Plus dat orignele cube games op de Wii te spelen zijn. Gebrande games zullen niet werken in je wii.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Nog 1 ding daarover; ik heb gelezen dat de cube nogal snel kapot gaat wanneer je standaard-size dvd's gebruikt omdat het mechaniek er niet voor gemaakt is. Beter om niet te doen dus, buiten het feit dat cube games gewoon de moeite zijn om te kopen!
Heb jij pech! Baten Kaitos 2 is eigenlijk een prequelquote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Baten kaitos (30 euro bij de bart smit
* MeZZiN kan niet wachten tot deel 2 uitkomt
Dat is duurquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef Hansch het volgende:
Resident Evil 4 gekocht voor 40 euro bij de Dixons (wel in belgie)
[TK]Gamecube,Xbox en DS spellenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:08 schreef Hansch het volgende:
Resident Evil 4 gekocht voor 40 euro bij de Dixons (wel in belgie)
Duh dat weet ik.... maar nog kan ik niet wachten.... (lijkt me al niet echt zinnig om een sequal te maken op baten kaitosquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij pech! Baten Kaitos 2 is eigenlijk een prequel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ie er nog niet is dan ga ik voor tales![]()
Maar waarom geven ze dan van die lege minidiskjes bij aankoop van die GC?quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat schiet niet echt op. Erg ingewikkeld volgens mij.
je moet er een bba voor hebben (heb ik)
en een of ander vaag spel star 1/2
plus ook nog mss een chip en of ook nog kleine brandbare schijfjes. plus torrents die dood zijn oid.
spellen gewoon fijn 2dehands kopen.^_^ bij mij bijv.
Dat is wel erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, de Cube is het niet waard om te bouwen, en bovendien is elk woord daarover verboden op FOK!. Dus klaar.
Overal zijn nog cubes te koop.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef basalphenaar het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt (Alkmaar) geweest, maar daar hadden ze geen Gamecubes meerBen nog niet bij Bart Smit en EPlaza geweest omdat die dicht waren, maar ik vrees dat ze 'm daar ook niet meer hebben, hij staat ook niet meer op hun website namelijk. Weet iemand waar de Cube nog wel te koop is?
Maar bij de Mediamarkt niet dusquote:
De lens gaat sneller kapot omdat hij harder moet werken, maar dat is te voorkomen door de juiste DVD's te kopen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:09 schreef Cheiron het volgende:
Nog 1 ding daarover; ik heb gelezen dat de cube nogal snel kapot gaat wanneer je standaard-size dvd's gebruikt omdat het mechaniek er niet voor gemaakt is. Beter om niet te doen dus, buiten het feit dat cube games gewoon de moeite zijn om te kopen!
Dat kan ook kloppen bij de mediamarkt gaan ze alle gamecube spullen uit de schappen halen om dat ze een levering probleem hebben met nintendo (werd mij verteld door de verkopers daar)quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef basalphenaar het volgende:
Vandaag bij de Mediamarkt (Alkmaar) geweest, maar daar hadden ze geen Gamecubes meerBen nog niet bij Bart Smit en EPlaza geweest omdat die dicht waren, maar ik vrees dat ze 'm daar ook niet meer hebben, hij staat ook niet meer op hun website namelijk. Weet iemand waar de Cube nog wel te koop is?
Ja. Heb ik ook gedaan!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:03 schreef BMH het volgende:
Koop je spullen dan gewoon in een gamespeciaalzaak. Zo steun je de zaak en hoeft je ook niet te zoeken.
Speel Metroid Prime alleen als je een paar uur de tijd hebt. Je moet hebt echt tijd nodig om je in de game te storten. Ook word het spel met het uur beter (het begin is wat matigjes).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:16 schreef Cheiron het volgende:
Vandaag Metroid Prime en F-zero X gekocht. 35 Euro voor de twee leek mij wel een ok prijs. Ben benieuwd naar deze "must-haves"
En BMH, bij de speciaalzaak hoor![]()
Bedankt voor de tip. Dat zal nog wel even duren. Ik heb nog steeds Prince of Persia WW, Beyond good and Evil en Resident Evil 4 liggen waar ik nog een heel eind in moet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Speel Metroid Prime alleen als je een paar uur de tijd hebt. Je moet hebt echt tijd nodig om je in de game te storten. Ook word het spel met het uur beter (het begin is wat matigjes).
Vond ik ook. Ik heb FzeroX helemaal uitgespeeld, terwijl ik op de GC nog steeds 2 mastercups moet (en dan nog de nieuwe cup die je krijgt).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Fzero is cool, snel en mooi. Ja, en moeilijk, ik vind het moeilijker dan FzeroX tot nu toe
Ik zou maar uitkijken met die memory card. Als het niet van Nintendo is kan je zomaar op een dag je data kwijt zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:00 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb vandaag een tweedehands zwarte Gamecube (nog in perfecte staat) bij Flashpoint Games in Alkmaar gekocht voor 60 euro. Ook heb ik er een tweedehands Metroid Prime voor 20 euro bij gekocht en een RGB kabel voor 20 euro. Moest alleen nog even langs de Mediamarkt voor een memory card (59 blocks) voor 10 euro. Niet van Nintendo, maar hij werkt perfect. Alles bij elkaar was het 110 euro, niet zo'n gekke prijs toch?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:03 schreef Cheiron het volgende:
Hmm. misschien 5 minuten metroid prime gespeeld, en vandaag toch maar MP2 gekocht. Voor 15 euro kon ik hem niet laten liggen.
Absoluut, absoluut. Maar voordat ik aan MP begin ga eerst RE4 en misschien Beyond good and evil uitspelen. Ben wel ERG benieuwd naar MP moet ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef BMH het volgende:
[..]Eerst deel 1 uitspelen voor je aan 2 begind he
Lijkt me echt een boutding.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:19 schreef Cheiron het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://cgi.ebay.nl/PANASO(...)tem#ebayphotohosting
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Komt er nog iets fatsoenlijks voor de Cube uit eigenlijk? Zelda wordt voor mij een Wii titel, dus die telt niet.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef speknek het volgende:
Nope, de enige actie die je van de Gamecube mag verwachten is eventueel een cameo in Dead Rising.
Nouja, misschien Baten Kaitos 2, maar die komt ook pas uit als de Wii ongeveer uitgebracht wordt.
Oh jammer. Ik dacht dat je GC's in de winkels kon vinden en als wapens kon gebruikenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik bedoelde meer dat ie dood en begraven was en je hem alleen terug hoefde te verwachten als ie opstond als zombie.
Oja Super Paper Mario ook nog.. Maarja, vond deel 1 zelf een beetje tegenvallen.
Mits geld inderdaad.quote:
Super Paper Mario is een platform game, geen RPG.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef speknek het volgende:
Ik bedoelde meer dat ie dood en begraven was en je hem alleen terug hoefde te verwachten als ie opstond als zombie.
Oja Super Paper Mario ook nog.. Maarja, vond deel 1 zelf een beetje tegenvallen.
OMGquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super Paper Mario is een platform game, geen RPG.
Daarnaast komt Donkey Kong ook nog met DK Bongo Blast, racen met de trommels!
Dat wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Paper Mario is een platform game, geen RPG.
Omdat die stijl simpelweg drop dead gorgeous is. Paper Mario is samen met Wind Waker verreweg de prachtigst uitziende game op de Cube.quote:
Maar als baten kaitos 2 speelt ben toch weer wat uurtjes bezig als je het goed uit wilt spelen..... ....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef speknek het volgende:
Nope, de enige actie die je van de Gamecube mag verwachten is eventueel een cameo in Dead Rising.
Nouja, misschien Baten Kaitos 2, maar die komt ook pas uit als de Wii ongeveer uitgebracht wordt.
Donkey Kong: Jungle beat, RE4, Zelda: Wind Waker & Metroid Prime imo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat die stijl simpelweg drop dead gorgeous is. Paper Mario is samen met Wind Waker verreweg de prachtigst uitziende game op de Cube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |