Nee, die ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef bukgeit het volgende:
Is het die Lydia Wever van Brown Feather Sparrow en This Beautiful Mess?
...maar hoe die heetquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef GLO het volgende:
Ah, de nieuwe band van Simone dus...
Ik weet iets... stond in de OOR!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef ranja het volgende:
The Cords misschien?
Skanqua +1 en nieuwe vraagquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Skanqua het volgende:
Ik weet iets... stond in de OOR!
Drive By Wire
Goed onthoudenquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Drive By Wire
Zelfs geen o ja...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Drive By Wire
gdvrr... iets raars..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:35 schreef Skanqua het volgende:
Hoe heet het label waarop The Karelia (oude band van Alex Kapranos) zijn album Divorce at High Noon op uitbracht?
edit: lienelien's geheugen testen...
Goeie plaat wel op 1e gehoor, wil 'm binnenkort nog eens luisteren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef GLO het volgende:
Zelfs geen o ja...![]()
wat ziet ze er trouwens uit op die foto...![]()
Roadrunner?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:40 schreef lienelien het volgende:
euhhh, looney tunes, beest..iets
hè, jij bent écht vervelend
Daar lijkt-ie wel op he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Devendra Banhart?
quote:Norwegian singer-songwriter, who has released 3 albums, all to big critical acclaim and commercial success (all have gone gold) in Norway. Before he went solo, he was the guitarist in the Norwegian band Quadraphonics. He is also the lead singer in The National Bank, which consists of members from Jaga Jazzist and BigBang.
Ik wil foute vrijdag....quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:53 schreef cafca het volgende:
Omdat deze misschien wat moeilijker is dan die héél makkelijke van vanmorgen:
[..]
Misschien is-ie wel heel fout volgens sommigenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef bigshadow het volgende:
Tomas Dybdalh, iig iets in die richting
Ja, dat weet je nooit. Wellicht is hij de ster van de Noorse piratenzenders.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien is-ie wel heel fout volgens sommigen![]()
En dan ga je er maar even van uit dat Noorse piraten (vikingen dus) zenders fout gevonden worden door iemand.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:00 schreef Berkery het volgende:
Ja, dat weet je nooit. Wellicht is hij de ster van de Noorse piratenzenders.
Manowarquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:02 schreef bigshadow het volgende:
Nou, jullie willen fout? Jullie krijgen "fout"
Voor de snelle en foute F5-er
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |