Alleen villareal heeft riquelme , sorin en forlan.. Groningen heeft Nevlandquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn behoorlijk gelijk. In Spanje had men wellicht hetzelfde gezegd als wat we hier nu over Groningen zeggen...
De enige ploeg die heeft weten te winnen in het nieuwe stadion is PSV. AZ verloor de vorige ronde kansloos met 3 - 1. Het is wel degelijk een hel in Groningen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Waarom doet iedereen of spelen in Groningen een hel is? Kom op zeg, het is wel Ajax hoor en geen RBC Roosendaal die uit moet naar Groningen..
Dus. Er wordt toch ook niet beweerd dat Groningen tot de halve finale CL komt. Alleen Groningen nu al veroordelen slaat nergens op, alsof Ajax zoveel voorstelt.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen villareal heeft riquelme , sorin en forlan.. Groningen heeft Nevland
Je wint zomaar met 3-0, 2-4 van Feyenoord?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef JoleX het volgende:
[..]
alsof ajax wat voorstelt tegenwoordig
nog steeds wél meer dan groningenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef JoleX het volgende:
[..]
Als we zoals de afgelopen 2 jaar doorgaan krijgen we er eerder een plek bij.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef Otto215 het volgende:
Straks krijg je de situatie dat de kampioen voorronde mag spelen, dan hebben die play-offs ook geen zin meer
.
Die vergelijking word toch gemaakt.. Groningen en Villareal.. huil dan niet als ik je de feiten weerlegquote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus. Er wordt toch ook niet beweerd dat Groningen tot de halve finale CL komt. Alleen Groningen nu al veroordelen slaat nergens op, alsof Ajax zoveel voorstelt.![]()
En dat maakt het hele seizoen meteen goed?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Je wint zomaar met 3-0, 2-4 van Feyenoord?
Proest.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
De omstandigheden zijn behoorlijk gelijk. In Spanje had men wellicht hetzelfde gezegd als wat we hier nu over Groningen zeggen...
Opportunisme ten top. Ajax stelt op die 2 wedstrijden na geen zak voor dit seizoen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Je wint zomaar met 3-0, 2-4 van Feyenoord?
Wij hebben ronde CL in zichtquote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dat maakt het hele seizoen meteen goed?
FC Den Bosch won ook met 4-1 van Feyenoord, die waren ook zeker CL waardig man!
lol, terug in je hok...quote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef JoleX het volgende:
[..]
Ben ik het als Ajacied wel mee eensquote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus. Er wordt toch ook niet beweerd dat Groningen tot de halve finale CL komt. Alleen Groningen nu al veroordelen slaat nergens op, alsof Ajax zoveel voorstelt.![]()
Beide debutant, hoe gelijk wil je het hebben? Ik heb het over in verhouding tot de Nederlandse/Spaanse competitie hè, ik beweer nergens dat Groningen het misschien wel net zo ver schopt als Villareal.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Gaan we het weer over Ajax - Groningen hebben? De meningen van AZ/Feyenoorders zijn helaas gelukkig niet meer relevant![]()
Stel Groningen gaat de champions league in, ongetwijfeld heb je daar dan uitblinkers.. resultaat dat groningen helemaal wordt leeggeplukt door ajax/fey/psv..quote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als we zoals de afgelopen 2 jaar doorgaan krijgen we er eerder een plek bij.
Wij winnen belangrijke wedstrijden. Feyenoord kan dat niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opportunisme ten top. Ajax stelt op die 2 wedstrijden na geen zak voor dit seizoen.
Het gaat NIET over Feyenoord.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wij winnen belangrijke wedstrijden. Feyenoord kan dat niet.
maar wij halen waarschijnlijk wel de CLquote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opportunisme ten top. Ajax stelt op die 2 wedstrijden na geen zak voor dit seizoen.
Onzin. De competitie is veel belangrijker, want daar hadden we kampioen kunnen worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wie is we?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onzin. De competitie is veel belangrijker, want daar hadden we kampioen kunnen worden.
Jep ze hoeven maar 1x te scoren en je krijgt het heeeeeeeel moeilijk daaro. We zijn er verdomme nog niet...quote:
Als ik het goed begrijp speelt Ajax nu tegen Groningen om een CL plaats?quote:
Zo bitter. Zooooooo zoooooo bitter.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dat maakt het hele seizoen meteen goed?
FC Den Bosch won ook met 4-1 van Feyenoord, die waren ook zeker CL waardig man!
Ik zeg toch niet dat we er al zijn?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep ze hoeven maar 1x te scoren en je krijgt het heeeeeeeel moeilijk daaro. We zijn er verdomme nog niet...
VOORRONDE. Damn,quote:Op woensdag 26 april 2006 21:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp speelt Ajax nu tegen Groningen om een CL plaats?
Wat?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo bitter. Zooooooo zoooooo bitter.
Feyenoord heeft ook genoeg belangrijke wedstrijden gewonnen (4x gewonnen in de toppers). Alleen op het eind zat Feyenoord sowieso al in een dipje.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:30 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wel dat ze het nu even niet in zicht hebben, maar met die 1-0 hebben ze er nog steeds zicht op hoorquote:
Ik ben er altijd. Dit is de eerste keer dat ik sowieso hier benquote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ook genoeg belangrijke wedstrijden gewonnen (4x gewonnen in de toppers). Alleen op het eind zat Feyenoord sowieso al in een dipje.
Jezus, waarom verdedig ik me eigenlijk tegen iemand die zich alleen laat zient als Ajax wint.
ja dat zeg ik (al een uur geleden alquote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Cheiron het volgende:
De rtvnh stream hapert als een gek.
que?quote:
Ik snappequote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wel dat ze het nu even niet in zicht hebben, maar met die 1-0 hebben ze er nog steeds zicht op hoor
Snape?
Bij 2-0 of 3-0 is het al een ander verhaal maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |