quote:
De leuke versie van "potje met vet"quote:Op zondag 30 april 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
...100 bottles of beer, take one down, pass it around, 99 bottles of beer on the wall.
Je hebt helemaal gelijk.quote:
En voor welke club ben jij dan?quote:
Goed plan, ik ga denk ik zo ook maar even wat frituren.quote:
waarom niet met 10.000 beginnen?quote:Op zondag 30 april 2006 16:13 schreef pc-fr34k het volgende:
...100 bottles of beer, take one down, pass it around, 99 bottles of beer on the wall.
Ik denk WHC Wezepquote:
quote:
quote:Blind ziet aanknopingspunten na nipte overwinning
Wezep, 11 juli 2005
Het leek er lange tijd op dat Ajax de tweede oefenwedstrijd van de oefencampagne tegen de Wezep-Hattemerbroek-Combinatie niet zou winnen. Na negentig minuten spelen was het nog altijd 3-3, maar Nourdin Boukhari zorgde alsnog voor de winnende treffer. ,,Dit soort wedstrijden bestaan", reageerde Danny Blind na afloop nuchter.
OMG, wat een neerbuigend gedoe.quote:
Is goed, ik kan iig vrijdag niet, dan ben ik naar de korsakoff cd release party.quote:Op zondag 30 april 2006 16:15 schreef TheSorrow het volgende:
We moeten aankomende week ff afspreken wanneer we gaan chillen!
Ho ho, alle hulde voor Wezep he... ze wonnen bijna!quote:
De minachting druipt er vanaf.quote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Ho ho, alle hulde voor Wezep he... ze wonnen bijna!
Donderdag Bibelot, vrijdag Trapje Af Papendrechtquote:Op zondag 30 april 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik kan iig vrijdag niet, dan ben ik naar de korsakoff cd release party.
Niet.quote:
Kom nou maar cake eten.quote:
Zal kunnen, ik kan morgen ook, of dinsdag, of woensdag dus.quote:Op zondag 30 april 2006 16:32 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Donderdag Bibelot, vrijdag Trapje Af Papendrecht
Woensdagavond ofzo anders?
Spacecake?quote:
Kutjunk.quote:
quote:
Een mede-junk in BeF.quote:
Maar eh, nu even serieus. Je neemt wel een paar joints voor me mee als er ooit eens weer een meet komt, hm?quote:
Ik neem gewoon een zak mee en dan draai ik.quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar eh, nu even serieus. Je neemt wel een paar joints voor me mee als er ooit eens weer een meet komt, hm?.
Nu nog wat vaker bier drinken.quote:
Dan draai ik er ook wel 1quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een zak mee en dan draai ik.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mixjes.quote:Op zondag 30 april 2006 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dan draai ik er ook wel 1Of we maken een mixie
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 16:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hey, gister had ik een glas Jupiler!
Doe je dan wel van het bier afblijven, held?quote:Op zondag 30 april 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij draaien wel voor jequote:Op zondag 30 april 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
Ik ben slecht in draaien, dus ik pas, als je het niet erg vindt.
Je bent een heuse man in wording, hm?quote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef TheSorrow het volgende:
Honger!!!Waar blijft mn patat + frikandelletjes
Altijd handig, zulks.quote:
Hahaquote:
30/70?!quote:Op zondag 30 april 2006 16:43 schreef TheSorrow het volgende:
Shag/wiet verhouding (of peuk)
30/70? Zo draai ik ze meestal
Ik heb mezelf als doel gesteld vandaag Mario III uit te spelen.quote:
In 11 minuten ook?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb mezelf als doel gesteld vandaag Mario III uit te spelen.
Nou, da's toch nog iets, hè?quote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.quote:Op zondag 30 april 2006 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Joah
Kan voor jou ook 60/40 worden of minder hoor
Je moet wat op zondagquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 30 april 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Al draai je een pure, mij zal het niet boeien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |