Baten kaitos (30 euro bij de bart smitquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:43 schreef outcast_within het volgende:
baten kaitos of tales of symphonia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door MeZZiN op 22-05-2006 07:58:24 ]
Voor 100 euro koop je gewoon de Mario Smash Football Pak. Witte gamecube, witte controller, en een gamecube spel erbij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:19 schreef basalphenaar het volgende:
Ik zit er over te denken om nu nog een Gamecube te kopen, om me een beetje in te spelen voor de Wii zeg maar. Ik heb alleen het idee dat het ding bijna nergens meer te koop is. Weet iemand waar ik 'm nog kan krijgen? De Mediamarkt bijvoorbeeld? Ook vraag ik me af welke game jullie aanraden om erbij te kopen. Metroid Prime, Super Mario Sunshine? Ik zat ook te denken aan Super Smash Bros. Melee om tegen mijn broertje te spelen, maarja dan zal ik er ook weer een controller bij moeten kopen.
Nee, ik wou The Wind Waker hebben van Zelda, maar alleen de Mario Smash paks worden nog gedistrubieerd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:52 schreef basalphenaar het volgende:
Zijn er ook nog andere packs te koop?
Oh ja, je moet inderdaad een memorycard kopen. Neem er eentje met genoeg blocks, zeker als je hem nog laat ombouwenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef basalphenaar het volgende:
Moet je er trouwens ook nog een memory card of iets dergelijks bij kopen of zit dat er gewoon bij?
goedkope memcards is geen optiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:12 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Oh ja, je moet inderdaad een memorycard kopen. Neem er eentje met genoeg blocks, zeker als je hem nog laat ombouwen. Van het merk Piranha kan je trouwens controllers voor 9,99 kopen, en goedkope memorycards.
quote:Sinds het eerste Resident Evil Game in 1996 verscheen en helemaal op z'n eentje een volledig genre creërde zijn we niet altijd even enthousiast geweest over elke aflevering tot nu toe. Nummer vier is niet alleen het beste uit de hele reeks, het is meteen ook een van de beste survival horrorgames ooit. Je moet helemaal geen fan van de reeks of het genre zijn om van dit spel te genieten. Dit zijn een heleboel lovende woorden in slechts een handjevol zinnen, maar lees rustig verder en sta ons toe u te overtuigen.
Maar lastig dat vechten met die kaarten ?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Baten kaitos (30 euro bij de bart smit
Zit het zelf nu te spelen en het verhaal is helemaal geweldig
* MeZZiN kan niet wachten tot deel 2 uitkomt
als dat zo isquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
RE4 is volgens mij zelfs 20 euro op de ps2
18 euro zelfs met een ANWB pasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
RE4 is volgens mij zelfs 20 euro op de ps2
"uhuh", voor 5 euro per spel de ontwikkelingskosten, het fysiek maken van schijf + hoes, verspreiding én winst voor de retailer.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan moet je eens weten dat als ze een spel verkopen voor 5 euro dat ze er dan nog geen verlies op maken.
Nee juist niet het is heel makelijk alleen je moet goed opletten als je graag de 'sprite' nummers goed wil hebben voor extra bonnus (+50% of meer) maar het werkt erg lekker en je kan nooit kaarten kwijtraken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar lastig dat vechten met die kaarten ?
Ik ga dat spel misschien ook halen
In onze bartsmit (in de 'big' city of anna paulownaquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:45 schreef Cheiron het volgende:
Absoluut irritant. Net als dat de budgetbakken voor games altijd vol liggen met leuke koopjes voor de xbox en ps2, maar ALS er al een GC titel in ligt is het Harvest Moon...
WTF! klotewinkels in Amsterdamquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
In onze bartsmit (in de 'big' city of anna paulownazit er altijd wel een stuk of 30 games in
net nog metroid prime 2 gehaald voor 15 euro
De winkel maakt er geen verlies op hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:45 schreef Wii het volgende:
[..]
"uhuh", voor 5 euro per spel de ontwikkelingskosten, het fysiek maken van schijf + hoes, verspreiding én winst voor de retailer.
"sure"
Als ik het spel zie voor een leuke prijs dan neem ik het eens mee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:22 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Nee juist niet het is heel makelijk alleen je moet goed opletten als je graag de 'sprite' nummers goed wil hebben voor extra bonnus (+50% of meer) maar het werkt erg lekker en je kan nooit kaarten kwijtraken.
Het levelen is alleen niet automatisch je moet ff naar de kerk om te bidden en dan kan je weer verder met hakken enzo. Maar het verhaal is gewoon zo goed (veel plot twists enzo) en een paar leuke site quests die ongeveer de hele game duren.
Zo had ik hem ook gekocht... (wist ik veel dat er zo veel tijd in ging zitten...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik het spel zie voor een leuke prijs dan neem ik het eens mee.
nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:02 schreef mazaru het volgende:
Even een vraag van een gamecube noob.
Kun je bij een gamecube met een backup van een spel spelen, of moet er dan ook eerst iets omgebouwd worden?
Bij voorbaat sorry als het een erg domme vraag is![]()
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=5058quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef Wii het volgende:
Is er eigenlijk ook een PAL versie van Ikaruga, of is ie alleen als NTSC te krijgen?
jup 25E inc is ie voor jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:52 schreef Wii het volgende:
Is er eigenlijk ook een PAL versie van Ikaruga, of is ie alleen als NTSC te krijgen?
dat schiet niet echt op. Erg ingewikkeld volgens mij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:02 schreef mazaru het volgende:
Even een vraag van een gamecube noob.
Kun je bij een gamecube met een backup van een spel spelen, of moet er dan ook eerst iets omgebouwd worden?
Bij voorbaat sorry als het een erg domme vraag is![]()
Nee. Nintendogames duren er 10 jaar over om afgeprijsd te wordnequote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is die Dance Dance Mario game al ergens goedkoop te krijgen?
Eenmalig om laten bouwen voor 100 euro, en je kan er gewoon normale DVD's in stoppen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat schiet niet echt op. Erg ingewikkeld volgens mij.
je moet er een bba voor hebben (heb ik)
en een of ander vaag spel star 1/2
plus ook nog mss een chip en of ook nog kleine brandbare schijfjes. plus torrents die dood zijn oid.
spellen gewoon fijn 2dehands kopen.^_^ bij mij bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |