is ie ook.quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe ik zie hem nu bij rtvnh op internet
Best wel een lollige vent. Lijkt zo uit Jiskefet gestapt.
Geweestquote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
trainer van DWV als ik me niet vergis?
dan is dat zoquote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft gezegd dat Ten Cate rond is met Ajax
De beurs is dicht rond dit tijdstipquote:Op zondag 30 april 2006 21:28 schreef M0NTANA het volgende:
Ligt de handel in aandelen al stil?
Dat had ik desnoods ook nog kunnen zeggen op RTVNH...quote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft gezegd dat Ten Cate rond is met Ajax
Ach, dat wordt al weken geroepen in de pers. Het is de pers maarquote:Op zondag 30 april 2006 21:38 schreef Komakie het volgende:
Hoezo lekker stoken?
Ik dacht dat Ten Cate pas na het seizoen van Barca over zijn toekomst ging beslissen???
Mooi is dat. En weg is de rust... (ok was er toch al niet, maar dit stookt het vuurtje in Barca en bij Ajax wel ff weer lekker op)
Lekker kortzichtig,quote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
En over Defour ook niet. "Ik ben toch altijd voorzichtig met die belgen. We hadden hier Tom Soetaerts die alleen een-tweetjes heeft gemaakt met de reclameborden"
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ton is niet echt enthousiast over Ten Cate
En over Defour ook niet. "Ik ben toch altijd voorzichtig met die belgen. We hadden hier Tom Soetaerts die alleen een-tweetjes heeft gemaakt met de reclameborden"
![]()
geenquote:Op zondag 30 april 2006 22:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]daarom heb ik zo'n hekel aan die Ojers. doet alsof ie alles weet en vooral de manier waarop hij het brengt is irritant. hoezo zou hij eigenlijk een goede bron zijn?
ik zeg Vermaelenquote:Op zondag 30 april 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ton is niet echt enthousiast over Ten Cate
![]()
waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef taart het volgende:
Wat lees ik nou? wil Defour helemaal niet weg?
Half 8quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |