quote:'Jan Kromkamp mag vertrekken naar Ajax'
Liverpool is bereidt Jan Kromkamp naar Ajax te laten gaan, dit meldt de Sunday Express. De international komt op Anfield Road weinig aan spelen toe, net als bij zijn vorige club Villarreal.
Liverpool kocht Kromkamp in de winterstop voor drie miljoen over van Villarreal, maar voor een bedrag van 4,5 miljoen zou hij direct mogen vertrekken uit Engeland.
quote:Ron Jans: 'Ajax is er nog niet'
Ron Jans vertelde tegen over de camera's dat Ajax er nog lang niet is en dat Groningen er alles aan zal doen om de 2-0 achterstand weg te werken. Ron Jans gaf aan dat nog geeneen Nederlandse topclub uit het Euroborg is gestapt met drie punten op zak.
Groningen begint dus aan de wedstrijd met een 2-0 achterstand en dat is logischerwijs geen gemakkelijke taak. Danny Blind weet dat zijn team er nog niet is, maar ook de Zeeuw weet dat 2-0 een prima uitgangspositie is om naar Groningen te gaan.
"We zagen eerder deze play-offs al hoe Groningen AZ er uit donderde en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ook woensdag zal het vast en zeker gaan spoken in de 'Groene Hel," aldus Blind.
quote:Deeltje 348 natuurlijk
quote:Van der Vaart: Ik ben fit voor WK
Rafael van der Vaart gaat ervan uit dat hij ruim voor het trainingskamp van Oranje voor het WK voetbal weer fit is.
"Ik hoop zelfs de laatste wedstrijd van Hamburger SV nog mee te kunnen maken", aldus de international op zijn fandag in Beverwijk. Van der Vaart herstelt van een operatie aan zijn linkerenkel. Daaruit werd deze week een schroef verwijderd.
Aanvankelijk zou de schroef pas over acht maanden worden verwijderd, maar Van der Vaart kreeg te veel last. "Ik kon op het laatst niet eens meer fatsoenlijk joggen. "
Maar niet met punten, dat was voor de bekerquote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan me wel vinden met de OP
" Ron Jans gaf aan dat nog geeneen Nederlandse topclub uit het Euroborg is gestapt met drie punten op zak."
Kort geheugen Ron? Volgens mij heeft psv er toch echt gewonnen
Dit keer spelen we ook niet om drie punten, dus dan zal het wel goed zittenquote:Op zondag 30 april 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet met punten, dat was voor de beker
quote:Op zondag 30 april 2006 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit keer spelen we ook niet om drie punten, dus dan zal het wel goed zitten
Diba en Jennerquote:Op zondag 30 april 2006 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, ik neem niet aan dat Collins naar A'dam komt. Zijn Jenner of Diba toch veel betere opties.
als Ajax het slim doet plukken ze hem weg voor de belgische toppers omdat de voorzitters in de clinch met elkaar liggen daarquote:
Waar was Boussoufa op TV?quote:Op zondag 30 april 2006 13:57 schreef Chadi het volgende:
Mbarek Bousoefa net op op TV .. volgens mij wil die terug naar Ajax
Maar da's logischquote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef Suijk het volgende:
Grappig dat zoveel mensen toch nog naar Ajax willen.
Het Vlaar scenarioquote:Op zondag 30 april 2006 14:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
als Ajax het slim doet plukken ze hem weg voor de belgische toppers omdat de voorzitters in de clinch met elkaar liggen daar
Pranjic meen je toch niet serieus? Perfecte subtopvoetballer.quote:Op zondag 30 april 2006 14:00 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Diba en Jenner.
Pranjic en Cziommer.
Pranjic is goed hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pranjic meen je toch niet serieus? Perfecte subtopvoetballer.
quote:Op zondag 30 april 2006 14:10 schreef Houniet het volgende:
ADO-fans klagen Amsterdamse supporters aan
video
Zozo dus dat is de wraak van adoquote:Op zondag 30 april 2006 14:10 schreef Houniet het volgende:
ADO-fans klagen Amsterdamse supporters aan
video
Volgende week zondag ook niet vergeten hequote:Op zondag 30 april 2006 14:16 schreef Trancelocator het volgende:
Het gaat moeilijk worden woensdag, maar ik heb vertrouwen in een goede afloop.
Ajax!
PSV rollen we sowieso wel even op.quote:Op zondag 30 april 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgende week zondag ook niet vergeten he..
En dan vinden jullie het ook nog vreemd dat iedereen in Nederland jullie arrogant vinden. Het hele seizoen lopen vloetballen als een dweil en een natte krant. Winnen ze eens een paar wedstrijden en dan kunnen ze ineens de hele wereld weer aan en zijn ze de bestequote:Op zondag 30 april 2006 14:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
PSV rollen we sowieso wel even op.![]()
haha sukkelquote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En dan vinden jullie het ook nog vreemd dat iedereen in Nederland jullie arrogant vinden. Het hele seizoen lopen vloetballen als een dweil en een natte krant. Winnen ze eens een paar wedstrijden en dan kunnen ze ineens de hele wereld weer aan en zijn ze de beste![]()
![]()
2 miljoen is wisselgeld voor Ajax hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef jimjim1983 het volgende:
mja, Mendes voor 2 miljoen hoeft van mij niet![]()
voor Joden is 5 cent nog geen wisselgeldquote:Op zondag 30 april 2006 14:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
2 miljoen is wisselgeld voor Ajax hoor.
Tsja diequote:
Ja, dus? Jij denkt serieus dat Groningen nog een kans maakt? Please.. Wij zijn Ajax, wij rollen alle subtoppertjes met gemak op, wat nou Groene Hel. 0-6, als je mazzel hebt.quote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Tsja diemag er dan wel bij staan maar als ik de vele reacties lees over de wedstrijd van aanstaande woensdag komt dat wel overeen met deze reactie.
moeten wij in onze broek schijten dan omdat we een 2-0 voorsprong gaan verdedigen?quote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Tsja diemag er dan wel bij staan maar als ik de vele reacties lees over de wedstrijd van aanstaande woensdag komt dat wel overeen met deze reactie.
Neem het maar met een korreltje zout hoor, wat hier geschreven staat. Juist de Ajax supporters weten wat voor kutseizoen het was en nog steeds is.quote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Sommige mensen en gevoel voor humor...quote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En dan vinden jullie het ook nog vreemd dat iedereen in Nederland jullie arrogant vinden. Het hele seizoen lopen vloetballen als een dweil en een natte krant. Winnen ze eens een paar wedstrijden en dan kunnen ze ineens de hele wereld weer aan en zijn ze de beste![]()
![]()
Dit is nou zo'n mooi geval van misplaatste arrogantie.quote:Op zondag 30 april 2006 14:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, dus? Jij denkt serieus dat Groningen nog een kans maakt? Please.. Wij zijn Ajax, wij rollen alle subtoppertjes met gemak op, wat nou Groene Hel. 0-6, als je mazzel hebt.
Haha, ben je nou écht zo dom?quote:Op zondag 30 april 2006 14:36 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n mooi geval van misplaatste arrogantie.
Nee, onbegrepen ironie.quote:Op zondag 30 april 2006 14:36 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dit is nou zo'n mooi geval van misplaatste arrogantie.
Laat het ze dan ook zo neerzetten. Maar nee hoor, wij zijn geweldig en verdienen de CL, flikker toch op. Jullie hebben er net zo min recht op als wij. De enige die in de voorronde had mogen spelen is AZ.quote:Op zondag 30 april 2006 14:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neem het maar met een korreltje zout hoor, wat hier geschreven staat. Juist de Ajax supporters weten wat voor kutseizoen het was en nog steeds is.
quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Laat het ze dan ook zo neerzetten. Maar nee hoor, wij zijn geweldig en verdienen de CL, flikker toch op. Jullie hebben er net zo min recht op als wij. De enige die in de voorronde had mogen spelen is AZ.
euuh ja wij zijn gewoon beter.quote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Joagertje het volgende:
[..]
![]()
ja wij zijn geweldig! wij verdienen de CL!! dat las ik net ook de hele tijdquote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Laat het ze dan ook zo neerzetten. Maar nee hoor, wij zijn geweldig en verdienen de CL, flikker toch op. Jullie hebben er net zo min recht op als wij. De enige die in de voorronde had mogen spelen is AZ.
quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Neem eens een voorbeeld aan aan Ron Jans. Je laat je wel heel makkelijk uit je tent lokken...quote:Op zondag 30 april 2006 14:38 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Oderint dum Metuantquote:Op zondag 30 april 2006 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Heerlijk die haat
Heerlijk die haatquote:
het blijft een oneerlijk systeem.quote:Op zondag 30 april 2006 14:47 schreef Rhapsody het volgende:
Als Ajax wint dan heeft Ajax de voorronde verdiend en niemand anders.
AZ en Feyenoord hebben verzuimd te winnen van een, in principe, zwakkere opponent.
Beide hadden voldoende tijd om zich goed te kunnen voorbereiden op die playoffs. En dan nu ineens gaan lopen janken.
Nee hoor, heb alleen geen zin in een zinloze discussie. En ik laat me al helemaal niet uit de tent lokken. De meeste reacties hierop zijn volgens jullie met eenquote:
Dit heeft al helemaal niets met haat te maken. Weet niet hoe je daar nu weer bij komt.quote:
daardoor laat jij je uit je tent lokken.quote:Op zondag 30 april 2006 14:57 schreef Joagertje het volgende:
Maar in mijn ogen zijn ze wel zeker gemeend.
Die kwestie heeft er niets mee te maken. Iedereen wist dat dit zou kunnen gebeuren.quote:
jawel want jij zegt:quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Die kwestie heeft er niets mee te maken. Iedereen wist dat dit zou kunnen gebeuren.
en daar ben ik het niet mee eensquote:Als Ajax wint dan heeft Ajax de voorronde verdiend en niemand anders.
Nee, dat hebben wij voor ze verknaldquote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
AZ had voorronde moeten hebben, maar dat hebben ze zelf verknald.
Jezus man.quote:
Pff, de arrogantiequote:Op zondag 30 april 2006 15:05 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Nee, dat hebben wij voor ze verknald![]()
niet waar.quote:Op zondag 30 april 2006 15:06 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
[..]
Jezus man.![]()
Wij supporters willen Blind houden.
Ajax heeft alle drie de wedstrijden weten te winnen. En verdiend.quote:Op zondag 30 april 2006 15:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jawel want jij zegt:
[..]
en daar ben ik het niet mee eens
vak?quote:
quote:
jij zegt dat als Ajax wint dat Ajax dan de voorrondes verdient, en daar ben ik het niet mee eens want ik vind de play-offs een oneerlijk systeem. kan je wel een heel verhaal gaan ophangen maar ik vind het nog steeds niet verdiendquote:Op zondag 30 april 2006 15:08 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ajax heeft alle drie de wedstrijden weten te winnen. En verdiend.
Als Ajax nu de laatste wedstrijd ook wint, dan heeft Ajax terecht het CL voorronde ticket bemachtigd.
Dit heeft niets te maken met of het systeem wel of niet eerlijk is, maar met het feit dat er playoffs zijn. Dat wist iedereen aan het begin van het seizoen. En alle clubs, muv PSV, hebben er mee ingestemd. (de clubs ja, dus niet de trainers)
En nogmaals Feyenoord en AZ konden zich al weken van te voren goed voorbereiden. Dat hebben ze blijkbaar niet goed gedaan. Eigen schuld dus. Alhoewel Feyenoord niets heeft verloren. (behalve dan van de rivaal Ajax)
Hetzelfde geldt voor FC Utrecht, die hebben het toch echt zelf verneukt.
Iddquote:Op zondag 30 april 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja je bent alleen een supporter als je in een vak zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |