Dan eerder the Dream Syndicatequote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef Neleos het volgende:
Dream Academy?
quote:Julian Lennon, Ziggy Marley, Kelly Osbourne: allemaal artiesten die niet gebukt gaan onder het 'kind van-syndroom'. Ze treden in de voetsporen van hun beroemde pa en hebben naam gemaakt met eigen muziek.en
![]()
pakken het iets anders aan. Samen met mamma
waken ze over de muzikale erfenis die vader
ze naliet.
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:32 schreef cafca het volgende:
Die rechterdude komt mij ook wel redelijk bekend voor....
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:42 schreef cafca het volgende:
Ah. peaceman vraagt nu eens een bandje dat niet alleen onbekend is bij de rest van de Trivia-spelers, maar ook bij hemzelf
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:51 schreef Berkery het volgende:
* Berkery] zwaait naar collega peaceman[/me]
[me=is ook weer werkzoekende
Jij zit in de ICT, toch? Mocht je nog verder willen zoeken, mail maar ff.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:56 schreef Berkery het volgende:
Ik vind het niet zo erg, ik ging er de laatste tijd niet bepaald fluitend naar mijn werk. En ik hoop snel wat nieuws te vinden (vandaag en gisteren al op gesprek geweest).
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:10 schreef cafca het volgende:
Margot & theTenenbaums
zal wel teveel voor de hand liggen.....
Ok!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij zit in de ICT, toch? Mocht je nog verder willen zoeken, mail maar ff.
Ik had ook een storing met @home van de week. Maar bij mij werkt het al weer sinds gisteren...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:39 schreef peaceman het volgende:
Enfin als mijn internet het thuis weer doet, ga ik maar eens op zoek naar deze band.
Sinds gisteren? Vreemd, erg vreemd... Bij ons werkt niks meer.. sinds dinsdagmiddag al, waardeloos... en als je belt sta je eerst een half uur in de wacht!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik had ook een storing met @home van de week. Maar bij mij werkt het al weer sinds gisteren...
Apart ja. Dinsdag werkte het hier ook de hele dag niet, maar na 5 keer bellen met @home wist iemand dat er een storing was. Ik kreeg trouwens wel direct iemand aan de lijn. En woensdagochtend werkte het weer.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sinds gisteren? Vreemd, erg vreemd... Bij ons werkt niks meer.. sinds dinsdagmiddag al, waardeloos... en als je belt sta je eerst een half uur in de wacht!![]()
Ik had ADSL via Planet voorheen, nooit problemen eigenlijk, maar dit is wel wat goedkoper. Vooral ook omdat je niet verplicht bent om een dure telefoonlijn te nemen. Maar goed, laten we @home nog een kans geven...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kies voor adsl peaceman, best is xs4all. Ik had vroeger ook altijd problemen met @home grrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |