Beter dan de laatste 4, 5 jaar. Ja!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Merkie het volgende:
Wel grappig dat een overwinning tegen Feyenoord Ajax meteen de beste club dit seizoen maakt. Feyenoord moet wel heel goed zijn dan!
*moest ff lachen*quote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Merkie het volgende:
Wel grappig dat een overwinning tegen Feyenoord Ajax meteen de beste club dit seizoen maakt. Feyenoord moet wel heel goed zijn dan!
serieusquote:
Ja man!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Merkie het volgende:
Groningen is beter.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Speelt ajax beetje goed vandaag? Of gaat Groningen de gelijkmaker nog erin skieten?
Bij elke lichtelijke kritische opmerking schieten alle Ajacieden meteen in de verdediging en zeggen ze dat ze van Feyenoord hebben gewonnen!111!11111!!1quote:
Redelijk, helaas kan Ajax altijd een doelpunt tegenkrijgen dit seizoenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef leolinedance het volgende:
Speelt ajax beetje goed vandaag? Of gaat Groningen de gelijkmaker nog erin skieten?
Nee.. 't was een KUT seizoen.. laat ons ffquote:Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij elke lichtelijke kritische opmerking schieten alle Ajacieden meteen in de verdediging en zeggen ze dat ze van Feyenoord hebben gewonnen!111!11111!!1
Dat is een beetje debiel gewoon toch.
Villarreal is niet bepaald een Spaanse topclub. Dus de vergelijking zie ik dus wél. Villarreal staat bijvoorbeeld nu ook nog maar 10e in de Spaanse competitie.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Villareal vergelijken met groningen gaat toch wel een beetje ver, toch?![]()
Ja man!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij elke lichtelijke kritische opmerking schieten alle Ajacieden meteen in de verdediging en zeggen ze dat ze van Feyenoord hebben gewonnen!111!11111!!1
Dat is een beetje debiel gewoon toch.
Spaanse competitie met de nederlandse vergelijken klopt wel dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Villarreal is niet bepaald een Spaanse topclub. Dus de vergelijking zie ik dus wél. Villarreal staat bijvoorbeeld nu ook nog maar 10e in de Spaanse competitie.
Dan nog kunnen jullie wel wat rationeler reageren. Zoals MrDoegewoon doet.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.. 't was een KUT seizoen.. laat ons ff![]()
En Groningen was vijfde. Dus die vergelijking is heel logisch, maarja. Nadenken, stel je voor.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Villarreal is niet bepaald een Spaanse topclub. Dus de vergelijking zie ik dus wél. Villarreal staat bijvoorbeeld nu ook nog maar 10e in de Spaanse competitie.
Ga dan even een andere stream opzoeken. Live voetbal Ajax-Grunn luist ik nuquote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef Doezelhaar het volgende:
Beetje weinig aandacht voor de belangrijkste wedstrijd van vanavond bij radio 1..![]()
Het algemene niveau in Spanje is natuurlijk vele malen hoger dan in Nederland. Dat beide clubs op landelijk niveau vergelijkbaar zijn ben ik wel mee eens.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Radio 1...?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef unstoppablemark het volgende:
iemand idee waar ik dit kan volgen radio??
www.radio1.nlquote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef unstoppablemark het volgende:
iemand idee waar ik dit kan volgen radio??
sinds wanneer zijn mensen rationele wezens?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan nog kunnen jullie wel wat rationeler reageren. Zoals MrDoegewoon doet.
Hallo, 't is een voetbalwedstrijd. Ik ga geen diep psychologische discussies voeren hierquote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn mensen rationele wezens?
Blabla... Reageer dan niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn mensen rationele wezens?
En waar doe je dat?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ga dan even een andere stream opzoeken. Live voetbal Ajax-Grunn luist ik nu
Voetbalquote:
Jij begint over rationeel reagerenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hallo, 't is een voetbalwedstrijd. Ik ga geen diep psychologische discussies voeren hier.
Ik bedoel dus dat je gewoon een beetje objectief de zaak bekijkt en niet meteen met non-argumenten komt aanzetten. Zó lastig kan dat toch niet zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij begint over rationeel reageren![]()
Ontopic: ajax![]()
Ik zou het wel eens willen zien, geeft voetbal weer een andere dimensie.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hallo, 't is een voetbalwedstrijd. Ik ga geen diep psychologische discussies voeren hier.
contract afdwingen bij de mooiste club van Nederland Ajaxquote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef Cheiron het volgende:
Waar is Boukhari in hemelsnaam mee bezig de laatste tijd?
Stel dat, ja.. dan inderdaad.. maar dat zie 'k nog niet zo snel gebeuren iigquote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens mensen als Grunn over twee wedstrijden wint, dan hebben ze het via de play-offs dan gewoon verdiend!
Dan waren ze dus beter dan Ajax en hebben ze dus op dat moment meer te zoeken in de CL dan Ajax. Klinkt vreemd maar het is wel zo
Ik zie daar een deur openstaan, trap jij hem even in?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens mensen als Grunn over twee wedstrijden wint, dan hebben ze het via de play-offs dan gewoon verdiend!
Dan waren ze dus beter dan Ajax en hebben ze dus op dat moment meer te zoeken in de CL dan Ajax. Klinkt vreemd maar het is wel zo
Neuh, psv hoeft hem niet hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef stefmans het volgende:
[..]
contract afdwingen bij de mooiste club van Nederland Ajax![]()
http://www.rtvnh.nl/quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef Doezelhaar het volgende:
X-fi, waar luister je?
Almost The Hunterquote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
3?
het was grappig geweest, als er niet achter Nederland Ajax stond. n00bquote:
Als je graat "stotter-radio" wil wel jaquote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/
en dan op het oorjte linksboven
Laggy...quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef X-fi het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/
en dan op het oorjte linksboven
Nee toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
1-0 in de Euroborg is genoeg voor een beslissingswedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |