Ik heb het wel eens gedaan. Gewoon cube in video-in audio-in van je pc pluggen en gamen maar. Als je je Pc op een beetje hoge resolutie hebt staat (hoger dan 800x600quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:47 schreef outcast-within het volgende:
is er hier iemand die het gelukt is om zijn cube aan te sluiten op zijn pc?
zo ja... hoe ?
Ok ik moet dus op zoek naar een video in kaart. en tijdelijk res verlagen lukt welquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:50 schreef Tware het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan. Gewoon cube in video-in audio-in van je pc pluggen en gamen maar. Als je je Pc op een beetje hoge resolutie hebt staat (hoger dan 800x600, ziet het er alleen niet uit, dus ik kan je aanraden het bij een tv te houden.
1x gespeeld vond het wel erg grappig maar je kan volgens mij ook alleen maar een controler gebruiken.....quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef Ninedarts het volgende:
Heb nu ook Worms 3D, wat vinden jullie van die spel??
Tof om met zijn 4en te spelen?? we spelen met 1 controller en dat moet je weer doorgeven aan volgende speler![]()
Kan het niet anders???![]()
Kan volgens mij niet, heb ze zelf ook nog nergens los gezien...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:38 schreef MeZZiN het volgende:
Vraagje weet iemand misschien waar je een extra dans mat kan kopen voor Dancing Stage Mario Mix???????
Cool!Echt een heel stoer spel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Zo vandaag RE4 binnengekregen, kan ik die kubus weer afstoffen.
Ik weet dat er dingen missen (komt dat ie sinds een week weer actueel wordt geupdate (ik beweer ook niet alles er in staat teven hou ik niet echt bij wat er in de winkels te koop zijn omdat het teveel tijd kost.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:04 schreef Webby het volgende:
Er missen toch dingen op pricecompare. Ik zag Billy Hatcher voor 40 euro als goedkoopst, die heb ik enkele weken geleden voor 6,50 bij de dixons gekocht
Das niet handig van nintendo met zijn tweeen spelen of als je mat stuk is ....(gelukkig hebben al een tweede mat maar die is niet zo goed als die Mario zit (we hadden MC Groove Dance Craze gekocht ben een goede game trouwens alleen niet leverbaar in nederlandquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet, heb ze zelf ook nog nergens los gezien...
Mijn tante heeft em, mijn vriend heeft die al lang an breed uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Sphinx & the cursed mummy.
Een spel dat niemand heeft gespeeld. Krijgt hoge cijfertje. Staat ondertussen al 2 jaar in mijn backlog
Odama.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:25 schreef MeZZiN het volgende:
Is er trouwens voor de cube nog een goede pinball game?
Ik had het ook in de winkel gevraagd en die zeiden dat hij waarschijnlijkw el los komt. Maar voorlopig alleen met de game dus, en tot die tijd ga ik hem nog niet kopen, dansmat spellen rulen, maar wel als het met zijn 2-en kan en dan dus niet voor 120 eurootjes aubquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:13 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ik weet dat er dingen missen (komt dat ie sinds een week weer actueel wordt geupdate (ik beweer ook niet alles er in staat teven hou ik niet echt bij wat er in de winkels te koop zijn omdat het teveel tijd kost.
Voor nu word eigelijk alleen online prijzen bij gehouden. en soms een prijs uit de winkel als iemand dat doorgeeft aan mij of ik kom toevalig in de winkel en schrijf de prijzen op.
Maar of een week of 2 a 3 is de meeste gegevens wel weer actueel en zijn de meeste nieuwe games in gevoerd en geupdate dagelijks van ongeveer 25! sites.
Heb ff geduld komt goed.
Ok die had ik kunnen verwacht .. oeps.quote:
Voorlopig? dat spel is al tijden uitquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik had het ook in de winkel gevraagd en die zeiden dat hij waarschijnlijkw el los komt. Maar voorlopig alleen met de game dus, en tot die tijd ga ik hem nog niet kopen, dansmat spellen rulen, maar wel als het met zijn 2-en kan en dan dus niet voor 120 eurootjes aub![]()
Zuig dan wachten we het wel weer afquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik had het ook in de winkel gevraagd en die zeiden dat hij waarschijnlijkw el los komt. Maar voorlopig alleen met de game dus, en tot die tijd ga ik hem nog niet kopen, dansmat spellen rulen, maar wel als het met zijn 2-en kan en dan dus niet voor 120 eurootjes aub![]()
Baten Kaitos IIquote:Op woensdag 10 mei 2006 04:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
GameCube nieuws:
DK: Bongo Blast aangekondigd
Screens en info Baten Kaitos Origins
Super Paper Mario aangekondigd voor GameCube
Ik wil ze alledrie![]()
Je gaat op de plek staan waar die dikke kerel normaal staat als hij spullen gaat verkopen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef Miss_S het volgende:
ik vroeg me af of iemand hier me kon uitleggen hoe je groente in het spel harvest moon kan verkopen?
bij de uitleg staat bij de inn maar heb geen idee hoe
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://4cr.earthdies.com/superpapermario.mpg
voor 30 euro gekocht in Emmen..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:08 schreef dapluiz het volgende:
Donkey Konga is iig niet goedkoop bij MM rijswijk, daar vragen ze er nog 60 euro voor ...
Nintendo bellen om er een te bestellen bij ze?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:41 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb na ongeveer een jaar me GC weer uit de kast getrokken dus d8 ik laat ik maar weer is lkkr gaan SSBMén maar..ben ik de kabel kwijt van de stekker heb al in winkels gekeken maar kon em niet vinden weet iemand nog wat?![]()
iddquote:Op zondag 14 mei 2006 21:58 schreef Tware het volgende:
[..]
![]()
OMFG 2d mario platformer. Ze worden ineens weer bij bosjes gemaakt
![]()
We gaan goede tijden tegemoet
![]()
30 euro? voor DK + bongo's?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:53 schreef xNightElf het volgende:
[..]
voor 30 euro gekocht in Emmen..
-- Donkey kong jungle beat gekocht afgelopen weekend.. wat een appart spel lol, wel behoorlijk tricky in het begin.
en waarom dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia.
Goed verhaal, geweldige sfeer, toffe gameplay en één van mijn persoonlijke favorieten op de GameCube. Zeker top5.quote:
Ik heb het gespeeldquote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Sphinx & the cursed mummy.
Een spel dat niemand heeft gespeeld. Krijgt hoge cijfertje. Staat ondertussen al 2 jaar in mijn backlog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |