Oh nee, ik ben in de wat met de playoffs voor de eerste divisie.quote:
2-0quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef DolerTPF het volgende:
stand?
2-0quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef DolerTPF het volgende:
stand?
2-0quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben in de wat met de playoffs voor de eerste divisie.
Stom eigenlijk dat ze hier 2 verschillende systemen voor hebben.
Da's vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben in de wat met de playoffs voor de eerste divisie.
Stom eigenlijk dat ze hier 2 verschillende systemen voor hebben.
Nu even minder,quote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef neilpad het volgende:
Hoe speelt Groningen nou?
Jawel. In de eerste divisie wel. Als je de 1e met 10-0 verliest en de 2e met 1-0 wint ga je alsnog voor een derde wedstrijd door.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
2-0
1-0
dan was het nog geen beslisings wedstrijd geworden
Helemaal gelijk, en ik voel dat het ook gebeuren gaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef golfer het volgende:
Nog eentje erbij graag om met een gerust gevoel naar het Noorden af te reizen.
Ow kut dat is waar ookquote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel. In de eerste divisie wel. Als je de 1e met 10-0 verliest en de 2e met 1-0 wint ga je alsnog voor een derde wedstrijd door.
miteaquote:
Das gewoon kromquote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ow kut dat is waar ookHelemaal vergeten
Ook een belanchelijk systeem maar goed. En nog vreemder dat ze 2 verschillende systemen invoerenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ow kut dat is waar ookHelemaal vergeten
Aaargh met zo'n verschrikkelijk accent...quote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon luisteren via http://www.oogtv.nl/
Houd je mond nouquote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit geeft Ajax niet meer weg daar.
Wou net zeggenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Houd je mond nou![]()
Straks gebeurd 't toch nog![]()
Ze moeten het dicht houden achterinquote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit geeft Ajax niet meer weg daar.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zie daar een deur openstaan, trap jij hem even in?
als noordeling zeg ik snif, maar als ventje van 8 jaar zeg ikquote:
Zolang ajax maar wint ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef DolerTPF het volgende:
[..]
als noordeling zeg ik snif, maar als ventje van 8 jaar zeg ik![]()
Hoe dan ook, wie er ook wint, ben er content mee.
Respectquote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef DolerTPF het volgende:
[..]
als noordeling zeg ik snif, maar als ventje van 8 jaar zeg ik![]()
Hoe dan ook, wie er ook wint, ben er content mee.
Ik ook. Buijs is een drollekop.quote:
Mjah ik zag 2-2 bij NAC vs TOP dus pleurde van m'n stoel van het lachen, maar bleken ze dus gewoon nog te leven...quote:Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook een belanchelijk systeem maar goed. En nog vreemder dat ze 2 verschillende systemen invoeren
mag ook 4-0 wordenquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:52 schreef MrDoegewoon het volgende:Ik had geconcludeerd dat er geen verschil zat tussen uit en thuis doelpunten, maar er zit dus geen verschil in met Hoeveel je wint?
Vaag
[..]
Mjah ik zag 2-2 bij NAC vs TOP dus pleurde van m'n stoel van het lachen, maar bleken ze dus gewoon nog te leven...
echte Feyenoorder dat welquote:
Mogen ze wel snel beter worden he.. want een goed begin is 't halve werkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:54 schreef unstoppablemark het volgende:
Dit is pas het begin van Groningen..
de vernedering komt nogquote:Op woensdag 26 april 2006 21:54 schreef unstoppablemark het volgende:
Dit is pas het begin van Groningen..
quote:
Die pik ik vrijdagavond wel ff opquote:Op woensdag 26 april 2006 21:58 schreef Jajong het volgende:
Galasek schiet de bal even naar de Heineken Music Hall
quote:
Nog 4,5 minuut eh.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:59 schreef Ordinair het volgende:
Ajax Amsterdam!!Prachtig, groningen mag UEFA.
En het mooie is. Ajax CLquote:Op woensdag 26 april 2006 21:59 schreef Ordinair het volgende:
Ajax Amsterdam!!Prachtig, groningen mag UEFA.
Nee voor RBCquote:
Nee 1-1.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef Stansfield het volgende:
Is t nog steeds 1-0?
et staat intussen 2-0quote:Op woensdag 26 april 2006 22:00 schreef Stansfield het volgende:
Is t nog steeds 1-0?
Ja het staat al een uur 2-0 ofzoquote:
Sesamstraat is al afgelopen hoor. Bedtijd voor kleutertjes.quote:
k zeg niet dat ik 't niet amusant vindquote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja het staat al een uur 2-0 ofzo. Zo moeilijk is 't niet om naar teletekst.nos.nl te surfen.
nope..quote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Ordinair het volgende:
Komt er nog een return? Ja toch?
Het zou beter zijn als die er niet kwamquote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Ordinair het volgende:
Echt héquote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Ordinair het volgende:
nopequote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Heeft Groningen thuis aan 1 - 0 genoeg?
Neeheeeee.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Heeft Groningen thuis aan 1 - 0 genoeg?![]()
2-0 + 0-1 = 2-1. Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Heeft Groningen thuis aan 1 - 0 genoeg?
als het uitgeschakeld wil worden wel jaquote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:05 schreef WeebI het volgende:
[..]
als het uitgeschakeld wil worden wel ja
tuurlijk nietquote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Doezelhaar het volgende:
Onder dezelfde als je moeder, maar ik had zoiets gehoord snapt u..quote:Op woensdag 26 april 2006 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
duhhh
maar onder welke steen kwam die gast vandaan?![]()
Waarom zou er een play-off finale worden gespeeld als er 2 door zouden gaan ?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:05 schreef Suijk het volgende:
Als Groningen nou wint, gaan ze dan allebei naar de CL?
Jij kent m'n moeder?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:05 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Onder dezelfde als je moeder, maar ik had zoiets gehoord snapt u..
Ai, bijna Sneijder..
Ja, ik denk, ik doe even mee met domme vragen stellen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef Speedski het volgende:
[..]
Waarom zou er een play-off finale worden gespeeld als er 2 door zouden gaan ?
![]()
Ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef Nashje het volgende:
Als Groningen thuis met 3-0 wint, en Ron Jans stapt op. Mag Ron Jans die voorronde CL plek dan meenemen naar z'n nieuwe club?
Ja, je weet toch ook dat het over 3 wedstrijden gaatquote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik denk, ik doe even mee met domme vragen stellen.
iddquote:
Yep, en als Henk ten Cate komt mogen we een CL-beker bijschrijvenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef Nashje het volgende:
Als Groningen thuis met 3-0 wint, en Ron Jans stapt op. Mag Ron Jans die voorronde CL plek dan meenemen naar z'n nieuwe club?
Door middel van ??quote:Op woensdag 26 april 2006 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
Vond 't wel mooi dat ze blind zo steunden![]()
zo goed is groningen nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Cheiron het volgende:
2-0, wordt wel billenknijpen in de return. Maar het moet te doen zijn!
raar héquote:Op woensdag 26 april 2006 22:08 schreef Suijk het volgende:
Moet kunnen, had ik niet verwacht. Goed dat er geen tegengoals zijn gevallen. Raar dat Huntelaar niet scoorde. Een keer in de Euroborg een goaltje maken en je bent er eigenlijk.
1 doelpunt voor ajax is genoegquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Cheiron het volgende:
2-0, wordt wel billenknijpen in de return. Maar het moet te doen zijn!
Waarom denk je da'k het vraag ??quote:
Dat zou ik heel erg knap vinden, want de return is pas volgende week woensdag.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als ajax zondag 1 goal maakt, dan is hetmet grunn!
Ja laten ze dat zondag maar doen en fc doet het woensdag met 3- 0quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als ajax zondag 1 goal maakt, dan is hetmet grunn!
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou ik heel erg knap vinden, want de return is pas volgende week woensdag.
mijn foutquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah. Toch nog Groningen-supportersquote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja laten ze dat zondag maar doen en fc doet het woensdag met 3- 0
Hij mag wel komen hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Ordinair het volgende:
Als van Gaal maar niet komt!
Knap? Voor een leeg doel kan ik ook scoren hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, babel zat erin.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef Jajong het volgende:
Argh, Babel. Die had er wel in gemogen. Naja 2-0 prima resultaat natuurlijk. Groningen wint echt niet met 2 doelpunten verschil van Ajax. CL Here we come.
Maar dan ligt Groningen nog niet uit de playoffs.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Knap? Voor een leeg doel kan ik ook scoren hoor.
Het had makkelijk 4-0 kunnen staan hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Gefekiciteerd Ajax.![]()
Ik heb de wedstrijd bekeken en vond groningen ZEKER niet de mindere van Ajax, vooral in 1ste helft niet..
Ook groningen heeft 100% kans gehad in 1ste helft.
2e helft begon Grunn ook niet slecht maar zaten ze er op den duur gewoon doorheen.
Toch zijn ze nog op zoek naar het belangerijke doelpunt geweest, respect.
Maar het was gewoon op. ze hebben geknokt.
Al die voorspellingen van 3-0 5-0 4-1 bla bla, dikke onzin.
Ajax gaat nog een heet avondje hell krijgen.![]()
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Gefekiciteerd Ajax.![]()
Ik heb de wedstrijd bekeken en vond groningen ZEKER niet de mindere van Ajax, vooral in 1ste helft niet..
Ook groningen heeft 100% kans gehad in 1ste helft.
2e helft begon Grunn ook niet slecht maar zaten ze er op den duur gewoon doorheen.
Toch zijn ze nog op zoek naar het belangerijke doelpunt geweest, respect.
Maar het was gewoon op. ze hebben geknokt.
Al die voorspellingen van 3-0 5-0 4-1 bla bla, dikke onzin.
Ajax gaat nog een heet avondje hell krijgen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Ajax is nu licht favoriet, maar 2 - 0 in de Euroborg moet kunnen natuurlijk. Verlenging en penalties lijken mij een fraaie afsluiter van het playoffs gedrocht.
zeg ik, in de 2e helft waren ze op. moe. kapot.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het had makkelijk 4-0 kunnen staan hoor. Groningen heeft 1 kans gehad. Ze waren nergens.
ja, het kaarsje ging uit. ik ben blij dat ze weekje rust krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:26 schreef twi het volgende:
Ook jammer trouwens dat er niet zondag wordt gevoetbald. Je zag dat Groningen er echt COMPLEET doorheen zat de tweede helft.
Ik vond Ajax niet echt fris anders. Ook slecht.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komt Ajax dan zo fris, de flow van het moment?
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:28 schreef Noca het volgende:
Daarbij: dit seizoen kan al niet meer kapot, maar je wil natuurlijk tot het gaatje
Ajax was niet bijzonder fris, Klaas Jan zat erdoorheen. Voor open goal missen. Charisteas was redelijk tot goed en fris door z'n wedstrijden op de bank. En Babel was erg fris.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komt Ajax dan zo fris, de flow van het moment?
Ik vond Ajax gewoon bar slecht in de 1ste helft. Ik had de eerste helft echt zoiets van: ''hmm, hier valt nog wel wat te halen''quote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik wanhoop nog niet, als ze de 3e hadden gemaakt wel. Nu kan het nog leuk worden woensdagVond Ajax ook niet groots Dat over ons heen walsen viel wel wat tegen
En daar blijft het bij, voorronde CL is voor ons.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:40 schreef venomsnake het volgende:
Er komt nog 1 hele mooie wedstrijd in de borg. wat een seizoen.we gaaaaaaan europa in
![]()
Bij ons alleen Matthijs. Maar daar hebben we Lev al backup voorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef partyyboyy het volgende:
wie zijn er geschorst voor de komende wedstrijd????
ja, maar dát was ook niet zo moeilijk hequote:Op woensdag 26 april 2006 23:49 schreef Trancelocator het volgende:
Groningen deed het in ieder geval al stukken beter dan F'noord.
Tweede helft was goed, eerste helft was niks. Goede sfeer. Dat naar de trainer rennen doet mij een beetje denken aan Ajax - Willem II 3-1 in het seizoen 1999-2000. Toen Knopper de 2-1 scoorde rende hij naar Wouters toe en tilde hem op. Dat is ook een beeld dat ik nooit zou vergeten. Enige verschil is dat Danny gesteund werd door het publiek, destijds stond de Ajax aanhang met hun rug naar het veld gekeerdquote:Op donderdag 27 april 2006 00:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
't spel van Ajax viel me niks tegen... Nu maar op hopen op een heet avondje volgende week.
Tuurlijk scoren we 1 keer. Huntelaar heeft gisteren niet gescoord, dus dat gaat hij volgende week even inhalenquote:Op donderdag 27 april 2006 07:38 schreef partyyboyy het volgende:
1 doelpunt en we zijn al zeker. Laat staan dat Groningen er al 2 gaat scoren.
Die CL voorronde is binnen!!!!
Ik zie Groningen er nog wel 2 en ook nog wel 3 scoren maar of dat genoeg is ben ik nog niet van overtuigd.quote:Op donderdag 27 april 2006 07:38 schreef partyyboyy het volgende:
1 doelpunt en we zijn al zeker. Laat staan dat Groningen er al 2 gaat scoren.
Die CL voorronde is binnen!!!!
Calimero!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef anoukforza het volgende:
Wat hoorde ik Ron Jans nou zeggen,''Ajax komt woensdag op bezoek in de goede kant vh noorden''
Zelfde geldt voor die elleboog van Matthijs ...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Die tackle van Boukhari trouwens, was die Wegereef z'n diep donkerrood vergeten of zo?
Groene toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef anoukforza het volgende:
Wat hoorde ik Ron Jans nou zeggen,''Ajax komt woensdag op bezoek in de goede kant vh noorden''
Ik zit waarschijnlijk gewoon in een Groningen vakquote:
Die scharen daarintegen waren wel vet om te zien. Hopelijk krijgt hij nog veel speelminuten.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kans van Babel op het eindBallen moeten er gewoon in.
Maar goed, 1x scoren daar in het Noorden en dan zal het wel goed zitten.
Leuk om te zien maar dat doet hij maar lekker op het pleintjequote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Die scharen daarintegen waren wel vet om te zien. Hopelijk krijgt hij nog veel speelminuten.
Zulke dingen zie ik nou eenmaal graag. Net als tegen feyenoord, die sublieme aanname van Rosenberg na die pass van Huntelaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Leuk om te zien maar dat doet hij maar lekker op het pleintje![]()
Ik vond die aanname van Rosenberg gister ook subliekquote:Op donderdag 27 april 2006 12:43 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Zulke dingen zie ik nou eenmaal graag. Net als tegen feyenoord, die sublieme aanname van Rosenberg na die pass van Huntelaar.
Soms zijn die kleine dingetjes nog mooier dan de doelpunten.
Die speelde idd een uitstekende wedstrijd. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Rhapsody het volgende:
Als ik Stam zag verdedigen gisteren en de eerste wedstrijd tegen Barca, hoeven we ons geen zorgen te maken om de verdediging. Echt klasse hoe hij bezig was.
ja man, Ronaldinho was nauwelijks te zien in de wedstrijd!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Rhapsody het volgende:
Als ik Stam zag verdedigen gisteren en de eerste wedstrijd tegen Barca, hoeven we ons geen zorgen te maken om de verdediging. Echt klasse hoe hij bezig was.
mooi tochquote:Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Wel mooi hoe Blind snel emotioneel wordt![]()
Haha, sterk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
(de foto van www.trotsvanhetnoorden.nl is gespiegeld dus)
Zo hoort het ook.. die gast wilde toch naar Feyenoordquote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Die tackle van Boukhari trouwens, was die Wegereef z'n diep donkerrood vergeten of zo?
Mooi gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
(de foto van www.trotsvanhetnoorden.nl is gespiegeld dus)
Same here..quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk gewoon in een Groningen vak.
Dat geldt wel in meer wedstrijden de laatste tijd. Het komt meer door Ronaldinho zelf, dan door de verdedigers die hem dekken.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja man, Ronaldinho was nauwelijks te zien in de wedstrijd!
Je moet je club/provincie nou ook niet teveel eer gaan geven. We spiegelen ons niet zoveel aan jullie.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef anoukforza het volgende:
mijn provinciequote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Je moet je club/provincie nou ook niet teveel eer gaan geven. We spiegelen ons niet zoveel aan jullie.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Nog een kleine 6 uur
Enne, Ajax gaat gewoon naar daar waar ze thuishoren, (voorronde) CL.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben bang dat Ajax vanavond flink de wind van voren gaat krijgen.
(Dus het zal wel weer 2-4 worden...)
Kom op hee.quote:
ach andersom zou het net zo zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi om te zien dat al die gefrustreerde Feyenoordfans nu met alle macht voor Groningen zijn.
Nouja een klein beetje wel, maar ik zou met dit weer in ieder geval niet de hele dag op een forum 'hup grunn' gaan posten.quote:
Daar ben ik ook bang voor maar ze verliezen wel met 3-1 met waarschijnlijk een kutdoelpunt van Huntelaar ofzo in de 87e minuutquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef Rhapsody het volgende:
Ajax red het wel.
Ja dikke kansquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor maar ze verliezen wel met 3-1 met waarschijnlijk een kutdoelpunt van Huntelaar ofzo in de 87e minuut![]()
Nee de 94e min met een omhaalquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor maar ze verliezen wel met 3-1 met waarschijnlijk een kutdoelpunt van Huntelaar ofzo in de 87e minuut![]()
Dan ken jij die boeren nog nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef WEST het volgende:
gewoon zorgen dat je in de eerste 25 minuten een doelpunt scoort daarna zijn die boeren wel uitgeblust![]()
Lijkt me onzin, aangezien dit nergens anders terug is te lezen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef partyyboyy het volgende:
Huntelaar geblesseerd vandaag op de training.
Hij speelt dus niet mee.
You wishquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef partyyboyy het volgende:
Huntelaar geblesseerd vandaag op de training.
Hij speelt dus niet mee.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:53 schreef Pritt het volgende:
0-6
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:53 schreef Pritt het volgende:
0-6
De enige "topclub" die zeker geen commentaar mag hebben op de Euroborg is Ajax wel, jezus die Arena wordt echt met de dag lelijkerquote:
boehoe!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
De enige "topclub" die zeker geen commentaar mag hebben op de Euroborg is Ajax wel, jezus die Arena wordt echt met de dag lelijker![]()
Praat je 'maatjes' maar na.......over in de wereld worden stadions nagebouwd naar het ontwerp van de ArenA.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
De enige "topclub" die zeker geen commentaar mag hebben op de Euroborg is Ajax wel, jezus die Arena wordt echt met de dag lelijker![]()
Het is van binnen vrij sfeerloos, kil en als er 's avond wordt gespeeld ook best donker op de tribune. Veld is mooi, schermen zijn mooi, de omloop is mooi, de trappen zijn aardig, zelfs van buiten is het wel aardig, maar van binnen vind ik het vrijwel niets.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef Tim_G het volgende:
Behalve dat het niet in een stadscentrum staat vind ik het een mooi stadion. Snap al dat gezeur erom heen niet?
Het was van binnen vrij sfeerloos door al het beton. Is de laatste jaren vrij veel aan veranderd en het wordt langzaamaan een echt Ajax stadion. Net zoals je een nieuw huis gaat bewonen is de verhuizing van Ajax hetzelfde geweest. Het duurt even voordat je je echt thuis voelt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:43 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Het is van binnen vrij sfeerloos, kil en als er 's avond wordt gespeeld ook best donker op de tribune. Veld is mooi, schermen zijn mooi, de omloop is mooi, de trappen zijn aardig, zelfs van buiten is het wel aardig, maar van binnen vind ik het vrijwel niets.
daar ben ik het wel mee eens ja......quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef venomsnake het volgende:
En een gracht hoort niet in een voetbalstadion thuis, die hebben ze al genoeg in A-dam.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef venomsnake het volgende:
Lekkere baggertijd weer trouwens. 19.00![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |