wat ik al dacht.quote:
Oneerlijk kan je hett och niet noemen aangezien alle clubs het een goed plan vonden?quote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiend
Kun je ook normaal reageren in plaats van dit gezwets?quote:
De playoffs als systeem zijn kut, maar op basis van het systeem heeft Ajax verdiend gewonnenquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiend
Kom dan met fatsoenlijke argumentenquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij wat schelen wat de clubs vinden. ik vind dat als jij een heel seizoen speelt voor iets en dat met 4 wedstrijden compleet kan verspelen, dat dat systeem dan oneerlijk is. dat is mijn mening.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oneerlijk kan je hett och niet noemen aangezien alle clubs het een goed plan vonden?
Het is eerlijk verlopen volgens de regels die voorop waren opgesteld.
Dat je het geen leuk systeem vindt kan ik inkomen maar oneerlijk kan ik het niet noemen vanwege bovenstaande.
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je ook normaal reageren in plaats van dit gezwets?
Dan snap je naar mijn mening het woord oneerlijk niet goed of gebruiken we het beide anders.quote:Op zondag 30 april 2006 15:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan mij wat schelen wat de clubs vinden. ik vind dat als jij een heel seizoen speelt voor iets en dat met 4 wedstrijden compleet kan verspelen, dat dat systeem dan oneerlijk is. dat is mijn mening.
Ik ben fan van Barca, maar zit nooit in het stadion. Ja afgelopen zomer wel, maar toen waren de spelers er niet.quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef jimjim1983 het volgende:
kan je dan ook half of 2/5e supporter zijn als je bijv. een aantal wedstrijden bezoekt maar niet alle?dit wil ik wel graag weten.
Ik stel een vraag, ik bepaal niets.quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?
dat kenquote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan snap je naar mijn mening het woord oneerlijk niet goed of gebruiken we het beide anders.
Hij vraagt toch alleen maar iets?quote:Op zondag 30 april 2006 15:14 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaal jij hier de boel?
Ik snap niet wat er gezwets aan was?quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik stel een vraag, ik bepaal niets.
mooi.quote:Op zondag 30 april 2006 15:18 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er gezwets aan was?
Ik dacht al dat het een tt sup was. Verder niks.
quote:
lijkt me leuk jaquote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef StarGazer het volgende:
Kromkamp > graag
Defour > graag
Davids > graag
Graag ook nog FF Chivu en V/d Meyde d'r bij
Of we kunnen dat risico vermijden en gewoon Henk laten komenquote:Op zondag 30 april 2006 15:23 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik wist niet dat we gestopt waren.
60 miljoen zit in het potje. Daar kan nog wel iets voor gehaald worden van de zomer. Verknalt Blind het weer laat dan ten Cate of weet ik veel wie maar komen.
Nedved is een eikelquote:Op zondag 30 april 2006 15:26 schreef Houniet het volgende:
"Nedved sluit carriere af bij Ajax"
toen werd ik dus wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |