quote:'Jan Kromkamp mag vertrekken naar Ajax'
Liverpool is bereidt Jan Kromkamp naar Ajax te laten gaan, dit meldt de Sunday Express. De international komt op Anfield Road weinig aan spelen toe, net als bij zijn vorige club Villarreal.
Liverpool kocht Kromkamp in de winterstop voor drie miljoen over van Villarreal, maar voor een bedrag van 4,5 miljoen zou hij direct mogen vertrekken uit Engeland.
quote:Ron Jans: 'Ajax is er nog niet'
Ron Jans vertelde tegen over de camera's dat Ajax er nog lang niet is en dat Groningen er alles aan zal doen om de 2-0 achterstand weg te werken. Ron Jans gaf aan dat nog geeneen Nederlandse topclub uit het Euroborg is gestapt met drie punten op zak.
Groningen begint dus aan de wedstrijd met een 2-0 achterstand en dat is logischerwijs geen gemakkelijke taak. Danny Blind weet dat zijn team er nog niet is, maar ook de Zeeuw weet dat 2-0 een prima uitgangspositie is om naar Groningen te gaan.
"We zagen eerder deze play-offs al hoe Groningen AZ er uit donderde en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ook woensdag zal het vast en zeker gaan spoken in de 'Groene Hel," aldus Blind.
quote:Deeltje 348 natuurlijk
quote:Van der Vaart: Ik ben fit voor WK
Rafael van der Vaart gaat ervan uit dat hij ruim voor het trainingskamp van Oranje voor het WK voetbal weer fit is.
"Ik hoop zelfs de laatste wedstrijd van Hamburger SV nog mee te kunnen maken", aldus de international op zijn fandag in Beverwijk. Van der Vaart herstelt van een operatie aan zijn linkerenkel. Daaruit werd deze week een schroef verwijderd.
Aanvankelijk zou de schroef pas over acht maanden worden verwijderd, maar Van der Vaart kreeg te veel last. "Ik kon op het laatst niet eens meer fatsoenlijk joggen. "
Maar niet met punten, dat was voor de bekerquote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan me wel vinden met de OP
" Ron Jans gaf aan dat nog geeneen Nederlandse topclub uit het Euroborg is gestapt met drie punten op zak."
Kort geheugen Ron? Volgens mij heeft psv er toch echt gewonnen
Dit keer spelen we ook niet om drie punten, dus dan zal het wel goed zittenquote:Op zondag 30 april 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet met punten, dat was voor de beker
quote:Op zondag 30 april 2006 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit keer spelen we ook niet om drie punten, dus dan zal het wel goed zitten
Diba en Jennerquote:Op zondag 30 april 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, ik neem niet aan dat Collins naar A'dam komt. Zijn Jenner of Diba toch veel betere opties.
als Ajax het slim doet plukken ze hem weg voor de belgische toppers omdat de voorzitters in de clinch met elkaar liggen daarquote:
Waar was Boussoufa op TV?quote:Op zondag 30 april 2006 13:57 schreef Chadi het volgende:
Mbarek Bousoefa net op op TV .. volgens mij wil die terug naar Ajax
Maar da's logischquote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat zoveel mensen toch nog naar Ajax willen.
Het Vlaar scenarioquote:Op zondag 30 april 2006 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
als Ajax het slim doet plukken ze hem weg voor de belgische toppers omdat de voorzitters in de clinch met elkaar liggen daar
Pranjic meen je toch niet serieus? Perfecte subtopvoetballer.quote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Diba en Jenner.
Pranjic en Cziommer.
Pranjic is goed hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pranjic meen je toch niet serieus? Perfecte subtopvoetballer.
quote:Op zondag 30 april 2006 14:10 schreef Houniet het volgende:
ADO-fans klagen Amsterdamse supporters aan
video
Zozo dus dat is de wraak van adoquote:Op zondag 30 april 2006 14:10 schreef Houniet het volgende:
ADO-fans klagen Amsterdamse supporters aan
video
Volgende week zondag ook niet vergeten hequote:Op zondag 30 april 2006 14:16 schreef Trancelocator het volgende:
Het gaat moeilijk worden woensdag, maar ik heb vertrouwen in een goede afloop.
Ajax!
PSV rollen we sowieso wel even op.quote:Op zondag 30 april 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgende week zondag ook niet vergeten he..
En dan vinden jullie het ook nog vreemd dat iedereen in Nederland jullie arrogant vinden. Het hele seizoen lopen vloetballen als een dweil en een natte krant. Winnen ze eens een paar wedstrijden en dan kunnen ze ineens de hele wereld weer aan en zijn ze de bestequote:Op zondag 30 april 2006 14:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
PSV rollen we sowieso wel even op.![]()
haha sukkelquote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En dan vinden jullie het ook nog vreemd dat iedereen in Nederland jullie arrogant vinden. Het hele seizoen lopen vloetballen als een dweil en een natte krant. Winnen ze eens een paar wedstrijden en dan kunnen ze ineens de hele wereld weer aan en zijn ze de beste![]()
![]()
2 miljoen is wisselgeld voor Ajax hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
mja, Mendes voor 2 miljoen hoeft van mij niet![]()
voor Joden is 5 cent nog geen wisselgeldquote:Op zondag 30 april 2006 14:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
2 miljoen is wisselgeld voor Ajax hoor.
Tsja diequote:
Ja, dus? Jij denkt serieus dat Groningen nog een kans maakt? Please.. Wij zijn Ajax, wij rollen alle subtoppertjes met gemak op, wat nou Groene Hel. 0-6, als je mazzel hebt.quote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Tsja diemag er dan wel bij staan maar als ik de vele reacties lees over de wedstrijd van aanstaande woensdag komt dat wel overeen met deze reactie.
moeten wij in onze broek schijten dan omdat we een 2-0 voorsprong gaan verdedigen?quote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Tsja diemag er dan wel bij staan maar als ik de vele reacties lees over de wedstrijd van aanstaande woensdag komt dat wel overeen met deze reactie.
Neem het maar met een korreltje zout hoor, wat hier geschreven staat. Juist de Ajax supporters weten wat voor kutseizoen het was en nog steeds is.quote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Sommige mensen en gevoel voor humor...quote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En dan vinden jullie het ook nog vreemd dat iedereen in Nederland jullie arrogant vinden. Het hele seizoen lopen vloetballen als een dweil en een natte krant. Winnen ze eens een paar wedstrijden en dan kunnen ze ineens de hele wereld weer aan en zijn ze de beste![]()
![]()
Dit is nou zo'n mooi geval van misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 30 april 2006 14:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, dus? Jij denkt serieus dat Groningen nog een kans maakt? Please.. Wij zijn Ajax, wij rollen alle subtoppertjes met gemak op, wat nou Groene Hel. 0-6, als je mazzel hebt.
Haha, ben je nou écht zo dom?quote:Op zondag 30 april 2006 14:36 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n mooi geval van misplaatste arrogantie.
Nee, onbegrepen ironie.quote:Op zondag 30 april 2006 14:36 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n mooi geval van misplaatste arrogantie.
Laat het ze dan ook zo neerzetten. Maar nee hoor, wij zijn geweldig en verdienen de CL, flikker toch op. Jullie hebben er net zo min recht op als wij. De enige die in de voorronde had mogen spelen is AZ.quote:Op zondag 30 april 2006 14:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neem het maar met een korreltje zout hoor, wat hier geschreven staat. Juist de Ajax supporters weten wat voor kutseizoen het was en nog steeds is.
quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Laat het ze dan ook zo neerzetten. Maar nee hoor, wij zijn geweldig en verdienen de CL, flikker toch op. Jullie hebben er net zo min recht op als wij. De enige die in de voorronde had mogen spelen is AZ.
euuh ja wij zijn gewoon beter.quote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Joagertje het volgende:
[..]
![]()
ja wij zijn geweldig! wij verdienen de CL!! dat las ik net ook de hele tijdquote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Laat het ze dan ook zo neerzetten. Maar nee hoor, wij zijn geweldig en verdienen de CL, flikker toch op. Jullie hebben er net zo min recht op als wij. De enige die in de voorronde had mogen spelen is AZ.
quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan aan Ron Jans. Je laat je wel heel makkelijk uit je tent lokken...quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Oderint dum Metuantquote:Op zondag 30 april 2006 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Heerlijk die haat
Heerlijk die haatquote:
het blijft een oneerlijk systeem.quote:Op zondag 30 april 2006 14:47 schreef Rhapsody het volgende:
Als Ajax wint dan heeft Ajax de voorronde verdiend en niemand anders.
AZ en Feyenoord hebben verzuimd te winnen van een, in principe, zwakkere opponent.
Beide hadden voldoende tijd om zich goed te kunnen voorbereiden op die playoffs. En dan nu ineens gaan lopen janken.
Nee hoor, heb alleen geen zin in een zinloze discussie. En ik laat me al helemaal niet uit de tent lokken. De meeste reacties hierop zijn volgens jullie met eenquote:
Dit heeft al helemaal niets met haat te maken. Weet niet hoe je daar nu weer bij komt.quote:
daardoor laat jij je uit je tent lokken.quote:Op zondag 30 april 2006 14:57 schreef Joagertje het volgende:
Maar in mijn ogen zijn ze wel zeker gemeend.
Die kwestie heeft er niets mee te maken. Iedereen wist dat dit zou kunnen gebeuren.quote:
jawel want jij zegt:quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Die kwestie heeft er niets mee te maken. Iedereen wist dat dit zou kunnen gebeuren.
en daar ben ik het niet mee eensquote:Als Ajax wint dan heeft Ajax de voorronde verdiend en niemand anders.
Nee, dat hebben wij voor ze verknaldquote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
AZ had voorronde moeten hebben, maar dat hebben ze zelf verknald.
Jezus man.quote:
Pff, de arrogantiequote:Op zondag 30 april 2006 15:05 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Nee, dat hebben wij voor ze verknald![]()
niet waar.quote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Jezus man.![]()
Wij supporters willen Blind houden.
Ajax heeft alle drie de wedstrijden weten te winnen. En verdiend.quote:Op zondag 30 april 2006 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel want jij zegt:
[..]
en daar ben ik het niet mee eens
vak?quote:
quote:
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiendquote:Op zondag 30 april 2006 15:08 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ajax heeft alle drie de wedstrijden weten te winnen. En verdiend.
Als Ajax nu de laatste wedstrijd ook wint, dan heeft Ajax terecht het CL voorronde ticket bemachtigd.
Dit heeft niets te maken met of het systeem wel of niet eerlijk is, maar met het feit dat er playoffs zijn. Dat wist iedereen aan het begin van het seizoen. En alle clubs, muv PSV, hebben er mee ingestemd. (de clubs ja, dus niet de trainers)
En nogmaals Feyenoord en AZ konden zich al weken van te voren goed voorbereiden. Dat hebben ze blijkbaar niet goed gedaan. Eigen schuld dus. Alhoewel Feyenoord niets heeft verloren. (behalve dan van de rivaal Ajax)
Hetzelfde geldt voor FC Utrecht, die hebben het toch echt zelf verneukt.
Iddquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja je bent alleen een supporter als je in een vak zit![]()
wat ik al dacht.quote:
Oneerlijk kan je hett och niet noemen aangezien alle clubs het een goed plan vonden?quote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiend
Kun je ook normaal reageren in plaats van dit gezwets?quote:
De playoffs als systeem zijn kut, maar op basis van het systeem heeft Ajax verdiend gewonnenquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiend
Kom dan met fatsoenlijke argumentenquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij wat schelen wat de clubs vinden. ik vind dat als jij een heel seizoen speelt voor iets en dat met 4 wedstrijden compleet kan verspelen, dat dat systeem dan oneerlijk is. dat is mijn mening.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oneerlijk kan je hett och niet noemen aangezien alle clubs het een goed plan vonden?
Het is eerlijk verlopen volgens de regels die voorop waren opgesteld.
Dat je het geen leuk systeem vindt kan ik inkomen maar oneerlijk kan ik het niet noemen vanwege bovenstaande.
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren in plaats van dit gezwets?
Dan snap je naar mijn mening het woord oneerlijk niet goed of gebruiken we het beide anders.quote:Op zondag 30 april 2006 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij wat schelen wat de clubs vinden. ik vind dat als jij een heel seizoen speelt voor iets en dat met 4 wedstrijden compleet kan verspelen, dat dat systeem dan oneerlijk is. dat is mijn mening.
Ik ben fan van Barca, maar zit nooit in het stadion. Ja afgelopen zomer wel, maar toen waren de spelers er niet.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je dan ook half of 2/5e supporter zijn als je bijv. een aantal wedstrijden bezoekt maar niet alle?dit wil ik wel graag weten.
Ik stel een vraag, ik bepaal niets.quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?
dat kenquote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan snap je naar mijn mening het woord oneerlijk niet goed of gebruiken we het beide anders.
Hij vraagt toch alleen maar iets?quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?
Ik snap niet wat er gezwets aan was?quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, ik bepaal niets.
mooi.quote:Op zondag 30 april 2006 15:18 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er gezwets aan was?
Ik dacht al dat het een tt sup was. Verder niks.
quote:
lijkt me leuk jaquote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef StarGazer het volgende:
Kromkamp > graag
Defour > graag
Davids > graag
Graag ook nog FF Chivu en V/d Meyde d'r bij
Of we kunnen dat risico vermijden en gewoon Henk laten komenquote:Op zondag 30 april 2006 15:23 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik wist niet dat we gestopt waren.
60 miljoen zit in het potje. Daar kan nog wel iets voor gehaald worden van de zomer. Verknalt Blind het weer laat dan ten Cate of weet ik veel wie maar komen.
Nedved is een eikelquote:Op zondag 30 april 2006 15:26 schreef Houniet het volgende:
"Nedved sluit carriere af bij Ajax"
toen werd ik dus wakker
Maar wel goed.quote:
niet meteen kampioen worden is niet zo erg.quote:Op zondag 30 april 2006 15:27 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ja en dan over 1.5 jaar weer een nieuwe zoeken omdat hij niet meteen kampioen is geworden?![]()
Ja het was een slecht seizoen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet meteen kampioen worden is niet zo erg.
met moeite 4e worden, heel snel afhaken voor het kampioenschap en met geluk in de CL en beker doorgaan, dat is erg
wij supporters willen helemaal niet dat blind blijftquote:Op zondag 30 april 2006 15:30 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
ja. Maar dat is natuurlijk niet alleen aan Blind te wijten.
Wij supporters willen da thij blijft. Wat de buitenwacht of het bestuurd vindt doet er eigenlijk niet zo veel toe.
Ik hoop op keiharde acties mocht hij toch weggeschoven worden.
Mido en Zlatan waren ook eikelsquote:
over wenger gaan we het hier niet hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja het was een slecht seizoen.
Maar omdat Ajax nog mooi kan eindigen (CL, beker, johan schaal) mag hij van mij blijven.
Over 10 jaar staat alleen maar in de boeken dat PSV kampioen is geworden dat jaar en de rest doet er niet meer toe.
Wenger moet ook weg bij Arsenal? Want die doet het ook niet zo best in de competitie maar wel finale CL
Das mooi voor je. Maar daar zal niemand bij Ajax iets van merken of er moet hier toevallig iemand voorbij komen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wij supporters willen helemaal niet dat blind blijft![]()
Dat team had ver(der) kunnen komenquote:
quote eens.quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Das mooi voor je. Maar daar zal niemand bij Ajax iets van merken of er moet hier toevallig iemand voorbij komen.
Onzin inderdaad. Je hebt ook teletekstsupporters!quote:Op zondag 30 april 2006 15:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
IddAltijd dat gezeur van: Je bent alleen een supporter als je altijd naar het stadion gaat enzo. Ga er verder niet meer op in. Deze discussie is al te vaak gevoerd.
ik kom vaak met de metro langs de arena, dan roep ik altijd BLIND ROT OP!quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Das mooi voor je. Maar daar zal niemand bij Ajax iets van merken of er moet hier toevallig iemand voorbij komen.
stuk beter jaquote:Op zondag 30 april 2006 15:38 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Nou ik zal je een plezier doen:
ha ha.
zo goed?![]()
En wij supporters dus niet..quote:
Ik weet niet hoe ie nu bij Sevilla speelt, maar zoals hij bij Ajax speelde vond ik hem echt de slechtste verdediger die ze de laatste jaren aangekocht hadden. Had em bij Twente nog niet eens willen zien spelen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:50 schreef Simmertje het volgende:
- Een speler als Escude naast de bank(!!) zetten en nooit opstellen, terwijl dit juist eind vorig jaar 1 van de constante spelers was. En dan later in het seizoen erachter komen dat er een ongelovelijk verdedigers tekort is. En ondertussen staat Escude wel mooi met Sevilla in de Uefa Cup finale.
Ik hoop wel dat hij nog een mooie club mag vinden zodat hij het toch ergens anders op nieuw kan proberen. Ik denk alleen dat Ajax gewoon te hoog gegrepen was voor een startende trainer.
Sorry hoor maar op een paar wedstrijden in het eerste seizoen van hem vond ik hem erg constant. En zeker aan het einde van het seizoen hadden we met grygera en escude een hele solide verdediging. En dan is het gewoon erg om ergens midden in dit seizoen tot de conclusie te komen dat we een tekort hebben aan verdedigers.quote:Op zondag 30 april 2006 16:12 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ie nu bij Sevilla speelt, maar zoals hij bij Ajax speelde vond ik hem echt de slechtste verdediger die ze de laatste jaren aangekocht hadden. Had em bij Twente nog niet eens willen zien spelen.
Inderdaad, al dat neerbuigende gedrag over Escude. Hij heeft een tijd nodig gehad om goed in z'n vel te zitten, maar zelfs Grygera had daar nog meer tijd voor nodig. En die wordt nu toch node gemist en staat in iedereens favoriete elftal. Grygera was in 't begin net zo'n niets-toevoegend drama als Escude. Toen ze beiden eenmaal op stoom waren, was er niks mis met Julien en Zdenek.quote:Op zondag 30 april 2006 16:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar op een paar wedstrijden in het eerste seizoen van hem vond ik hem erg constant. En zeker aan het einde van het seizoen hadden we met grygera en escude een hele solide verdediging. En dan is het gewoon erg om ergens midden in dit seizoen tot de conclusie te komen dat we een tekort hebben aan verdedigers.
Vroeger speelden ze ook met 7 spitsen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:55 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
21 te oud om in het eerste te komen
Vroeger was dat jong![]()
Ja ik vind hem alleen nogal duur...maargoed met een beetje onderhandelen haalt ajax er misschien wel weer een ton vanaf hequote:
Hij kan volgens mij best rechtshalfquote:Op zondag 30 april 2006 17:47 schreef S-Two het volgende:
Als Kromkamp gehaald gaat worden wordt het het komende seizoen dus sowieso geen 3-4-3 maar een 4-3-3 met opkomende backs.
quote:30/4/2006 - 'Ajax scouts voor de derde keer op rij bij Levante, voor Riga Mustapha?'
(Gepost door RvN)
De Spaanse regionale krant Las Provincias meldt dat Ajax scouts voor de derde week op rij aanwezig waren bij een duel van Levante. De Spaanse tweedeklasser doet nog mee om promotie naar de hoogste divisie. Volgens de krant zou de interesse van Ajax mogelijk uitgaan naar Riga Mustapha. De Ghanese aanvaller, vorig seizoen nog spelend voor Sparta, scoorde tot nu toe tien keer voor de Spaanse club.
Ughquote:
Die jongen wil duidelijk naar Ajax. Ik denk ook niet dat er nog iets is wat hem kan tegenhouden.quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Ziet er toch steeds meer naar uit dat Defour deze kant op komt![]()
30/4/2006 - 'Defour voert druk op voor transfer naar Ajax' (ajax netwerk)
Steven Defour lijkt de druk op zijn huidige club Racing Genk om een transfer naar Ajax af te dwingen op te voeren. Zijn club wil de pas 18 jaar geworden middenvelder eigenlijk niet verkopen. Zelf liet hij echter weten absoluut weg te willen bij Racing Genk, zo meldt Het Nieuwsblad. Hij zou om die reden een nieuwe spelersmakelaar in de hand hebben genomen. Volgens afspraak praten Ajax en Racing Genk na afloop van de belgische competitie met elkaar. De Belgen zouden naar verluidt 6 miljoen euro willen vangen voor de jonge Defour. Bij Ajax zou al een vijfjarig contract klaarliggen.
Alleen de 6 miljoen is weg erg veel vind ik, hopen dat Ajax er nog een aantal miljoentjes vanaf kan halen.
Wij hebben Huntelaarquote:Op zondag 30 april 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:
Riga halen, dan ook de Koef en Ricky natuurlijk! Haal je zo in één keer 60 goals op.![]()
Waarom zouden "wij" in godsnaam Blind willen houden? Die man bakt er niks van.quote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Jezus man.![]()
Wij supporters willen Blind houden.
ten Cate is er over een jaar of 2 ook nog wel hoor
zou 'n mooie zijnquote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben een nieuwe voorzitter, Foppe!
zou 'n mooie zijnquote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben een nieuwe voorzitter, Foppe!
Omg, nog meer gezeik. Kunnen ze niet eens normaal communiceren daaro zodat het is rustig blijft en er duidelijkheid is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Volgens Henk Spaan is Boukhari dus door Fontein en Keizer benaderd om toch eventueel te blijven, buiten Van Geel en Blind om.
Fijn
Leuk hé, iedereen mag directeurtje spelen. Overleg, dat woord kennen we niet.quote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Volgens Henk Spaan is Boukhari dus door Fontein en Keizer benaderd om toch eventueel te blijven, buiten Van Geel en Blind om.
Fijn
Volgens Henk Spaanquote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Fijn
quote:Op zondag 30 april 2006 19:47 schreef Gelderland het volgende:
hoog-ajax gehalte weer..
Als het allemaal waar is natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 20:01 schreef twi het volgende:
Jammer dat iemand als Keizer zich ook voor zoiets leent. Ik bedoel, zo iemand zou toch beter moeten weten?
Ik vind het goed dat hij er niet is.quote:
Die signature van jou he. Heeft hij dat echt gezegdquote:Op zondag 30 april 2006 20:05 schreef Erwtensoep het volgende:
En het is een saaie vent
Haha zie em ook net, echt goud die Boakye. Laat Kromkamp maar zittenquote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die signature van jou he. Heeft hij dat echt gezegd.
Wat een held.
Precies, veel bullshit dus in al dat 'nieuws' van vandaag.quote:
Al zoveel bronnen meldden dat. Het is niets nieuws meer, pas als Ajax het bevestigd.quote:Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef Tvduijn het volgende:
Henk ten Cate rond met Ajax
AMSTERDAM Henk ten Cate volgt Danny Blind op als trainer van Ajax. Dat meldde voetbaldeskundige Ton Ojers zondag in het programma Noord-Holland Sport.
De 51-jarige Amsterdammer is vanaf volgend seizoen de opvolger van Danny Blind, die vanaf maart vorig jaar als hoofdtrainer actief is. Henk ten Cate is nu assistent-trainer van FC Barcelona.
Hij werkte eerder voor Heracles, Go Ahead Eagles, Sparta, Vitesse en NAC. Henk ten Cate was zelf niet bereikbaar voor commentaar. Wanneer hij wordt gepresenteerd als nieuwe trainer van Ajax is nog niet bekend.
30 april 2006
Was deze al gepost?
Das een held.quote:
trainer van DWV als ik me niet vergis?quote:Op zondag 30 april 2006 21:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee
Mooi
als het waar is
Wie is Ton Ojers?
is ie ook.quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe ik zie hem nu bij rtvnh op internet
Best wel een lollige vent. Lijkt zo uit Jiskefet gestapt.
Geweestquote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
trainer van DWV als ik me niet vergis?
dan is dat zoquote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft gezegd dat Ten Cate rond is met Ajax
De beurs is dicht rond dit tijdstipquote:Op zondag 30 april 2006 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
Ligt de handel in aandelen al stil?
Dat had ik desnoods ook nog kunnen zeggen op RTVNH...quote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft gezegd dat Ten Cate rond is met Ajax
Ach, dat wordt al weken geroepen in de pers. Het is de pers maarquote:Op zondag 30 april 2006 21:38 schreef Komakie het volgende:
Hoezo lekker stoken?
Ik dacht dat Ten Cate pas na het seizoen van Barca over zijn toekomst ging beslissen???
Mooi is dat. En weg is de rust... (ok was er toch al niet, maar dit stookt het vuurtje in Barca en bij Ajax wel ff weer lekker op)
Lekker kortzichtig,quote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
En over Defour ook niet. "Ik ben toch altijd voorzichtig met die belgen. We hadden hier Tom Soetaerts die alleen een-tweetjes heeft gemaakt met de reclameborden"
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ton is niet echt enthousiast over Ten Cate
En over Defour ook niet. "Ik ben toch altijd voorzichtig met die belgen. We hadden hier Tom Soetaerts die alleen een-tweetjes heeft gemaakt met de reclameborden"
![]()
geenquote:Op zondag 30 april 2006 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]daarom heb ik zo'n hekel aan die Ojers. doet alsof ie alles weet en vooral de manier waarop hij het brengt is irritant. hoezo zou hij eigenlijk een goede bron zijn?
ik zeg Vermaelenquote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ton is niet echt enthousiast over Ten Cate
![]()
waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef taart het volgende:
Wat lees ik nou? wil Defour helemaal niet weg?
Half 8quote:
Is dat niet gewoon een veredelde fan-page van een Genk-supporter?quote:Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef taart het volgende:
[..]
dat zeg hij op z'n persoonlijke website
http://www.stevendefour.be
Er staat niet dat hij niet weg wil. Er staat in principe dat hij niet perse weg wil en afwacht of Genk tot een akkoord komt met een andere club en dat hij dat pas een vertrek in overweging zal nemen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef taart het volgende:
[..]
dat zeg hij op z'n persoonlijke website
http://www.stevendefour.be
Lijkt me duidelijkquote:Steven Defour wil niet weg
2006-04-29 17:57
Het webteam had vandaag een kort gesprekje met Steven Defour naar aanleiding van het interview dat vandaag verscheen in de Het Laatste Nieuws. Daarin staat vermeld dat Steven Defour weg wil uit Genk. Nochtans wil Steven Defour helemaal niet weg uit Genk. Pas als KRC Genk en een andere club samen tot een akkoord komen over een eventuele transfer, zal Steven een vertrek uit Genk in overweging nemen. Als we de media mogen geloven starten KRC Genk en Ajax Amsterdam pas na het seizoen de gesprekken over een transfer. Deze website zal u ongetwijfeld op de hoogte houden van de perikelen.
Hij is bang dat Stam gaat revalideren bij onze medische stafquote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef jna het volgende:
Zonet bij m'n opa (samen met mij de enigste die voor Ajax zijn in de familie). Zaten we AC Milan te kijken, viel Stam uit met iets aan z'n schouder ofzo. M'n opa meteen in paniek: "Oh dalijk haalt ie het begin van het seizoen niet voor Ajax".
Hij was waarschijnlijk even vergeten dat er ook nog een vakantie is tussen de seizoenen![]()
Ik vind het ook maar beangstigend...quote:Op zondag 30 april 2006 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is bang dat Stam gaat revalideren bij onze medische staf
Hij greep naar zijn schouder. Ik denk niet dat het zo heel schokkend zal zijn, misschien een gebroken sleutelbeen of alleen even uit de kom.quote:Op zondag 30 april 2006 22:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is bang dat Stam gaat revalideren bij onze medische staf
Hamstring, zonder twijfel!quote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij greep naar zijn schouder. Ik denk niet dat het zo heel schokkend zal zijn, misschien een gebroken sleutelbeen of alleen even uit de kom.
Al weet Ajax daar nog gescheurde kniebanden van te maken.
of een hartafwijking natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gescheurde hamstring?! Ik denk dat hij nu al dwarslaesie heeft
gelukkig heeft hij niet zoveel haar om te blonderenquote:Op zondag 30 april 2006 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zal nog afgekeurd worden en ergens anders tekenen.
quote:Op zondag 30 april 2006 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij niet zoveel haar om te blonderen
Hoe hij ROnaldinho stond te verdedigienquote:Op maandag 1 mei 2006 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt goed met Stam joh, Eredivisie is wel waf rustiger dan het soms spijkerharde Italiaanse voetbal..
hij moet er volgend jaar in de CL (quote:Op maandag 1 mei 2006 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eredivisie is wel waf rustiger dan het soms spijkerharde Italiaanse voetbal..
quote:Op zondag 30 april 2006 14:30 schreef Jajong het volgende:
Ja, graag:Simon Cizommer Jan Kromkamp Steven Defour Edgar Davids Christian Wilhelmson
Nee, dankje:Collins John Mendes da Silva Anouar Diba Julian Jenner
Kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 1 mei 2006 08:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ja graag
Simon Cizommer
Jan Kromkamp
Steven Defour
Edgar Davids
Christian Wilhelmson
Nee, dankje:
Collins John
Mendes da Silva
Anouar Diba
Julian Jenner
Ze zouden echt wel gek zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koeman word nadrukkelijk genoemt als opvolger van Guus bij PSV
Het is voor het bestuur te hopen, dat we de play offs en beker niet winnen. Ik voorspel dan een roerig seizoen voor Ten Cate. Het grootste gedeelte van de fanatieke aamhang steunt Blind en is tegen zijn vertrek. Vooral de manier waarop het bestuur zich gedraagd zet veel kwaad bloed.quote:
Als je alleen al ziet hoe Jaakke zich presenteert in de media de laatste wekenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het is voor het bestuur te hopen, dat we de play offs en beker niet winnen. Ik voorspel dan een roerig seizoen voor Ten Cate. Het grootste gedeelte van de fanatieke aamhang steunt Blind en is tegen zijn vertrek. Vooral de manier waarop het bestuur zich gedraagd zet veel kwaad bloed.
Dat Blind zijn prestaties niet al te best waren telt allang niet meer mee in deze. Wanneer we volgend seizoen de resultaten er niet zullen zijn, dan zullen de Blind spreekkoren niet van de lucht zijn. Jaakke en Fontein zullen sowieso nu al onder zware druk komen.
Voorlopig dus nog geen rust in Amsterdam
Boerrruuuuhquote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
AJAX Kampioenen! ! !
Iedereen moet eens niet zo zeiken. Het bestuur zit ook in een lastige positie als de supporters iedere 2 weken van mening veranderen. Ze nemen de enige juiste beslissing dus valt ze weinig te verwijten.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Voorlopig dus nog geen rust in Amsterdam
bron?quote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De supporter veranderen echt niet iedere twee weken van mening natuurlijk. Er komen geleidelijk aan steeds meer feiten naar buiten, waardoor je het in een ander perspectief gaat zien. Ze houden Blind aan het lijntje. Dan komt het wij Ajacieden gevoel bij de supporters weer boven. En een Ajacied daar is Blind er 1 van. En in het bestuur zit er toevallig geen 1.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Iedereen moet eens niet zo zeiken. Het bestuur zit ook in een lastige positie als de supporters iedere 2 weken van mening veranderen. Ze nemen de enige juiste beslissing dus valt ze weinig te verwijten.
O.a.voetbal inside. tegenover Jack van gelder wilde Koeman als enige geen commentaar geven. Stevens en nogiemand zeiden absoluut niet naar psv te gaan..quote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
bron?
en geloof, koeman gaat jullie nog verbazen, hij past beter bij de sfeer van PSV![]()
42 verliespunten en beroerde beslissingen, dat noem ik feiten. En bijna iedereen vond een paar weken terug nog dat Blind weg moest omdat het zo niet langer kon, van alle supportersgroepen. Met een paar goede resultaten zijn ze weer volledig om. Blind is ook een echter Ajacied als hoofdopleidingen, daar hoeft ie geen coach voor te zijn. En ik heb meer vertrouwen in van Geel dan in Blind.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De supporter veranderen echt niet iedere twee weken van mening natuurlijk. Er komen geleidelijk aan steeds meer feiten naar buiten, waardoor je het in een ander perspectief gaat zien. Ze houden Blind aan het lijntje. Dan komt het wij Ajacieden gevoel bij de supporters weer boven. En een Ajacied daar is Blind er 1 van. En in het bestuur zit er toevallig geen 1.
Het heeft ook niks met het feit te maken of Blind wel of niet weg moet. Daar was iedereen het inderdaad wel mee eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
42 verliespunten en beroerde beslissingen, dat noem ik feiten. En bijna iedereen vond een paar weken terug nog dat Blind weg moest omdat het zo niet langer kon, van alle supportersgroepen. Met een paar goede resultaten zijn ze weer volledig om. Blind is ook een echter Ajacied als hoofdopleidingen, daar hoeft ie geen coach voor te zijn. En ik heb meer vertrouwen in van Geel dan in Blind.
Ja, maar nu opeens niet meer en dat brengt het bestuur in een lastige situatie. Heb het idee dat ze niet goed durven.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:04 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met het feit te maken of Blind wel of niet weg moet. Daar was iedereen het inderdaad wel mee eens.
mwaoh, hij werd in de beginfase van de zoektocht ook al genoemd, en wie weet is al tijden geleden benaderd..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Ronald Koeman dus naar PSV? Leuk om als vijfde/zesde keuze benaderd te worden.
Ik vind degene die dat elk topic moet verkondigen een stuk negatiever. We zitten nu eenmaal met een dilemma, lijkt me vreemd als je daar niet over mag praten.quote:
Heb hem dit seizoen (natuurlijk) niet in actie gezien, maar lijkt me geen Ajax-materiaal.quote:Gerrie Muhren bekijkt Riga Mustapha
Maandag 1 mei, door SV, Amsterdam, 08.35u GMT+01.00, Las Provincias
De Spaanse krant Las Provincias weet vandaag te melden dat Ajax-scout Gerrie Muhren bij de Spaanse tweede divisie club Levante naar aanvaller Riga Mustapha heeft gekeken.
De Ghanese aanvaller (24), eerder spelend voor Vitesse, RBC en Sparta, maakt indruk bij Levante met tien doelpunten op zijn naam.
Zijn contract loopt dit seizoen af, maar Levante zegt de eerste optie op hem te hebben. Riga gaat overigens ook naar het WK in Duitsland.
En we hebben spitsen zat lijkt me zo...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem dit seizoen (natuurlijk) niet in actie gezien, maar lijkt me geen Ajax-materiaal.
wat jij wiltquote:Op maandag 1 mei 2006 11:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind degene die dat elk topic moet verkondigen een stuk negatiever. We zitten nu eenmaal met een dilemma, lijkt me vreemd als je daar niet over mag praten.
Omdat het bestuur hem geen duidelijkheid heeft gegeven, maar hem openlijk afviel. Zo zet je een trainer voor lul voor de hele wereld. Had dan gewoom gezegd, dat we niet met hem verder waren gegaan. Dat had iedereen begrepen. Maar nee ze doen er geen uitspraken over, maar vallen hem in de pers af. Zo ga je gewoon niet met mensen om en al helemaal niet met Blind. Want ondanks zijn prestaties is hij altijd populair gebleven. Met die handelswijze zijn ze gewoon de mist in gegaan. En een betere manier om tegen het bestuur te zijn als weer achter blind als trainer te gaan staan is er niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, maar nu opeens niet meer en dat brengt het bestuur in een lastige situatie. Heb het idee dat ze niet goed durven.
Maar 1 echte scorende spits en weinig variatie. Als het een boom van een vent is gelijk contracterenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En we hebben spitsen zat lijkt me zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |