Beschrijf uw pizza.quote:Op zondag 30 april 2006 19:29 schreef ehqo het volgende:
Ik heb mijn soep geruild voor een pizza, en ik hoorde de oven plinken. Dus.
Zwolle is daar een puike stad voor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:25 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Je kunt elkaar beter in het echt spreken. Laten we zeggen, in Zwolle, bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Zwolle is daar een puike stad voor.
Maar niet op hetzelfde bankje, hè L. [afbeelding].
Het gaat me nou juist om die toppings.quote:
Was het al.quote:
Ik durf niet goed in detail iets te beschrijven, meer. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik de wind van voren en een keiharde afwijzing.quote:
Waarom mondt het altijd uit in hetzelfde onderwerp?quote:Op zondag 30 april 2006 19:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik durf niet goed in detail iets te beschrijven, meer. De laatste keer dat ik dat deed kreeg ik de wind van voren en een keiharde afwijzing.
Tomatensaus, salami, ui, paprika.quote:Op zondag 30 april 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom mondt het altijd uit in hetzelfde onderwerp?
Ik ga hem nú aan mijn smaakpapillen onderwerpen, de resultaten hoor je later.quote:Op zondag 30 april 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Klinkt góéd.
Best. Ik hoor het nog wel!quote:Op zondag 30 april 2006 19:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga hem nú aan mijn smaakpapillen onderwerpen, de resultaten hoor je later.
Een pizza zonder kaas is als een vrouw zonder tieten.quote:Op zondag 30 april 2006 19:36 schreef ehqo het volgende:
En kaas natuurlijk. Niet vergeten he, kaas.
Daar was ik als kind altijd goed in, zoveel mogelijk zooi naar buiten slepen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:44 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
I herinner me de lange dagen, en de nachten waarin de huiskamer op het gazon lag.
En skinnydippen met de kinderen van een nabij gelegen dorpje.quote:Op zondag 30 april 2006 19:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar was ik als kind altijd goed in, zoveel mogelijk zooi naar buiten slepen.
De spanning die altijd kwam kijken bij een plotseling opkomende onweersbui, zal alles wel op tijd binnen zijn... Prachtig.
Skinny-dippen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:47 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
En skinnydippen met de kinderen van een nabij gelegen dorpje.
"Skinnydipping with the kids from a nearby town."quote:
Je hart is als een rivier, die vanuit je borst naar elk orgaan stroomt.quote:Op zondag 30 april 2006 19:58 schreef Chowi het volgende:
"I remember when the days were long, and the nights when the livingroom was on the lawn" is trouwens ook van DCFC..
Dat liedje is zo mooi.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hart is als een rivier, die vanuit je borst naar elk orgaan stroomt.
Je hersenen een dam, en ik de vis die niet bij de lijn kan.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:02 schreef Litso het volgende:
Stelletje Litso's.
"Botsen ze?" vraag ik, en je lacht.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
*Schuimbekkend over de grond rolt.quote:Op zondag 30 april 2006 20:09 schreef Litso het volgende:
[..]
"Botsen ze?" vraag ik, en je lacht.
Met mijn voeten op het dashboard maakt de wereld niet meer uit.
Wat mooi, hihi.quote:Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik om de vijf minuten hoor.quote:
Heb je BS de gebruiksaanwijzing van je pilletjes al gemaild?quote:Op zondag 30 april 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
Oh, maar dat doe ik om de vijf minuten hoor.
Cammen?quote:Op zondag 30 april 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, maar dat doe ik om de vijf minuten hoor.
Maar ik doe mijn trucje alleen als jij je BiFi laat zien.quote:
Daarom hebben Litso en ik gecamdquote:Op zondag 30 april 2006 20:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Een aan hondsdolheid lijdende vrouw vind je wel interessant om te bekijken, ja?
quote:Op zondag 30 april 2006 20:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom hebben Litso en ik gecamd.
Trouwens Lits, Fok viert dus ook vandaag koninginnedag? Je bent nog steeds oanje.
Fuck, ik kan net niet zien hoeveel notes ik heb.quote:
Oh kutquote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fuck, ik kan net niet zien hoeveel notes ik heb.
quote:
Ik heb er nog immer 5, net als toen ik mod was.quote:Op zondag 30 april 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
Fuck, ik kan net niet zien hoeveel notes ik heb.
Misschien ben ik wel van de 0 afquote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb er nog immer 5, net als toen ik mod was.
quote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel van de 0 af.
Modjes.
Nu laten ze het juist zo. Hoop ik.quote:Op zondag 30 april 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
Ja, en nou is het wel klaar met dat oranje, hm? Als het morgen nog altijd zo is, dan freak ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |