Ik zie hem wel naar AC Milan vertrekken als opvolger van Shevchenko.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:40 schreef Bombardier het volgende:
Artem Milevski wordt een grote. Een hele grote.
Als je op die manier, op dat moment die penalty zo durft te nemen en zo'n gebaar kan maken, op zo'n leeftijd. Dan zit je mentaal al aan de absolute top, een absolute killer.
En technisch is hij ook nog eens erg begaafd, dat hebben we kunnen zien tijdens Euro -21.
Artem Milevski wordt één van de grootste spitsen ter wereld. Wie hem nu binnenhaalt, haalt goud binnen. Ik hoop dat hij speelt tegen Italie, want dan krijgen we mijn woorden bevestigd.
ESPN.comquote:Blokhin says Ukraine's £4.4m bonus is deserved
Sonia Oxley
POTSDAM, Germany, June 28 (Reuters) - Ukraine's players will receive a shared £4.4million bonus for reaching the World Cup quarter-finals and coach Oleg Blokhin said on Wednesday hard work should always be well rewarded.
'Do you think they should just play for a 'thank you'?' Blokhin asked reporters. 'For good work you receive good money. If the players had been playing badly, they wouldn't have got a penny.'
Ukraine, making their debut at the tournament, face Italy on Friday after beating Switzerland 3-0 on penalties in the second round on Monday.
They have surpassed their pre-tournament aim of reaching the knockout stage so anything else is quite literally a bonus.
Blokhin stressed that money was not the main motivation for the players, but rather national pride.
'They are playing for national honour... it is also work,' he said. 'I told them that the players in this team will play first of all for prestige and not the money.'
Friday's game in Hamburg kicks off at 2000 BST and the winner will face either Germany or Argentina.
Nee maar ik zie ze wel winnen van Italië, want zo sterk spelen die nou ook weer niet....quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Paul_NL het volgende:
Net alsof die prutsers en halve fitte Sheva de wereldbeker gaan winnen
Het hele team rust niet op Sheva dat maakt iedereen er van maar dat is zeker niet waarquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:11 schreef Paul_NL het volgende:
Net alsof die prutsers en halve fitte Sheva de wereldbeker gaan winnen
Kennerquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Paul_NL het volgende:
Sheva is de enige bovenmodale speler maar die is half fit
Laat me niet lachenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:52 schreef Paul_NL het volgende:
Sheva is de enige bovenmodale speler maar die is half fit
Oekraine is een leuke ploeg, maar komt nooit door de Italiaanse defensie heen, normaal gesproken houd het hier voor ze op, en ze zijn al verder dan ze ooit gehoopt hadden. Maarreh....kan Tina Karol niet effe live het volkslied komen zingen ? Zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef stefmans het volgende:
Dat jij meent dat Oekraïne en 2de klasse zondag amateurs team is![]()
We zwaaien naar al die sups van Nederland die nu al het Oranje weg hebben kunnen halen![]()
![]()
Nee een ploeg die gedeklasseerd werd door een redelijk Spanje, maar nipt won van SA en Tunesie en in 120 minuten tegen Zwitserland geen kans kon creeerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:02 schreef stefmans het volgende:
Dat jij meent dat Oekraïne en 2de klasse zondag amateurs team is![]()
We zwaaien naar al die sups van Nederland die nu al het Oranje weg hebben kunnen halen![]()
![]()
vind jij 4-0 nipt? (dat was tegen SA)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 04:23 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Nee een ploeg die gedeklasseerd werd door een redelijk Spanje, maar nipt won van SA en Tunesie en in 120 minuten tegen Zwitserland geen kans kon creeeren
Er zit zeker toekomst inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Paul_NL het volgende:
Iemand nog onder de indruk van topploeg Oekraine?
nee, nooit geweestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Paul_NL het volgende:
Alsof iemand beweerde dat Oekraïne een topploeg heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:35 schreef Paul_NL het volgende:
Ik heb het niet over de toekomst. In Nederland zit ook toekomst. Lekker belangrijk
Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploegquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof iemand beweerde dat Oekraïne een topploeg heeft.
Nou, inderdaad zeg. Ze waren echt veel slechter dan Senegal of de VS in 2002!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploeg
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Ik beweerde dat Oekraine de slechtste ploeg ooit was in de kwart-finale. Als je vandaag gezien hebt klopt dat gewoon, want het is gewoon een enorme zaadploeg
Klopt goed opgeletquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Ze waren echt veel slechter dan Senegal of de VS in 2002!
Tuurlijk ik ben geen Oranjefanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Paul_NL het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |