Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te zeggen dat het een goede zaak is, welja.quote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zul je mij ook niet horen zeggen, waarde kerel.
quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Vuig.
Niet zó.quote:
Gaan haar posts tenminste érgens over.quote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te zeggen dat het een goede zaak is, welja.
Oh ja, ja zeker, ik zou het tot een goede zaak willen benoemen.
Oh, mijn welgemeende excuséé, blom.quote:
Héy!quote:
Wéér twee mensen gelukkig, wie kan daar niet mee instemmen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik zou zelfs zo ver willen gaan om te zeggen dat het een goede zaak is, welja.
Oh ja, ja zeker, ik zou het tot een goede zaak willen benoemen.
Niet kwetsend bedoeld hoor, zoek zelf maar uit hoe het wél bedoeld is, want dat weet ik niet.quote:
Huuuu, ik wil niet in de OP, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
BeF zou altijd deze samenstelling moeten hebben. Als in. Déze mensen die erin posten.
That means you too, ehqo..
Je wekt de indruk dat je een depressieve bent, J.quote:Op zondag 30 april 2006 19:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Wéér twee mensen gelukkig, wie kan daar niet mee instemmen.
Nu ik nog.
Ik voel vlinders.quote:Op zondag 30 april 2006 19:09 schreef Chowi het volgende:
BeF zou altijd deze samenstelling moeten hebben. Als in. Déze mensen die erin posten.
That means you too, ehqo..
Daar voor wissel je te vaak van icon/account.quote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Huuuu, ik wil niet in de OP, hoor.
Voor ieder wat wils.quote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar voor wissel je te vaak van icon/account.
Ik ga even uitzoeken wat watsen zijn, daarna stel ik je op de hoogte of ik ze wil, okee?quote:
!!quote:
Ja, jíj ook! ZÓ.quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef Litso het volgende:
Ik ook van jou Chowi.
I've seen christmas lights reflect in your eyes.quote:
Dat zou een mooie voor in je sig zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 19:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik vind je trouwens best hip zo zonder sig tegenwoordig
Welnéé.quote:Op zondag 30 april 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
Je wekt de indruk dat je een depressieve bent, J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |