Eensch, ik ben benieuwd op welke tijdstip DWDD in het vernieuwde zenders van de PO komt.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef Urquhart het volgende:
Een van de leukste programma's op de Nederlandse tv
Va volgende week mr Beanquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Jane het volgende:
Laatste week van dit seizoen als ik het goed begreep.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet gehoord wie er morgen komen was ff met andere dingen bezig , dus wie heeft het wel gehoord?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Half 8 begint het in het nieuwe seizoen.
Bah, nu al weer de laatste weekquote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Jane het volgende:
geef niks hoor ik hoor het overigens vanavond wel op internetquote:Op woensdag 26 april 2006 21:06 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord wie er morgen komen was ff met andere dingen bezig , dus wie heeft het wel gehoord?
Leuk héquote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zit 't nu ook te kijken, dan maar wat later naar stage
In het nieuwe seizoen komt DWDD om 19.30 is voor mij ideaalquote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
DWDD is echtbalen dat het alweer het einde van het seizoen is. Inmiddels past het al helemaal in mijn ritueel: eten, afruimen, DWDD met kopje thee
19.30 is ook goedquote:Op donderdag 27 april 2006 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In het nieuwe seizoen komt DWDD om 19.30 is voor mij ideaalNu kijk ik via internet
![]()
Is idd, jammer dat morgen de laatste uitzending is![]()
Morgenavond is het nog om 19.00quote:Op donderdag 27 april 2006 11:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
19.30 is ook goedik kan alleen morgen niet kijken, want ik moet naar een verjaardag
dus vanavond is voor mij de laatste
Karin Bloemen is okéquote:
idd, jammerquote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef ScottTracy het volgende:
Jammer dat het alweer bijna afgelopen is![]()
Zag het ook net, omg! Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik kijk nu de aflevering van gisteren. Die calltv mevrouw die vind je met dt wil schrijven.
En die roelog luige op zijn italiaans uitspreekt.![]()
Yup, het zou eigenlijk tot half mei nog doorgaan, maar vanwege het succes heeft de Vara besloten er twee weken eerder mee te stoppen. Hun logica daarachter heb ik nog niet ontdektquote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef ScottTracy het volgende:
Jammer dat het alweer bijna afgelopen is![]()
Ik kijk morgen op internet.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Geweldige show vanavond, ik heb echt genoten. Helemaal top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |