Het had makkelijk 4-0 kunnen staan hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Gefekiciteerd Ajax.![]()
Ik heb de wedstrijd bekeken en vond groningen ZEKER niet de mindere van Ajax, vooral in 1ste helft niet..
Ook groningen heeft 100% kans gehad in 1ste helft.
2e helft begon Grunn ook niet slecht maar zaten ze er op den duur gewoon doorheen.
Toch zijn ze nog op zoek naar het belangerijke doelpunt geweest, respect.
Maar het was gewoon op. ze hebben geknokt.
Al die voorspellingen van 3-0 5-0 4-1 bla bla, dikke onzin.
Ajax gaat nog een heet avondje hell krijgen.![]()
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Gefekiciteerd Ajax.![]()
Ik heb de wedstrijd bekeken en vond groningen ZEKER niet de mindere van Ajax, vooral in 1ste helft niet..
Ook groningen heeft 100% kans gehad in 1ste helft.
2e helft begon Grunn ook niet slecht maar zaten ze er op den duur gewoon doorheen.
Toch zijn ze nog op zoek naar het belangerijke doelpunt geweest, respect.
Maar het was gewoon op. ze hebben geknokt.
Al die voorspellingen van 3-0 5-0 4-1 bla bla, dikke onzin.
Ajax gaat nog een heet avondje hell krijgen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Ajax is nu licht favoriet, maar 2 - 0 in de Euroborg moet kunnen natuurlijk. Verlenging en penalties lijken mij een fraaie afsluiter van het playoffs gedrocht.
zeg ik, in de 2e helft waren ze op. moe. kapot.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het had makkelijk 4-0 kunnen staan hoor. Groningen heeft 1 kans gehad. Ze waren nergens.
ja, het kaarsje ging uit. ik ben blij dat ze weekje rust krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:26 schreef twi het volgende:
Ook jammer trouwens dat er niet zondag wordt gevoetbald. Je zag dat Groningen er echt COMPLEET doorheen zat de tweede helft.
Ik vond Ajax niet echt fris anders. Ook slecht.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komt Ajax dan zo fris, de flow van het moment?
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:28 schreef Noca het volgende:
Daarbij: dit seizoen kan al niet meer kapot, maar je wil natuurlijk tot het gaatje
Ajax was niet bijzonder fris, Klaas Jan zat erdoorheen. Voor open goal missen. Charisteas was redelijk tot goed en fris door z'n wedstrijden op de bank. En Babel was erg fris.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komt Ajax dan zo fris, de flow van het moment?
Ik vond Ajax gewoon bar slecht in de 1ste helft. Ik had de eerste helft echt zoiets van: ''hmm, hier valt nog wel wat te halen''quote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik wanhoop nog niet, als ze de 3e hadden gemaakt wel. Nu kan het nog leuk worden woensdagVond Ajax ook niet groots Dat over ons heen walsen viel wel wat tegen
En daar blijft het bij, voorronde CL is voor ons.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:40 schreef venomsnake het volgende:
Er komt nog 1 hele mooie wedstrijd in de borg. wat een seizoen.we gaaaaaaan europa in
![]()
Bij ons alleen Matthijs. Maar daar hebben we Lev al backup voorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef partyyboyy het volgende:
wie zijn er geschorst voor de komende wedstrijd????
ja, maar dát was ook niet zo moeilijk hequote:Op woensdag 26 april 2006 23:49 schreef Trancelocator het volgende:
Groningen deed het in ieder geval al stukken beter dan F'noord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |