en een tip: ook verder in de nacht. zit alleen ca. 15 minuten pauze steeds tussen voordat ze opnieuw beginnenquote:
Viel me van de week in de herhaling 's nachts trouwens op dat die foutjes (qua instarten van het fragment) er tot twee maal toe uitgeknipt waren.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Er gaat wel opvallend veel mis rond "De TV draait door".
Wordt inderdaad tijd dat ze zich erzelf inzetten, vindt die kop van Mathijs dan wel weer leukquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Er gaat wel opvallend veel mis rond "De TV draait door".
Wat een stom toevalquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:36 schreef Oxyligen het volgende:
Grappig dat Marc-Marie de groeten deed aan Hans & Nelleke op Kreta, dat zijn kennissen van me. En goede vrienden van mijn zus & (Grieks) zwager die op Kreta wonen. Ze hebben ook een avondje met Marc-Marie doorgebracht maar kenden hem helemaal niet, mijn zwager dacht eerst nog dat het een vrouw was
1 uur pasquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef Arcee het volgende:
Ik ga 't straks nog kijken.
Annemieke Verdoorn.
Nu.quote:
Hmmm, net de laatste keer dusquote:Op zaterdag 9 september 2006 04:55 schreef SunChaser het volgende:
Wel top dat t idd de hele nacht wordt herhaald![]()
Gaat op internet verder.quote:
Ja, ik hoop sowieso niet dat dat een trend wordt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:01 schreef golfer het volgende:
Wat een baut-idee om gewoon halverwege de uitzending verder te gaan op Internet.
Wat heb je eraan, alsof er geen ruimte is op 3 netten?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik hoop sowieso niet dat dat een trend wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |