quote:
De leuke versie van "potje met vet"quote:Op zondag 30 april 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
...100 bottles of beer, take one down, pass it around, 99 bottles of beer on the wall.
Je hebt helemaal gelijk.quote:
En voor welke club ben jij dan?quote:
Goed plan, ik ga denk ik zo ook maar even wat frituren.quote:
waarom niet met 10.000 beginnen?quote:Op zondag 30 april 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
...100 bottles of beer, take one down, pass it around, 99 bottles of beer on the wall.
Ik denk WHC Wezepquote:
quote:
quote:Blind ziet aanknopingspunten na nipte overwinning
Wezep, 11 juli 2005
Het leek er lange tijd op dat Ajax de tweede oefenwedstrijd van de oefencampagne tegen de Wezep-Hattemerbroek-Combinatie niet zou winnen. Na negentig minuten spelen was het nog altijd 3-3, maar Nourdin Boukhari zorgde alsnog voor de winnende treffer. ,,Dit soort wedstrijden bestaan", reageerde Danny Blind na afloop nuchter.
OMG, wat een neerbuigend gedoe.quote:
Is goed, ik kan iig vrijdag niet, dan ben ik naar de korsakoff cd release party.quote:Op zondag 30 april 2006 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
We moeten aankomende week ff afspreken wanneer we gaan chillen!
Ho ho, alle hulde voor Wezep he... ze wonnen bijna!quote:
De minachting druipt er vanaf.quote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ho ho, alle hulde voor Wezep he... ze wonnen bijna!
Donderdag Bibelot, vrijdag Trapje Af Papendrechtquote:Op zondag 30 april 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik kan iig vrijdag niet, dan ben ik naar de korsakoff cd release party.
Niet.quote:
Kom nou maar cake eten.quote:
Zal kunnen, ik kan morgen ook, of dinsdag, of woensdag dus.quote:Op zondag 30 april 2006 16:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Donderdag Bibelot, vrijdag Trapje Af Papendrecht
Woensdagavond ofzo anders?
Spacecake?quote:
Kutjunk.quote:
quote:
Een mede-junk in BeF.quote:
Maar eh, nu even serieus. Je neemt wel een paar joints voor me mee als er ooit eens weer een meet komt, hm?quote:
Ik neem gewoon een zak mee en dan draai ik.quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar eh, nu even serieus. Je neemt wel een paar joints voor me mee als er ooit eens weer een meet komt, hm?.
Nu nog wat vaker bier drinken.quote:
Dan draai ik er ook wel 1quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een zak mee en dan draai ik.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mixjes.quote:Op zondag 30 april 2006 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan draai ik er ook wel 1Of we maken een mixie
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 16:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hey, gister had ik een glas Jupiler!
Doe je dan wel van het bier afblijven, held?quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij draaien wel voor jequote:Op zondag 30 april 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
Ik ben slecht in draaien, dus ik pas, als je het niet erg vindt.
Je bent een heuse man in wording, hm?quote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef TheSorrow het volgende:
Honger!!!Waar blijft mn patat + frikandelletjes
Altijd handig, zulks.quote:
Hahaquote:
30/70?!quote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef TheSorrow het volgende:
Shag/wiet verhouding (of peuk)
30/70? Zo draai ik ze meestal
Ik heb mezelf als doel gesteld vandaag Mario III uit te spelen.quote:
In 11 minuten ook?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mezelf als doel gesteld vandaag Mario III uit te spelen.
Nou, da's toch nog iets, hè?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.quote:Op zondag 30 april 2006 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Joah
Kan voor jou ook 60/40 worden of minder hoor
Je moet wat op zondagquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 30 april 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.
quote:
Zeg, ik kots niet elke keer bij de combinatie cannabis alcohol, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe je dan wel van het bier afblijven, held?
Ik over het algemeen wel.quote:Op zondag 30 april 2006 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik kots niet elke keer bij de combinatie cannabis alcohol, hoor..
O.M.F.G.quote:
Rode wodka + redbull + joints gaat goed...quote:
Ik kan gewoon niet tegen combineren.quote:
Wahat? Hij is offline, wat moet ik dán?quote:
Ik heb eens een paniekaanval gekregen toen ik wiet en alcohol combineerde, dus dat doe ik gewoon niet weer.quote:Op zondag 30 april 2006 16:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rode wodka + redbull + joints gaat goed...
Paar slokken bier + joint ook wel... Ik heb met bier snel het gevoel dat het snel omhoog komt,dat het er zo weer uit komt, dus daarom drink ik het niet vaak, + ik vind er relatief weinig smaak aan zitten
Blauwe Fernandes + joint gaat niet goed, wat een bagger is dat spul zeg, nooit meer
Idd, geen dingen doen die wel eens eerder fout zijn gegaanquote:Op zondag 30 april 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb eens een paniekaanval gekregen toen ik wiet en alcohol combineerde, dus dat doe ik gewoon niet weer.
Je vindt dát al erg?quote:
Heb mijn doel alweer naar beneden bijgesteld... heb dat spel echt té lang niet meer gespeeldquote:
Doe eens gek en zoek elkaar IRL op.quote:
Ik ben een slome leerling.quote:Op zondag 30 april 2006 17:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, geen dingen doen die wel eens eerder fout zijn gegaan
Bioslock.quote:
My point exactly, dude!quote:Op zondag 30 april 2006 17:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, geen dingen doen die wel eens eerder fout zijn gegaan
Morgen, gast.quote:
En dat zeg je op grond.. wáárvan?quote:Op zondag 30 april 2006 17:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je kan zoiezo niet zoveel tegelijkertijd
Ach, ik drink wel vaker in combinatie met blowen, het gaat soms fout, soms goed. Voordelen wegen te zwaar op tegen de nadelen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan moet ik jou maar es onder mn hoede nemen
Hoe was de tuin?quote:
Geurig. Alle rozen gaan weer hun best doen te gaan bloeien.quote:
Rozen zijn tof.quote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Geurig. Alle rozen gaan weer hun best doen te gaan bloeien.
Idd, gewoon over je heen laten komen, we zien vanzelf waar t schip strandtquote:Op zondag 30 april 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, ik drink wel vaker in combinatie met blowen, het gaat soms fout, soms goed. Voordelen wegen te zwaar op tegen de nadelen.
En als ik eenmaal drink of blow dan vergeet ik dat het het ander beter niet kan doen..
quote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Geurig. Alle rozen gaan weer hun best doen te gaan bloeien.
quote:
Haal je wel eens vaker mannen en vrouwen door elkaar?quote:
Jij noemt Ch. een man?quote:Op zondag 30 april 2006 17:10 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Haal je wel eens vaker mannen en vrouwen door elkaar?
Nee, men zegt wel dat mannen niks tegeljkertijd kunnen, maar das onzin, vrouwen vinden dat vaak moeilijker.quote:
Ik doe altijd een hoop dingen tegelijk, anders is het zo inefficient.quote:Op zondag 30 april 2006 17:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee, men zegt wel dat mannen niks tegeljkertijd kunnen, maar das onzin, vrouwen vinden dat vaak moeilijker.
In mijn ervaring niet, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 17:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee, men zegt wel dat mannen niks tegeljkertijd kunnen, maar das onzin, vrouwen vinden dat vaak moeilijker.
Maar jij bent Ch.quote:
Werkse!quote:Op zondag 30 april 2006 17:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar nu ga ik werken, spreek jullie wel weer.
Klopt. En?quote:
Zo fijn is dat altijd om te horen, hè.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 17:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo fijn is dat altijd om te horen, hè..
Maar ik ben al van iemand, hoor.quote:
Maakt niet uit hoor, ik mag toch wel gewoon vriendelijk ende aardig zijn?quote:Op zondag 30 april 2006 17:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben al van iemand, hoor.
*Met hand wappert.
Uiteraard!quote:Op zondag 30 april 2006 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik mag toch wel gewoon vriendelijk ende aardig zijn?
*zwaaitquote:Op zondag 30 april 2006 17:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik ben al van iemand, hoor.
*Met hand wappert.
Daar had ik toch niet op gereageerd als het er al wél stond.quote:
quote:
Ouchquote:Op zondag 30 april 2006 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar had ik toch niet op gereageerd als het er al wél stond.
Ik ben góéd, hm?quote:
Fo shizzle.quote:
* Chowi rent erop af.quote:
Nou. Ik ga eten. Shoarma.quote:
Gok van niet.quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef ehqo het volgende:
Kan je soep frituren? Ik heb geen zin in de traditionele soep.
quote:Op zondag 30 april 2006 18:47 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Hangop met slagroom.
Hangop is een melkproduct dat vaak als nagerecht wordt gegeten. Er wordt beweerd dat dit een typisch Nederlands toetje zou zijn.quote:
Cool, ik mag voor de tweede maal schitteren in uw sig!quote:
En waar heb je de jouwe gelaten, hm. Hm?quote:Op zondag 30 april 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
Cool, ik mag voor de tweede maal schitteren in uw sig!
De derde keer zal zich ook nog wel voordoen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool, ik mag voor de tweede maal schitteren in uw sig!
Ik vind het zo dubbelop, als de naam Bioslock in mijn ondertitel én in mijn signature te vinden is. Vandaar.quote:Op zondag 30 april 2006 18:57 schreef JDude het volgende:
[..]
En waar heb je de jouwe gelaten, hm. Hm?
Dat moet je niet van tevoren zeggen!quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
De derde keer zal zich ook nog wel voordoen.
Hij zéí het.quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Vuig.
Vergeet "... én in de helft van mijn posts" niet.quote:Op zondag 30 april 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het zo dubbelop, als de naam Bioslock in mijn ondertitel én in mijn signature te vinden is. Vandaar.
Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Vergeet "... én in de helft van mijn posts" niet.
Dat zul je mij ook niet horen zeggen, waarde kerel.quote:
Je bent een deel van me geworden.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee.
Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te zeggen dat het een goede zaak is, welja.quote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zul je mij ook niet horen zeggen, waarde kerel.
quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Vuig.
Niet zó.quote:
Gaan haar posts tenminste érgens over.quote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te zeggen dat het een goede zaak is, welja.
Oh ja, ja zeker, ik zou het tot een goede zaak willen benoemen.
Oh, mijn welgemeende excuséé, blom.quote:
Héy!quote:
Wéér twee mensen gelukkig, wie kan daar niet mee instemmen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te zeggen dat het een goede zaak is, welja.
Oh ja, ja zeker, ik zou het tot een goede zaak willen benoemen.
Niet kwetsend bedoeld hoor, zoek zelf maar uit hoe het wél bedoeld is, want dat weet ik niet.quote:
Huuuu, ik wil niet in de OP, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
BeF zou altijd deze samenstelling moeten hebben. Als in. Déze mensen die erin posten.
That means you too, ehqo..
Je wekt de indruk dat je een depressieve bent, J.quote:Op zondag 30 april 2006 19:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Wéér twee mensen gelukkig, wie kan daar niet mee instemmen.
Nu ik nog.
Ik voel vlinders.quote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
BeF zou altijd deze samenstelling moeten hebben. Als in. Déze mensen die erin posten.
Daar voor wissel je te vaak van icon/account.quote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Huuuu, ik wil niet in de OP, hoor.
Voor ieder wat wils.quote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar voor wissel je te vaak van icon/account.
Ik ga even uitzoeken wat watsen zijn, daarna stel ik je op de hoogte of ik ze wil, okee?quote:
!!quote:
Ja, jíj ook! ZÓ.quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Litso het volgende:
Ik ook van jou Chowi.
I've seen christmas lights reflect in your eyes.quote:
Dat zou een mooie voor in je sig zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind je trouwens best hip zo zonder sig tegenwoordig
Welnéé.quote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Je wekt de indruk dat je een depressieve bent, J.
Ironie.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 19:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
I've seen christmas lights reflect in your eyes.
Hoezee, hoezee! Bier voor iedereen!quote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
Afschuwelijke kutkop.quote:Op zondag 30 april 2006 19:13 schreef ehqo het volgende:
U hebt gezocht op watsen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Waarom zag ik gisteren dan dat je 20 euro hebt gepind voor een boek, getiteld "Hoe word ik gelukkig - voor dummies"? Hm?quote:
*schopt.quote:
Ja sorry. Er zaten gratis scheermesjes bij.quote:Op zondag 30 april 2006 19:15 schreef Chowi het volgende:
Waarom zag ik gisteren dan dat je 20 euro hebt gepind voor een boek, getiteld "Hoe word ik gelukkig - voor dummies"? Hm?
Ja, hij is ineens traag.quote:Op zondag 30 april 2006 19:18 schreef ehqo het volgende:
Doet Fok! ineens raar of ben ik het? Ik schrok net even omdat de pagina niet weergegeven kon worden.
Wow, ik dacht niet dat je me zou begrijpen?quote:
Noujá zeg. Wat is dit nu weer voor insinuatie?quote:Op zondag 30 april 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wow, ik dacht niet dat je me zou begrijpen?
Waar heb je het gekocht?quote:Op zondag 30 april 2006 19:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja sorry. Er zaten gratis scheermesjes bij.
Zo bedoelde ik het niet. Ik zei alleen maar "schop", en jij weet gelijk wat ik bedoel. Dat is cool.quote:Op zondag 30 april 2006 19:20 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Noujá zeg. Wat is dit nu weer voor insinuatie?
Op de Rommelmarkt. Ik meteen zo die mesjes uitpakken, heel m'n armen aan gort gekrast.quote:
Okay, okay, we zijn cool. We zijn cool. Cóól. Zo blijkens het is, onze coolheid. We zijn cóól.quote:Op zondag 30 april 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik zei alleen maar "schop", en jij weet gelijk wat ik bedoel. Dat is cool.
Nu vlak je het alleen maar af. Je zei het heel lullig.quote:Op zondag 30 april 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik zei alleen maar "schop", en jij weet gelijk wat ik bedoel. Dat is cool.
Ja, daarom is internet zo kut.quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nu vlak je het alleen maar af. Je zei het heel lullig.
De marktkoopwaar vernielde jou, in plaats van jij de martkwaar. Prodigieus hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Op de Rommelmarkt. Ik meteen zo die mesjes uitpakken, heel m'n armen aan gort gekrast.
Die verkoper zo... "m'n mesjes, wat doe je"
Ik zo van: "Ja ik heb ze toch gekocht"
Je kunt elkaar beter in het echt spreken. Laten we zeggen, in Zwolle, bijvoorbeeld.quote:
Joa, op een, eh, maandag?quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Je kunt elkaar beter in het echt spreken. Laten we zeggen, in Zwolle, bijvoorbeeld.
Nouja, bijvoorbeeld hè! We noemen maar wat.quote:
Uiteráárd!quote:Op zondag 30 april 2006 19:27 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Nouja, bijvoorbeeld hè! We noemen maar wat.
Beschrijf uw pizza.quote:Op zondag 30 april 2006 19:29 schreef ehqo het volgende:
Ik heb mijn soep geruild voor een pizza, en ik hoorde de oven plinken. Dus.
Zwolle is daar een puike stad voor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Je kunt elkaar beter in het echt spreken. Laten we zeggen, in Zwolle, bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Zwolle is daar een puike stad voor.
Maar niet op hetzelfde bankje, hè L. [afbeelding].
Het gaat me nou juist om die toppings.quote:
Dat het even duidelijk is.quote:
Was het al.quote:
Ik durf niet goed in detail iets te beschrijven, meer. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik de wind van voren en een keiharde afwijzing.quote:
Waarom mondt het altijd uit in hetzelfde onderwerp?quote:Op zondag 30 april 2006 19:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik durf niet goed in detail iets te beschrijven, meer. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik de wind van voren en een keiharde afwijzing.
Tomatensaus, salami, ui, paprika.quote:Op zondag 30 april 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom mondt het altijd uit in hetzelfde onderwerp?
Ik ga hem nú aan mijn smaakpapillen onderwerpen, de resultaten hoor je later.quote:Op zondag 30 april 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Klinkt góéd.
Best. Ik hoor het nog wel!quote:Op zondag 30 april 2006 19:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga hem nú aan mijn smaakpapillen onderwerpen, de resultaten hoor je later.
Een pizza zonder kaas is als een vrouw zonder tieten.quote:Op zondag 30 april 2006 19:36 schreef ehqo het volgende:
En kaas natuurlijk. Niet vergeten he, kaas.
Daar was ik als kind altijd goed in, zoveel mogelijk zooi naar buiten slepen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:44 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
I herinner me de lange dagen, en de nachten waarin de huiskamer op het gazon lag.
En skinnydippen met de kinderen van een nabij gelegen dorpje.quote:Op zondag 30 april 2006 19:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar was ik als kind altijd goed in, zoveel mogelijk zooi naar buiten slepen.
De spanning die altijd kwam kijken bij een plotseling opkomende onweersbui, zal alles wel op tijd binnen zijn... Prachtig.
Skinny-dippen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:47 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
En skinnydippen met de kinderen van een nabij gelegen dorpje.
Oh, dank je.quote:Op zondag 30 april 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Knappe Jan.
"Skinnydipping with the kids from a nearby town."quote:
Je hart is als een rivier, die vanuit je borst naar elk orgaan stroomt.quote:Op zondag 30 april 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
"I remember when the days were long, and the nights when the livingroom was on the lawn" is trouwens ook van DCFC..
Dat liedje is zo mooi.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hart is als een rivier, die vanuit je borst naar elk orgaan stroomt.
Je hersenen een dam, en ik de vis die niet bij de lijn kan.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:02 schreef Litso het volgende:
Stelletje Litso's.
Engels vertalen naar het Nederlands zuigt immer.quote:
"Botsen ze?" vraag ik, en je lacht.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
*Schuimbekkend over de grond rolt.quote:Op zondag 30 april 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
[..]
"Botsen ze?" vraag ik, en je lacht.
Met mijn voeten op het dashboard maakt de wereld niet meer uit.
Wat mooi, hihi.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik om de vijf minuten hoor.quote:
Heb je BS de gebruiksaanwijzing van je pilletjes al gemaild?quote:Op zondag 30 april 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
Oh, maar dat doe ik om de vijf minuten hoor.
Cammen?quote:Op zondag 30 april 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik om de vijf minuten hoor.
Een aan hondsdolheid lijdende vrouw vind je wel interessant om te bekijken, ja?quote:
Maar ik doe mijn trucje alleen als jij je BiFi laat zien.quote:
Daarom hebben Litso en ik gecamdquote:Op zondag 30 april 2006 20:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Een aan hondsdolheid lijdende vrouw vind je wel interessant om te bekijken, ja?
quote:Op zondag 30 april 2006 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom hebben Litso en ik gecamd.
Trouwens Lits, Fok viert dus ook vandaag koninginnedag? Je bent nog steeds oanje.
Fuck, ik kan net niet zien hoeveel notes ik heb.quote:
Oh kutquote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fuck, ik kan net niet zien hoeveel notes ik heb.
quote:
Ik heb er nog immer 5, net als toen ik mod was.quote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
Fuck, ik kan net niet zien hoeveel notes ik heb.
Misschien ben ik wel van de 0 afquote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er nog immer 5, net als toen ik mod was.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel van de 0 af.
Modjes.
Nu laten ze het juist zo. Hoop ik.quote:Op zondag 30 april 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
Ja, en nou is het wel klaar met dat oranje, hm? Als het morgen nog altijd zo is, dan freak ik.
Niet lief.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 20:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal ze zo even terug zetten als ik tijd heb.
Mooi gezegd L.!quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Litso het volgende:
De dingen waar ik zin in heb
Feestvreugde
Saamhorigheidsgevoel
Onbeschaamd joelen
Schunnige liederen scanderen
Zo dronken raken dat ik niet meer weet
wie wij zijn en wie de tegenpartij.
Pissen in een fles om dat doelpunt niet te missen
Gadverdamme.
Gádverdámme.
Het WK komt eraan.
En ik haat mezelf.
Laat ons meelezen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een gedicht gemaakt.
Ga je hem nog posten of laat je ons gissen over hoe die gaat?quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een gedicht gemaakt.
Het gaat over de nacht.quote:
Mooi. Wel een beetje gothic.quote:Op zondag 30 april 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat over de nacht.
Nacht.
Zwart. Nacht.
Is dat je enige reactie? Dat het gothic is?quote:
Óók een manier om het te benoemen. Nedelrand. Mooi-mooi.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil trouwens ook hier vermelden dat als Nedelrand in de finale komt ik in rood-wit-blauw gekleed zal gaan, inclusief bijbehordende vlaggenhoofddoek.
Je quote te snel.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Óók een manier om het te benoemen. Nedelrand. Mooi-mooi.
Daar sta ik bekend om!quote:
Ik zeg nog dat het mooi is.quote:Op zondag 30 april 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat je enige reactie? Dat het gothic is?
Jij hebt totaal geen gevoel voor metrum, zeg ik je!
Daar probeerde ik subtiel overheen te lezen omdat ik graag zwaar negatieve reacties geef.quote:
Dát is nog eens integratie.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil trouwens ook hier vermelden dat als Nederland in de finale komt ik in rood-wit-blauw gekleed zal gaan, inclusief bijbehordende vlaggenhoofddoek.
Ondanks m'n haat jegens voetbal hè.
Ook een beetje gothic.quote:Op zondag 30 april 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar probeerde ik subtiel overheen te lezen omdat ik graag zwaar negatieve reacties geef.
Ze kijkt alsof zijn penis haar linker hersenkwab heeft doorboort.quote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik had zo het gevoel dat ze iets verbergde...
quote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef JDude het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Jammer dat ze nou net weg isquote:
Mt.quote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik heb daar heul geen invloed op.quote:Op zondag 30 april 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
Gebied die keerl van je eens dat Chowi weer unbanned wordt.
Nog even wachten, heeft iemand een cam draaien? Ik wil de blik op haar gezicht zien.quote:Op zondag 30 april 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
Gebied die keerl van je eens dat Chowi weer unbanned wordt.
Verborg.quote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
* Schudt .quote:Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
I see you baby, shaaking that aaaaass![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus morgen mag ik een keuring doen?
Vergeet niet te brandmerken, anders weet je straks niet meer van hij nou was.quote:Op zondag 30 april 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus morgen mag ik een keuring doen?
Over mooie konten gesproken, kijk 's wie we daar hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
Missen jullie me al? Volgens mij merken jullie niet eens dat ik weinig in BeF post.![]()
De volgende keer mag jij over mijn mooie billetjes aaien.quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Over mooie konten gesproken, kijk 's wie we daar hebben.
Kom kom. Na mijn biertje in naam van MT zal ik er een voor jou opentrekken.quote:Op zondag 30 april 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht dat jullie me aardig vonden. Dat ik in jullie m'n nieuwe vrienden had gevonden.
Pas op met wat je zegt hè. Ik was verlegen maar we hebben inmiddels al gezoend, de bariërre is verheven.quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
De volgende keer mag jij over mijn mooie billetjes aaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |