n verdedigende capaciteiten. Oekraïne vond ik sowieso wel 'n sympathieke ploeg.

Datzelfde geldt overigens voor het 'echte' Oekraïne. Dus tijdens het WK kunnen Shevchenko en co in ieder geval op mijn sympathie, en support, rekenen. Hup Yкраїна!

[ Bericht 1% gewijzigd door Chiel-Montagne op 09-05-2006 23:01:57 ]
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_37711690
Gololobov idd!!!! Dat wordt echt een topper ja .
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:00:53 #36
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_37712159
quote:
Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer.
Een baggertrainer die met veel minder kapitaal en middelen Akhmetov's miljoenenteam Shakhtar Donetsk kan bijhouden in de competitie?

Vrijdag spelen ze tegen elkaar, de winnaar wordt waarschijnlijk landskampioen.
Confidence through competence
pi_37733508
Alle zorgen van Andrei Sjevtsjenko zijn weggenomen door de medische staf van AC Milan. De Oekraïense aanvaller is op tijd hersteld voor het WK.
'De laatste testen wijzen uit dat Sjevtsjenko 25 dagen nodig heeft om te herstellen van zijn knieblessure', vertelde Jean Pierre Meersseman op Milan Channel. 'Het herstel is verdeeld over twee periodes. Na vijftien dagen absolute rust kan hij beginnen aan zijn revalidatie die tien dagen in beslag neemt.'

Meersseman, bij AC Milan verantwoordelijk voor de medische staf, ziet dan ook geen problemen opdoemen voor Sjevtsjenko met het oog op het WK. 'In deze laatste periode kan hij gewoon trainen en is hij helemaal fit bij de start van het WK. Ik denk dat hij zich geen zorgen hoeft te maken.'

Sjevtsjenko raakte vroeg in de wedstrijd tegen Parma geblesseerd toen Fernando Couto ongelukkig viel op de knie van de Oekraïner.

Meersseman liet zich ook uit over Paolo Maldini, die anderhalve week geleden aan zijn knie werd geopereerd. 'Over twee maanden kunnen we echt meer zeggen over hoe zijn lichaam heeft gereageerd. We maakten in het ziekenhuis grapjes dat hij na deze operatie nog twintig jaar mee kan. Maar zonder gekheid, ik denk dat hij nog zeker twee jaar mee kan.'

Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 mei 2006 @ 19:52:42 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_37744906
Ok mooi nieuws.Gelukkig maar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 15 mei 2006 @ 17:48:51 #39
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37850552
Blokhin hoopt op fitte Shevchenko
KIEV Maandag 15 Mei 2006 17:15 uur
Bondscoach Oleg Blokhin (foto) van Oekraïne heeft zijn 23-koppige selectie voor het WK in Duitsland bekendgemaakt. De selectie kent geen verrassingen. Ook de steraanvaller van AC Milan Andriy Shevchenko is opgeroepen ondanks een blessure die hem de laatste week buitenspel hield. Verwacht wordt dat hij begin juni weer helemaal fit is.

Oekraine komt tijdens het WK uit in groep H samen met Spanje, Saoedi-Arabië en Tunesië.

Selectie Oekraïne:

Doel: Oleksander Shovkovsky (Dynamo Kiev), Andriy Pyatov (Vorskla Poltava), Bogdan Shust (Shakhtar Donetsk)
Verdediging: Andriy Nesmachny (Dynamo Kiev), Vladyslav Vashchyuk (Dynamo Kiev), Serhiy Fyodorov (Dynamo Kiev), Volodymyr Yesersky (Dnipro Dnipropetrovsk), Andriy Rusol (Dnipro Dnipropetrovsk), Dmytro Chigrinsky (Shakhtar Donetsk), Vyacheslav Svidersky (Arsenal Kiev)
Middenveld: Anatoly Tymoshchyuk (Shakhtar Donetsk), Oleg Gusiev (Dynamo Kiev), Ruslan Rotan (Dynamo Kiev), Serhiy Nazarenko (Dnipro Dnipropetrovsk), Oleg Shelayev (Dnipro Dnipropetrovsk), Andriy Husin (Krylya Sovietov Samara), Maxim Kalinichenko (Spartak Moskou)
Aanval: Andriy Shevchenko (AC Milan), Andriy Voronin (Bayer Leverkusen), Serhiy Rebrov (Dynamo Kiev), Artyom Milevsky (Dynamo Kiev), Andriy Vorobei (Shakhtar Donetsk), Olexiy Belik (Shakhtar Donetsk)
  maandag 15 mei 2006 @ 17:51:34 #40
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37850625
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
Ok mooi nieuws.Gelukkig maar.

Zeker!
pi_37854291
Milevskiy toch mee dus. Verrassend!
www.thuisuiteten.nl
pi_37854330
quote:
Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Milevskiy toch mee dus. Verrassend!
Reden voor mij om de Oekraïne met meer dan gemiddelde belangstelling te gaan volgen. De Ibrahimovic van Odessa .
  Trouwste user 2022 maandag 15 mei 2006 @ 21:25:59 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_37857603
Ze hebben natuurlijk ook een coach die als speler al legendarisch was.

pi_37857699
Heb wel een beetje een zwak voor Oekraïne. Dus hier een tvp'tje
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 22 mei 2006 @ 23:06:55 #45
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_38105320
Geen WK voor Oekraïner Fedorov

Sergei Fedorov heeft noodgedwongen af moeten zeggen voor het WK. De 31-jarige centrale verdediger heeft teveel hinder van een heupblessure en zal volgens de medische staf van Oekraïne pas over drie maanden weer speelklaar zijn. Fedorov is niet met de Oekraïnse ploeg meegereisd naar een trainingskamp in Turkije.

Ook Andrei Shevchenko ontbreekt tijdens het kamp. De medische staf heeft laten weten tijdens het trainingskamp in Turkije geen verdere mededelingen te doen over de gesteldheid van de sterspeler.
De selectie van Oekraïne traint in Turkije nu met slechts achttien spelers. Naast de afwezige geblesseerden zijn drie selectieleden opgeroepen voor Jong Oekraïne, dat vanaf dinsdag in Portugal strijdt om het Europese kampioenschap.
pi_38105656
Ik hoop dat Gobololov zijn vervanger zal zijn.
pi_38107443
Ik zeg kwartfinale
  maandag 22 mei 2006 @ 23:52:47 #48
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_38107518
Ik zeg Tina Karol
Confidence through competence
pi_38107562
quote:
Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef zijle het volgende:
Ik zeg kwartfinale
minimaal
  dinsdag 23 mei 2006 @ 23:54:57 #50
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38145365
Die kunnen wel eens verassen! Goed team spelen als 1 blok. Gooien het makkelijk potdicht, en dan hebben ze voorin 2 killers natuurlijk Sheva en Voronin
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')