En daar blijft het bij, voorronde CL is voor ons.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:40 schreef venomsnake het volgende:
Er komt nog 1 hele mooie wedstrijd in de borg. wat een seizoen.we gaaaaaaan europa in
![]()
Bij ons alleen Matthijs. Maar daar hebben we Lev al backup voorquote:Op woensdag 26 april 2006 22:45 schreef partyyboyy het volgende:
wie zijn er geschorst voor de komende wedstrijd????
ja, maar dát was ook niet zo moeilijk hequote:Op woensdag 26 april 2006 23:49 schreef Trancelocator het volgende:
Groningen deed het in ieder geval al stukken beter dan F'noord.
Tweede helft was goed, eerste helft was niks. Goede sfeer. Dat naar de trainer rennen doet mij een beetje denken aan Ajax - Willem II 3-1 in het seizoen 1999-2000. Toen Knopper de 2-1 scoorde rende hij naar Wouters toe en tilde hem op. Dat is ook een beeld dat ik nooit zou vergeten. Enige verschil is dat Danny gesteund werd door het publiek, destijds stond de Ajax aanhang met hun rug naar het veld gekeerdquote:Op donderdag 27 april 2006 00:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
't spel van Ajax viel me niks tegen... Nu maar op hopen op een heet avondje volgende week.
Tuurlijk scoren we 1 keer. Huntelaar heeft gisteren niet gescoord, dus dat gaat hij volgende week even inhalenquote:Op donderdag 27 april 2006 07:38 schreef partyyboyy het volgende:
1 doelpunt en we zijn al zeker. Laat staan dat Groningen er al 2 gaat scoren.
Die CL voorronde is binnen!!!!
Ik zie Groningen er nog wel 2 en ook nog wel 3 scoren maar of dat genoeg is ben ik nog niet van overtuigd.quote:Op donderdag 27 april 2006 07:38 schreef partyyboyy het volgende:
1 doelpunt en we zijn al zeker. Laat staan dat Groningen er al 2 gaat scoren.
Die CL voorronde is binnen!!!!
Calimero!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef anoukforza het volgende:
Wat hoorde ik Ron Jans nou zeggen,''Ajax komt woensdag op bezoek in de goede kant vh noorden''
Zelfde geldt voor die elleboog van Matthijs ...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Die tackle van Boukhari trouwens, was die Wegereef z'n diep donkerrood vergeten of zo?
Groene toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef anoukforza het volgende:
Wat hoorde ik Ron Jans nou zeggen,''Ajax komt woensdag op bezoek in de goede kant vh noorden''
Ik zit waarschijnlijk gewoon in een Groningen vakquote:
Die scharen daarintegen waren wel vet om te zien. Hopelijk krijgt hij nog veel speelminuten.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die kans van Babel op het eindBallen moeten er gewoon in.
Maar goed, 1x scoren daar in het Noorden en dan zal het wel goed zitten.
Leuk om te zien maar dat doet hij maar lekker op het pleintjequote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Die scharen daarintegen waren wel vet om te zien. Hopelijk krijgt hij nog veel speelminuten.
Zulke dingen zie ik nou eenmaal graag. Net als tegen feyenoord, die sublieme aanname van Rosenberg na die pass van Huntelaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Leuk om te zien maar dat doet hij maar lekker op het pleintje![]()
Ik vond die aanname van Rosenberg gister ook subliekquote:Op donderdag 27 april 2006 12:43 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Zulke dingen zie ik nou eenmaal graag. Net als tegen feyenoord, die sublieme aanname van Rosenberg na die pass van Huntelaar.
Soms zijn die kleine dingetjes nog mooier dan de doelpunten.
Die speelde idd een uitstekende wedstrijd. Daar gaat Ajax veel plezier aan beleven.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Rhapsody het volgende:
Als ik Stam zag verdedigen gisteren en de eerste wedstrijd tegen Barca, hoeven we ons geen zorgen te maken om de verdediging. Echt klasse hoe hij bezig was.
ja man, Ronaldinho was nauwelijks te zien in de wedstrijd!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Rhapsody het volgende:
Als ik Stam zag verdedigen gisteren en de eerste wedstrijd tegen Barca, hoeven we ons geen zorgen te maken om de verdediging. Echt klasse hoe hij bezig was.
mooi tochquote:Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Wel mooi hoe Blind snel emotioneel wordt![]()
Haha, sterk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
(de foto van www.trotsvanhetnoorden.nl is gespiegeld dus)
Zo hoort het ook.. die gast wilde toch naar Feyenoordquote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Die tackle van Boukhari trouwens, was die Wegereef z'n diep donkerrood vergeten of zo?
Mooi gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:24 schreef Cruoninga het volgende:
[afbeelding]
(de foto van www.trotsvanhetnoorden.nl is gespiegeld dus)
Same here..quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk gewoon in een Groningen vak.
Dat geldt wel in meer wedstrijden de laatste tijd. Het komt meer door Ronaldinho zelf, dan door de verdedigers die hem dekken.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja man, Ronaldinho was nauwelijks te zien in de wedstrijd!
Je moet je club/provincie nou ook niet teveel eer gaan geven. We spiegelen ons niet zoveel aan jullie.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef anoukforza het volgende:
mijn provinciequote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Je moet je club/provincie nou ook niet teveel eer gaan geven. We spiegelen ons niet zoveel aan jullie.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Nog een kleine 6 uur
Enne, Ajax gaat gewoon naar daar waar ze thuishoren, (voorronde) CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |