quote:Op donderdag 27 april 2006 15:05 schreef outcast_within het volgende:
OOO moeder der alle goden wat is ikaruga VET
ik heb em erin gepopt. Trial mode (unlimited machines 2 chapters.) wat ik dacht was keuze uit alle verschillende vliegtuigjes. Maar betekende dus gewoon unlimited levens.
kreeg een tutorial te zien. snapte maar de helft. En vervolgens zoooo vaak doodgegaan. Maar eenmaal bij de eindbaas. switch switch super kogel switch ontwijk shiet. OOO zo vet
Ik ben verkocht
meteen een tvp.quote:Zit er bij Rogue Squadron 2 eigenlijk ook iets van een multiplayer bij. Ik wil nog steeds een keer Rogue Squadron kopen maar twijfel tussen 2 en 3. 2 is blijkbaar wel beter maar bij 3 zit toch een co-op mode, of is dat eigenlijk niet echt de moeite waard?
helemaal mee eens...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:38 schreef Egamer het volgende:
Alleen Zelda kan het laatste pareltje voor de Cube zijn..
How muts?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik wil Mario Football wel van je overnemen voor een leuk bedrag, mocht je toch zo'n bundel kopen.
co-op is wel aardig, maar toch zou ik voor deel 2 gaan. Volgt de verhaallijn van de films, en daarnaast zijn de missies gewoon leuker. Het loop-gedeelte in deel 3 is echt te kut, daarintegen zijn de AT-ST walker te gaaf!quote:
WIII!!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:
De nieuwe naam van de Revolution is blijkbaar bekend gemaakt:
Wii
Ik vraag me af of Nintendo dan nog steeds winst maakt.quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gamespot.com/news/6148626.html
woah, nieuwe pricedrop
Ik ook niet.quote:Op zondag 30 april 2006 19:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Mario Football is nog best leuk trouwens. Dat had ik echt niet verwacht.
Tnx!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mezzin!Gefeliciteerd natuurlijk
En tof dat de pricecompare weer terug is
Ik was altijd erg goed (voordat ze falliet gingen) alleen de regels zijn nu een beetje onduidelijk het komt er op neer minimaal 3 items en minimaal 39 $ (cad dollars) als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meteen een vraag. DVDSoon, wie heeft er ervaring mee?
Moet je doen hij was bij de bartsmit in anna paulowna (heb hem ff gehad maar heb er gewoon weg de tijd niet voor (mijn vrouw had hem gekochtquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef outcast_within het volgende:
phantasy online 3 kost maar 12euro? ik zal er maar evne achter aan gaan
Done... DVDSoon werkt nog wel alleen alles is unavailable .... dus niet te koop.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:17 schreef MeZZiN het volgende:
Ik zal het ff oplossen
als het goed is vallen de DVDSoon games er nu vanzelf tussen uit als ze op unavailable staan.
updatedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2 kost 20 eurie bij MM.
Inderdaad, ik heb veel meer plezier beleefd aan deel 2 dan aan deel 3. het Hoth level, Space Battles, echt veel leuke missies.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
co-op is wel aardig, maar toch zou ik voor deel 2 gaan. Volgt de verhaallijn van de films, en daarnaast zijn de missies gewoon leuker. Het loop-gedeelte in deel 3 is echt te kut, daarintegen zijn de AT-ST walker te gaaf!
Welke MM ?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef BMH het volgende:
Donkey Konga 1 incl. Bongo's = 18 euro bij MM
Losse Bongo's = 15 euro.
Donkey Konga toegevoegdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime 2 kost 20 eurie bij MM.
Nog wat:
Donkey Konga 1 incl. Bongo's = 18 euro bij MM
Losse Bongo's = 15 euro.
Gekocht met Zelda WIndwaker dus?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:42 schreef gamecube_master het volgende:
Ik heb m'n gamecube al weer 4 jaar, de tijd vliegt
Nee, op de launch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gekocht met Zelda WIndwaker dus?
Cube prijs wordt mischien verlaagdquote:Amerikaanse prijs GameCube vermoedelijk omlaag
Door Wouter Tinus - woensdag 3 mei 2006 14:21 - Bron: Kotaku - Submitter: w-k-pieters - Views: 4.846 - Permalink
Verschillende bronnen wijzen er op dat de prijs van de GameCube in de VS zeer binnenkort zal worden verlaagd. Winkels hebben van Nintendo al promotiemateriaal mogen ontvangen waarop de verlaging triomfantelijk wordt aangekondigd, maar nieuwe prijs wordt nog geheim gehouden: op de posters is een wit vlak vrijgelaten waar het bedrag op het laatste moment nog ingevuld dient te worden. Fansite Kotaku speculeert dat de console van 99 naar 79 dollar zal gaan, maar dat is dus niet meer dan een onderbouwde gok. Pas geleden werd in Amerika ook de Playstation 2 al goedkoper gemaakt; die kost daar nu nog 129 dollar. In Europa liggen de prijzen doorgaans hoger dan in de VS, maar ook hier wordt de oudere generatie spelcomputers steeds scherper geprijsd.
http://tweakers.net/nieuw(...)oedelijk-omlaag.html
Ik heb m'n cube nog niet eens een jaar. Ben één van de velen die na de prijsverlaging toch zijn gezwicht voor de cube.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:20 schreef MeZZiN het volgende:
Ik mijn cube nog maar 3 jaarNog steeds heel tevreden met mijn aankoop
Weet niemand iets over Homelandquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:22 schreef MeZZiN het volgende:
Is er trouwens nog meer bekent geworden over Homeland en of ie ooit nog uitkomt en zo ja naar de EU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |