Eensch, ik ben benieuwd op welke tijdstip DWDD in het vernieuwde zenders van de PO komt.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef Urquhart het volgende:
Een van de leukste programma's op de Nederlandse tv
Va volgende week mr Beanquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Jane het volgende:
Laatste week van dit seizoen als ik het goed begreep.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet gehoord wie er morgen komen was ff met andere dingen bezig , dus wie heeft het wel gehoord?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Half 8 begint het in het nieuwe seizoen.
Bah, nu al weer de laatste weekquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Jane het volgende:
geef niks hoor ik hoor het overigens vanavond wel op internetquote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord wie er morgen komen was ff met andere dingen bezig , dus wie heeft het wel gehoord?
Leuk héquote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zit 't nu ook te kijken, dan maar wat later naar stage
In het nieuwe seizoen komt DWDD om 19.30 is voor mij ideaalquote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
DWDD is echtbalen dat het alweer het einde van het seizoen is. Inmiddels past het al helemaal in mijn ritueel: eten, afruimen, DWDD met kopje thee
19.30 is ook goedquote:Op donderdag 27 april 2006 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In het nieuwe seizoen komt DWDD om 19.30 is voor mij ideaalNu kijk ik via internet
![]()
Is idd, jammer dat morgen de laatste uitzending is![]()
Morgenavond is het nog om 19.00quote:Op donderdag 27 april 2006 11:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
19.30 is ook goedik kan alleen morgen niet kijken, want ik moet naar een verjaardag
dus vanavond is voor mij de laatste
Karin Bloemen is okéquote:
idd, jammerquote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef ScottTracy het volgende:
Jammer dat het alweer bijna afgelopen is![]()
Zag het ook net, omg! Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik kijk nu de aflevering van gisteren. Die calltv mevrouw die vind je met dt wil schrijven.
En die roelog luige op zijn italiaans uitspreekt.![]()
Yup, het zou eigenlijk tot half mei nog doorgaan, maar vanwege het succes heeft de Vara besloten er twee weken eerder mee te stoppen. Hun logica daarachter heb ik nog niet ontdektquote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef ScottTracy het volgende:
Jammer dat het alweer bijna afgelopen is![]()
Ik kijk morgen op internet.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Geweldige show vanavond, ik heb echt genoten. Helemaal top.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:43 schreef tong80 het volgende:
Het komt volgend seizoen toch gewoon terug ? Of heb ik wat gemist ?
RTL wat?!?!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik. Om half 8 zodat we RTL-Boulevard een kertje kunnen uikijken.
veels te vroeg voor jequote:Op donderdag 27 april 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
Shit ik kon niet kijken.Nu maar hopen dat ik de herhaling morgen niet vergeet.
Jazeker om 19.30: dan, Dat zei je zelfquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:43 schreef tong80 het volgende:
Het komt volgend seizoen toch gewoon terug ? Of heb ik wat gemist ?
Ik heb het wel kunnen zienquote:
Stel mij video vanavond in.quote:
Ja dat vond ik ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:32 schreef borisz het volgende:
was leuke uitzending
Jemig 4 september pas weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ookJammer dat het afgelopen is.
4 september zijn ze er weer![]()
liever niet. Ook weer met zn johan cruijff fetishquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef mg794613 het volgende:
nee niet weer claudia.....
Ze zouden het gewoon bij van Nieuwkerk moeten houden.
Café de wereld is idd erg leuk ! Het is een leuke onderdeel van het programma.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef Lief-visje het volgende:
heel leuk programma ook met dat cafe de wereld !
Dat is minder, vond 19.00 altijd wel prettig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, en dan om 19.30 begint hetMooie tijd
![]()
Nee ik vond 19.00 niksquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is minder, vond 19.00 altijd wel prettig.
Ik kom regelmatig pas na zeven uur uit mijn werk, dus ik vind het geweldig!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:44 schreef mrsj het volgende:
En straks komt het dus om 19:30.. wat een beroerde timing
Elk voordeel heeft z'n nadeel, elk nadeel heeft z'n voordeelquote:Op zondag 30 april 2006 02:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig pas na zeven uur uit mijn werk, dus ik vind het geweldig!
Nee, ik heb precies hetzelfde. Kan niets serieus nemen wat hij zegtquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan Joost Zwagerman? Wat doet die vent buiten af en toe een boekje of een column schrijven dat hem het recht geeft om iedereen af te zeiken. Ik vind het heerlijk dat talpa afgezeken wordt, maar dan niet door hem.
Een keer maar? Dat is zondequote:Op vrijdag 1 september 2006 11:09 schreef bladibladibla het volgende:
Ik zit maandag om 19:30 voor de buis!
Kan ik eindelijk eens het begin van het programma zien: ik denk dat ik dat in al die tijd pas één keer gezien heb...
nu mis je het half acht nieuws op rtl en het acht uur journaalquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Een keer maar? Dat is zondeIk vind het een mooie tijd 19.30-20.30 !
Ik was (en ben) rond die tijd altijd de keuken aan het opruimenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Een keer maar? Dat is zondeIk vind het een mooie tijd 19.30-20.30 !
Ja dat welquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:00 schreef berc het volgende:
[..]
nu mis je het half acht nieuws op rtl en het acht uur journaal![]()
![]()
![]()
Inderdaad moet het gebeuren ..Ik keek eerst elke avond online naar DWDD ! Want ik kon toen ook niet kijkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:12 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ik was (en ben) rond die tijd altijd de keuken aan het opruimen
Moet ook gebeuren hè? Gelukkig hebben ze daar bij de VARA nu begrip voor getoond
Eens.quote:Op maandag 4 september 2006 11:14 schreef Stansfield het volgende:
Maar wachten tot morgen wanneer matthijs het presenteert, dan is het toch een stuk leuker.
Eensquote:Op maandag 4 september 2006 11:14 schreef Stansfield het volgende:
Maar wachten tot morgen wanneer matthijs het presenteert, dan is het toch een stuk leuker.
Logisch, die zit live met Holland Sport hierna.quote:
Breedbeeld iddquote:Op maandag 4 september 2006 20:14 schreef VincentAdam het volgende:
Klopt het dat De wereld draait door in breedbeeld wordt uitgezonden?
Ik heb zo'n heel klein tv'tje en het ziet er een beetje raar uit?
jep dat is mijn mening ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Claudia deed toch ook goed..Maar ik heb ook liever Mathijs hoor![]()
ik denk dat je de enige bent die dat jammer vindquote:Op maandag 4 september 2006 19:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wel jammer dat het samenvalt met Lotte op Talpa
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:36 schreef RJW_NB het volgende:
[..]
ik denk dat je de enige bent die dat jammer vind![]()
![]()
Soms zal daar een langere aflevering te zien zijn: voetbalwedstrijden kunnen er voor zorgen dat DWDD eerder moet stoppen. Ze gaan dan net als Paul de Leeuw door op internet. 's Avonds is dan de hele aflevering te zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef evert het volgende:
wat een genot dat het 's nachts nu herhaald wordt!
quote:Ewart van der Horst, eindredacteur van het VARA-programma De wereld draait door, is niet blij met het nieuwe uitzendtijdstip van de talkshow. Het tweede seizoen is gisteren van start gegaan, maar door de nieuwe netindeling van de publieke omroep is het uitzendtijdstip van 19.00 uur naar 19.30 verschoven. Met als gevolg dat het programma een half uur met het veel bekeken Journaal moet concurreren.
In de weken dat er Champions League-voetbal wordt gespeeld, worden de uitzendingen van dinsdag en woensdag bovendien om acht uur afgekapt. “We stonden eerst om half negen in de schema’s en dan zouden we op voetbaldagen helemaal niet te zien zijn“, aldus eindredacteur Van der Horst in de GPD-bladen. Er is echter wel een oplossing bedacht. “We gaan op dagen dat er voetbal is vanaf acht uur door op internet, zoals Paul de Leeuw dat op zaterdag in Mooi! Weer de Leeuw ook altijd doet. We hadden er voor kunnen kiezen om een korter programma te maken, maar rond twaalf uur ’s avonds hebben we een late night-herhaling en daarna gaan we als enige programma - Nova zit vanaf deze week op Nederland 2 - de nachtcarrousel in op Nederland 3. Die herhalingen bevatten dus uniek materiaal.”
Over de concurrentie met het Journaal zegt presentator Matthijs van Nieuwkerk: “We moeten iets verzinnen rond acht uur, waardoor we de kijkers vast kunnen houden zodat ze niet naar het Journaal zappen.“
Ik ben niet blindquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:24 schreef Mark het volgende:
Ja, wat ik zei dus
Wat een uitkomst inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:36 schreef evert het volgende:
wat een genot dat het 's nachts nu herhaald wordt!
Bitchquote:
Ik ga haar steeds meer waarderen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Georgina: "Ik snap niet dat die kinderen Breezahs drinken, vodka is veel lekkerder"..
Haar fout is dan ook dat ze bijna elke zin begint met: "Ik denk..."quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:18 schreef webfreak het volgende:
Godsamme, het is net alsof die Georgina met de week dommer wordt
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ik ben groot fan van Rouvoet.
Ilk vind haar zus wel leukquote:
ja je valt wel op lesbische vrouwen.quote:
Ja.quote:
Wat heb jij GVD tegen mij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja je valt wel op lesbische vrouwen.
Wat discrimineer jij op iedereen.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:44 schreef tong80 het volgende:
Da's een lesbienne, en is nog dommer.
Jij op domme Georgina, ach ja, je hebt ook niemand hé.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja je valt wel op lesbische vrouwen.
Ik vind het lekker. Wat zou je dan willen ? Zware kost op dit tijdsstip ?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:41 schreef Verbal het volgende:
Ik blijf het toch geen sterk programma vinden. De helft wordt gevuld met gasten van de commerciële tv, de andere helft met collega's van de publieke omroep. Er is geen makkelijker manier van tv maken, gewoon drie kwartier mensen gratis reclame laten maken voor waar ze mee bezig zijn
V.
Je wilt rukken op een kogelstootster?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:56 schreef SunChaser het volgende:
Heeft iemand foto's van die dochters?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wilt rukken op een kogelstootster?
Vervelende stem inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Vermoeiende vrouw die Bridget, die tevens veel te hard praat.
Dat wordt een heerlijke flop.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef golfer het volgende:
En dan gaat ze met die overhypte Cees Geel ook nog eens proberen Barend&Van Dorp op te volgen.
quote:
doet hij wel meer jammer dat heeft hij helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef SunChaser het volgende:
Dat Hoe Word Ik een Gooise Vrouw lijkt me wel oke. Dat Woef met CN'ers lijkt me weer ronduit kut. Die van Nieuwkerk zat wel te slijmen btw
en ook nu om 01.15 uur!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef SunChaser het volgende:
Goed programma, ook lekker om iets over twaalven te kijken trouwens.
woef met cn'ers is al tweemaal geweest. en scoorde gisteren nog 100.000 kijkers....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef SunChaser het volgende:
Dat Hoe Word Ik een Gooise Vrouw lijkt me wel oke. Dat Woef met CN'ers lijkt me weer ronduit kut. Die van Nieuwkerk zat wel te slijmen btw
Ze zei dat het goeie kijkcijfers warenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:17 schreef evert het volgende:
[..]
woef met cn'ers is al tweemaal geweest. en scoorde gisteren nog 100.000 kijkers....
tja, zelfs birgit stelt haar normen naar beneden bijquote:Op donderdag 7 september 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zei dat het goeie kijkcijfers waren
Jij wel op FOK zeker!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef SunChaser het volgende:
Sjors voegt verder weinig toe aan de tafeldiscussies.
Helemaal mee eens, ze kunnen die aankondiging beter aanpassen..quote:Op woensdag 6 september 2006 19:41 schreef Verbal het volgende:
Ik blijf het toch geen sterk programma vinden. De helft wordt gevuld met gasten van de commerciële tv, de andere helft met collega's van de publieke omroep. Er is geen makkelijker manier van tv maken, gewoon drie kwartier mensen gratis reclame laten maken voor waar ze mee bezig zijn
V.
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef Stansfield het volgende:
Hoe word ik een gooische vrouw lijkt me wel erg grappig.
Verder vond ik het een goede aflevering. Rooks had goed door dat de mevrouw kneteman het even moeilijk had na het filmpje en hij ging maar gelijk een beetje ouwehoeren om haar even bij te laten komen.
En is mathijs vegetarier??
Ja inderdaad een geweldige programmaquote:
Daarom vond ik het ook zo goed van steven rooks dat hij dat merkte en toen maar het woord nam.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ookDat is ook wel te begrijpen, dat ze moeilijk mee had toen ze het filmpje zag van onze Kneet..Ik kreeg ook tranen in mijn ogen
![]()
Je kan het kijken via www.uitzendinggemist.nl of via het vara site.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Baal er van dat ik het niet heb kunnen zien.
Hoewel het van mij best iets zwaarder zou mogen is dit niet mijn onderhavige punt van kritiek.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het lekker. Wat zou je dan willen ? Zware kost op dit tijdsstip ?
Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Stansfield het volgende:
Dat hou je bij het begin van het nieuwe tv seizoen toch denk ik. Volgende week zal dat wel minder zijn. Vorige jaar hadden ze ook vaak leuke en afwisselende gasten.
Ik wijs nog een keer op het m.i. geweldige artikel "Zelfbezwangering".quote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Verbal het volgende:
Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.
V.
http://members.home.nl/ba(...)lfbezwangering_1.jpgquote:..
Vroeger kwamen de gasten van buiten, het waren mensen 'in het nieuws': een filmer, een schrijver, een politicus. Sinds er meer programma's zijn dan gasten in het nieuws, is de televisie haar eigen gasten gaan creëren. De kijker krijgt de indruk dat al die zenders letterlijk vensters naar elkaar vormen, daarachter bewegen zich de Bekende Nederlanders, van glazen kamer naar glazen kamer.
..
Op Nederland 3 is een programma als De wereld draait door exemplarisch voor die ontwikkeling.
het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.
V.
Ik vind ook dat het wel meevalt. Het is ook maar net waar je interesses liggen. De Wereld Draait Door heeft ook een meerwaarde ten opzichte van andere gelijksoortige programma's zoals Goedemorgen Nederland. Dat is naar mijn mening Matthijs van Nieuwkerk die het geweldig doet. Als Claudia de Breij het presenteert, kijk ik nooit.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef evert het volgende:
[..]
het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.
maar vanavond Zwartboek. dus een film. en gisteren Van Schijndel en mevr. Knetemann/Rooks en de krokettenmeneer, had allemaal niets met tv te maken. alleen bridget was tv. dus ca. 25%, is dat nu zo erg?
Erg? Nee. Andere dingen zijn erg.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef evert het volgende:
[..]
het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.
maar vanavond Zwartboek. dus een film. en gisteren Van Schijndel en mevr. Knetemann/Rooks en de krokettenmeneer, had allemaal niets met tv te maken. alleen bridget was tv. dus ca. 25%, is dat nu zo erg?
Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Verbal het volgende:
Maar ik snap de jubelstemming over dit niet bijzondere tv-programma niet.
(..)
Maar ga alsjeblieft niet allemaal doen alsof het zo verfrissend is, want dat is het gewoonweg niet.
De kracht van het programma zit m ook in de vaart waarmee de verschillende onderwerpen elkaar afwisselen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.
Vanavond weinig afwisseling te verwachten:quote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef Biglebowski het volgende:
De kracht van het programma zit m ook in de vaart waarmee de verschillende onderwerpen elkaar afwisselen.
Juist!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef Veerboot het volgende:
Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.
heb je al een programma gezien over zwartboek met en de regisseur en alle hoofdrolspelers in een studio?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Erg? Nee. Andere dingen zijn erg.
Maar ik snap de jubelstemming over dit niet bijzondere tv-programma niet. En Zwartboek... sjongejonge, da's nog eens een origineel onderwerp. Daar heeft men het nog niet over gehad en gaat men het niet over hebben de komende weken.
Ik vind het verder allemaal best, en als mensen er plezier aan beleven, prima. Maar ga alsjeblieft niet allemaal doen alsof het zo verfrissend is, want dat is het gewoonweg niet.
V.
Claudia de Brey doet s'maandags de uitzending !quote:Op donderdag 7 september 2006 17:46 schreef Nolius het volgende:
Zolang Claudia de presentatie niet heeft, is het programma zeer goed te pruimen
Ja, wat denk je? Zou Nolius het daarom misschien ook zeggen?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Claudia de Brey doet s'maandags de uitzending !
Leuk gevoel voor humor inderdaad.quote:
Ik vermoed dat ze niet de laatste zullen zijn. maar goed, je hoeft niet per se unieke gasten te hebben, maar ik vind de originaliteit gewoon niet ver te zoeken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:39 schreef evert het volgende:
[..]
heb je al een programma gezien over zwartboek met en de regisseur en alle hoofdrolspelers in een studio?
Diepgang valt behoorlijk tegen. Talkshows zijn er meer dan genoeg en RTL Boulevard is een programma met meer vaart en meer onderwerpen (maar da's geen talkshow).quote:erfrissend? noem dat een ander programma met dit scala aan onderwerpen (zie gastenlijst van gisteren) met dezelfde vaart en dezelfde diepgang?
en een tip: ook verder in de nacht. zit alleen ca. 15 minuten pauze steeds tussen voordat ze opnieuw beginnenquote:
Viel me van de week in de herhaling 's nachts trouwens op dat die foutjes (qua instarten van het fragment) er tot twee maal toe uitgeknipt waren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Er gaat wel opvallend veel mis rond "De TV draait door".
Wordt inderdaad tijd dat ze zich erzelf inzetten, vindt die kop van Mathijs dan wel weer leukquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Er gaat wel opvallend veel mis rond "De TV draait door".
Wat een stom toevalquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:36 schreef Oxyligen het volgende:
Grappig dat Marc-Marie de groeten deed aan Hans & Nelleke op Kreta, dat zijn kennissen van me. En goede vrienden van mijn zus & (Grieks) zwager die op Kreta wonen. Ze hebben ook een avondje met Marc-Marie doorgebracht maar kenden hem helemaal niet, mijn zwager dacht eerst nog dat het een vrouw was
1 uur pasquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef Arcee het volgende:
Ik ga 't straks nog kijken.
Annemieke Verdoorn.
Nu.quote:
Hmmm, net de laatste keer dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:55 schreef SunChaser het volgende:
Wel top dat t idd de hele nacht wordt herhaald![]()
Gaat op internet verder.quote:
Ja, ik hoop sowieso niet dat dat een trend wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:01 schreef golfer het volgende:
Wat een baut-idee om gewoon halverwege de uitzending verder te gaan op Internet.
Wat heb je eraan, alsof er geen ruimte is op 3 netten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik hoop sowieso niet dat dat een trend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |