Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Stansfield het volgende:
Dat hou je bij het begin van het nieuwe tv seizoen toch denk ik. Volgende week zal dat wel minder zijn. Vorige jaar hadden ze ook vaak leuke en afwisselende gasten.
Ik wijs nog een keer op het m.i. geweldige artikel "Zelfbezwangering".quote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Verbal het volgende:
Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.
V.
http://members.home.nl/ba(...)lfbezwangering_1.jpgquote:..
Vroeger kwamen de gasten van buiten, het waren mensen 'in het nieuws': een filmer, een schrijver, een politicus. Sinds er meer programma's zijn dan gasten in het nieuws, is de televisie haar eigen gasten gaan creëren. De kijker krijgt de indruk dat al die zenders letterlijk vensters naar elkaar vormen, daarachter bewegen zich de Bekende Nederlanders, van glazen kamer naar glazen kamer.
..
Op Nederland 3 is een programma als De wereld draait door exemplarisch voor die ontwikkeling.
het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.
V.
Ik vind ook dat het wel meevalt. Het is ook maar net waar je interesses liggen. De Wereld Draait Door heeft ook een meerwaarde ten opzichte van andere gelijksoortige programma's zoals Goedemorgen Nederland. Dat is naar mijn mening Matthijs van Nieuwkerk die het geweldig doet. Als Claudia de Breij het presenteert, kijk ik nooit.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef evert het volgende:
[..]
het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.
maar vanavond Zwartboek. dus een film. en gisteren Van Schijndel en mevr. Knetemann/Rooks en de krokettenmeneer, had allemaal niets met tv te maken. alleen bridget was tv. dus ca. 25%, is dat nu zo erg?
Erg? Nee. Andere dingen zijn erg.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef evert het volgende:
[..]
het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.
maar vanavond Zwartboek. dus een film. en gisteren Van Schijndel en mevr. Knetemann/Rooks en de krokettenmeneer, had allemaal niets met tv te maken. alleen bridget was tv. dus ca. 25%, is dat nu zo erg?
Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Verbal het volgende:
Maar ik snap de jubelstemming over dit niet bijzondere tv-programma niet.
(..)
Maar ga alsjeblieft niet allemaal doen alsof het zo verfrissend is, want dat is het gewoonweg niet.
De kracht van het programma zit m ook in de vaart waarmee de verschillende onderwerpen elkaar afwisselen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.
Vanavond weinig afwisseling te verwachten:quote:Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef Biglebowski het volgende:
De kracht van het programma zit m ook in de vaart waarmee de verschillende onderwerpen elkaar afwisselen.
Juist!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef Veerboot het volgende:
Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.
heb je al een programma gezien over zwartboek met en de regisseur en alle hoofdrolspelers in een studio?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Erg? Nee. Andere dingen zijn erg.
Maar ik snap de jubelstemming over dit niet bijzondere tv-programma niet. En Zwartboek... sjongejonge, da's nog eens een origineel onderwerp. Daar heeft men het nog niet over gehad en gaat men het niet over hebben de komende weken.
Ik vind het verder allemaal best, en als mensen er plezier aan beleven, prima. Maar ga alsjeblieft niet allemaal doen alsof het zo verfrissend is, want dat is het gewoonweg niet.
V.
Claudia de Brey doet s'maandags de uitzending !quote:Op donderdag 7 september 2006 17:46 schreef Nolius het volgende:
Zolang Claudia de presentatie niet heeft, is het programma zeer goed te pruimen
Ja, wat denk je? Zou Nolius het daarom misschien ook zeggen?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Claudia de Brey doet s'maandags de uitzending !
Leuk gevoel voor humor inderdaad.quote:
Ik vermoed dat ze niet de laatste zullen zijn. maar goed, je hoeft niet per se unieke gasten te hebben, maar ik vind de originaliteit gewoon niet ver te zoeken.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:39 schreef evert het volgende:
[..]
heb je al een programma gezien over zwartboek met en de regisseur en alle hoofdrolspelers in een studio?
Diepgang valt behoorlijk tegen. Talkshows zijn er meer dan genoeg en RTL Boulevard is een programma met meer vaart en meer onderwerpen (maar da's geen talkshow).quote:erfrissend? noem dat een ander programma met dit scala aan onderwerpen (zie gastenlijst van gisteren) met dezelfde vaart en dezelfde diepgang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |