Niet deel 2 spelen voor je deel 1 hebt uigespeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:08 schreef Bot13 het volgende:
Compleet spontaan Metroid Prime Echoes gekocht. Metroid Prime schijnt zó goed te zijn dat ik het 'wel eens wil proberen'
[afbeelding]
Jeuj
Wat hij zegtquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet deel 2 spelen voor je deel 1 hebt uigespeeld.
Same here heb MP1 en MP2 MP2 ff gespeld om te kijken maar meer ook niet lekker verder met MP1 ... (Heb metroid 1 en 2 beide bijna niet gespeeld nog (een te grote backlogquote:
Oh, OK.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:20 schreef DinoPK het volgende:
@Smots: die res4 gamecube is hartstikke grijs hoor, ik heb hem zelf ook. Als je bij een eplaza loopt en je ziet hem staan, kopen, want daar is die maar 80 euro
Jawel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet deel 2 spelen voor je deel 1 hebt uigespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal een zeer leuke binnenkomer voor mij met de Cube.
[ Bericht 2% gewijzigd door Choices op 14-06-2006 21:44:47 ]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Choices het volgende:
Whaaah.. MP2 is cool! Mp1 kon ik zo 1 2 3 niet meer zo snel vinden.. dus ben direct aan 2 begonnen (vergeef het me). Het is echt een super spel. (vorig weekend de Cube in huis gehaalt, wegens wachten op Wii, en tis sowieso een blijver qua spellen sinds de Wii backwards compatible is.
Hoe dan ook.. Ik heb SSB:M, Super Smash soccer/football, en MP2:Echoes.
Op mijn directe verlanglijstje staan nog: RE4 (ik ga echt niet de gehele serie kopen, ook lees ik veel goeds over RE4), Zelda Windwaker (al besteld), en Paper Mario: Thousand Year Door lijkt me ook super.
Iemand nog toevoegingen?.
Ben razend over MP2,MP2 is de zevende hemel voor mensen die "morphball puzzles" leuk vinden. Bij het begin is het meer schieten en wennen aan de locaties, maar als je eenmaal verder bent is het een pareltje, net als MP1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal een zeer leuke binnenkomer voor mij met de Cube.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Die monnik met die zeist is pure evilquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef Cheiron het volgende:
Resident Evil 4 moet je trouwens ook echt halen! Wat een heerlijke game. Die mompelende monniken maken mij verschikkelijk nerveus, maar wat een gameplay, graphics, verhaal.. heerlijk!
Ik zit al te kwijlen bij de review van Gamespot, zowel video als tekst. Maar, die bestel ik denk ik na mijn vakantie. Om een beeetje te voorkomen dat ik mijzelf volledig in games verdrink. Maar RE4 ga ik inderdaad echt niet vergeten, zo lang geleden dat ik een spel van het horror Genre mijn interesse wekte, de laatste was: Fantasmorgia (ik heb geen idee meer hoe ik het moet spellen).quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:57 schreef Cheiron het volgende:
Resident Evil 4 moet je trouwens ook echt halen! Wat een heerlijke game. Die mompelende monniken maken mij verschikkelijk nerveus, maar wat een gameplay, graphics, verhaal.. heerlijk!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Choices het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Allemaal een zeer leuke binnenkomer voor mij met de Cube.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL (nog een lame hand van de disc wisselen???? (7 CD's damm het was toen goedkoper om de game te kopen dan te kopieren..... <- de beste kopieer beveiliging...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Choices het volgende:
[..]
Ik zit al te kwijlen bij de review van Gamespot, zowel video als tekst. Maar, die bestel ik denk ik na mijn vakantie. Om een beeetje te voorkomen dat ik mijzelf volledig in games verdrink. Maar RE4 ga ik inderdaad echt niet vergeten, zo lang geleden dat ik een spel van het horror Genre mijn interesse wekte, de laatste was: Fantasmorgia (ik heb geen idee meer hoe ik het moet spellen).
Daar zegt ie niet dat de Cubegames opraken dus dan wordt er alsnog gevraagd naar "Bron?"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef Roi het volgende:
Post dan gewoon een link naar Zuiderpark ipv jouw site..
Zelda's, Metroid's, smash bors, RE's, Viewtfiul Joe, Beyond good & Evil, arggg.... Dit doe ik te vaak!quote:Op zondag 18 juni 2006 10:27 schreef ikookhier het volgende:
tvp heb een cube te leen tot de wii vandaarRE4 ga ik halen heeft iemand nog tips,denk er over om zelda ook tehalen
![]()
en spider-man 2, topspel.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda's, Metroid's, smash bors, RE's, Viewtfiul Joe, Beyond good & Evil, arggg.... Dit doe ik te vaak!
Jajajaja, da's zo'n beetje de enige Simpsons game die de moeite waard is.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef SoSolid het volgende:
Zo, ik heb net the simpsons: hit and run gespeeld bij een vriend van me. Ik wist helemaal niet dat er leuke simpsons spellen bestondenhaha super grappig, alles klopt precies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh en super paper mario is er eentje om te hebben zo te zien![]()
wat koste die ?? weet iemand trouwens of RE4 al goed koper is,ik heb ruim een maand gelezen dat i goedkoper zou worden 30E maar heb het nog niet kunnen vinden! al vast bedanktquote:Zelda: Windwaker
Ik heb em bij Bol.com gekocht, ik dacht zo rond de 30 euro. RE4, ben ik ook mee aan de slag gegaan, via 2e hands misschien kan ik em krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat koste die ?? weet iemand trouwens of RE4 al goed koper is,ik heb ruim een maand gelezen dat i goedkoper zou worden 30E maar heb het nog niet kunnen vinden! al vast bedankt![]()
Bah, net nog in de pauze langsgeweest geen RE4 zag ik daar liggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef Cheiron het volgende:
Hij was bij e-plaza 30 euro, dus volgensm ij ook bij Bart Smit. Zelf heb ik hem voor 30 euro bij de MM Amsterdam Arena vandaan.
Holy crap! Heb ik ff geluk met deze MMquote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef ikookhier het volgende:
RE4 48E bij MM Alkmaar ze hadden ook geen zelda![]()
En in alkmaar gaan alle gamecube spullen er uit (volgens de verkoper)quote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef ikookhier het volgende:
RE4 48E bij MM Alkmaar ze hadden ook geen zelda![]()
ja. 20 stuks ofzowquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef MeZZiN het volgende:
Is Skies of Arcadia is trouwens ooit in PAL verschenen?
Die heb ik ook wel alleen wil ik liever de pal versie dan de NTSC omdat het gewoon makelijker is.quote:
nedgame.com 30 euro.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Ikaruga trouwens een beetje goedkoop verkrijgbaar?
http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=43quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Ikaruga trouwens een beetje goedkoop verkrijgbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |