quote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef outcast_within het volgende:
OOO moeder der alle goden wat is ikaruga VET
ik heb em erin gepopt. Trial mode (unlimited machines 2 chapters.) wat ik dacht was keuze uit alle verschillende vliegtuigjes. Maar betekende dus gewoon unlimited levens.
kreeg een tutorial te zien. snapte maar de helft. En vervolgens zoooo vaak doodgegaan. Maar eenmaal bij de eindbaas. switch switch super kogel switch ontwijk shiet. OOO zo vet
Ik ben verkocht
meteen een tvp.quote:Zit er bij Rogue Squadron 2 eigenlijk ook iets van een multiplayer bij. Ik wil nog steeds een keer Rogue Squadron kopen maar twijfel tussen 2 en 3. 2 is blijkbaar wel beter maar bij 3 zit toch een co-op mode, of is dat eigenlijk niet echt de moeite waard?
helemaal mee eens...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:38 schreef Egamer het volgende:
Alleen Zelda kan het laatste pareltje voor de Cube zijn..
How muts?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wil Mario Football wel van je overnemen voor een leuk bedrag, mocht je toch zo'n bundel kopen.
co-op is wel aardig, maar toch zou ik voor deel 2 gaan. Volgt de verhaallijn van de films, en daarnaast zijn de missies gewoon leuker. Het loop-gedeelte in deel 3 is echt te kut, daarintegen zijn de AT-ST walker te gaaf!quote:
WIII!!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:
De nieuwe naam van de Revolution is blijkbaar bekend gemaakt:
Wii
Ik vraag me af of Nintendo dan nog steeds winst maakt.quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gamespot.com/news/6148626.html
woah, nieuwe pricedrop
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Mario Football is nog best leuk trouwens. Dat had ik echt niet verwacht.
Tnx!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mezzin!Gefeliciteerd natuurlijk
En tof dat de pricecompare weer terug is
Ik was altijd erg goed (voordat ze falliet gingen) alleen de regels zijn nu een beetje onduidelijk het komt er op neer minimaal 3 items en minimaal 39 $ (cad dollars) als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteen een vraag. DVDSoon, wie heeft er ervaring mee?
Moet je doen hij was bij de bartsmit in anna paulowna (heb hem ff gehad maar heb er gewoon weg de tijd niet voor (mijn vrouw had hem gekochtquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef outcast_within het volgende:
phantasy online 3 kost maar 12euro? ik zal er maar evne achter aan gaan
Done... DVDSoon werkt nog wel alleen alles is unavailable .... dus niet te koop.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:17 schreef MeZZiN het volgende:
Ik zal het ff oplossen
als het goed is vallen de DVDSoon games er nu vanzelf tussen uit als ze op unavailable staan.
updatedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2 kost 20 eurie bij MM.
Inderdaad, ik heb veel meer plezier beleefd aan deel 2 dan aan deel 3. het Hoth level, Space Battles, echt veel leuke missies.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
co-op is wel aardig, maar toch zou ik voor deel 2 gaan. Volgt de verhaallijn van de films, en daarnaast zijn de missies gewoon leuker. Het loop-gedeelte in deel 3 is echt te kut, daarintegen zijn de AT-ST walker te gaaf!
Welke MM ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef BMH het volgende:
Donkey Konga 1 incl. Bongo's = 18 euro bij MM
Losse Bongo's = 15 euro.
Donkey Konga toegevoegdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2 kost 20 eurie bij MM.
Nog wat:
Donkey Konga 1 incl. Bongo's = 18 euro bij MM
Losse Bongo's = 15 euro.
Gekocht met Zelda WIndwaker dus?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb m'n gamecube al weer 4 jaar, de tijd vliegt
Nee, op de launch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gekocht met Zelda WIndwaker dus?
Cube prijs wordt mischien verlaagdquote:Amerikaanse prijs GameCube vermoedelijk omlaag
Door Wouter Tinus - woensdag 3 mei 2006 14:21 - Bron: Kotaku - Submitter: w-k-pieters - Views: 4.846 - Permalink
Verschillende bronnen wijzen er op dat de prijs van de GameCube in de VS zeer binnenkort zal worden verlaagd. Winkels hebben van Nintendo al promotiemateriaal mogen ontvangen waarop de verlaging triomfantelijk wordt aangekondigd, maar nieuwe prijs wordt nog geheim gehouden: op de posters is een wit vlak vrijgelaten waar het bedrag op het laatste moment nog ingevuld dient te worden. Fansite Kotaku speculeert dat de console van 99 naar 79 dollar zal gaan, maar dat is dus niet meer dan een onderbouwde gok. Pas geleden werd in Amerika ook de Playstation 2 al goedkoper gemaakt; die kost daar nu nog 129 dollar. In Europa liggen de prijzen doorgaans hoger dan in de VS, maar ook hier wordt de oudere generatie spelcomputers steeds scherper geprijsd.
http://tweakers.net/nieuw(...)oedelijk-omlaag.html
Ik heb m'n cube nog niet eens een jaar. Ben één van de velen die na de prijsverlaging toch zijn gezwicht voor de cube.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:20 schreef MeZZiN het volgende:
Ik mijn cube nog maar 3 jaarNog steeds heel tevreden met mijn aankoop
Weet niemand iets over Homelandquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef MeZZiN het volgende:
Is er trouwens nog meer bekent geworden over Homeland en of ie ooit nog uitkomt en zo ja naar de EU?
Ik heb het wel eens gedaan. Gewoon cube in video-in audio-in van je pc pluggen en gamen maar. Als je je Pc op een beetje hoge resolutie hebt staat (hoger dan 800x600quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef outcast-within het volgende:
is er hier iemand die het gelukt is om zijn cube aan te sluiten op zijn pc?
zo ja... hoe ?
Ok ik moet dus op zoek naar een video in kaart. en tijdelijk res verlagen lukt welquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:50 schreef Tware het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan. Gewoon cube in video-in audio-in van je pc pluggen en gamen maar. Als je je Pc op een beetje hoge resolutie hebt staat (hoger dan 800x600, ziet het er alleen niet uit, dus ik kan je aanraden het bij een tv te houden.
1x gespeeld vond het wel erg grappig maar je kan volgens mij ook alleen maar een controler gebruiken.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef Ninedarts het volgende:
Heb nu ook Worms 3D, wat vinden jullie van die spel??
Tof om met zijn 4en te spelen?? we spelen met 1 controller en dat moet je weer doorgeven aan volgende speler![]()
Kan het niet anders???![]()
Kan volgens mij niet, heb ze zelf ook nog nergens los gezien...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje weet iemand misschien waar je een extra dans mat kan kopen voor Dancing Stage Mario Mix???????
Cool!Echt een heel stoer spel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo vandaag RE4 binnengekregen, kan ik die kubus weer afstoffen.
Ik weet dat er dingen missen (komt dat ie sinds een week weer actueel wordt geupdate (ik beweer ook niet alles er in staat teven hou ik niet echt bij wat er in de winkels te koop zijn omdat het teveel tijd kost.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:04 schreef Webby het volgende:
Er missen toch dingen op pricecompare. Ik zag Billy Hatcher voor 40 euro als goedkoopst, die heb ik enkele weken geleden voor 6,50 bij de dixons gekocht
Das niet handig van nintendo met zijn tweeen spelen of als je mat stuk is ....(gelukkig hebben al een tweede mat maar die is niet zo goed als die Mario zit (we hadden MC Groove Dance Craze gekocht ben een goede game trouwens alleen niet leverbaar in nederlandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet, heb ze zelf ook nog nergens los gezien...
Mijn tante heeft em, mijn vriend heeft die al lang an breed uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Sphinx & the cursed mummy.
Een spel dat niemand heeft gespeeld. Krijgt hoge cijfertje. Staat ondertussen al 2 jaar in mijn backlog
Odama.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:25 schreef MeZZiN het volgende:
Is er trouwens voor de cube nog een goede pinball game?
Ik had het ook in de winkel gevraagd en die zeiden dat hij waarschijnlijkw el los komt. Maar voorlopig alleen met de game dus, en tot die tijd ga ik hem nog niet kopen, dansmat spellen rulen, maar wel als het met zijn 2-en kan en dan dus niet voor 120 eurootjes aubquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik weet dat er dingen missen (komt dat ie sinds een week weer actueel wordt geupdate (ik beweer ook niet alles er in staat teven hou ik niet echt bij wat er in de winkels te koop zijn omdat het teveel tijd kost.
Voor nu word eigelijk alleen online prijzen bij gehouden. en soms een prijs uit de winkel als iemand dat doorgeeft aan mij of ik kom toevalig in de winkel en schrijf de prijzen op.
Maar of een week of 2 a 3 is de meeste gegevens wel weer actueel en zijn de meeste nieuwe games in gevoerd en geupdate dagelijks van ongeveer 25! sites.
Heb ff geduld komt goed.
Ok die had ik kunnen verwacht .. oeps.quote:
Voorlopig? dat spel is al tijden uitquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik had het ook in de winkel gevraagd en die zeiden dat hij waarschijnlijkw el los komt. Maar voorlopig alleen met de game dus, en tot die tijd ga ik hem nog niet kopen, dansmat spellen rulen, maar wel als het met zijn 2-en kan en dan dus niet voor 120 eurootjes aub![]()
Zuig dan wachten we het wel weer afquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik had het ook in de winkel gevraagd en die zeiden dat hij waarschijnlijkw el los komt. Maar voorlopig alleen met de game dus, en tot die tijd ga ik hem nog niet kopen, dansmat spellen rulen, maar wel als het met zijn 2-en kan en dan dus niet voor 120 eurootjes aub![]()
Baten Kaitos IIquote:Op woensdag 10 mei 2006 04:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
GameCube nieuws:
DK: Bongo Blast aangekondigd
Screens en info Baten Kaitos Origins
Super Paper Mario aangekondigd voor GameCube
Ik wil ze alledrie![]()
Je gaat op de plek staan waar die dikke kerel normaal staat als hij spullen gaat verkopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me af of iemand hier me kon uitleggen hoe je groente in het spel harvest moon kan verkopen?
bij de uitleg staat bij de inn maar heb geen idee hoe
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://4cr.earthdies.com/superpapermario.mpg
voor 30 euro gekocht in Emmen..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:08 schreef dapluiz het volgende:
Donkey Konga is iig niet goedkoop bij MM rijswijk, daar vragen ze er nog 60 euro voor ...
Nintendo bellen om er een te bestellen bij ze?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:41 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb na ongeveer een jaar me GC weer uit de kast getrokken dus d8 ik laat ik maar weer is lkkr gaan SSBMén maar..ben ik de kabel kwijt van de stekker heb al in winkels gekeken maar kon em niet vinden weet iemand nog wat?![]()
iddquote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef Tware het volgende:
[..]
![]()
OMFG 2d mario platformer. Ze worden ineens weer bij bosjes gemaakt
![]()
We gaan goede tijden tegemoet
![]()
30 euro? voor DK + bongo's?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef xNightElf het volgende:
[..]
voor 30 euro gekocht in Emmen..
-- Donkey kong jungle beat gekocht afgelopen weekend.. wat een appart spel lol, wel behoorlijk tricky in het begin.
en waarom dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia.
Goed verhaal, geweldige sfeer, toffe gameplay en één van mijn persoonlijke favorieten op de GameCube. Zeker top5.quote:
Ik heb het gespeeldquote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Een spel dat niemand heeft gespeeld. Krijgt hoge cijfertje. Staat ondertussen al 2 jaar in mijn backlog
Baten kaitos (30 euro bij de bart smitquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:43 schreef outcast_within het volgende:
baten kaitos of tales of symphonia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door MeZZiN op 22-05-2006 07:58:24 ]
Voor 100 euro koop je gewoon de Mario Smash Football Pak. Witte gamecube, witte controller, en een gamecube spel erbij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:19 schreef basalphenaar het volgende:
Ik zit er over te denken om nu nog een Gamecube te kopen, om me een beetje in te spelen voor de Wii zeg maar. Ik heb alleen het idee dat het ding bijna nergens meer te koop is. Weet iemand waar ik 'm nog kan krijgen? De Mediamarkt bijvoorbeeld? Ook vraag ik me af welke game jullie aanraden om erbij te kopen. Metroid Prime, Super Mario Sunshine? Ik zat ook te denken aan Super Smash Bros. Melee om tegen mijn broertje te spelen, maarja dan zal ik er ook weer een controller bij moeten kopen.
Nee, ik wou The Wind Waker hebben van Zelda, maar alleen de Mario Smash paks worden nog gedistrubieerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:52 schreef basalphenaar het volgende:
Zijn er ook nog andere packs te koop?
Oh ja, je moet inderdaad een memorycard kopen. Neem er eentje met genoeg blocks, zeker als je hem nog laat ombouwenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef basalphenaar het volgende:
Moet je er trouwens ook nog een memory card of iets dergelijks bij kopen of zit dat er gewoon bij?
goedkope memcards is geen optiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:12 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Oh ja, je moet inderdaad een memorycard kopen. Neem er eentje met genoeg blocks, zeker als je hem nog laat ombouwen. Van het merk Piranha kan je trouwens controllers voor 9,99 kopen, en goedkope memorycards.
quote:Sinds het eerste Resident Evil Game in 1996 verscheen en helemaal op z'n eentje een volledig genre creërde zijn we niet altijd even enthousiast geweest over elke aflevering tot nu toe. Nummer vier is niet alleen het beste uit de hele reeks, het is meteen ook een van de beste survival horrorgames ooit. Je moet helemaal geen fan van de reeks of het genre zijn om van dit spel te genieten. Dit zijn een heleboel lovende woorden in slechts een handjevol zinnen, maar lees rustig verder en sta ons toe u te overtuigen.
Maar lastig dat vechten met die kaarten ?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Baten kaitos (30 euro bij de bart smit
Zit het zelf nu te spelen en het verhaal is helemaal geweldig
* MeZZiN kan niet wachten tot deel 2 uitkomt
als dat zo isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
RE4 is volgens mij zelfs 20 euro op de ps2
18 euro zelfs met een ANWB pasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
RE4 is volgens mij zelfs 20 euro op de ps2
"uhuh", voor 5 euro per spel de ontwikkelingskosten, het fysiek maken van schijf + hoes, verspreiding én winst voor de retailer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan moet je eens weten dat als ze een spel verkopen voor 5 euro dat ze er dan nog geen verlies op maken.
Nee juist niet het is heel makelijk alleen je moet goed opletten als je graag de 'sprite' nummers goed wil hebben voor extra bonnus (+50% of meer) maar het werkt erg lekker en je kan nooit kaarten kwijtraken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar lastig dat vechten met die kaarten ?
Ik ga dat spel misschien ook halen
In onze bartsmit (in de 'big' city of anna paulownaquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:45 schreef Cheiron het volgende:
Absoluut irritant. Net als dat de budgetbakken voor games altijd vol liggen met leuke koopjes voor de xbox en ps2, maar ALS er al een GC titel in ligt is het Harvest Moon...
WTF! klotewinkels in Amsterdamquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
In onze bartsmit (in de 'big' city of anna paulownazit er altijd wel een stuk of 30 games in
net nog metroid prime 2 gehaald voor 15 euro
De winkel maakt er geen verlies op hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:45 schreef Wii het volgende:
[..]
"uhuh", voor 5 euro per spel de ontwikkelingskosten, het fysiek maken van schijf + hoes, verspreiding én winst voor de retailer.
"sure"
Als ik het spel zie voor een leuke prijs dan neem ik het eens mee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:22 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nee juist niet het is heel makelijk alleen je moet goed opletten als je graag de 'sprite' nummers goed wil hebben voor extra bonnus (+50% of meer) maar het werkt erg lekker en je kan nooit kaarten kwijtraken.
Het levelen is alleen niet automatisch je moet ff naar de kerk om te bidden en dan kan je weer verder met hakken enzo. Maar het verhaal is gewoon zo goed (veel plot twists enzo) en een paar leuke site quests die ongeveer de hele game duren.
Zo had ik hem ook gekocht... (wist ik veel dat er zo veel tijd in ging zitten...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik het spel zie voor een leuke prijs dan neem ik het eens mee.
nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:02 schreef mazaru het volgende:
Even een vraag van een gamecube noob.
Kun je bij een gamecube met een backup van een spel spelen, of moet er dan ook eerst iets omgebouwd worden?
Bij voorbaat sorry als het een erg domme vraag is![]()
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=5058quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef Wii het volgende:
Is er eigenlijk ook een PAL versie van Ikaruga, of is ie alleen als NTSC te krijgen?
jup 25E inc is ie voor jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef Wii het volgende:
Is er eigenlijk ook een PAL versie van Ikaruga, of is ie alleen als NTSC te krijgen?
dat schiet niet echt op. Erg ingewikkeld volgens mij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:02 schreef mazaru het volgende:
Even een vraag van een gamecube noob.
Kun je bij een gamecube met een backup van een spel spelen, of moet er dan ook eerst iets omgebouwd worden?
Bij voorbaat sorry als het een erg domme vraag is![]()
Nee. Nintendogames duren er 10 jaar over om afgeprijsd te wordnequote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is die Dance Dance Mario game al ergens goedkoop te krijgen?
Eenmalig om laten bouwen voor 100 euro, en je kan er gewoon normale DVD's in stoppen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat schiet niet echt op. Erg ingewikkeld volgens mij.
je moet er een bba voor hebben (heb ik)
en een of ander vaag spel star 1/2
plus ook nog mss een chip en of ook nog kleine brandbare schijfjes. plus torrents die dood zijn oid.
spellen gewoon fijn 2dehands kopen.^_^ bij mij bijv.
Plus dat orignele cube games op de Wii te spelen zijn. Gebrande games zullen niet werken in je wii.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Nog 1 ding daarover; ik heb gelezen dat de cube nogal snel kapot gaat wanneer je standaard-size dvd's gebruikt omdat het mechaniek er niet voor gemaakt is. Beter om niet te doen dus, buiten het feit dat cube games gewoon de moeite zijn om te kopen!
Heb jij pech! Baten Kaitos 2 is eigenlijk een prequelquote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Baten kaitos (30 euro bij de bart smit
* MeZZiN kan niet wachten tot deel 2 uitkomt
Dat is duurquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef Hansch het volgende:
Resident Evil 4 gekocht voor 40 euro bij de Dixons (wel in belgie)
[TK]Gamecube,Xbox en DS spellenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef Hansch het volgende:
Resident Evil 4 gekocht voor 40 euro bij de Dixons (wel in belgie)
Duh dat weet ik.... maar nog kan ik niet wachten.... (lijkt me al niet echt zinnig om een sequal te maken op baten kaitosquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij pech! Baten Kaitos 2 is eigenlijk een prequel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ie er nog niet is dan ga ik voor tales![]()
Maar waarom geven ze dan van die lege minidiskjes bij aankoop van die GC?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat schiet niet echt op. Erg ingewikkeld volgens mij.
je moet er een bba voor hebben (heb ik)
en een of ander vaag spel star 1/2
plus ook nog mss een chip en of ook nog kleine brandbare schijfjes. plus torrents die dood zijn oid.
spellen gewoon fijn 2dehands kopen.^_^ bij mij bijv.
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, de Cube is het niet waard om te bouwen, en bovendien is elk woord daarover verboden op FOK!. Dus klaar.
Overal zijn nog cubes te koop.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef basalphenaar het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt (Alkmaar) geweest, maar daar hadden ze geen Gamecubes meerBen nog niet bij Bart Smit en EPlaza geweest omdat die dicht waren, maar ik vrees dat ze 'm daar ook niet meer hebben, hij staat ook niet meer op hun website namelijk. Weet iemand waar de Cube nog wel te koop is?
Maar bij de Mediamarkt niet dusquote:
De lens gaat sneller kapot omdat hij harder moet werken, maar dat is te voorkomen door de juiste DVD's te kopen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Nog 1 ding daarover; ik heb gelezen dat de cube nogal snel kapot gaat wanneer je standaard-size dvd's gebruikt omdat het mechaniek er niet voor gemaakt is. Beter om niet te doen dus, buiten het feit dat cube games gewoon de moeite zijn om te kopen!
Dat kan ook kloppen bij de mediamarkt gaan ze alle gamecube spullen uit de schappen halen om dat ze een levering probleem hebben met nintendo (werd mij verteld door de verkopers daar)quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef basalphenaar het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt (Alkmaar) geweest, maar daar hadden ze geen Gamecubes meerBen nog niet bij Bart Smit en EPlaza geweest omdat die dicht waren, maar ik vrees dat ze 'm daar ook niet meer hebben, hij staat ook niet meer op hun website namelijk. Weet iemand waar de Cube nog wel te koop is?
Ja. Heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Koop je spullen dan gewoon in een gamespeciaalzaak. Zo steun je de zaak en hoeft je ook niet te zoeken.
Speel Metroid Prime alleen als je een paar uur de tijd hebt. Je moet hebt echt tijd nodig om je in de game te storten. Ook word het spel met het uur beter (het begin is wat matigjes).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:16 schreef Cheiron het volgende:
Vandaag Metroid Prime en F-zero X gekocht. 35 Euro voor de twee leek mij wel een ok prijs. Ben benieuwd naar deze "must-haves"
En BMH, bij de speciaalzaak hoor![]()
Bedankt voor de tip. Dat zal nog wel even duren. Ik heb nog steeds Prince of Persia WW, Beyond good and Evil en Resident Evil 4 liggen waar ik nog een heel eind in moet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Speel Metroid Prime alleen als je een paar uur de tijd hebt. Je moet hebt echt tijd nodig om je in de game te storten. Ook word het spel met het uur beter (het begin is wat matigjes).
Vond ik ook. Ik heb FzeroX helemaal uitgespeeld, terwijl ik op de GC nog steeds 2 mastercups moet (en dan nog de nieuwe cup die je krijgt).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Fzero is cool, snel en mooi. Ja, en moeilijk, ik vind het moeilijker dan FzeroX tot nu toe
Ik zou maar uitkijken met die memory card. Als het niet van Nintendo is kan je zomaar op een dag je data kwijt zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:00 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb vandaag een tweedehands zwarte Gamecube (nog in perfecte staat) bij Flashpoint Games in Alkmaar gekocht voor 60 euro. Ook heb ik er een tweedehands Metroid Prime voor 20 euro bij gekocht en een RGB kabel voor 20 euro. Moest alleen nog even langs de Mediamarkt voor een memory card (59 blocks) voor 10 euro. Niet van Nintendo, maar hij werkt perfect. Alles bij elkaar was het 110 euro, niet zo'n gekke prijs toch?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:03 schreef Cheiron het volgende:
Hmm. misschien 5 minuten metroid prime gespeeld, en vandaag toch maar MP2 gekocht. Voor 15 euro kon ik hem niet laten liggen.
Absoluut, absoluut. Maar voordat ik aan MP begin ga eerst RE4 en misschien Beyond good and evil uitspelen. Ben wel ERG benieuwd naar MP moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef BMH het volgende:
[..]Eerst deel 1 uitspelen voor je aan 2 begind he
Lijkt me echt een boutding.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef Cheiron het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://cgi.ebay.nl/PANASO(...)tem#ebayphotohosting
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Komt er nog iets fatsoenlijks voor de Cube uit eigenlijk? Zelda wordt voor mij een Wii titel, dus die telt niet.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef speknek het volgende:
Nope, de enige actie die je van de Gamecube mag verwachten is eventueel een cameo in Dead Rising.
Nouja, misschien Baten Kaitos 2, maar die komt ook pas uit als de Wii ongeveer uitgebracht wordt.
Oh jammer. Ik dacht dat je GC's in de winkels kon vinden en als wapens kon gebruikenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik bedoelde meer dat ie dood en begraven was en je hem alleen terug hoefde te verwachten als ie opstond als zombie.
Oja Super Paper Mario ook nog.. Maarja, vond deel 1 zelf een beetje tegenvallen.
Mits geld inderdaad.quote:
Super Paper Mario is een platform game, geen RPG.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik bedoelde meer dat ie dood en begraven was en je hem alleen terug hoefde te verwachten als ie opstond als zombie.
Oja Super Paper Mario ook nog.. Maarja, vond deel 1 zelf een beetje tegenvallen.
OMGquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Paper Mario is een platform game, geen RPG.
Daarnaast komt Donkey Kong ook nog met DK Bongo Blast, racen met de trommels!
Dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Paper Mario is een platform game, geen RPG.
Omdat die stijl simpelweg drop dead gorgeous is. Paper Mario is samen met Wind Waker verreweg de prachtigst uitziende game op de Cube.quote:
Maar als baten kaitos 2 speelt ben toch weer wat uurtjes bezig als je het goed uit wilt spelen..... ....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef speknek het volgende:
Nope, de enige actie die je van de Gamecube mag verwachten is eventueel een cameo in Dead Rising.
Nouja, misschien Baten Kaitos 2, maar die komt ook pas uit als de Wii ongeveer uitgebracht wordt.
Donkey Kong: Jungle beat, RE4, Zelda: Wind Waker & Metroid Prime imo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat die stijl simpelweg drop dead gorgeous is. Paper Mario is samen met Wind Waker verreweg de prachtigst uitziende game op de Cube.
Ik vind de stijl idd gigantisch tofquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat die stijl simpelweg drop dead gorgeous is. Paper Mario is samen met Wind Waker verreweg de prachtigst uitziende game op de Cube.
Heb je Chibi Robo al?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind de stijl idd gigantisch tofEcht mooi gedaan
Ik kan echt niet wachten op die titel, maar toch vrees ik dat ik hem pas koop als sie in de budget bakken ligt
quote:
Wanneer precies?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ik wil wel, maar *zucht* geen geld
![]()
Ik ben wel binnenkort jarigDus...
![]()
17 JUNIquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer precies?
En idd, geld suckt
Ohwjahquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil Mario party7 ook nog, want dan heb ik alle MP's op de Cube
Daarnaast SPM, DK Bongo Blast en dan ben ik klaar denk ik. Ye Olde Sidescroller komt niet meer en Zelda speel ik op de Wii.
...
In 2007 eindigt het Cube tijdperk voor mij denk ik
Ik heb echt 1.5 jaar geen nieuwe game game gekocht.. Wel heb ik mijn backlog wat verkleintquote:Op woensdag 7 juni 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil Mario party7 ook nog, want dan heb ik alle MP's op de Cube
Daarnaast SPM, DK Bongo Blast en dan ben ik klaar denk ik. Ye Olde Sidescroller komt niet meer en Zelda speel ik op de Wii.
...
In 2004 eindigt het Cube tijdperk voor mij denk ik
Mijn laatste game kocht ik in feburariequote:Op woensdag 7 juni 2006 11:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb echt 1.5 jaar geen nieuwe game game gekocht.. Wel heb ik mijn backlog wat verkleint
Mario DDR is ook best goedquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn laatste game kocht ik in feburarieMario DDR
![]()
Ik gebruik de wii wel om mijn cube games in progressive te spelen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:07 schreef GokuSFE het volgende:
Voor de geinteresseerden: de component kabel is verkrijgbaar via lik-sang, voor ca 52 eu incl verzendkosten. Teringduur, maar beter dan de woekerprijzen op eBay, en echt nieuw![]()
@mezzin hoezo niet de volledige mat?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:29 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Mario DDR is ook best goed(alleen jammer dat hij neit de volledige mat gebruikt zoals MC Groovz Dance Craze dat is manisch als je op het hoogste level speelt.....)
Ben een maand of wat geleden weer begonnen met gamen (verbouwing een beetje zatenzo) en ben gelijk weer een backlog aan het opbouwen.... acht als de wii uitkomt ben ik nog steeds lekker gamecube games aan het spelen en de budget bakken aan het plunderen!!!!![]()
89,99 incl. super mario football (tenminste dat was ie vorige week, nu is ie 99)quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
wat is goedkoop?
[..]
@mezzin hoezo niet de volledige mat?
En wat nou bak? kraam bedoel je
[CENTRAAL] Het Gamecubekraampje (deel 7)
Ja bij dance craze heb ook nog X en Y ( dus achter links en rechts)quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
wat is goedkoop?
[..]
@mezzin hoezo niet de volledige mat?
Ik heb 'm. Leek me leuk, maar eerlijk gezegd kom ik niet voorbij het eerste level.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Holy crap!quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:07 schreef GokuSFE het volgende:
Voor de geinteresseerden: de component kabel is verkrijgbaar via lik-sang, voor ca 52 eu incl verzendkosten. Teringduur, maar beter dan de woekerprijzen op eBay, en echt nieuw![]()
Een gamecube.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
100 euro?Wat zit daar allemaal bij dan?
quote:Op maandag 12 juni 2006 11:52 schreef Smots het volgende:
Die composiet-kabel geeft inderdaad vrij waardeloze kwaliteit beeld door.
Maar component blijft natuurlijk ultiem.
R.E. 4 en een bonusdisc die alleen bij die set zit.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
100 euro?Wat zit daar allemaal bij dan?
Het verschil tussen die twee is de reden dat ik eigenlijk stiekem een heel aantal PAL NGC titels wil wegdoen om de NTSC versie ervoor in de plaats te halen.quote:
Nieuwe gamecubes hebben geen Digital AV out uitgang waardoor je geen component kabel kunt gebruikenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef Smots het volgende:
[..]
Het verschil tussen die twee is de reden dat ik eigenlijk stiekem een heel aantal PAL NGC titels wil wegdoen om de NTSC versie ervoor in de plaats te halen.
En daarom ben ik zo blij met mijn 'ouwe' Cube die zo'n uitgang nog wèl heeft!quote:Op maandag 12 juni 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Nieuwe gamecubes hebben geen Digital AV out uitgang waardoor je geen component kabel kunt gebruiken
[afbeelding]
Linker uitgang is de digital AV out.
Een paar games zoals deze:quote:Op maandag 12 juni 2006 13:23 schreef linebear het volgende:
als het een beetje meezit krijg mijn GC deze week binnen.... heb via Ebay al een paar games gekocht
Stuk voor stuk ab-so-lu-te musthaves.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Een paar games zoals deze:
Resident evil 4
Super Smash Brothers
Zelda: the wind waker
Metroid Prime 1/2
Viewtiful Joe
Beyond good & Evil
Mario kart: Double dash!!
Pikmin 2
en
Zelda: four swords adventures
??
MK:DD is nog altijd leuk met vriendenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Stuk voor stuk ab-so-lu-te musthaves.
(al ben ik zelf geen superfan van MK:DD)
heb ik ook liggenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:41 schreef BMH het volgende:
[..]
MK:DD is nog altijd leuk met vrienden
Oh nog een topper: Zelda: Collector's edition. Een cube disc met 4 klassieke zelda games.
Oh crap! Zelda: wind waker LE bonus disc met Ocarina of time: master quest is ook een must play.
Dat is de collector's edition.. Er is nog een disc die je bij wind waker LE kreeg:quote:Op maandag 12 juni 2006 14:08 schreef Smots het volgende:
[..]
heb ik ook liggen
Deze toch?
http://www.nintendo.com/zeldaclassic/
Yep, en die heb ik ook.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is de collector's edition.. Er is nog een disc die je bij wind waker LE kreeg:
[afbeelding]
Metroid Prime 1 & 2 kosten +- 15 euro bij de mediamarkt. Koop eerst deel 1.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:57 schreef linebear het volgende:
Heb mario football bij het pakket
Nu al binnen Tony Hawk underground
Krijg Super Mario Sunshine
En ben in onderhandeling over Zelda
`quote:
Het is geen grapje. Tis SSBM ONLINE.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:40 schreef Smots het volgende:
[..]
`
lache!
Zo'n soort grapje kon je ook al uithalen met de system link optie van sommige PS2-games (Timesplitters 2 bijvoorbeeld)
ja, ik noem het een 'grapje', maar met Timesplitters 2 kon je destijds ook online gamen. Ook al beschikte de PS2 toen officieel nog niet eens over een netwerkadapter.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is geen grapje. Tis SSBM ONLINE.
Of je wacht gewoon +- 9 maand op Brawl
Gebroken wit? Da's gewoon zilvergrijs hoor.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:12 schreef Smots het volgende:
De Gamecube zelf (+controller) is gebroken wit.
Niet deel 2 spelen voor je deel 1 hebt uigespeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:08 schreef Bot13 het volgende:
Compleet spontaan Metroid Prime Echoes gekocht. Metroid Prime schijnt zó goed te zijn dat ik het 'wel eens wil proberen'
[afbeelding]
Jeuj
Wat hij zegtquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet deel 2 spelen voor je deel 1 hebt uigespeeld.
Same here heb MP1 en MP2 MP2 ff gespeld om te kijken maar meer ook niet lekker verder met MP1 ... (Heb metroid 1 en 2 beide bijna niet gespeeld nog (een te grote backlogquote:
Oh, OK.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef DinoPK het volgende:
@Smots: die res4 gamecube is hartstikke grijs hoor, ik heb hem zelf ook. Als je bij een eplaza loopt en je ziet hem staan, kopen, want daar is die maar 80 euro
Jawel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet deel 2 spelen voor je deel 1 hebt uigespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal een zeer leuke binnenkomer voor mij met de Cube.
[ Bericht 2% gewijzigd door Choices op 14-06-2006 21:44:47 ]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Choices het volgende:
Whaaah.. MP2 is cool! Mp1 kon ik zo 1 2 3 niet meer zo snel vinden.. dus ben direct aan 2 begonnen (vergeef het me). Het is echt een super spel. (vorig weekend de Cube in huis gehaalt, wegens wachten op Wii, en tis sowieso een blijver qua spellen sinds de Wii backwards compatible is.
Hoe dan ook.. Ik heb SSB:M, Super Smash soccer/football, en MP2:Echoes.
Op mijn directe verlanglijstje staan nog: RE4 (ik ga echt niet de gehele serie kopen, ook lees ik veel goeds over RE4), Zelda Windwaker (al besteld), en Paper Mario: Thousand Year Door lijkt me ook super.
Iemand nog toevoegingen?.
Ben razend over MP2,MP2 is de zevende hemel voor mensen die "morphball puzzles" leuk vinden. Bij het begin is het meer schieten en wennen aan de locaties, maar als je eenmaal verder bent is het een pareltje, net als MP1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal een zeer leuke binnenkomer voor mij met de Cube.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Die monnik met die zeist is pure evilquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef Cheiron het volgende:
Resident Evil 4 moet je trouwens ook echt halen! Wat een heerlijke game. Die mompelende monniken maken mij verschikkelijk nerveus, maar wat een gameplay, graphics, verhaal.. heerlijk!
Ik zit al te kwijlen bij de review van Gamespot, zowel video als tekst. Maar, die bestel ik denk ik na mijn vakantie. Om een beeetje te voorkomen dat ik mijzelf volledig in games verdrink. Maar RE4 ga ik inderdaad echt niet vergeten, zo lang geleden dat ik een spel van het horror Genre mijn interesse wekte, de laatste was: Fantasmorgia (ik heb geen idee meer hoe ik het moet spellen).quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef Cheiron het volgende:
Resident Evil 4 moet je trouwens ook echt halen! Wat een heerlijke game. Die mompelende monniken maken mij verschikkelijk nerveus, maar wat een gameplay, graphics, verhaal.. heerlijk!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Choices het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal een zeer leuke binnenkomer voor mij met de Cube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL (nog een lame hand van de disc wisselen???? (7 CD's damm het was toen goedkoper om de game te kopen dan te kopieren..... <- de beste kopieer beveiliging...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Choices het volgende:
[..]
Ik zit al te kwijlen bij de review van Gamespot, zowel video als tekst. Maar, die bestel ik denk ik na mijn vakantie. Om een beeetje te voorkomen dat ik mijzelf volledig in games verdrink. Maar RE4 ga ik inderdaad echt niet vergeten, zo lang geleden dat ik een spel van het horror Genre mijn interesse wekte, de laatste was: Fantasmorgia (ik heb geen idee meer hoe ik het moet spellen).
Daar zegt ie niet dat de Cubegames opraken dus dan wordt er alsnog gevraagd naar "Bron?"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Roi het volgende:
Post dan gewoon een link naar Zuiderpark ipv jouw site..
Zelda's, Metroid's, smash bors, RE's, Viewtfiul Joe, Beyond good & Evil, arggg.... Dit doe ik te vaak!quote:Op zondag 18 juni 2006 10:27 schreef ikookhier het volgende:
tvp heb een cube te leen tot de wii vandaarRE4 ga ik halen heeft iemand nog tips,denk er over om zelda ook tehalen
![]()
en spider-man 2, topspel.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda's, Metroid's, smash bors, RE's, Viewtfiul Joe, Beyond good & Evil, arggg.... Dit doe ik te vaak!
Jajajaja, da's zo'n beetje de enige Simpsons game die de moeite waard is.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef SoSolid het volgende:
Zo, ik heb net the simpsons: hit and run gespeeld bij een vriend van me. Ik wist helemaal niet dat er leuke simpsons spellen bestondenhaha super grappig, alles klopt precies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh en super paper mario is er eentje om te hebben zo te zien![]()
wat koste die ?? weet iemand trouwens of RE4 al goed koper is,ik heb ruim een maand gelezen dat i goedkoper zou worden 30E maar heb het nog niet kunnen vinden! al vast bedanktquote:Zelda: Windwaker
Ik heb em bij Bol.com gekocht, ik dacht zo rond de 30 euro. RE4, ben ik ook mee aan de slag gegaan, via 2e hands misschien kan ik em krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat koste die ?? weet iemand trouwens of RE4 al goed koper is,ik heb ruim een maand gelezen dat i goedkoper zou worden 30E maar heb het nog niet kunnen vinden! al vast bedankt![]()
Bah, net nog in de pauze langsgeweest geen RE4 zag ik daar liggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef Cheiron het volgende:
Hij was bij e-plaza 30 euro, dus volgensm ij ook bij Bart Smit. Zelf heb ik hem voor 30 euro bij de MM Amsterdam Arena vandaan.
Holy crap! Heb ik ff geluk met deze MMquote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef ikookhier het volgende:
RE4 48E bij MM Alkmaar ze hadden ook geen zelda![]()
En in alkmaar gaan alle gamecube spullen er uit (volgens de verkoper)quote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef ikookhier het volgende:
RE4 48E bij MM Alkmaar ze hadden ook geen zelda![]()
ja. 20 stuks ofzowquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef MeZZiN het volgende:
Is Skies of Arcadia is trouwens ooit in PAL verschenen?
Die heb ik ook wel alleen wil ik liever de pal versie dan de NTSC omdat het gewoon makelijker is.quote:
nedgame.com 30 euro.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Ikaruga trouwens een beetje goedkoop verkrijgbaar?
http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=43quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Ikaruga trouwens een beetje goedkoop verkrijgbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |