Maar die is weer zo schoon omdat het verder eigenlijk helemaal niemand lukt om te scoren tegen Arsenal in de CL!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Mompelt iets over frommeldoelpunt tegen Arsenal...![]()
Ok, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar die is weer zo schoon omdat het verder eigenlijk helemaal niemand lukt om te scoren tegen Arsenal in de CL!
Het is geen bijzondere wedstrijd, qua kansen gaat het gelijk op. Maar overall speelt ajax wel iets beter. Als het zo blijft gaat het in ieder geval heel interessant worden in de Euroborg.quote:
Nee, ik blijf wel uit het water.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef X-fi het volgende:
Hebben jullie ook last van de stream?
Dat gevoel heb ik ook. In een kolkende Euroborg houdt dit Ajax echt geen stand.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
1-0 is nog niet genoeg, zal er 1 bij moeten.
Komt er ook wel, aan Grunnse zijdequote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, we hebben Huntelaar..quote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zekerheid boven alles he, al denk ik dat Ajax daar ook wel kan winnen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:12 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nee, ik blijf wel uit het water.![]()
2 is beter! 1 doelpunt van Ajax volgende week is over en uit voor Grunnquote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef TC03 het volgende:
1-1 Nevland.
Vannacht droomde je zeker ook 7-2 Feyenoordquote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef TC03 het volgende:
1-1 Nevland.
Ik was echt even blijquote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef TC03 het volgende:
1-1 Nevland.
ach ja, je wist dat 't ging gebeuren hequote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef TC03 het volgende:
Altijd leuk om newbies op stang te jagen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Vanacht droomde zeker ook 7-2 Feyenoord![]()
Het is ook een schande als de nummer 4 mee mag doen aan de CL.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Persoonlijk zou ik het een schande vinden als groningen mee mocht doen aan de CL (Schande voor 't nederlandse voetbal wel te verstaan)
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
. Helaas berusten deze dromen niet in de werkelijkheid
![]()
Die van jou zijn een giller, ga toch weg man.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef TC03 het volgende:
[..]:D:D;d;D:D:d;D;D:D:D:D;d;:DD;D
Jij maakt écht goede grappen man.
Ajax gaat natuurlijk wel de sterren van de hemel spelen en Barcelona met 4-0 vernederen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:24 schreef Otto215 het volgende:
Met alle respect maar als groningen de voorronde's ingaat en daar verliest dan is het Nederlands voetbal mooi de LUL!
It is the reality my friend.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef TC03 het volgende:
[..]:D:D;d;D:D:d;D;D:D:D:D;d;:DD;D
Jij maakt écht goede grappen man.
Groningen kan beter de UEFA cup in dan de CL en dan kansloos vierde in de poule worden. Verliezen van de voorronde zou voor de ranking denk ik nog wel beter zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:24 schreef Otto215 het volgende:
Met alle respect maar als groningen de voorronde's ingaat en daar verliest dan is het Nederlands voetbal mooi de LUL!
eensch is met deze wijze woordenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:24 schreef Otto215 het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op. Villarreal kwam als debutant toch ook maar mooi tot de halve finale.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Persoonlijk zou ik het een schande vinden als groningen mee mocht doen aan de CL (Schande voor 't nederlandse voetbal wel te verstaan)
Poule = altijd zes wedstrijden. Financieel gezien is CL dus zeker wel beter.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Groningen kan beter de UEFA cup in dan de CL en dan kansloos vierde in de poule worden. Verliezen van de voorronde zou voor de ranking denk ik nog wel beter zijn.
Inderdaad. Wat is er eigenlijk?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:25 schreef Jajong het volgende:
Rosales wordt wel gemist.
Villareal met Groningen vergelijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk nergens op. Villarreal kwam als debutant toch ook maar mooi tot de halve finale.
Blessure.quote:
Je snapt mij nietquote:Op woensdag 26 april 2006 21:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ajax gaat natuurlijk wel de sterren van de hemel spelen en Barcelona met 4-0 vernederen.
De omstandigheden zijn behoorlijk gelijk. In Spanje had men wellicht hetzelfde gezegd als wat we hier nu over Groningen zeggen...quote:Op woensdag 26 april 2006 21:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Villareal met Groningen vergelijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor Groningen wel, maar iedereen had het over "het Nederlandse voetbal" alsin de UEFA ranking op basis waarvan de CL plaatsen verdeeld worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Poule = altijd zes wedstrijden. Financieel gezien is CL dus zeker wel beter.
Villareal vergelijken met groningen gaat toch wel een beetje ver, toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk nergens op. Villarreal kwam als debutant toch ook maar mooi tot de halve finale.
Feit is dat je niet zomaar wint in de Euroborg...quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom doet iedereen of spelen in Groningen een hel is? Kom op zeg, het is wel Ajax hoor en geen RBC Roosendaal die uit moet naar Groningen..
alsof ajax wat voorstelt tegenwoordigquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom doet iedereen of spelen in Groningen een hel is? Kom op zeg, het is wel Ajax hoor en geen RBC Roosendaal die uit moet naar Groningen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |