In 11 minuten ook?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mezelf als doel gesteld vandaag Mario III uit te spelen.
Nou, da's toch nog iets, hè?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.quote:Op zondag 30 april 2006 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Joah
Kan voor jou ook 60/40 worden of minder hoor
Je moet wat op zondagquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 30 april 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.
quote:
Zeg, ik kots niet elke keer bij de combinatie cannabis alcohol, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe je dan wel van het bier afblijven, held?
Ik over het algemeen wel.quote:Op zondag 30 april 2006 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik kots niet elke keer bij de combinatie cannabis alcohol, hoor..
Rode wodka + redbull + joints gaat goed...quote:
Ik kan gewoon niet tegen combineren.quote:
Wahat? Hij is offline, wat moet ik dán?quote:
Ik heb eens een paniekaanval gekregen toen ik wiet en alcohol combineerde, dus dat doe ik gewoon niet weer.quote:Op zondag 30 april 2006 16:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rode wodka + redbull + joints gaat goed...
Paar slokken bier + joint ook wel... Ik heb met bier snel het gevoel dat het snel omhoog komt,dat het er zo weer uit komt, dus daarom drink ik het niet vaak, + ik vind er relatief weinig smaak aan zitten
Blauwe Fernandes + joint gaat niet goed, wat een bagger is dat spul zeg, nooit meer
Idd, geen dingen doen die wel eens eerder fout zijn gegaanquote:Op zondag 30 april 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb eens een paniekaanval gekregen toen ik wiet en alcohol combineerde, dus dat doe ik gewoon niet weer.
Je vindt dát al erg?quote:
Heb mijn doel alweer naar beneden bijgesteld... heb dat spel echt té lang niet meer gespeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |