In 11 minuten ook?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mezelf als doel gesteld vandaag Mario III uit te spelen.
Nou, da's toch nog iets, hè?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.quote:Op zondag 30 april 2006 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Joah
Kan voor jou ook 60/40 worden of minder hoor
Je moet wat op zondagquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 30 april 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.
quote:
Zeg, ik kots niet elke keer bij de combinatie cannabis alcohol, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe je dan wel van het bier afblijven, held?
Ik over het algemeen wel.quote:Op zondag 30 april 2006 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, ik kots niet elke keer bij de combinatie cannabis alcohol, hoor..
Rode wodka + redbull + joints gaat goed...quote:
Ik kan gewoon niet tegen combineren.quote:
Wahat? Hij is offline, wat moet ik dán?quote:
Ik heb eens een paniekaanval gekregen toen ik wiet en alcohol combineerde, dus dat doe ik gewoon niet weer.quote:Op zondag 30 april 2006 16:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Rode wodka + redbull + joints gaat goed...
Paar slokken bier + joint ook wel... Ik heb met bier snel het gevoel dat het snel omhoog komt,dat het er zo weer uit komt, dus daarom drink ik het niet vaak, + ik vind er relatief weinig smaak aan zitten
Blauwe Fernandes + joint gaat niet goed, wat een bagger is dat spul zeg, nooit meer
Idd, geen dingen doen die wel eens eerder fout zijn gegaanquote:Op zondag 30 april 2006 17:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb eens een paniekaanval gekregen toen ik wiet en alcohol combineerde, dus dat doe ik gewoon niet weer.
Je vindt dát al erg?quote:
Heb mijn doel alweer naar beneden bijgesteld... heb dat spel echt té lang niet meer gespeeldquote:
Ik ben een slome leerling.quote:Op zondag 30 april 2006 17:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, geen dingen doen die wel eens eerder fout zijn gegaan
Bioslock.quote:
My point exactly, dude!quote:Op zondag 30 april 2006 17:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, geen dingen doen die wel eens eerder fout zijn gegaan
Morgen, gast.quote:
En dat zeg je op grond.. wáárvan?quote:Op zondag 30 april 2006 17:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je kan zoiezo niet zoveel tegelijkertijd
Ach, ik drink wel vaker in combinatie met blowen, het gaat soms fout, soms goed. Voordelen wegen te zwaar op tegen de nadelen.quote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan moet ik jou maar es onder mn hoede nemen
Hoe was de tuin?quote:
Geurig. Alle rozen gaan weer hun best doen te gaan bloeien.quote:
Rozen zijn tof.quote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Geurig. Alle rozen gaan weer hun best doen te gaan bloeien.
Idd, gewoon over je heen laten komen, we zien vanzelf waar t schip strandtquote:Op zondag 30 april 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, ik drink wel vaker in combinatie met blowen, het gaat soms fout, soms goed. Voordelen wegen te zwaar op tegen de nadelen.
En als ik eenmaal drink of blow dan vergeet ik dat het het ander beter niet kan doen..
quote:Op zondag 30 april 2006 17:08 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Geurig. Alle rozen gaan weer hun best doen te gaan bloeien.
quote:
Haal je wel eens vaker mannen en vrouwen door elkaar?quote:
Jij noemt Ch. een man?quote:Op zondag 30 april 2006 17:10 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Haal je wel eens vaker mannen en vrouwen door elkaar?
Nee, men zegt wel dat mannen niks tegeljkertijd kunnen, maar das onzin, vrouwen vinden dat vaak moeilijker.quote:
Ik doe altijd een hoop dingen tegelijk, anders is het zo inefficient.quote:Op zondag 30 april 2006 17:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee, men zegt wel dat mannen niks tegeljkertijd kunnen, maar das onzin, vrouwen vinden dat vaak moeilijker.
In mijn ervaring niet, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 17:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee, men zegt wel dat mannen niks tegeljkertijd kunnen, maar das onzin, vrouwen vinden dat vaak moeilijker.
Maar jij bent Ch.quote:
Werkse!quote:Op zondag 30 april 2006 17:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar nu ga ik werken, spreek jullie wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |