Niet lief.quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 20:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal ze zo even terug zetten als ik tijd heb.
Mooi gezegd L.!quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Litso het volgende:
De dingen waar ik zin in heb
Feestvreugde
Saamhorigheidsgevoel
Onbeschaamd joelen
Schunnige liederen scanderen
Zo dronken raken dat ik niet meer weet
wie wij zijn en wie de tegenpartij.
Pissen in een fles om dat doelpunt niet te missen
Gadverdamme.
Gádverdámme.
Het WK komt eraan.
En ik haat mezelf.
Laat ons meelezen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een gedicht gemaakt.
Ga je hem nog posten of laat je ons gissen over hoe die gaat?quote:Op zondag 30 april 2006 20:58 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een gedicht gemaakt.
Het gaat over de nacht.quote:
Mooi. Wel een beetje gothic.quote:Op zondag 30 april 2006 21:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat over de nacht.
Nacht.
Zwart. Nacht.
Is dat je enige reactie? Dat het gothic is?quote:
Ķķk een manier om het te benoemen. Nedelrand. Mooi-mooi.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil trouwens ook hier vermelden dat als Nedelrand in de finale komt ik in rood-wit-blauw gekleed zal gaan, inclusief bijbehordende vlaggenhoofddoek.
Je quote te snel.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ķķk een manier om het te benoemen. Nedelrand. Mooi-mooi.
Daar sta ik bekend om!quote:
Ik zeg nog dat het mooi is.quote:Op zondag 30 april 2006 21:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat je enige reactie? Dat het gothic is?
Jij hebt totaal geen gevoel voor metrum, zeg ik je!
Daar probeerde ik subtiel overheen te lezen omdat ik graag zwaar negatieve reacties geef.quote:
Dát is nog eens integratie.quote:Op zondag 30 april 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil trouwens ook hier vermelden dat als Nederland in de finale komt ik in rood-wit-blauw gekleed zal gaan, inclusief bijbehordende vlaggenhoofddoek.
Ondanks m'n haat jegens voetbal hč.
Ook een beetje gothic.quote:Op zondag 30 april 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar probeerde ik subtiel overheen te lezen omdat ik graag zwaar negatieve reacties geef.
Ze kijkt alsof zijn penis haar linker hersenkwab heeft doorboort.quote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Ik had zo het gevoel dat ze iets verbergde...
quote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef JDude het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Mt.quote:Op zondag 30 april 2006 21:32 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik heb daar heul geen invloed op.quote:Op zondag 30 april 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
Gebied die keerl van je eens dat Chowi weer unbanned wordt.
Nog even wachten, heeft iemand een cam draaien? Ik wil de blik op haar gezicht zien.quote:Op zondag 30 april 2006 21:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
Gebied die keerl van je eens dat Chowi weer unbanned wordt.
Verborg.quote:Op zondag 30 april 2006 21:17 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
* Schudt .quote:Op zondag 30 april 2006 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
I see you baby, shaaking that aaaaass![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus morgen mag ik een keuring doen?
Vergeet niet te brandmerken, anders weet je straks niet meer van hij nou was.quote:Op zondag 30 april 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus morgen mag ik een keuring doen?
Over mooie konten gesproken, kijk 's wie we daar hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
Missen jullie me al? Volgens mij merken jullie niet eens dat ik weinig in BeF post.![]()
De volgende keer mag jij over mijn mooie billetjes aaien.quote:Op zondag 30 april 2006 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Over mooie konten gesproken, kijk 's wie we daar hebben.
Kom kom. Na mijn biertje in naam van MT zal ik er een voor jou opentrekken.quote:Op zondag 30 april 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht dat jullie me aardig vonden. Dat ik in jullie m'n nieuwe vrienden had gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |