zo goed is groningen nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Cheiron het volgende:
2-0, wordt wel billenknijpen in de return. Maar het moet te doen zijn!
raar héquote:Op woensdag 26 april 2006 22:08 schreef Suijk het volgende:
Moet kunnen, had ik niet verwacht. Goed dat er geen tegengoals zijn gevallen. Raar dat Huntelaar niet scoorde. Een keer in de Euroborg een goaltje maken en je bent er eigenlijk.
1 doelpunt voor ajax is genoegquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Cheiron het volgende:
2-0, wordt wel billenknijpen in de return. Maar het moet te doen zijn!
Waarom denk je da'k het vraag ??quote:
Dat zou ik heel erg knap vinden, want de return is pas volgende week woensdag.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als ajax zondag 1 goal maakt, dan is hetmet grunn!
Ja laten ze dat zondag maar doen en fc doet het woensdag met 3- 0quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Als ajax zondag 1 goal maakt, dan is hetmet grunn!
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou ik heel erg knap vinden, want de return is pas volgende week woensdag.
mijn foutquote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah. Toch nog Groningen-supportersquote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja laten ze dat zondag maar doen en fc doet het woensdag met 3- 0
Hij mag wel komen hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef Ordinair het volgende:
Als van Gaal maar niet komt!
Knap? Voor een leeg doel kan ik ook scoren hoor.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja, babel zat erin.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef Jajong het volgende:
Argh, Babel. Die had er wel in gemogen. Naja 2-0 prima resultaat natuurlijk. Groningen wint echt niet met 2 doelpunten verschil van Ajax. CL Here we come.
Maar dan ligt Groningen nog niet uit de playoffs.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Knap? Voor een leeg doel kan ik ook scoren hoor.
Het had makkelijk 4-0 kunnen staan hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Gefekiciteerd Ajax.![]()
Ik heb de wedstrijd bekeken en vond groningen ZEKER niet de mindere van Ajax, vooral in 1ste helft niet..
Ook groningen heeft 100% kans gehad in 1ste helft.
2e helft begon Grunn ook niet slecht maar zaten ze er op den duur gewoon doorheen.
Toch zijn ze nog op zoek naar het belangerijke doelpunt geweest, respect.
Maar het was gewoon op. ze hebben geknokt.
Al die voorspellingen van 3-0 5-0 4-1 bla bla, dikke onzin.
Ajax gaat nog een heet avondje hell krijgen.![]()
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Gefekiciteerd Ajax.![]()
Ik heb de wedstrijd bekeken en vond groningen ZEKER niet de mindere van Ajax, vooral in 1ste helft niet..
Ook groningen heeft 100% kans gehad in 1ste helft.
2e helft begon Grunn ook niet slecht maar zaten ze er op den duur gewoon doorheen.
Toch zijn ze nog op zoek naar het belangerijke doelpunt geweest, respect.
Maar het was gewoon op. ze hebben geknokt.
Al die voorspellingen van 3-0 5-0 4-1 bla bla, dikke onzin.
Ajax gaat nog een heet avondje hell krijgen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef H.Flick het volgende:
Ajax is nu licht favoriet, maar 2 - 0 in de Euroborg moet kunnen natuurlijk. Verlenging en penalties lijken mij een fraaie afsluiter van het playoffs gedrocht.
zeg ik, in de 2e helft waren ze op. moe. kapot.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het had makkelijk 4-0 kunnen staan hoor. Groningen heeft 1 kans gehad. Ze waren nergens.
ja, het kaarsje ging uit. ik ben blij dat ze weekje rust krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:26 schreef twi het volgende:
Ook jammer trouwens dat er niet zondag wordt gevoetbald. Je zag dat Groningen er echt COMPLEET doorheen zat de tweede helft.
Ik vond Ajax niet echt fris anders. Ook slecht.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komt Ajax dan zo fris, de flow van het moment?
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:28 schreef Noca het volgende:
Daarbij: dit seizoen kan al niet meer kapot, maar je wil natuurlijk tot het gaatje
Ajax was niet bijzonder fris, Klaas Jan zat erdoorheen. Voor open goal missen. Charisteas was redelijk tot goed en fris door z'n wedstrijden op de bank. En Babel was erg fris.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe komt Ajax dan zo fris, de flow van het moment?
Ik vond Ajax gewoon bar slecht in de 1ste helft. Ik had de eerste helft echt zoiets van: ''hmm, hier valt nog wel wat te halen''quote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik wanhoop nog niet, als ze de 3e hadden gemaakt wel. Nu kan het nog leuk worden woensdagVond Ajax ook niet groots Dat over ons heen walsen viel wel wat tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |