quote:'Jan Kromkamp mag vertrekken naar Ajax'
Liverpool is bereidt Jan Kromkamp naar Ajax te laten gaan, dit meldt de Sunday Express. De international komt op Anfield Road weinig aan spelen toe, net als bij zijn vorige club Villarreal.
Liverpool kocht Kromkamp in de winterstop voor drie miljoen over van Villarreal, maar voor een bedrag van 4,5 miljoen zou hij direct mogen vertrekken uit Engeland.
quote:Ron Jans: 'Ajax is er nog niet'
Ron Jans vertelde tegen over de camera's dat Ajax er nog lang niet is en dat Groningen er alles aan zal doen om de 2-0 achterstand weg te werken. Ron Jans gaf aan dat nog geeneen Nederlandse topclub uit het Euroborg is gestapt met drie punten op zak.
Groningen begint dus aan de wedstrijd met een 2-0 achterstand en dat is logischerwijs geen gemakkelijke taak. Danny Blind weet dat zijn team er nog niet is, maar ook de Zeeuw weet dat 2-0 een prima uitgangspositie is om naar Groningen te gaan.
"We zagen eerder deze play-offs al hoe Groningen AZ er uit donderde en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ook woensdag zal het vast en zeker gaan spoken in de 'Groene Hel," aldus Blind.
quote:Deeltje 348 natuurlijk
quote:Van der Vaart: Ik ben fit voor WK
Rafael van der Vaart gaat ervan uit dat hij ruim voor het trainingskamp van Oranje voor het WK voetbal weer fit is.
"Ik hoop zelfs de laatste wedstrijd van Hamburger SV nog mee te kunnen maken", aldus de international op zijn fandag in Beverwijk. Van der Vaart herstelt van een operatie aan zijn linkerenkel. Daaruit werd deze week een schroef verwijderd.
Aanvankelijk zou de schroef pas over acht maanden worden verwijderd, maar Van der Vaart kreeg te veel last. "Ik kon op het laatst niet eens meer fatsoenlijk joggen. "
Maar niet met punten, dat was voor de bekerquote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik kan me wel vinden met de OP
" Ron Jans gaf aan dat nog geeneen Nederlandse topclub uit het Euroborg is gestapt met drie punten op zak."
Kort geheugen Ron? Volgens mij heeft psv er toch echt gewonnen
Dit keer spelen we ook niet om drie punten, dus dan zal het wel goed zittenquote:Op zondag 30 april 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet met punten, dat was voor de beker
quote:Op zondag 30 april 2006 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dit keer spelen we ook niet om drie punten, dus dan zal het wel goed zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |