moeten ze wel eerste in de groep worden, anders wordt het verdomd lastig... en als ze al eerste worden in de groep dan treffen ze in de kwartfinale Brazilië en hoezeer ik het ze ook gun en hoop... ik denk niet dat ze van Brazilië zullen winnen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:00 schreef Thetallguy het volgende:
minstens kwartfinale, denk ik dan toch zo
Tuurlijk Oekraïne heeft overal een kans tegenquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
Wat denken jullie tegen Spanje? Hebben ze een kans?
Ik heb Oekraine momenteel hoger zitten dan Spanje, voornamelijk om wat ik heb gezien op het EK-21. Al zegt dat natuurlijk niet zo veel.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
Oekraïne is voor mij favoriet tegen de Spanjaarden.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oekraïne is voor mij favoriet tegen de Spanjaarden.
Hebben ze alvast een mooi excuus als de spelers moe ogen.quote:Ploeg Oekraïne heeft last van kikkers
De voorbereiding van Oekraïne valt enigzins in het water. De selectie logeert in het Duitse plaats Potsdam, maar wordt daar wakker gehouden door kikkers. Dit verklaarde verdediger Vladislav Vashchyuk dinsdag.
Hartmut Pirl, de manger van het hotel, is echter van mening dat er weinig aan de hand is. “De kikkers verblijven in een natuurreservaat. Volgens mij vallen de problemen wel mee. Ik heb er nog geen speler over gehoord”, zo liet hij weten.
De ploeg komt vandaag voor het eerst in actie tegen Spanje.
Voetbalprimeur
Ik denk er net zo over, alleen heb ik ze in mijn voetbalpoule tot de kwart finale laten komen, omdat ik Brazilië vóór het toernooi sterker achtte, nu twijfel ik daar een beetje over na die wanprestatie van gisterenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:47 schreef Bombardier het volgende:
Ik verwacht een sterk Oekraine. Als er een land in staat is tot een verrassing, is het dit land wel.
Ik mijn voetbalpoule heb ik ze zelfs tot de finale laten komen.
Inderdaad, het lijkt wel of ze dat soort landen opzettelijk snel het toernooi uit willen werken. Vandaag maar weer op een schandalige manier gebleken.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:33 schreef Bombardier het volgende:
Gezellig, met die arbitrage. Een drama. Doet me denken aan Rusland op het EK 2 jaar geleden. Die werden ook geteisterd door arbitrale dwalingen.
Denk het nietquote:Op maandag 12 juni 2006 20:33 schreef versteegrob het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt wel of ze dat soort landen opzettelijk snel het toernooi uit willen werken. Vandaag maar weer op een schandalige manier gebleken.
Klopt, maar als de arbitrage ook nog eens gaat helpen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]Oekraïne was hoe dan ook een paar maten te klein voor dit Spanje.
Normaal verliezen ze hier met 1-0 van, maar als die scheids zo gek word dan kan het zomaar 7-0 worden jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]Oekraïne was hoe dan ook een paar maten te klein voor dit Spanje.
Gelul, ook in de eerste helft was Spanje gewoon vele klasses beter.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Normaal verliezen ze hier met 1-0 van, maar als die scheids zo gek word dan kan het zomaar 7-0 worden ja![]()
Ze moeten Tunesie nog maar zien te verslaan...quote:
Ik zie Tunesië als een van de sterkste Afrikaanse landen. Als ze zo spelen als vandaag winnen ze daar niet van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |