De Gebukte Geitenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:53 schreef Neleos het volgende:
Ik moet zo weg, dus ga eens even het goede antwoord gokken, mensen...
Eentje uit jouw rijtje is bijna goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De Gebukte Geiten
De Schapen
De Newbiedoebiedoe's
Ranja feat. Motorhead
De Pies Mannen
G & the Lo's?
Daisy en de Dukes
Berkery Soundsystem
The Mad Masta's
??
Wat het 'topictitel' betreft; dit heb ik meteen aangegeven in FB. Wat de Romeinse cijfers betreft: Klik.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TOPICTITEL: Fok! TVP Trivia deel VEELSTEVEELROMEINSECIJFERS
dat was bedoelt als een sneer naar de romeinse cijfers in het algemeenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat het 'topictitel' betreft; dit heb ik meteen aangegeven in FB. Wat de Romeinse cijfers betreft: Klik.
p.s. Die site heeft het over DE antwoord....
Ja, nou je er over begint: hadden we niet ooit iets van een poll gehouden waarbij 75% van de stemmen TEGEN Romeinse letters was?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat de Romeinse cijfers betreft:
tja......quote:Op woensdag 26 april 2006 19:41 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja, nou je er over begint: hadden we niet ooit iets van een poll gehouden waarbij 75% van de stemmen TEGEN Romeinse letters was?![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:07 schreef belsen het volgende:
Ik heb in elk geval de OP weer herverupdate...
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost...
[afbeelding]
Nou vooruit dan.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef GLO het volgende:
Vind je tweeëneenhalf uur staren niet genoeg dan?
O diequote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Het zijn Daisy's Dukes.
Het waren de opgestroopte mouwen van zijn colbertje ...quote:
Hij lijkt er wel op, hè?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ad Visser?
Nope.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:21 schreef Berkery het volgende:
Steve Miller?
quote:In addition to co-writing one classic mid-'60s pop-rock song, "This Diamond Ring" (though it was written as an R&B number), he was a very audible sessionman on some of the most important records of mid-decade, including Bob Dylan's "Like a Rolling Stone."also joined and led, and then lost two major groups, the
and Blood, Sweat & Tears. He played on two classic blues-rock albums in conjunction with his friend
. As a producer at Columbia, he signed the British invasion act the Zombies just in time for them to complete the best LP in their entire history; and still later,
discovered Lynyrd Skynyrd and produced their best work.
Ja, tweemaal goed!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef GLO het volgende:
Al Kooper dan, en die man linksboven kwam me al bekend voor, is dat dan Mike Bloomfield?
Steve Katz dan misschien?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, tweemaal goed!
De bandnaam zit er niet meer in, vrees ik, daarom het punt voor de meneer rechtsonder.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef GLO het volgende:
Steve Katz dan misschien?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef GLO het volgende:
Dan zéker Steve Katz al wist ik niet dat hij 3 x Lou Reed geproduceerd had
Heb net m'n Reed-platen gecheckt, en zag idd z'n naam bij R&R Animal. Live en Sally heb ik niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:48 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Rock 'n roll Animal, Live en Sally can't dance.
Ha, ja dus. Heb zelf geen platen van ze en ook nooit foto's van ze gezienquote:Op woensdag 26 april 2006 21:47 schreef GLO het volgende:
Trouwens, de band zal dan wel Blues Project zijn.
Hé, ik wel! Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef GLO het volgende:
Heb net m'n Reed-platen gecheckt, en zag idd z'n naam bij R&R Animal. Live en Sally heb ik niet.
quote:Born Ian Willis on Dec 24, 1945 in Stoke-on-Trent, England
quote:Not much is known about's early years, just that he was the son of a vicar. With the British Invasion of the early '60s, the young
became interested in music, playing in such long-forgotten bluesy rock outfits as the Rainmakers, the Rockin' Vickers, and Opal Butterfly.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Lemmy !
Niet vergeten:quote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Lemmy !
je band Sam Gopal vergeten in het band lijstje
Ze maakten beiden muziek.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef GLO het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Frank Zappa en Johnny Ramone, behalve dan dat ze allebei dood zijn?
Helaas, jaquote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef dolle_hond het volgende:
prostaatkanker?
Jazekerquote:Op woensdag 26 april 2006 23:17 schreef bartrid het volgende:
cathedral dus.
Dan eerder the Dream Syndicatequote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef Neleos het volgende:
Dream Academy?
quote:Julian Lennon, Ziggy Marley, Kelly Osbourne: allemaal artiesten die niet gebukt gaan onder het 'kind van-syndroom'. Ze treden in de voetsporen van hun beroemde pa en hebben naam gemaakt met eigen muziek.en
![]()
pakken het iets anders aan. Samen met mamma
waken ze over de muzikale erfenis die vader
ze naliet.
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:32 schreef cafca het volgende:
Die rechterdude komt mij ook wel redelijk bekend voor....
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:42 schreef cafca het volgende:
Ah. peaceman vraagt nu eens een bandje dat niet alleen onbekend is bij de rest van de Trivia-spelers, maar ook bij hemzelf
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:51 schreef Berkery het volgende:
* Berkery] zwaait naar collega peaceman[/me]
[me=is ook weer werkzoekende
Jij zit in de ICT, toch? Mocht je nog verder willen zoeken, mail maar ff.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:56 schreef Berkery het volgende:
Ik vind het niet zo erg, ik ging er de laatste tijd niet bepaald fluitend naar mijn werk. En ik hoop snel wat nieuws te vinden (vandaag en gisteren al op gesprek geweest).
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:10 schreef cafca het volgende:
Margot & theTenenbaums
zal wel teveel voor de hand liggen.....
Ok!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij zit in de ICT, toch? Mocht je nog verder willen zoeken, mail maar ff.
Ik had ook een storing met @home van de week. Maar bij mij werkt het al weer sinds gisteren...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:39 schreef peaceman het volgende:
Enfin als mijn internet het thuis weer doet, ga ik maar eens op zoek naar deze band.
Sinds gisteren? Vreemd, erg vreemd... Bij ons werkt niks meer.. sinds dinsdagmiddag al, waardeloos... en als je belt sta je eerst een half uur in de wacht!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik had ook een storing met @home van de week. Maar bij mij werkt het al weer sinds gisteren...
Apart ja. Dinsdag werkte het hier ook de hele dag niet, maar na 5 keer bellen met @home wist iemand dat er een storing was. Ik kreeg trouwens wel direct iemand aan de lijn. En woensdagochtend werkte het weer.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds gisteren? Vreemd, erg vreemd... Bij ons werkt niks meer.. sinds dinsdagmiddag al, waardeloos... en als je belt sta je eerst een half uur in de wacht!![]()
Ik had ADSL via Planet voorheen, nooit problemen eigenlijk, maar dit is wel wat goedkoper. Vooral ook omdat je niet verplicht bent om een dure telefoonlijn te nemen. Maar goed, laten we @home nog een kans geven...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kies voor adsl peaceman, best is xs4all. Ik had vroeger ook altijd problemen met @home grrrrrr
Dure telefoonlijnquote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had ADSL via Planet voorheen, nooit problemen eigenlijk, maar dit is wel wat goedkoper. Vooral ook omdat je niet verplicht bent om een dure telefoonlijn te nemen. Maar goed, laten we @home nog een kans geven...
ik heb bijna nooit problemen met @Home(Breedband)quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds gisteren? Vreemd, erg vreemd... Bij ons werkt niks meer.. sinds dinsdagmiddag al, waardeloos... en als je belt sta je eerst een half uur in de wacht!![]()
hmm, misschien doe ik dat ook wel. Niet dat ik zonder zit, maar dichter bij huis zou al erg mooi zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:01 schreef cafca het volgende:
Jij zit in de ICT, toch? Mocht je nog verder willen zoeken, mail maar ff.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eiffel 65
Inderdaad!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
is dat nou architecture in helsinki ??
quote:Jan Engelaar, beter bekend als, is dinsdag door de rechtbank in Haarlem vrijgesproken van een forse snelheidsovertreding. Dat heeft zijn advocaat, mr. J. Dallinga uit Alkmaar woensdag bekendgemaakt. De 37-jarige
werd op 14 juni 2005 op de Zeeweg in Bloemendaal betrapt op te hard rijden. Hij moest ter plaatse zijn Ferrari en rijbewijs inleveren.
Engelaar werd ervan beschuldigd 144 kilometer per uur te hebben gereden, waar maximaal 80 is toegestaan. Omdat uit het dossier niet duidelijk bleek hoe die snelheid is gemeten, sprak de rechter de internationaal beroemdevrij van de snelheidsovertreding. Zijn auto en rijbewijs had hij eerder al teruggekregen.
Klassejustitie!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
het onrecht! wie?
Een goede advocaat heeft 'm gered. Gewoon de meetmethode enhet proces verbaal aanvechten. bingo!quote:
+1 Captain_Redbeardquote:Op donderdag 27 april 2006 14:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
dikke dennis ??
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:52 schreef peaceman het volgende:
Heavy d? Zou qua figuur zomaar kunnen
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 27 april 2006 15:03 schreef GLO het volgende:
Zo. Dat gaat snel. Een telefoontje en een bakkie koffie en we zijn weer drie vier vragen verder
Waterboys miste idd nogquote:Op donderdag 27 april 2006 15:08 schreef cafca het volgende:
6 mei Waterboys in Vredenburg en 8 mei Belle & Sebastian in Paradiso
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:08 schreef cafca het volgende:
6 mei Waterboys in Vredenburg en 8 mei Belle & Sebastian in Paradiso
jah maar Cafca noemde in zijn post Radiohead nietquote:Op donderdag 27 april 2006 15:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waterboys miste idd nog![]()
Cafca +1
Mooi lijstje toch!
vraagsteller beslist.....quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Xecutioner het volgende:
[..]
[..]
jah maar Cafca noemde in zijn post Radiohead nietdus die klopt theoretisch gezien niet!
ik weetquote:Op donderdag 27 april 2006 15:16 schreef peaceman het volgende:
Vraagsteller bepaalt helaas wie het punt krijgt
Nee, wel NL.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef MadMaster het volgende:
Lijn 9?
Ik ook uit triviaquote:Op donderdag 27 april 2006 15:34 schreef GLO het volgende:
Ik ken die foto denk denk
Nee, geen gitaar/contrabas. Het is een duo. Gitaar, sampler, toetsen, zang...quote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij zijn het dan die gitarist en contra-bassist (met bril).
Kom niet op de naam...
Daisy +1quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Persil?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:11 schreef pyl het volgende:
Een gemakkelijke? Hmmmmm.... vooralsnog zie ik niets in deze meneer, behalve een kruising tussen Marc Bolan en David Bowie.![]()
![]()
1984quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:41 schreef cafca het volgende:
Frankie Goes to Hollywood-Relax?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:38 schreef ranja het volgende:
Culture club - Karma Chameleon?
Nee, die ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef bukgeit het volgende:
Is het die Lydia Wever van Brown Feather Sparrow en This Beautiful Mess?
...maar hoe die heetquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef GLO het volgende:
Ah, de nieuwe band van Simone dus...
Ik weet iets... stond in de OOR!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef ranja het volgende:
The Cords misschien?
Skanqua +1 en nieuwe vraagquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Skanqua het volgende:
Ik weet iets... stond in de OOR!
Drive By Wire
Goed onthoudenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Drive By Wire
Zelfs geen o ja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Drive By Wire
gdvrr... iets raars..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:35 schreef Skanqua het volgende:
Hoe heet het label waarop The Karelia (oude band van Alex Kapranos) zijn album Divorce at High Noon op uitbracht?
edit: lienelien's geheugen testen...
Goeie plaat wel op 1e gehoor, wil 'm binnenkort nog eens luisteren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef GLO het volgende:
Zelfs geen o ja...![]()
wat ziet ze er trouwens uit op die foto...![]()
Roadrunner?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef lienelien het volgende:
euhhh, looney tunes, beest..iets
hè, jij bent écht vervelend
Daar lijkt-ie wel op he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Devendra Banhart?
quote:Norwegian singer-songwriter, who has released 3 albums, all to big critical acclaim and commercial success (all have gone gold) in Norway. Before he went solo, he was the guitarist in the Norwegian band Quadraphonics. He is also the lead singer in The National Bank, which consists of members from Jaga Jazzist and BigBang.
Ik wil foute vrijdag....quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:53 schreef cafca het volgende:
Omdat deze misschien wat moeilijker is dan die héél makkelijke van vanmorgen:
[..]
Misschien is-ie wel heel fout volgens sommigenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef bigshadow het volgende:
Tomas Dybdalh, iig iets in die richting
Ja, dat weet je nooit. Wellicht is hij de ster van de Noorse piratenzenders.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien is-ie wel heel fout volgens sommigen![]()
En dan ga je er maar even van uit dat Noorse piraten (vikingen dus) zenders fout gevonden worden door iemand.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:00 schreef Berkery het volgende:
Ja, dat weet je nooit. Wellicht is hij de ster van de Noorse piratenzenders.
Manowarquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:02 schreef bigshadow het volgende:
Nou, jullie willen fout? Jullie krijgen "fout"
Voor de snelle en foute F5-er
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |