abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41579507
Dat hou je bij het begin van het nieuwe tv seizoen toch denk ik. Volgende week zal dat wel minder zijn. Vorige jaar hadden ze ook vaak leuke en afwisselende gasten.
  donderdag 7 september 2006 @ 12:13:54 #227
136 V.
Like tears in rain...
pi_41579524
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Stansfield het volgende:
Dat hou je bij het begin van het nieuwe tv seizoen toch denk ik. Volgende week zal dat wel minder zijn. Vorige jaar hadden ze ook vaak leuke en afwisselende gasten.
Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 september 2006 @ 13:04:28 #228
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_41580979
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Verbal het volgende:
Nee, dat vond ik nou vorig jaar ook al een makke van het programma. En die doublures worden dit jaar alleen maar erger, met nóg meer programma's die uit de zelfde waan-van-de-dag-vijver vissen.

V.
Ik wijs nog een keer op het m.i. geweldige artikel "Zelfbezwangering".
quote:
..
Vroeger kwamen de gasten van buiten, het waren mensen 'in het nieuws': een filmer, een schrijver, een politicus. Sinds er meer programma's zijn dan gasten in het nieuws, is de televisie haar eigen gasten gaan creëren. De kijker krijgt de indruk dat al die zenders letterlijk vensters naar elkaar vormen, daarachter bewegen zich de Bekende Nederlanders, van glazen kamer naar glazen kamer.
..
Op Nederland 3 is een programma als De wereld draait door exemplarisch voor die ontwikkeling.
http://members.home.nl/ba(...)lfbezwangering_1.jpg
http://members.home.nl/ba(...)lfbezwangering_2.jpg
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  donderdag 7 september 2006 @ 13:29:16 #229
136 V.
Like tears in rain...
pi_41581698
Nou, dat dus inderdaad. Het is overigens wel ironisch in deze dat het een artikel uit de VARA-gids is

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:29:32 #230
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_41583691
quote:
Op donderdag 7 september 2006 12:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.
maar vanavond Zwartboek. dus een film. en gisteren Van Schijndel en mevr. Knetemann/Rooks en de krokettenmeneer, had allemaal niets met tv te maken. alleen bridget was tv. dus ca. 25%, is dat nu zo erg?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_41583843
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef evert het volgende:

[..]

het verwijt kun je niet DWDD maken als specifiek programma. er zijn nu eenmaal veel te veel tv zenders in nederland en voor een bepaald type programma vist iedereen in dezelfde vijver. en ja, bij de start van een nieuw tv seizoen met zoveel nieuwe programma's heb je, zeker begin september, veel tv mensen. overigens wat het vorig jaar, bij de start van het programma, niet anders hoor.
maar vanavond Zwartboek. dus een film. en gisteren Van Schijndel en mevr. Knetemann/Rooks en de krokettenmeneer, had allemaal niets met tv te maken. alleen bridget was tv. dus ca. 25%, is dat nu zo erg?
Ik vind ook dat het wel meevalt. Het is ook maar net waar je interesses liggen. De Wereld Draait Door heeft ook een meerwaarde ten opzichte van andere gelijksoortige programma's zoals Goedemorgen Nederland. Dat is naar mijn mening Matthijs van Nieuwkerk die het geweldig doet. Als Claudia de Breij het presenteert, kijk ik nooit.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:41:49 #232
136 V.
Like tears in rain...
pi_41584094
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef evert het volgende:

[..]

Erg? Nee. Andere dingen zijn erg.

Maar ik snap de jubelstemming over dit niet bijzondere tv-programma niet. En Zwartboek... sjongejonge, da's nog eens een origineel onderwerp. Daar heeft men het nog niet over gehad en gaat men het niet over hebben de komende weken.

Ik vind het verder allemaal best, en als mensen er plezier aan beleven, prima. Maar ga alsjeblieft niet allemaal doen alsof het zo verfrissend is, want dat is het gewoonweg niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:53:20 #233
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_41584438
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Verbal het volgende:
Maar ik snap de jubelstemming over dit niet bijzondere tv-programma niet.
(..)
Maar ga alsjeblieft niet allemaal doen alsof het zo verfrissend is, want dat is het gewoonweg niet.
Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.
pi_41586694
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Het kijkt gewoon lekker weg, en in vergelijking met andere programma's die in dezelfde vijver vissen vind ik het -maar dat is misschien persoonlijk- wel degelijk een verfrissend programma door de manier waarop Mathijs van Nieuwkerk het presenteert. De benadering qua toon is goed.
De kracht van het programma zit m ook in de vaart waarmee de verschillende onderwerpen elkaar afwisselen.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  donderdag 7 september 2006 @ 16:11:27 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41586800
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:07 schreef Biglebowski het volgende:

De kracht van het programma zit m ook in de vaart waarmee de verschillende onderwerpen elkaar afwisselen.
Vanavond weinig afwisseling te verwachten:

De wereld draait door’ staat op 7 september geheel in het teken van ‘Zwartboek’, de nieuwste film van Paul Verhoeven. Matthijs van Nieuwkerk ontvangt dan niet alleen regisseur Verhoeven maar ook de hoofdrolspelers Carice van Houten, Thom Hoffman, Halina Reijn en Derek de Lint. Ook te gast is scenarioschrijver Gerard Soeteman.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 september 2006 @ 16:20:38 #236
862 Arcee
Look closer
pi_41587149
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:53 schreef Veerboot het volgende:
Juist!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:39:56 #237
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_41589503
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Erg? Nee. Andere dingen zijn erg.

Maar ik snap de jubelstemming over dit niet bijzondere tv-programma niet. En Zwartboek... sjongejonge, da's nog eens een origineel onderwerp. Daar heeft men het nog niet over gehad en gaat men het niet over hebben de komende weken.

Ik vind het verder allemaal best, en als mensen er plezier aan beleven, prima. Maar ga alsjeblieft niet allemaal doen alsof het zo verfrissend is, want dat is het gewoonweg niet.

V.
heb je al een programma gezien over zwartboek met en de regisseur en alle hoofdrolspelers in een studio?
verfrissend? noem dat een ander programma met dit scala aan onderwerpen (zie gastenlijst van gisteren) met dezelfde vaart en dezelfde diepgang?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_41589676
Zolang Claudia de presentatie niet heeft, is het programma zeer goed te pruimen
  donderdag 7 september 2006 @ 18:06:22 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41590169
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:46 schreef Nolius het volgende:
Zolang Claudia de presentatie niet heeft, is het programma zeer goed te pruimen
Claudia de Brey doet s'maandags de uitzending !
pi_41590451
Het wordt hoog tijd dat Claudia er de breij aan geeft... Ze kan 't gewoon niet.
Matthijs is een vakman; die kan presenteren, interviewen, een interessant TV-programma maken..
Claudia is een cabaratiere (schijnt..). Ze is in elk geval GEEN presentatrice, zo blijkt wekelijks weer. Schoenmaker blijf bij je leest!
Tijd voor Claudia om er een eind aan te Breijen.
  donderdag 7 september 2006 @ 19:21:08 #241
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_41592128
quote:
Op donderdag 7 september 2006 18:06 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Claudia de Brey doet s'maandags de uitzending !
Ja, wat denk je? Zou Nolius het daarom misschien ook zeggen?

Verder vind ik de discussie over of het 'verfrissend' is een beetje bullshit. Ik ga toch niet naar iets kijken omdát het verfrissend is? Ik kijk toch gewoon omdat ik er plezier in heb om te kijken? Er zullen genoeg dingen zijn die wél verfrissend zijn, maar die me geen zak boeien. Dan kijk ik dus gewoon niet!
Misschien zoekt men tegenwoordig wel teveel naar 'verfrissing' en vergeten ze dat het ook gewoon 'leuk' moet zijn!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_41592654
Zwartboek special nu. Heerlijke man die Paul Verhoeven
pi_41593154
Carice
  Trouwste user 2022 donderdag 7 september 2006 @ 19:59:12 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_41593207
Hoe laat is de herhaling ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 7 september 2006 @ 20:01:17 #245
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_41593276
Paul Verhoeven is best grappig.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 7 september 2006 @ 20:13:38 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41593634
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef Jane het volgende:
Leuk gevoel voor humor inderdaad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 september 2006 @ 20:19:34 #247
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41593822
quote:
Op donderdag 7 september 2006 20:01 schreef Jane het volgende:
Ja een leuke man is Paul verhoeven
  donderdag 7 september 2006 @ 20:23:31 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_41593931
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:39 schreef evert het volgende:

[..]

heb je al een programma gezien over zwartboek met en de regisseur en alle hoofdrolspelers in een studio?
Ik vermoed dat ze niet de laatste zullen zijn. maar goed, je hoeft niet per se unieke gasten te hebben, maar ik vind de originaliteit gewoon niet ver te zoeken.
quote:
erfrissend? noem dat een ander programma met dit scala aan onderwerpen (zie gastenlijst van gisteren) met dezelfde vaart en dezelfde diepgang?
Diepgang valt behoorlijk tegen. Talkshows zijn er meer dan genoeg en RTL Boulevard is een programma met meer vaart en meer onderwerpen (maar da's geen talkshow).

Nogmaals, iedereen mag het een prachtig programma vinden, wat zou ik daarover moeten vinden, alleen , ik vind het ongeïnspireerd voor wat betreft de onderwerpen (zeker het gehalte inteeltgasten) en niet diepgaand. Sorry. Dat mag ik dan toch vinden?
Ik vind alleen het opgehemel en gejubel wat overdreven. Alsof dit programma de verlossing op tv-gebied is, zeg.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41594010
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat is de herhaling ?

23.50.
sig verwijderd door FA
  donderdag 7 september 2006 @ 20:27:18 #250
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_41594074