wat ik al dacht.quote:
Oneerlijk kan je hett och niet noemen aangezien alle clubs het een goed plan vonden?quote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiend
Kun je ook normaal reageren in plaats van dit gezwets?quote:
De playoffs als systeem zijn kut, maar op basis van het systeem heeft Ajax verdiend gewonnenquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiend
Kom dan met fatsoenlijke argumentenquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij wat schelen wat de clubs vinden. ik vind dat als jij een heel seizoen speelt voor iets en dat met 4 wedstrijden compleet kan verspelen, dat dat systeem dan oneerlijk is. dat is mijn mening.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oneerlijk kan je hett och niet noemen aangezien alle clubs het een goed plan vonden?
Het is eerlijk verlopen volgens de regels die voorop waren opgesteld.
Dat je het geen leuk systeem vindt kan ik inkomen maar oneerlijk kan ik het niet noemen vanwege bovenstaande.
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren in plaats van dit gezwets?
Dan snap je naar mijn mening het woord oneerlijk niet goed of gebruiken we het beide anders.quote:Op zondag 30 april 2006 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij wat schelen wat de clubs vinden. ik vind dat als jij een heel seizoen speelt voor iets en dat met 4 wedstrijden compleet kan verspelen, dat dat systeem dan oneerlijk is. dat is mijn mening.
Ik ben fan van Barca, maar zit nooit in het stadion. Ja afgelopen zomer wel, maar toen waren de spelers er niet.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je dan ook half of 2/5e supporter zijn als je bijv. een aantal wedstrijden bezoekt maar niet alle?dit wil ik wel graag weten.
Ik stel een vraag, ik bepaal niets.quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?
dat kenquote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan snap je naar mijn mening het woord oneerlijk niet goed of gebruiken we het beide anders.
Hij vraagt toch alleen maar iets?quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?
Ik snap niet wat er gezwets aan was?quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, ik bepaal niets.
mooi.quote:Op zondag 30 april 2006 15:18 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er gezwets aan was?
Ik dacht al dat het een tt sup was. Verder niks.
quote:
lijkt me leuk jaquote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef StarGazer het volgende:
Kromkamp > graag
Defour > graag
Davids > graag
Graag ook nog FF Chivu en V/d Meyde d'r bij
Of we kunnen dat risico vermijden en gewoon Henk laten komenquote:Op zondag 30 april 2006 15:23 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik wist niet dat we gestopt waren.
60 miljoen zit in het potje. Daar kan nog wel iets voor gehaald worden van de zomer. Verknalt Blind het weer laat dan ten Cate of weet ik veel wie maar komen.
Nedved is een eikelquote:Op zondag 30 april 2006 15:26 schreef Houniet het volgende:
"Nedved sluit carriere af bij Ajax"
toen werd ik dus wakker
Maar wel goed.quote:
niet meteen kampioen worden is niet zo erg.quote:Op zondag 30 april 2006 15:27 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ja en dan over 1.5 jaar weer een nieuwe zoeken omdat hij niet meteen kampioen is geworden?![]()
Ja het was een slecht seizoen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet meteen kampioen worden is niet zo erg.
met moeite 4e worden, heel snel afhaken voor het kampioenschap en met geluk in de CL en beker doorgaan, dat is erg
wij supporters willen helemaal niet dat blind blijftquote:Op zondag 30 april 2006 15:30 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
ja. Maar dat is natuurlijk niet alleen aan Blind te wijten.
Wij supporters willen da thij blijft. Wat de buitenwacht of het bestuurd vindt doet er eigenlijk niet zo veel toe.
Ik hoop op keiharde acties mocht hij toch weggeschoven worden.
Mido en Zlatan waren ook eikelsquote:
over wenger gaan we het hier niet hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja het was een slecht seizoen.
Maar omdat Ajax nog mooi kan eindigen (CL, beker, johan schaal) mag hij van mij blijven.
Over 10 jaar staat alleen maar in de boeken dat PSV kampioen is geworden dat jaar en de rest doet er niet meer toe.
Wenger moet ook weg bij Arsenal? Want die doet het ook niet zo best in de competitie maar wel finale CL
Das mooi voor je. Maar daar zal niemand bij Ajax iets van merken of er moet hier toevallig iemand voorbij komen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wij supporters willen helemaal niet dat blind blijft![]()
Dat team had ver(der) kunnen komenquote:
quote eens.quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Das mooi voor je. Maar daar zal niemand bij Ajax iets van merken of er moet hier toevallig iemand voorbij komen.
Onzin inderdaad. Je hebt ook teletekstsupporters!quote:Op zondag 30 april 2006 15:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
IddAltijd dat gezeur van: Je bent alleen een supporter als je altijd naar het stadion gaat enzo. Ga er verder niet meer op in. Deze discussie is al te vaak gevoerd.
ik kom vaak met de metro langs de arena, dan roep ik altijd BLIND ROT OP!quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Das mooi voor je. Maar daar zal niemand bij Ajax iets van merken of er moet hier toevallig iemand voorbij komen.
stuk beter jaquote:Op zondag 30 april 2006 15:38 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Nou ik zal je een plezier doen:
ha ha.
zo goed?![]()
En wij supporters dus niet..quote:
Ik weet niet hoe ie nu bij Sevilla speelt, maar zoals hij bij Ajax speelde vond ik hem echt de slechtste verdediger die ze de laatste jaren aangekocht hadden. Had em bij Twente nog niet eens willen zien spelen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:50 schreef Simmertje het volgende:
- Een speler als Escude naast de bank(!!) zetten en nooit opstellen, terwijl dit juist eind vorig jaar 1 van de constante spelers was. En dan later in het seizoen erachter komen dat er een ongelovelijk verdedigers tekort is. En ondertussen staat Escude wel mooi met Sevilla in de Uefa Cup finale.
Ik hoop wel dat hij nog een mooie club mag vinden zodat hij het toch ergens anders op nieuw kan proberen. Ik denk alleen dat Ajax gewoon te hoog gegrepen was voor een startende trainer.
Sorry hoor maar op een paar wedstrijden in het eerste seizoen van hem vond ik hem erg constant. En zeker aan het einde van het seizoen hadden we met grygera en escude een hele solide verdediging. En dan is het gewoon erg om ergens midden in dit seizoen tot de conclusie te komen dat we een tekort hebben aan verdedigers.quote:Op zondag 30 april 2006 16:12 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ie nu bij Sevilla speelt, maar zoals hij bij Ajax speelde vond ik hem echt de slechtste verdediger die ze de laatste jaren aangekocht hadden. Had em bij Twente nog niet eens willen zien spelen.
Inderdaad, al dat neerbuigende gedrag over Escude. Hij heeft een tijd nodig gehad om goed in z'n vel te zitten, maar zelfs Grygera had daar nog meer tijd voor nodig. En die wordt nu toch node gemist en staat in iedereens favoriete elftal. Grygera was in 't begin net zo'n niets-toevoegend drama als Escude. Toen ze beiden eenmaal op stoom waren, was er niks mis met Julien en Zdenek.quote:Op zondag 30 april 2006 16:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar op een paar wedstrijden in het eerste seizoen van hem vond ik hem erg constant. En zeker aan het einde van het seizoen hadden we met grygera en escude een hele solide verdediging. En dan is het gewoon erg om ergens midden in dit seizoen tot de conclusie te komen dat we een tekort hebben aan verdedigers.
Vroeger speelden ze ook met 7 spitsen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:55 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
21 te oud om in het eerste te komen
Vroeger was dat jong![]()
Ja ik vind hem alleen nogal duur...maargoed met een beetje onderhandelen haalt ajax er misschien wel weer een ton vanaf hequote:
Hij kan volgens mij best rechtshalfquote:Op zondag 30 april 2006 17:47 schreef S-Two het volgende:
Als Kromkamp gehaald gaat worden wordt het het komende seizoen dus sowieso geen 3-4-3 maar een 4-3-3 met opkomende backs.
quote:30/4/2006 - 'Ajax scouts voor de derde keer op rij bij Levante, voor Riga Mustapha?'
(Gepost door RvN)
De Spaanse regionale krant Las Provincias meldt dat Ajax scouts voor de derde week op rij aanwezig waren bij een duel van Levante. De Spaanse tweedeklasser doet nog mee om promotie naar de hoogste divisie. Volgens de krant zou de interesse van Ajax mogelijk uitgaan naar Riga Mustapha. De Ghanese aanvaller, vorig seizoen nog spelend voor Sparta, scoorde tot nu toe tien keer voor de Spaanse club.
Ughquote:
Die jongen wil duidelijk naar Ajax. Ik denk ook niet dat er nog iets is wat hem kan tegenhouden.quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Ziet er toch steeds meer naar uit dat Defour deze kant op komt![]()
30/4/2006 - 'Defour voert druk op voor transfer naar Ajax' (ajax netwerk)
Steven Defour lijkt de druk op zijn huidige club Racing Genk om een transfer naar Ajax af te dwingen op te voeren. Zijn club wil de pas 18 jaar geworden middenvelder eigenlijk niet verkopen. Zelf liet hij echter weten absoluut weg te willen bij Racing Genk, zo meldt Het Nieuwsblad. Hij zou om die reden een nieuwe spelersmakelaar in de hand hebben genomen. Volgens afspraak praten Ajax en Racing Genk na afloop van de belgische competitie met elkaar. De Belgen zouden naar verluidt 6 miljoen euro willen vangen voor de jonge Defour. Bij Ajax zou al een vijfjarig contract klaarliggen.
Alleen de 6 miljoen is weg erg veel vind ik, hopen dat Ajax er nog een aantal miljoentjes vanaf kan halen.
Wij hebben Huntelaarquote:Op zondag 30 april 2006 17:55 schreef methodmich het volgende:
Riga halen, dan ook de Koef en Ricky natuurlijk! Haal je zo in één keer 60 goals op.![]()
Waarom zouden "wij" in godsnaam Blind willen houden? Die man bakt er niks van.quote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Jezus man.![]()
Wij supporters willen Blind houden.
ten Cate is er over een jaar of 2 ook nog wel hoor
zou 'n mooie zijnquote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben een nieuwe voorzitter, Foppe!
zou 'n mooie zijnquote:Op zondag 30 april 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben een nieuwe voorzitter, Foppe!
Omg, nog meer gezeik. Kunnen ze niet eens normaal communiceren daaro zodat het is rustig blijft en er duidelijkheid is.quote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Volgens Henk Spaan is Boukhari dus door Fontein en Keizer benaderd om toch eventueel te blijven, buiten Van Geel en Blind om.
Fijn
Leuk hé, iedereen mag directeurtje spelen. Overleg, dat woord kennen we niet.quote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Volgens Henk Spaan is Boukhari dus door Fontein en Keizer benaderd om toch eventueel te blijven, buiten Van Geel en Blind om.
Fijn
Volgens Henk Spaanquote:Op zondag 30 april 2006 19:48 schreef twi het volgende:
Fijn
quote:Op zondag 30 april 2006 19:47 schreef Gelderland het volgende:
hoog-ajax gehalte weer..
Als het allemaal waar is natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 20:01 schreef twi het volgende:
Jammer dat iemand als Keizer zich ook voor zoiets leent. Ik bedoel, zo iemand zou toch beter moeten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |