quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:23 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben bang dat Ajax vanavond flink de wind van voren gaat krijgen.
(Dus het zal wel weer 2-4 worden...)
Kom op hee.quote:
ach andersom zou het net zo zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Silenus het volgende:
Wel mooi om te zien dat al die gefrustreerde Feyenoordfans nu met alle macht voor Groningen zijn.
Nouja een klein beetje wel, maar ik zou met dit weer in ieder geval niet de hele dag op een forum 'hup grunn' gaan posten.quote:
Daar ben ik ook bang voor maar ze verliezen wel met 3-1 met waarschijnlijk een kutdoelpunt van Huntelaar ofzo in de 87e minuutquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:45 schreef Rhapsody het volgende:
Ajax red het wel.
Ja dikke kansquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor maar ze verliezen wel met 3-1 met waarschijnlijk een kutdoelpunt van Huntelaar ofzo in de 87e minuut![]()
Nee de 94e min met een omhaalquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor maar ze verliezen wel met 3-1 met waarschijnlijk een kutdoelpunt van Huntelaar ofzo in de 87e minuut![]()
Dan ken jij die boeren nog nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef WEST het volgende:
gewoon zorgen dat je in de eerste 25 minuten een doelpunt scoort daarna zijn die boeren wel uitgeblust![]()
Lijkt me onzin, aangezien dit nergens anders terug is te lezen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef partyyboyy het volgende:
Huntelaar geblesseerd vandaag op de training.
Hij speelt dus niet mee.
You wishquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:15 schreef partyyboyy het volgende:
Huntelaar geblesseerd vandaag op de training.
Hij speelt dus niet mee.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:53 schreef Pritt het volgende:
0-6
quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:53 schreef Pritt het volgende:
0-6
De enige "topclub" die zeker geen commentaar mag hebben op de Euroborg is Ajax wel, jezus die Arena wordt echt met de dag lelijkerquote:
boehoe!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
De enige "topclub" die zeker geen commentaar mag hebben op de Euroborg is Ajax wel, jezus die Arena wordt echt met de dag lelijker![]()
Praat je 'maatjes' maar na.......over in de wereld worden stadions nagebouwd naar het ontwerp van de ArenA.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
De enige "topclub" die zeker geen commentaar mag hebben op de Euroborg is Ajax wel, jezus die Arena wordt echt met de dag lelijker![]()
Het is van binnen vrij sfeerloos, kil en als er 's avond wordt gespeeld ook best donker op de tribune. Veld is mooi, schermen zijn mooi, de omloop is mooi, de trappen zijn aardig, zelfs van buiten is het wel aardig, maar van binnen vind ik het vrijwel niets.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:30 schreef Tim_G het volgende:
Behalve dat het niet in een stadscentrum staat vind ik het een mooi stadion. Snap al dat gezeur erom heen niet?
Het was van binnen vrij sfeerloos door al het beton. Is de laatste jaren vrij veel aan veranderd en het wordt langzaamaan een echt Ajax stadion. Net zoals je een nieuw huis gaat bewonen is de verhuizing van Ajax hetzelfde geweest. Het duurt even voordat je je echt thuis voelt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:43 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Het is van binnen vrij sfeerloos, kil en als er 's avond wordt gespeeld ook best donker op de tribune. Veld is mooi, schermen zijn mooi, de omloop is mooi, de trappen zijn aardig, zelfs van buiten is het wel aardig, maar van binnen vind ik het vrijwel niets.
daar ben ik het wel mee eens ja......quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef venomsnake het volgende:
En een gracht hoort niet in een voetbalstadion thuis, die hebben ze al genoeg in A-dam.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef venomsnake het volgende:
Lekkere baggertijd weer trouwens. 19.00![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |