Een maand uitgeschakeld. Oekraine speelt zijn eerste wedstrijd op 14 juni, dus het gaat krap worden.quote:Andrei Sjevtsjenko van AC Milan staat een maand aan de kant met een blessure aan zijn knie.
De Oekraïense spits liep de kwetsuur zondag op in de wedstrijd tegen Parma. Hij mist daardoor het laatste duel van de competitie en het grootste deel van de voorbereiding op het WK.
Samen met Rooney.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:44 schreef methodmich het volgende:
Als Sheva niet mee zou kunnen doen hebben we wel het eerste WK-drama.
Maar die jongen moet gewoon mee!
Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer. Heb je gisteren Piet de Visser op tv gezien? Hij had het over twee "hele grote" talenten uit de Oekraïne, waarvan hij de namen overigens niet noemde. Ik weet voor 99% zeker dat het om Aliev en Milevskyi gaat. Die 2 krijgen komend seizoen overigens (eindelijk) een basisplaats bij Dynamo Kiev.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die jongens spelen zelden voor Kiev en niet elke bondscoach is een Eriksson.
Denk dat je Dmytro Gololobov bedoeld. Die sprong er, althans voor mij, naast Milevsky en Aliev, in positieve zin uit. Niet alleen vanwege z'n imposante voorkomen (2 meter lang, en fysiek zeer sterk), maar ook door z'n verdedigende capaciteiten. Oekraïne vond ik sowieso wel 'n sympathieke ploeg.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:58 schreef cultheld het volgende:
Het blijft natuurlijk te debiel voor woorden dat Milevsky en Aliev niet mee worden genomen naar het WK. Ook heb ik een klasbak van een stopper aan het werk gezien op het WK -20, maar ben z'n naam vergeten.
Een baggertrainer die met veel minder kapitaal en middelen Akhmetov's miljoenenteam Shakhtar Donetsk kan bijhouden in de competitie?quote:Kiev heeft dan ook een uiterst conservatieve baggertrainer.
Reden voor mij om de Oekraïne met meer dan gemiddelde belangstelling te gaan volgen. De Ibrahimovic van Odessaquote:Op maandag 15 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Milevskiy toch mee dus. Verrassend!
minimaalquote:Op maandag 22 mei 2006 23:51 schreef zijle het volgende:
Ik zeg kwartfinale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |